BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn er nog normale supporters???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 03 juli 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Voorop gesteld als feyenoorder heb ik heus wel rivaliteitsgevoelens richting ajax... Maar waarom moet er bij alles wat in het nadeel van feyenoord valt meteen naar hun gewezen worden? hebben we niks beters om ons druk over te maken?

nou is het weer de loting... denk je nou echt dat ze die balletjes bewerken??? hou toch op zeg. Iedere club heeft genoeg momenten dat ze een gelukje hebben of niet dat we al jaren geen kampioen zijn geworden is niet de schuld van ajax... Maar van ons eigen wanbeleid... Toch word er de hele tijd naar hun gewezen alsof het hun schuld is dat wij er een zootje van maken...

rivaliteit is iets moois het maakt de klassieker ook zo een mooie wedstrijd maar een beetje respect naar elkaar mag wel... Dat geld zowel voor onze als voor hun supporters...

Ik heb genoeg vrienden die voor ajax zijn maar die gewoon naast me zaten toen we dortmund versloegen en dat prachtig vonden net als ik het prachtig vond toen ze barca van het kastje naar de muur tikten. en als we tegen elkaar spelen wrijven we mekaar ook heus wel van alles in maar een beetje pesten moet kunnen dat moet je kunnen hebben vind ik ipv meteen gaan schelden en wat al niet meer...

Ik hoop dat we in de toekomst weer een beetje normaal kunnen doen en weer in elkaars stadion kunnen zitten... gekken zal je altijd houden maar de normale supporter heeft nog altijd de overhand denk ik het word tijd dat we is tegen die idioten opstaan juist tegen die van onszelf...

Ik denk dat we zo veel meer respect en bewondering af dwingen dan dat gehuil en gescheld over dat het niet eerlijk is...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 juli 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Normale mensen bestaan niet.
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 03 juli 2014 - 21:45   quote  deeplink  
haha mensen volgens maatschappelijke normen en waarden dan?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 juli 2014 - 22:25   quote  deeplink  
maatschappelijke normen en waarden. Is dat synoniem voor keurslijf?
van geil
 van geil - donderdag 03 juli 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Nee dat is normaal verstand.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 juli 2014 - 23:30   quote  deeplink  
Dat is op zich al keurslijf.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 03 juli 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Voetbalgek, je hebt helemaal gelijk.
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 04 juli 2014 - 00:13   quote  deeplink  
+1
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 juli 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Heb je ook een normaal mens ontmoet?..........................en beviel dat?
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 06 juli 2014 - 12:04   quote  deeplink  
Het boek ook gelezen ? Is wel geinig hé
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 juli 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2014 - 12:04 schreef broer van Ted het volgende:
Het boek ook gelezen ? Is wel geinig hé
Jazeker idd leuk boek
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 juli 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Je moet toch 'gek' zijn om supporter van Feyenoord te zijn!
nora
 nora - zondag 06 juli 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Een standbeeld voor voetbalgek want wij zijn de 2 mooiste clubs van Nederland.
Barabas
 Barabas - zondag 06 juli 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Ik ben al ruim 30 jaar supporter van Feyenoord. Volgens mij is dat gezien de schaarse successen en alle andere ellende niet echt normaal te noemen.
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 06 juli 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Het is nu wel erg leuk hoor om Feyenoorder te wezen
sportverteller
 sportverteller - zondag 06 juli 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2014 - 14:45 schreef Barabas het volgende:
Ik ben al ruim 30 jaar supporter van Feyenoord. Volgens mij is dat gezien de schaarse successen en alle andere ellende niet echt normaal te noemen.
Gerard Cox, zelf ook een fanatiek supporter van Feyenoord, zei het een aantal jaren geleden al: 'Feyenoordsupporter ben je niet voor je lol'.
Barabas
 Barabas - zondag 06 juli 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juli 2014 - 15:32 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Gerard Cox, zelf ook een fanatiek supporter van Feyenoord, zei het een aantal jaren geleden al: 'Feyenoordsupporter ben je niet voor je lol'.
Nou, dan slaat ie de spijker vol op zijn kop...
Wim2
 Wim2 - woensdag 09 juli 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Ja! Hier!
Sensi
 Sensi - woensdag 09 juli 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2014 - 17:04 schreef Wim2 het volgende:
Ja! Hier!
Onder welke steen kom ie nou weer vandaan gekropen?
daan limbos
 daan limbos - woensdag 09 juli 2014 - 18:12   quote  deeplink  
Na meer dan 65 jaar als Feyennoorder te hebben geleefd weet ik heel zeker: dan ben je knettergek. Maar ondanks dat kun je je wel als normaal mens blijven gedragen. Ik heb in het verleden 's maandags op kantoor nog nooit iemand een "hengst" verkocht als ik na de zoveelste zeperd weer eens keihard werd gepest, hoewel mijn handen wel eens jeukten; vooral als het zo'n 020-aanhanger was. Maar het fanatisme blijft. Op weg naar de 80 ben ik nog steeds doodziek als er verloren is of Gudde en van Geel er in mijn ogen weer veel te traag reageren. Dat zal ik nooit aflerten. Maar wel altijd proberen je als normaal fatsoenlijk mens te gedragen en respect te tonen voor je tegenstander, zelfs als ze uit dat dorp aan de Amstel komen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 09 juli 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2014 - 18:12 schreef daan limbos het volgende:
Na meer dan 65 jaar als Feyennoorder te hebben geleefd weet ik heel zeker: dan ben je knettergek. Maar ondanks dat kun je je wel als normaal mens blijven gedragen. Ik heb in het verleden 's maandags op kantoor nog nooit iemand een "hengst" verkocht als ik na de zoveelste zeperd weer eens keihard werd gepest, hoewel mijn handen wel eens jeukten; vooral als het zo'n 020-aanhanger was. Maar het fanatisme blijft. Op weg naar de 80 ben ik nog steeds doodziek als er verloren is of Gudde en van Geel er in mijn ogen weer veel te traag reageren. Dat zal ik nooit aflerten. Maar wel altijd proberen je als normaal fatsoenlijk mens te gedragen en respect te tonen voor je tegenstander, zelfs als ze uit dat dorp aan de Amstel komen.
Nee lekker snel reageren zoals vd Herik in het verleden deed en een lekkere berg schuld opbouwen. Het beleid is prima zoals die nu is. De komende 5 á 10 jaar niks aan veranderen !
Eerst maar eens de 'schuld' aflossen en een positief saldo aanmaken op de eigen rekening van Feyenoord ... en een financieel verantwoord beleid blijven voeren.
Barabas
 Barabas - woensdag 09 juli 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2014 - 18:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee lekker snel reageren zoals vd Herik in het verleden deed en een lekkere berg schuld opbouwen. Het beleid is prima zoals die nu is. De komende 5 á 10 jaar niks aan veranderen !
Eerst maar eens de 'schuld' aflossen en een positief saldo aanmaken op de eigen rekening van Feyenoord ... en een financieel verantwoord beleid blijven voeren.
Volgens Bartjens zijn we na de transfers schuldenvrij, hebben we zelfs een positief saldo. Dit dankzij een financiële huishouding die uitstekend te verantwoorden is. Waarom 5-10 jaar niets doen, afwachten en Vitesse ADO en weet ik wie voorbij zien komen? Gewoon met goed beleid de club verder uitbouwen. Mét gezonde ambities en hopelijk de prijzen die daarbij horen.

Het is goed om voorzichtig te zijn, maar het komt over alsof je allemaal spoken op de weg ziet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2014 door Barabas --
Marco2
 Marco2 - woensdag 09 juli 2014 - 18:46   quote  deeplink  
@Voetbalgek: hoe lang loop jij mee? Ik gok je nog geen jaar of 22/23?

DE MEDIA:
Ajax en Feyenoord zijn een speelbal van de media. Hoe meer er gebeurt des te me zij te schrijven hebben. Start eens met de diverse kranten of tijdschriften die de Amsterdamse club ophemelen. Nooit gehoord van "de godenzonen"?

VERLEDEN:
Wat mij op mijn netvlies staat is die lange pass naar Richard Witschge en dat hij wat staat hoog te houden..... Als ik als Feyenoorder de kans had gekregen had ik hem een doodschop gegeven. Die actie van Witschge was destijds hét vvoorbeeld van de absolute arrogantie van de Ajacieden. Jarenlang hebben ook diverse media hier aardig op meegespeeld. Waar je ook keek...het was nooit anders dan Ajax Ajax Ajax.

MIJN GEDRAG:
Desalniettemin heb ik me nog nooit negatief gedragen naar een Ajaxfan. Nog nooit heb ik me geschaamd om Feyenoorder te zijn.

ONDERLING RESPECT?
Wat wel belangrijk is dat er ONDERLING met respect wordt omgegaan. Nederlanders zijn nuchter maar als je dan hoort vanuit Amsterdam "wij zijn de beste" en "de godenzonen" dan gá je toch even wat anders kijken naar die club. Dat respect is het laatste paar jaar wel enorm gestegen. In Amsterdam wordt nu anders omgegaan met andere clubs/supporters en is de arrogantie een stuk lager. Mede ook door het huidige bestuur en natuurlijk met de fantastische De Boer als coach.

BBQ?
Ik kan gerust met een hele stel Feyenoorders en Ajacieden bij elkaar een BBQ'tje hebben alvorens we met z'n allen naar de wedstrijd gaan. Ieder met diens eigen vlaggen/shirts en vaantjes.

NAAR DE KUIP MET KINDEREN?
Inmiddels heb ik 2 kindjes van 8 en 6 en zou dolgraag met ze naar de Kuip komen om ze te laten ruiken van dat heerlijke Feyenoordgras en om de voetbalhelden van dichtbij te laten bekijken maar helaas...... Er zijn genoeg gladiolen die gooien met spullen ofwel de boel bestieren. Het zijn er altijd maar een paar die het doen. En dan van sommigen het taalgebruik.

Graag zou ik zeggen: "laat het voetbal een feest zijn voor iedereen" maar het zijn maar een paar man die de boel bestieren met daarachter een hoop meelopers + de media dikt dit gráág altijd extra aan...

Ik zou dan ook zeggen: "ik zou niets liever willen....maar sterkte met het realiseren van dit ijdele idee".
sportverteller
 sportverteller - woensdag 09 juli 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2014 - 18:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee lekker snel reageren zoals vd Herik in het verleden deed en een lekkere berg schuld opbouwen. Het beleid is prima zoals die nu is. De komende 5 á 10 jaar niks aan veranderen !
Eerst maar eens de 'schuld' aflossen en een positief saldo aanmaken op de eigen rekening van Feyenoord ... en een financieel verantwoord beleid blijven voeren.
Ik blijf het hier harstikke mee eens. Ik denk dat als we opnieuw kiezen voor de jeugd (en Van Geel doet dat, hetgeen overduidelijk blijkt uit de nieuwe contracten die met jeugdspelers worden afgesloten), dan is de kans groot dat we met het EK over twee jaar opnieuw spelers goed kunnen verkopen. En als rond die periode ook het vernieuwbouwde stadion klaars is, zijn we terug aan top. Dus nog twee jaar geduld, wat jiet uitsluit dat we stiekum tovh nog kampioen kunnen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2014 door sportverteller --
Barabas
 Barabas - woensdag 09 juli 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2014 - 18:49 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik blijf het hier harstikke mee eens. Ik denk dat als we opnieuw kiezen voor de jeugd (en Van Geel doet dat, hetgeen overduidelijk blijkt uit de nieuwe contracten die met jeugdspelers worden afgesloten), dan is de kans groot dat we met het EK over twee jaar opnieuw spelers goed kunnen verkopen. En als rond die periode ook het vernieuwbouwde stadion klaars is, zijn we terug aan top. Dus nog twee jaar geduld, wat jiet uitsluit dat we stiekum tovh nog kampioen kunnen worden.
Met een gebrek aan ervaring worden we geen kampioen en al helemaal niet stiekem. Als dat wel zo zou zijn dan was dat afgelopen seizoen wel gebeurd. Investeren houdt niet in dat je de jeugd uitsluit, maar naar mijn mening juist het tegenovergestelde. Als we jonge spelers kunnen behouden dan gaan ze later voor meer weg. En in de tussentijd zijn we een paar prijzen verder. Waarom 2 jaar wachten? Met een dikke bankrekening is de top niet gegarandeerd, daar heb je een sterke selectie voor nodig.
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 09 juli 2014 - 23:25   quote  deeplink  
Effe over 020 , je kan je auto met feyenoord vaantje of sticker er niet parkeren of er is schade aan je auto .
Ga maar eens met een feyenoord-shirtje gezellig wandelen , 100% je krijgt problemen .
Ooit eens in Paradiso een concert bezocht tijdens de wedstrijd van hun club stonden de televisie,s aan toen Feyenoord moest spelen later op die avond werden ze uit gezet en kinderachtige opmerkingen doorspekt met dat achterlijke akSent . Je mot niet Sijke of zoiets .
Ik zie toch vaak genoeg overdag jongens met ajax kleding rondlopen in Rotterdam .
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 10 juli 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2014 - 18:43 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens Bartjens zijn we na de transfers schuldenvrij, hebben we zelfs een positief saldo. Dit dankzij een financiële huishouding die uitstekend te verantwoorden is. Waarom 5-10 jaar niets doen, afwachten en Vitesse ADO en weet ik wie voorbij zien komen? Gewoon met goed beleid de club verder uitbouwen. Mét gezonde ambities en hopelijk de prijzen die daarbij horen.

Het is goed om voorzichtig te zijn, maar het komt over alsof je allemaal spoken op de weg ziet.
Schuldenvrij ben je pas als je die 30 Miljoen heb terug betaald ... aan de VvF !
salemi
 salemi - vrijdag 11 juli 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2014 - 08:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Schuldenvrij ben je pas als je die 30 Miljoen heb terug betaald ... aan de VvF !
Waarbij je je af moet vragen welke waarde het toevoegt als je schuldenvrij bent. Dan zou je het verschil in schuld moeten definieren. Je zou schuld kunnen onderverdelen in beheersbare en onbeheersbare schuld. Als je schuld uit een lening bestaat die contractueel niet direct opeisbaar is, dan is er voor een bedrijf als Feyenoord niet zoveel aan de hand (beheersbaar). Hangt natuurlijk ook van de hoogte van de schuld af en de renteafdracht. Clubs als Real Madrid hebben zo maar een schuld van een half miljard. Niet dat wij als Feyenoord ons maar zouden kunnen spiegelen aan Real Madrid, maar toch. Dus een gezonde schuld mag voor Feyenoord.
Je in de schulden steken voor twijfelachtige voetballers om een korstondig succes na te jagen, lijkt niet goed uit te pakken. Maar een schuld aangaan voor een diepteinvestering tbv een nieuw stadion, of een verdere uitbouw van de toch al geweldige jeugdopleiding moet gewoon kunnen voor een sterk merk als Feyenoord.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 11 juli 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 10:53 schreef salemi het volgende:

[..]

Waarbij je je af moet vragen welke waarde het toevoegt als je schuldenvrij bent. Dan zou je het verschil in schuld moeten definieren. Je zou schuld kunnen onderverdelen in beheersbare en onbeheersbare schuld. Als je schuld uit een lening bestaat die contractueel niet direct opeisbaar is, dan is er voor een bedrijf als Feyenoord niet zoveel aan de hand (beheersbaar). Hangt natuurlijk ook van de hoogte van de schuld af en de renteafdracht. Clubs als Real Madrid hebben zo maar een schuld van een half miljard. Niet dat wij als Feyenoord ons maar zouden kunnen spiegelen aan Real Madrid, maar toch. Dus een gezonde schuld mag voor Feyenoord.
Je in de schulden steken voor twijfelachtige voetballers om een korstondig succes na te jagen, lijkt niet goed uit te pakken. Maar een schuld aangaan voor een diepteinvestering tbv een nieuw stadion, of een verdere uitbouw van de toch al geweldige jeugdopleiding moet gewoon kunnen voor een sterk merk als Feyenoord.
Hier ben ik het mee eens. De club dient, bij het aangaan van inesteringen, het voorzichtigheidsbeginsel toe te passen, waar ik mee bedoel dat ze weloverwogen beslissingen nemen met beperkte, beheersbare en overzienbare risico's. Schulden dienen beperkt te worden, om daarmee de rentelasten te beperken.
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2014 - 08:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Schuldenvrij ben je pas als je die 30 Miljoen heb terug betaald ... aan de VvF !
Mooie vrienden zijn dat... Beetje de verdere ontwikkeling van de club tegenwerken.

Persoonlijk geloof ik daar niets van. Hopelijk zijn ze wat meer realistisch en kijken ze verder dan hun neus lang is.
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:16 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. De club dient, bij het aangaan van inesteringen, het voorzichtigheidsbeginsel toe te passen, waar ik mee bedoel dat ze weloverwogen beslissingen nemen met beperkte, beheersbare en overzienbare risico's. Schulden dienen beperkt te worden, om daarmee de rentelasten te beperken.
Prima, maar wel voor resultaten gaan en niet hopen op incidentele gelukjes.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 juli 2014 - 12:52   quote  deeplink  
mij maakt het geen moer uit wat de joden doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn er nog normale supporters???









0.0062978