BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Internationals beschikbaar bij voorronde CL

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PieterBos
 PieterBos - maandag 07 juli 2014 - 21:26   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=218907&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
PieterBos
 PieterBos - maandag 07 juli 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Feyenoord-internationals sluiten op tijd aan voor Champions League-duels
Maandag, 7 juli 2014 om 20:25
Het Nederlands elftal zit in de halve finales van het WK en heeft daarmee vriend en vijand verrast. Het succes van de ploeg van Louis van Gaal komt Feyenoord echter niet zo goed uit: er zitten vijf spelers van de Rotterdammers in de selectie en zij hebben na het toernooi nog recht op vakantie. Dat terwijl Feyenoord alweer bijna aan de bak moet in de voorrondes van de Champions League.

Feyenoord speelt in de week van 29 juli - 6 augustus 2014 zijn eerste Europese wedstrijden en over drie weken wordt dus al het eerste duel gespeeld. De internationals zullen instromen op 23 juli (oefenduel met Real Sociedad) of op 25 juli. Dat hebben technisch directeur Martin van Geel en coach Fred Rutten volgens RTV Rijnmond afgesproken met aanvoerder Jordy Clasie. De exacte datum hangt af van een eventuele finaleplaats voor het Nederlands elftal.
De internationals van Feyenoord (naast Clasie zijn dat Stefan de Vrij, Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Terence Kongolo) zullen dus gewoon beschikbaar zijn voor de Champions League. Dat wil zeggen: als zij voor die tijd niet verkocht zijn. Martins Indi schijnt na het WK naar FC Porto te gaan en ook voor De Vrij en Janmaat is heel wat belangstelling. De internationals die Feyenoord trouw blijven zullen later in het seizoen nog wat extra rust krijgen.
PieterBos
 PieterBos - maandag 07 juli 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Goed nieuws wel risico op afbraak. Als ze zich plaatsen voor CL wanneer krijgen ze dan rust?
Vraag me ook af hoeveel er over zijn. Clasie en Kongolo w.s.
jjh
 jjh - maandag 07 juli 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Als we CL willen halen of in ieder geval Europees voetbal dan moeten deze jongens wel mee doen. Feyenoord betaald per slot van rekening ook hun salaris. Geef ze dan in de competitie af en toe maar eens een dagje rust.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 juli 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Eerst maar eens afwachten of er wel iemand blijft ...
Barabas
 Barabas - dinsdag 08 juli 2014 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juli 2014 - 22:43 schreef lijdensweg het volgende:
Eerst maar eens afwachten of er wel iemand blijft ...
Clasie en Kongolo...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 08 juli 2014 - 06:15   quote  deeplink  
Dat worden hamstring blessures ...
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 08 juli 2014 - 06:40   quote  deeplink  
Vakantie vieren lijkt me het niet . Ik ben geen deskundige op het gebied maar dat ze rust moeten hebben om lichamelijk en geestelijk weer te herstellen .Er is zowel voor die jonge feyenoorders als dat leger van oranje-clowns een aan het waanzinnige situatie ontstaan .
Waarschijnlijk gaan er een paar voor goed geld weg , dat zoekt hun nieuwe club maar uit . Deze voorronde is mischien wel weer een stap naar succes en daar zullen zij echt hun best wel voor doen .Een volle kuip met echte supporters ik heb er zin in laat maar komen die wedstrijd
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 08 juli 2014 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 00:21 schreef Barabas het volgende:

[..]

Clasie en Kongolo...
wat zijn we het weer eens

quote:
Op maandag 07 juli 2014 - 21:28 schreef PieterBos het volgende:
Goed nieuws wel risico op afbraak. Als ze zich plaatsen voor CL wanneer krijgen ze dan rust?
Vraag me ook af hoeveel er over zijn. Clasie en Kongolo w.s.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 juli 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Die hebben nu toch rust.
van geil
 van geil - dinsdag 08 juli 2014 - 08:20   quote  deeplink  
betere vakantie kunnen ze niet hebben
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 juli 2014 - 09:52   quote  deeplink  
Beetje een doe vakantie.
MMM
 MMM - dinsdag 08 juli 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Hmmm, weet het niet.. dan moet je hopen dat Janmaat, Indi en de Vrij ná de Voorronde CL weggaat, omdat ze dit op gaat breken aan het eind van het seizoen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 juli 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 10:30 schreef MMM het volgende:
Hmmm, weet het niet.. dan moet je hopen dat Janmaat, Indi en de Vrij ná de Voorronde CL weggaat, omdat ze dit op gaat breken aan het eind van het seizoen.
ik denk dat ze ook vooral doelen op Kongole en Clasie
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 08 juli 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 11:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik denk dat ze ook vooral doelen op Kongole en Clasie
Dat denk ik ook, maar Van Geel kennende zal die ook bij de andere spelers (Janmaat, De Vrij, BMI en Pelle) de grenzen van de mogelijkheden op zoeken. Hij is gewoon goed bezig met zijn vak.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 juli 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 10:30 schreef MMM het volgende:
Hmmm, weet het niet.. dan moet je hopen dat Janmaat, Indi en de Vrij ná de Voorronde CL weggaat, omdat ze dit op gaat breken aan het eind van het seizoen.
Inderdaad. Het is dat die wedstrijden zo belangrijk zijn voor Feyenoord, anders snij je je wel heel erg in de vingers.
luukbarrie
 luukbarrie - dinsdag 08 juli 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 10:30 schreef MMM het volgende:
Hmmm, weet het niet.. dan moet je hopen dat Janmaat, Indi en de Vrij ná de Voorronde CL weggaat, omdat ze dit op gaat breken aan het eind van het seizoen.
zou wel handig zijn. eerst ons een ronde verder schieten en daarna voor een goeie prijs verkopen
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 08 juli 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Ze zijn nu fit en ook wel uitgerust, Prima instelling van Clasie en Kongolo.
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 08 juli 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Pelle doet volgens de media nogal ontevreden t.o.v. Feyenoord... Kijk dat begrijp ik niet!!
Sensi
 Sensi - dinsdag 08 juli 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 15:34 schreef Jan Tol het volgende:
Pelle doet volgens de media nogal ontevreden t.o.v. Feyenoord... Kijk dat begrijp ik niet!!
Wil door dat gedrag nog meer een transfer forceren.. Thnx voor de goals Pelle, heb van je genoten 2 seizoenen maar nu mag je echt optyfen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 08 juli 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 15:34 schreef Jan Tol het volgende:
Pelle doet volgens de media nogal ontevreden t.o.v. Feyenoord... Kijk dat begrijp ik niet!!
Feyenoord heeft hem vorige zomer al een keer 'genaaid' en dat wilt ie nu niet.
Dat maakt ie dan maar duidelijk naar buiten toe als de transfer te lang duurt ...
Niks nieuws , toch?
Barabas
 Barabas - woensdag 09 juli 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 15:34 schreef Jan Tol het volgende:
Pelle doet volgens de media nogal ontevreden t.o.v. Feyenoord... Kijk dat begrijp ik niet!!
Dat zou eigenlijk al genoeg moeten zeggen.... volgens de media...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2014 door Barabas --
Barabas
 Barabas - woensdag 09 juli 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 17:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Feyenoord heeft hem vorige zomer al een keer 'genaaid' en dat wilt ie nu niet.
Dat maakt ie dan maar duidelijk naar buiten toe als de transfer te lang duurt ...
Niks nieuws , toch?
ALS hij het al gezegd heeft dan is het geen onbekende of nieuwe manier om een transfer te forceren. Volgens mij kunnen ze net zo goed zitten te wachten op de Engelse giro van Liverpool naar Southampton....
moa
 moa - woensdag 09 juli 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Welk gedrag? Welke geforceerde transfer?

Geloof toch niet alles wat die pauper kranten schrijven, die jongens hebben het al moeilijk genoeg om elk jaar de helft van het aantal leden te behouden. Bovendien maakt het ze niks uit of die geruchten waar zijn of niet, als ze maar verkopen.

Het meest komische recente voorbeeld was het artikeltje over dat Pelle niet aanwezig was op dat jaarlijkse gala waarop volgens VI en de Gele Raaf Graziano Pelle "aanwezig diende te zijn" en "zonder opgaaf van reden" niet op kwam dagen.

Blijkbaar worden er op die feestjes ook journalisten uitgenodigd, dan weet je dat die terug moeten komen met een verhaal, dus die gaan koppen tellen en zodra ze iemand missen verzinnen ze wat.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 09 juli 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Als ze allemaal dan nog wel bij ons FEYENOORD spelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Internationals beschikbaar bij voorronde CL









0.0082631