BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Snood plan van Claire...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 11 februari 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Snood plan van Claire...

Huub komt vlak voor tijd nog met het plan dat Claire naar Selène moet gaan, om die in te palmen met hun plan. Claire zoekt Selène, Amanda en Brian op in de kapsalon. "Ik wil eigenlijk Huub terugpakken. Ik weet niet hoe jullie erover denken", vertelt ze meteen. "Waarom zouden we jou geloven, terwijl je de hele tijd achter zijn kont aanloopt", reageert Amanda. "Ik heb net een goed gesprek met mijn vader gehad", antwoordt Claire hierop. "Hoe wil je Huub echt terugpakken, wil je de ballon lek steken", vraagt Brian. Selène gelooft Claire wel. Claire vertelt over een jongen van voor De Gouden Kooi, die ze graag wilt zien en die verliefd op haar is. "Ik zal je iets verklappen, Huub geeft niet zo veel om je. De Gouden Kooi is zijn vrouw, en jij bent slechts zijn minnares", confronteert Brian Claire. "Heeft je vader je niet duidelijk gemaakt dat zij helemaal niet goed voor je zijn?", vraagt Amanda. Het stel gelooft Claire niet, ze vinden het verdacht, omdat ze vlak daarvoor een bespreking met Huub, Jaap en Eric had. Ze denken dat ze gewoon Huub meeneemt. "Probeer het volgende keer beter", eindigt Brian. Dit plan lijkt gedoemd te mislukken.

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - maandag 11 februari 2008 - 22:53   quote  deeplink  
Inderdaad....toneelspel!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Snood plan van Claire...

0.0046689