|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax loopt miljoenen mis (De Telegraaf)
|
|
|
Hummel10
|
|
|
M
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Haha noem jij dat killers?
Nigel de Jong is een killer, Gatusso is een killer. Killer is iemand die er alles voor over heeft om de speler er niet langs te laten.
Nou bij barca zaten geen killers. Alleen Puyol en later pique, die wouden het nog wel eens fysiek maken.
Die 2 gaan al liggen als je een hand op een schouder legt. Haha killers, dan is clasie zeker een vent van 1.80? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 20:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Volgens mij was twente kampioen geworden met N'kufo in de spits. Hij speelde vaak achter N'kufo Jaar later speelde hij vaak achter Janko of er naast. Hij heeft nooit echt een vaste waarde geweest bij twente, terwijl hij wel een goed moyenne heeft. Daarna werd het gewoon minder en minder. De Jong was de vaste spits met Janko vaak als invaller volgens mij..
25 goals in 31 wedstrijden eredivisie.. Hij was gewoon de spits.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mascherano heeft een handjevol potjes op het middenveld gespeeld, alleen als Busquets niet speelde..
En Busquets is niet bepaald het toonbeeld van een bikkel op het middenveld, die is ook gewoon een geweldenaar in technisch tactisch verhaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 22:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha noem jij dat killers? Nigel de Jong is een killer, Gatusso is een killer. Killer is iemand die er alles voor over heeft om de speler er niet langs te laten. Nou bij barca zaten geen killers. Alleen Puyol en later pique, die wouden het nog wel eens fysiek maken. Die 2 gaan al liggen als je een hand op een schouder legt. Haha killers, dan is clasie zeker een vent van 1.80? Pique is 100 keer minder een killer dan Mascherano, alleen speelde ook die eigenlijk niet op het middenveld bij Barca.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] Pique is 100 keer minder een killer dan Mascherano, alleen speelde ook die eigenlijk niet op het middenveld bij Barca.. Mascherano speelde ook als verdediger, hij speelde naast Puyol. Puyol was eigenlijk de enige echte verdediger in dat team. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] De Jong was de vaste spits met Janko vaak als invaller volgens mij.. 25 goals in 31 wedstrijden eredivisie.. Hij was gewoon de spits.. Dit is van Wikipedia.
Vanaf 18 mei 2009 kwam De Jong uit voor FC Twente. Op 6 april 2009 werd bekend dat de aanvaller voor drie seizoenen met een optie voor nog een jaar tekende bij de Tukkers [4]. Met de overgang was een bedrag van € 850.000 gemoeid [5]. In de eerste seizoenshelft kwam De Jong niet in actie in de competitie, maar mocht hij wel tweemaal invallen in de Europa League. In het bekertoernooi kwam hij driemaal in actie en scoorde daarin vier doelpunten. Op 28 februari 2010 maakte de Jong zijn eerste competitietreffer voor FC Twente, in de met 2-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen NEC. Enkele dagen daarvoor had hij getekend voor zijn eerste doelpunt in Europees verband, hij scoorde de enige Twentse treffer in de met 4-1 verloren uitwedstrijd tegen Werder Bremen. In zijn eerste seizoen speelde hij in totaal 21 officiële duels en scoorde daarin zeven doelpunten. Aan het eind werd hij met FC Twente kampioen van Nederland.
De Jong in actie tegen Roebin Kazan. In seizoen 2010/11 stond De Jong in de basis van de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal en maakte het eerste en enige doelpunt in deze wedstrijd. Daarna verhuisde hij naar de positie achter de spits om plaats te maken voor Marc Janko. In november van dat seizoen werd zijn contract opengebroken tot medio 2014. Zijn teller stond toen op negen officiële treffers.[6] Uiteindelijk eindigde De Jong met twintig treffers in de officiële duels als clubtopscorer, samen met Theo Janssen. Zo scoorde hij in onder meer de Europa League tegen Roebin Kazan en Zenit (tweemaal) en in de Champions League in de uitwedstrijd tegen Werder Bremen. Dat seizoen won hij naast de Johan Cruijff Schaal ook de KNVB beker met Twente. Naast doelpunten verzorgde hij dertien assists. Geen enkele andere speler was dat seizoen zo vaak aangever bij FC Twente. Nummer twee Theo Janssen gaf tien assists.
In seizoen 2011/12 werd De Jong onder de nieuwe trainer Adriaanse wederom veelal op de positie achter spits Janko gebruikt, maar de oefenmeester durfde het ook aan om hem ook naast de Oostenrijker te laten spelen. In de thuiswedstrijd tegen Benfica in de play-off ronde van de Champions League was De Jong de enige spits en scoorde prompt zijn eerste treffer van het seizoen. Voetbal International bracht na het sluiten van de transfermarkt naar buiten dat PSV een bod van ruim tien miljoen op De Jong had gedaan. Zijn zaakwaarnemer Louis Laros zou zeer ontstemd zijn over de gang van zaken, nadat hij via de krant vernomen had dat de Eindhovenaren uiteindelijk Tim Matav aan de selectie hadden toegevoegd.[7] Marcel Brands en Joop Munsterman ontkenden daarna dat er überhaupt een bod geweest is.[8] In de winterstop stond De Jong op tien treffers in de Eredivisie en daarnaast scoorde hij nog zes doelpunten in de overige officiële wedstrijden. In dezelfde winterstop werd Adriaanse ontslagen door FC Twente en met Steve McClaren een nieuwe trainer aangesteld. Voor De Jong betekende dat hij vanaf dat moment de voorkeur boven Janko kreeg als aanvalsleider. In de eerste twee duels onder McClaren beloonde hij de oefenmeester voor het vertrouwen door achtereenvolgens twee (tegen RKC Waalwijk) en drie treffers (tegen FC Groningen) te scoren. Door deze treffers steeg hij ook op de topscorerslijst van de Eredivisie. Na speelronde 19 stond De Jong met vijftien treffers tweede op de lijst achter Bas Dost, die zeventien treffers maakte.
"Hij krijgt bij Twente de ideale begeleiding om uit te groeien tot een Europese topper. En daar zijn grote clubs altijd in geïnteresseerd. Ik zie hem in de toekomst als dé spits van het Nederlands elftal." Patrick Kluivert over De Jong in februari 2012 in NUsport[9] De Jong sloot het seizoen 2011/12 af met FC Twente op een zesde plaats, waarna play-offs volgden. Hierin wist de ploeg in de eerste ronde RKC Waalwijk niet te verslaan. De Jong werd gedeeld tweede op de topscorerslijst van de Eredivisie met 25 treffers. Alleen Bas Dost scoorde met 32 doelpunten vaker. In totaal speelde De Jong 51 officiële duels voor FC Twente en scoorde een totaal van 32 treffers. Zijn productiefste seizoen tot dan toe. Tevens was hij de meest gebruikte speler van de club.
Wat te lezen valt is dat hij vaak achter Mark Janko speelde. Als de trainer dat te aanvallend vond koos het voor Janko of De jong. Dan was het of De jong of Janko, ene keer de jong en andere keer Janko.
Dus geen basis speler en niet als vaste spits.
Toen janko was vertrokken en hij vaste spits werd, is twente 6de geworden en heeft het in de play-offs geen europees voetbal gehaald.
Daar ga je toch geen 5,5 miljoen voor betalen. Cijfers zijn zeker mooi, zeker als je geen vaste speler bent. Maar de cijfers zijn wel al 3 jaar oud. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 22:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha noem jij dat killers? Nigel de Jong is een killer, Gatusso is een killer. Killer is iemand die er alles voor over heeft om de speler er niet langs te laten. Nou bij barca zaten geen killers. Alleen Puyol en later pique, die wouden het nog wel eens fysiek maken. Die 2 gaan al liggen als je een hand op een schouder legt. Haha killers, dan is clasie zeker een vent van 1.80? Gatusso is ook 1.60 haha
Macherano gezien tegen Robben? Die bikkelt echt wel hoor.. Busquets die kan ook aardig fysiek zijn hoor maar heb weinig gezien alleen tegen Real toen vond ik hem wel duels aangaan.
Kom je met Pique haha die vind ik helemaal niet fysiek. Puyol opzich nog wel. Gatusso, Nigel de Jong dat is buiten categorie die zul je niet snel naar Ajax kunnen halen. Tiothe van Twente vond ik ook wel een bikkel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Op de Nederlandse velden komt denk alleen Gudelj in de buurt qua fysiek en werklust. Bij Ajax heb je geen killer nodig want is mee voetballen belangrijker kijk maar naar Blind. Type Anita misschien de beste oplossing |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Denswil, Bazoer misschien? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 20:19 schreef Hummel10 het volgende:[..] Van Wolfswinkel? Is ook een Nederlander.. Altidore ook gewend met Nederlandse competitie. . Beide gedegradeerd toch? dit zijn nu precies de antwoorden waarom ik eigenlijk niet meer wilde reageren.
als een tang op een varken en een lul op een slagroomtaart categorie! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 20:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Volgens mij was twente kampioen geworden met N'kufo in de spits. Hij speelde vaak achter N'kufo Jaar later speelde hij vaak achter Janko of er naast. Hij heeft nooit echt een vaste waarde geweest bij twente, terwijl hij wel een goed moyenne heeft. Daarna werd het gewoon minder en minder. waar zeg ik dat Twente Door de Jong kampioen is geworden?
En sinds wanneer was Janko DE spits van Twente? Volgens mij werd deze al snel reaerve, zeker na het vertrek van Adriaanse!
Welterusten; -) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 23:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dit is van Wikipedia. Vanaf 18 mei 2009 kwam De Jong uit voor FC Twente. Op 6 april 2009 werd bekend dat de aanvaller voor drie seizoenen met een optie voor nog een jaar tekende bij de Tukkers [4]. Met de overgang was een bedrag van € 850.000 gemoeid [5]. In de eerste seizoenshelft kwam De Jong niet in actie in de competitie, maar mocht hij wel tweemaal invallen in de Europa League. In het bekertoernooi kwam hij driemaal in actie en scoorde daarin vier doelpunten. Op 28 februari 2010 maakte de Jong zijn eerste competitietreffer voor FC Twente, in de met 2-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen NEC. Enkele dagen daarvoor had hij getekend voor zijn eerste doelpunt in Europees verband, hij scoorde de enige Twentse treffer in de met 4-1 verloren uitwedstrijd tegen Werder Bremen. In zijn eerste seizoen speelde hij in totaal 21 officiële duels en scoorde daarin zeven doelpunten. Aan het eind werd hij met FC Twente kampioen van Nederland. De Jong in actie tegen Roebin Kazan. In seizoen 2010/11 stond De Jong in de basis van de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal en maakte het eerste en enige doelpunt in deze wedstrijd. Daarna verhuisde hij naar de positie achter de spits om plaats te maken voor Marc Janko. In november van dat seizoen werd zijn contract opengebroken tot medio 2014. Zijn teller stond toen op negen officiële treffers.[6] Uiteindelijk eindigde De Jong met twintig treffers in de officiële duels als clubtopscorer, samen met Theo Janssen. Zo scoorde hij in onder meer de Europa League tegen Roebin Kazan en Zenit (tweemaal) en in de Champions League in de uitwedstrijd tegen Werder Bremen. Dat seizoen won hij naast de Johan Cruijff Schaal ook de KNVB beker met Twente. Naast doelpunten verzorgde hij dertien assists. Geen enkele andere speler was dat seizoen zo vaak aangever bij FC Twente. Nummer twee Theo Janssen gaf tien assists. In seizoen 2011/12 werd De Jong onder de nieuwe trainer Adriaanse wederom veelal op de positie achter spits Janko gebruikt, maar de oefenmeester durfde het ook aan om hem ook naast de Oostenrijker te laten spelen. In de thuiswedstrijd tegen Benfica in de play-off ronde van de Champions League was De Jong de enige spits en scoorde prompt zijn eerste treffer van het seizoen. Voetbal International bracht na het sluiten van de transfermarkt naar buiten dat PSV een bod van ruim tien miljoen op De Jong had gedaan. Zijn zaakwaarnemer Louis Laros zou zeer ontstemd zijn over de gang van zaken, nadat hij via de krant vernomen had dat de Eindhovenaren uiteindelijk Tim Matav aan de selectie hadden toegevoegd.[7] Marcel Brands en Joop Munsterman ontkenden daarna dat er überhaupt een bod geweest is.[8] In de winterstop stond De Jong op tien treffers in de Eredivisie en daarnaast scoorde hij nog zes doelpunten in de overige officiële wedstrijden. In dezelfde winterstop werd Adriaanse ontslagen door FC Twente en met Steve McClaren een nieuwe trainer aangesteld. Voor De Jong betekende dat hij vanaf dat moment de voorkeur boven Janko kreeg als aanvalsleider. In de eerste twee duels onder McClaren beloonde hij de oefenmeester voor het vertrouwen door achtereenvolgens twee (tegen RKC Waalwijk) en drie treffers (tegen FC Groningen) te scoren. Door deze treffers steeg hij ook op de topscorerslijst van de Eredivisie. Na speelronde 19 stond De Jong met vijftien treffers tweede op de lijst achter Bas Dost, die zeventien treffers maakte. "Hij krijgt bij Twente de ideale begeleiding om uit te groeien tot een Europese topper. En daar zijn grote clubs altijd in geïnteresseerd. Ik zie hem in de toekomst als dé spits van het Nederlands elftal." Patrick Kluivert over De Jong in februari 2012 in NUsport[9] De Jong sloot het seizoen 2011/12 af met FC Twente op een zesde plaats, waarna play-offs volgden. Hierin wist de ploeg in de eerste ronde RKC Waalwijk niet te verslaan. De Jong werd gedeeld tweede op de topscorerslijst van de Eredivisie met 25 treffers. Alleen Bas Dost scoorde met 32 doelpunten vaker. In totaal speelde De Jong 51 officiële duels voor FC Twente en scoorde een totaal van 32 treffers. Zijn productiefste seizoen tot dan toe. Tevens was hij de meest gebruikte speler van de club. Wat te lezen valt is dat hij vaak achter Mark Janko speelde. Als de trainer dat te aanvallend vond koos het voor Janko of De jong. Dan was het of De jong of Janko, ene keer de jong en andere keer Janko. Dus geen basis speler en niet als vaste spits. Toen janko was vertrokken en hij vaste spits werd, is twente 6de geworden en heeft het in de play-offs geen europees voetbal gehaald. Daar ga je toch geen 5,5 miljoen voor betalen. Cijfers zijn zeker mooi, zeker als je geen vaste speler bent. Maar de cijfers zijn wel al 3 jaar oud. 31 wedstijden eredivisie.. Geen vaste waarde speler??
Dat ze 6e werden kan hij daar iets aan doen dan?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] 31 wedstijden eredivisie.. Geen vaste waarde speler?? Dat ze 6e werden kan hij daar iets aan doen dan?? Je kan ook aan 31 wedstrijden komen als invaller.
En ja, je kan er iets aan doen dat je geen 6de wordt. Namelijk meer scoren dan de tegenstander en je wint de wedstrijd. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 08:09 schreef Stanley het volgende:[..] waar zeg ik dat Twente Door de Jong kampioen is geworden? En sinds wanneer was Janko DE spits van Twente? Volgens mij werd deze al snel reaerve, zeker na het vertrek van Adriaanse! Welterusten; -) Niet, maar toen N'Kufo vertrok is twente achteruit gegaan. Dus niet kampioen waardig. Janko is ook na het vertrek van Adriaanse de spits gebleven. Of anders gezegd ze zijn beide niet DE spits van twente geworden. De ene keer die en de andere keer de ander.
Toen Janko vertrok is twente er niet beter op gaan spelen. Gezien de resultaten.
Maar dit gaat over 2 jaar geleden daarna heeft hij niet kunnen overtuigen bij 2 andere teams. Dan wil je wel 5,5 miljoen betalen terwijl nooit heeft overtuigd om vaste spits te zijn.
Als hij veel wedstrijden heeft gespeeld dan was het achter de spits.
Zie de wikipedia artikel. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gatusso is ook 1.60 haha Macherano gezien tegen Robben? Die bikkelt echt wel hoor.. Busquets die kan ook aardig fysiek zijn hoor maar heb weinig gezien alleen tegen Real toen vond ik hem wel duels aangaan. Kom je met Pique haha die vind ik helemaal niet fysiek. Puyol opzich nog wel. Gatusso, Nigel de Jong dat is buiten categorie die zul je niet snel naar Ajax kunnen halen. Tiothe van Twente vond ik ook wel een bikkel Enoh was ook een bikkel, iedereen vond hem te slecht aan de bal. Dus Ajax had zeker een bikkel op het middenveld. Poulsen was ook een bikkel. Maar Poulsen vertragen de tempo.
Ajax heeft genoeg bikkels gehad, maar iedereen had daar aanmerkingen over. Nu willen ze opnieuw een bikkel.
Ik zeg dat dat niet nodig is omdat we de bal toch hebben. Als we de bal niet hebben dan moeten we als team pressie gaan spelen dan heb je niet 1 type balafpakker, want dat doen we met ze allen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
lees net iets over Luuk de Jong. ... komende van FdB, I rest my case!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2014 door Stanley -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Luuk is naar PSV en dat vind Frank niks jammer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 14:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je kan ook aan 31 wedstrijden komen als invaller. En ja, je kan er iets aan doen dat je geen 6de wordt. Namelijk meer scoren dan de tegenstander en je wint de wedstrijd. Huntelaar dan ook maar matig bij Ajax??
De Jong was in dat seizoen gewoon heel veel basis speler en een hele belangrijke kracht.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Lekker belangrijk. Wij zijn Ajax en niet FC Krente. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax was in hem geïnteresseerd. Dat zijn de woorden van de Boer..
Of hij dan een meerwaarde zou zijn geweest is best een interessante discussie..
Ik ben het met je eens als je zou zeggen dat het wat afglijd wat discussie betreft.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dat afglijden is al een tijdje zo ;-) Meerwaarde? Nee. Meer woorden maak ik er ook niet aan vuil. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Zegt mij helemaal niets, maar als er al staat dat er al eentje of meer echt concreet zijn, dan heeft het meestal geen zin meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die speler zegt je niets?
1 van de betere spelers van de eredivisie waarvan heel veel mensen zeiden dat ie naar ajax gehaald moest worden voor tig miljoen. Een aantal mensen zeiden dat ie minder goed was dan dat ie leek.
Tsjaa |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Djuricic is voor Ajax nog steeds een versterking een speler geschikt voor het Ajax spelletje. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 08:24 schreef remco k het volgende:Die speler zegt je niets? 1 van de betere spelers van de eredivisie waarvan heel veel mensen zeiden dat ie naar ajax gehaald moest worden voor tig miljoen. Een aantal mensen zeiden dat ie minder goed was dan dat ie leek. Tsjaa Moet ik perse iedereen kennen dan? De naam komt me bekend voor maar als er gezegd word dat ie in Turkije speelt geloof ik het ook. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 09:58 schreef Peterhs het volgende:[..] Moet ik perse iedereen kennen dan? De naam komt me bekend voor maar als er gezegd word dat ie in Turkije speelt geloof ik het ook. Dat bedoel ik: ajax is het enige dat telt !!! (qua voetbal dan;-)) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het was in de eredivisie een goede speler en werd ook aan Ajax gelinkt dus lijkt me gek als je hem niet kent. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 14:57 schreef nora het volgende:Het was in de eredivisie een goede speler en werd ook aan Ajax gelinkt dus lijkt me gek als je hem niet kent. Ja mij ook.. Zolang is hij nog niet weg uit Nederland. Hij speelde toch goede wedstrijden voor Heerenveen zelfs nog als spits. Dan denk ik als Mainz hem al kan halen dan wij ook misschien wel voor een leuke prijs.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nou en. Er worden meer spelers altijd gelinkt aan Ajax dan ik bijhouden kan. Als ik voor de rest weinig (volgens jullie blijkbaar te weinig) naar andere clubs kijk is het raar.... Jullie probleem :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 20:22 schreef Peterhs het volgende:Nou en. Er worden meer spelers altijd gelinkt aan Ajax dan ik bijhouden kan. Als ik voor de rest weinig (volgens jullie blijkbaar te weinig) naar andere clubs kijk is het raar.... Jullie probleem :-) Vanaf nu zorg je maar dat je Fox hebt.....elke maandag ga ik je overhoren over de wedstrijden en dan bepaal ik wel of jij genoeg kijkt naar andere clubs......Capiche !!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 20:22 schreef Peterhs het volgende:Nou en. Er worden meer spelers altijd gelinkt aan Ajax dan ik bijhouden kan. Als ik voor de rest weinig (volgens jullie blijkbaar te weinig) naar andere clubs kijk is het raar.... Jullie probleem :-) Nee hoor jou probleem was een leuke speler om naar te kijken.. :-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 20:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vanaf nu zorg je maar dat je Fox hebt.....elke maandag ga ik je overhoren over de wedstrijden en dan bepaal ik wel of jij genoeg kijkt naar andere clubs......Capiche !!! Jij hebt het veel te druk met die rooie ouwe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe klopt.....maar voor jou maak ik een uitzondering, ik maak het graag persoonlijk ....hoewel sommige daar een hekel aan hebben ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 09:58 schreef Peterhs het volgende:[..] Moet ik perse iedereen kennen dan? De naam komt me bekend voor maar als er gezegd word dat ie in Turkije speelt geloof ik het ook. Ik vroeg je of je hem niet kende.. That's all.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehe klopt.....maar voor jou maak ik een uitzondering, ik maak het graag persoonlijk ....hoewel sommige daar een hekel aan hebben ;-) Heeft iemand daar persoonlijk problemen mee dan? Wie bedoel je nu dan? :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mijn grote vriend Remco K natuurlijk....die karper visser ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja...karper visser is iets anders dan Carpe Dieum |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Karper? Ik vis liever op Malawi tegenwoordig :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehe Telefoon leeg ouwe....slaap lekker gap |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Huntelaar dan ook maar matig bij Ajax?? De Jong was in dat seizoen gewoon heel veel basis speler en een hele belangrijke kracht.. Haha Hunterlaar was de nummer 9 en 1ste keus.
Luuk speelde achter Janko(nummer 10) of naast hem, of hij maakte de 90 min niet vol. Allemaal een teken dat hij niet boven alle andere spitsen uitstak.
Lees Wikipedia artikel maar gewoon. Het staat daarin en ik verzin er niks bij.
Maar idd het is maar luuk de jong. Totaal niet gevaarlijk en totaal niet nodig. Zo prutser die niet slaagt bij newcastle. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
25 goals en bepalend voor Twente. Maar had het beter moeten doen zodat Twente hoger had gestaan..
Zoals jij het dan stelt is Huntelaar ook niet zo goed geweest bij Ajax als dat ik dacht.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Lees net 22 miljoen voor Blind? Barcelona wil dat bieden en Man United heeft ook interesse? Sigthorsson wordt hopelijk ook nog verkocht is het dan geen optie om bij het gedegradeerde Norwich om van Wolfswinkel en Fer op te halen? Waarom? Zijn beide Nederlanders en zullen zich makkelijker aankunnen passen. Of toch Fer en van der Vaart(als spits en positie Sorero of Klaassen inzetbaar). |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Lummel10 vriend, wat moeten we met nog een spits? 😠☺ |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Fer en Wolfswinkel volgens mij moeten wij spelers met een meerwaarde kopen en dat zijn niet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Bij vertrek Sigthorsson staat er toch? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 19:26 schreef nora het volgende:Fer en Wolfswinkel volgens mij moeten wij spelers met een meerwaarde kopen en dat zijn niet Fer geen meerwaarde bij vertrek Blind? Nou noem een betere die ook nog haalbaar is dan? |
|
|
|