|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax loopt miljoenen mis (De Telegraaf)
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Lummel10 denkt aan Djuricic, vd Vaart of van Wolfswinkel bij vertrek Sigthorsson. Gudelj, Fer bij vertrek Blind
En Kostic maar dat weten jullie nu vast wel als extra aanwinst op de vleugels.
Helaas gaat geen van dit alle iets worden dus kunnen alleen maar gissen of het iets geworden was.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Maar we hebben zat spitsen! Milic en Zivkovich |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nou we het over spitsen hebben.....ik moet nog spitskool halen!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Spitskool ???....heb ik nog nooit gegeten, of maak je daarmee de BBQ aan ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
We gaan weer namen noemen! Is die bloemkolentijd nou nog niet voorbij!!! Ben blij als die hele transferperiode weer voorbij is! O nee wacht, dan gaan we spelers noemen die een wedstrijdje tegen een bal kunnen schoppen en 1 keer iets goed doen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 10:48 schreef Ajax Warrior het volgende:We gaan weer namen noemen! Is die bloemkolentijd nou nog niet voorbij!!! Ben blij als die hele transferperiode weer voorbij is! O nee wacht, dan gaan we spelers noemen die een wedstrijdje tegen een bal kunnen schoppen en 1 keer iets goed doen! Komkommer....ik hou niet van bloemkool |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 20:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] Fer geen meerwaarde bij vertrek Blind? Nou noem een betere die ook nog haalbaar is dan? Fer is een man voor de ruimte en Ajax voetbalt altijd in de hele kleine ruimte en daar is Fer techn/niet goed genoeg vandaar dat hij op zijn plek is in Engeland.Een beter voor Ajax is Djuricic en/of v/d Vaart. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ook goed gap, je begrijpt tenminste wat ik bedoel! Gaan het hier over spelers zeiken waar Ajax totaal geen interesse in heeft! Pffffffff laat gewoon het seizoen weer beginnen! Hebben we tenminste weer over echt nuttige zaken te zeiken! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 13:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ook goed gap, je begrijpt tenminste wat ik bedoel! Gaan het hier over spelers zeiken waar Ajax totaal geen interesse in heeft! Pffffffff laat gewoon het seizoen weer beginnen! Hebben we tenminste weer over echt nuttige zaken te zeiken! Ajax-Vitesse 3-0 ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha dat is iets voor sportpooler! Ga jij er nog mee verder? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 13:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ook goed gap, je begrijpt tenminste wat ik bedoel! Gaan het hier over spelers zeiken waar Ajax totaal geen interesse in heeft! Pffffffff laat gewoon het seizoen weer beginnen! Hebben we tenminste weer over echt nuttige zaken te zeiken! En jij weet waar Ajax achter de schermen mee bezig is? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja waarom niet....open jij een subpooler ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk niet dat ik nog ga meedoen ouwe! Op je hoogtepunt moet je stoppen zeggen ze altijd! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk niet dat ik nog ga meedoen ouwe! Op je hoogtepunt moet je stoppen zeggen ze altijd! ;-) Die heb ik elke dag....als ik mijn eerste biertje pak.....stoppen neuh |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 14:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die heb ik elke dag....als ik mijn eerste biertje pak.....stoppen neuh Hahahaha slome! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|