BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Overeenkomst met Southampton over Graziano Pellè

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 12 juli 2014 - 19:07
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Overeenkomst met Southampton over Graziano Pellè (Feyenoord Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Pelle blijft weg bij Feyenoord
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 12 juli 2014 - 22:15   quote  deeplink  
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Southampton over de transfer van Graziano Pellè. De spits, die aanstaande dinsdag zijn 29ste verjaardag viert, zal op korte termijn een contract voor drie seizoenen tekenen bij de club waar Ronald Koeman vanaf dit seizoen de trainer is.

Graziano Pellè: Ik voelde dat ik klaar was voor een volgende stap in mijn carrière. Ik ben blij dat ik de kans krijg in voor mij en voor velen de grootste competitie ter wereld. Ik zal altijd met een heel positief gevoel terugkijken op mijn tijd in Rotterdam, Feyenoord is het beste en meest talentvolle team waarin ik tot nu toe in mijn carrière heb gespeeld. Onze wegen scheiden nu, maar ik wens Feyenoord het allerbeste toe komend seizoen en in de verdere toekomst.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 12 juli 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Wow, dat meen je niet..?!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 juli 2014 - 22:49   quote  deeplink  
**you don't say meme**
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 juli 2014 - 22:51   quote  deeplink  
Hé weer wat nieuws ?? Welke ... heeft dit nu weer geopend ??
van geil
 van geil - zaterdag 12 juli 2014 - 22:53   quote  deeplink  
th?&id=HN.608023170093418807&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
bedankt Feyenoord
dr love
 dr love - zondag 13 juli 2014 - 00:15   quote  deeplink  
Ongelooflijk een van de waardevolle speler gaat weg voor koek en ei, zo zie je maar ook Martin van geel is te paaien, dit zal bij twente, ajax, PSV niet gebeuren die die gaan voor de hoogste bieder of hij waard is of niet niks mee te maken.
dr love
 dr love - zondag 13 juli 2014 - 00:18   quote  deeplink  
En waarom neemt hij z,n favoriete speler niet mee clasie
van geil
 van geil - zondag 13 juli 2014 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 00:15 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk een van de waardevolle speler gaat weg voor koek en ei, zo zie je maar ook Martin van geel is te paaien, dit zal bij twente, ajax, PSV niet gebeuren die die gaan voor de hoogste bieder of hij waard is of niet niks mee te maken.
de eerste keer dat ik t met je eens ben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 13 juli 2014 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 00:15 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk een van de waardevolle speler gaat weg voor koek en ei, zo zie je maar ook Martin van geel is te paaien, dit zal bij twente, ajax, PSV niet gebeuren die die gaan voor de hoogste bieder of hij waard is of niet niks mee te maken.
Noem eens een recent voorbeeld van een vergelijkbare speler in een vergelijkbare situatie die daar voor een hoger bedrag vertrokken is.
van geil
 van geil - zondag 13 juli 2014 - 00:44   quote  deeplink  
Obiku
moa
 moa - zondag 13 juli 2014 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 00:15 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk een van de waardevolle speler gaat weg voor koek en ei, zo zie je maar ook Martin van geel is te paaien, dit zal bij twente, ajax, PSV niet gebeuren die die gaan voor de hoogste bieder of hij waard is of niet niks mee te maken.
Wat een onzin zeg, 10 miljoen euro voor een spits van 29 jaar, hij zit nu in zijn allerbeste jaren en heeft voor zijn periode bij Feyenoord nooit iets gepresteerd. Bij ons heeft hij het 2 seizoenen geweldig gedaan maar hij zal niet meer beter worden bij Southamton en over 3 seizoenen misschien al wel uitgespeeld zijn.

Dit is voor alle partijen een perfecte deal, Feyenoord krijg nog 10 miljoen voor een speler die anders alleen maar elk jaar minder waard wordt (volgend jaar al 30 jaar), Pelle kan nog flink cashen voor hij zijn carrière beëindigd, en Feyenoord is er financieel mee geholpen en krijgt daardoor voldoende ruimte om een opvolger te halen en schulden af te lossen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 juli 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 00:15 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk een van de waardevolle speler gaat weg voor koek en ei, zo zie je maar ook Martin van geel is te paaien, dit zal bij twente, ajax, PSV niet gebeuren die die gaan voor de hoogste bieder of hij waard is of niet niks mee te maken.
Koek en ei? Haha, jij heb er zeker geen verstand van ... Speler zonder restwaarde !
Had een afspraak met Feyenoord na wat de vorige zomer is gebeurd . Dus 10 miljoen euro is dan een mooi bedrag.
van geil
 van geil - zondag 13 juli 2014 - 11:30   quote  deeplink  
je doet net of 29 bejaard is.
Pelle kan nog zeker 6 jaar mee.
van geil
 van geil - zondag 13 juli 2014 - 11:40   quote  deeplink  
en zelfs daarna is er nog wel n zandbakclub die 10 miljoen aftikt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 juli 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 11:40 schreef van geil het volgende:
en zelfs daarna is er nog wel n zandbakclub die 10 miljoen aftikt.
Noem maar voorbeelden.
van geil
 van geil - zondag 13 juli 2014 - 11:51   quote  deeplink  
Ronald de boer speelde tot en met z'n 38e in Qatar.
en dat was geen 'reus' en geen echte spits.was 34 of 35 toen hij ging.
het is van alle tijden ,eerst was t de usa Advocaat Hanegem cruijf etc
en nu de Arabische landen en daar zijn miljoentjes wisselgeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 juli 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Die gingen voor miljoenen salaris, geen miljoenen transfer
van geil
 van geil - zondag 13 juli 2014 - 17:44   quote  deeplink  
die waren ook veel ouder en waren transfervrij.
Pelle is over 2 jaar pas 31 en kan dan makkelijk dat bedrag vertegenwoordigen
en nog veel meer als hij er twee keer 15 per seizoen in schiet.
dus geen restwaarde is apekool
tomson
 tomson - zondag 13 juli 2014 - 20:17   quote  deeplink  
koek en zopie ?
TheMenace
 TheMenace - zondag 13 juli 2014 - 20:24   quote  deeplink  
veel succes bij southampton, je was een topper maar 2,6 miljoen had je bij (ons) NOOIT gekregen en das logisch!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 13 juli 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 17:44 schreef van geil het volgende:
die waren ook veel ouder en waren transfervrij.
Pelle is over 2 jaar pas 31 en kan dan makkelijk dat bedrag vertegenwoordigen
en nog veel meer als hij er twee keer 15 per seizoen in schiet.
dus geen restwaarde is apekool
Das geen apekool. Kijk bijvoorbeeld maar naar Makaay. Die ging op zijn 28ste voor 20 miljoen naar Bayern. En voor hoeveel ging hij 4 jaar later naar ons, ondanks dat ie 4 jaar prima presteerde bij Bayern (78 goals in 129 wedstrijden)? 5 miljoen.

Ik zie niet in waarom Pellè over 3-4 jaar nog net zoveel waard zou zijn als nu.
van geil
 van geil - zondag 13 juli 2014 - 23:35   quote  deeplink  
apekool T.
je verdubbelt ten eerste al de jaren.
en gaat er ook aan voorbij dat Makaay niet t type was om naar de zandbak te gaan, terwijl Pelle dat vorig jaar al wilde.
en we zijn jaren verder in de tijd waarin veel hogere absurde bedragen worden betaald.
komt nog bij dat de manier van voetballen van Pelle en zijn lengte er garant voor staan dat hij veel langer meekan als n lopende spits zoals Makaay.
De toekomst zal t leren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 13 juli 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 23:35 schreef van geil het volgende:
apekool T.
je verdubbelt ten eerste al de jaren.
en gaat er ook aan voorbij dat Makaay niet t type was om naar de zandbak te gaan, terwijl Pelle dat vorig jaar al wilde.
en we zijn jaren verder in de tijd waarin veel hogere absurde bedragen worden betaald.
komt nog bij dat de manier van voetballen van Pelle en zijn lengte er garant voor staan dat hij veel langer meekan als n lopende spits zoals Makaay.
De toekomst zal t leren.
Laten we het daar maar bij laten inderdaad.
van geil
 van geil - maandag 14 juli 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 23:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Laten we het daar maar bij laten inderdaad.
haha.
kan ik wel waarderen.
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 juli 2014 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 00:07 schreef van geil het volgende:

[..]

haha.
kan ik wel waarderen.
:)
haha, het is toch grotendeels koffiedik kijken wat we doen. ;)
van geil
 van geil - maandag 14 juli 2014 - 00:18   quote  deeplink  
ja toch, boeien.
;)
dr love
 dr love - maandag 14 juli 2014 - 00:33   quote  deeplink  
Ongelooflijk zag effe Hoe van Persie onbeschoft heeft uitgelaten tegen p.v.hooydonk, met z,n arrogante rotkop heeft een mooie doelpunt gemaakt tegen de zeer zwakke Spanje trouwens deze wk was zeer slecht en Brazilië is helemaal out moet volgens mij de samba weer uitvinden, Duitsland de terechte kampioenschap.
dr love
 dr love - maandag 14 juli 2014 - 00:45   quote  deeplink  
Het wordt es tijd dat alle supporters es wakker gaan worden en de strijdt aangaan met die vorstelijk salarissen uitdelen zo gaat de clubs langzaamaan kapot en de kapitalisme verdwijnen naar een belastingvrije paradijs.
TheMenace
 TheMenace - maandag 14 juli 2014 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 00:45 schreef dr love het volgende:
Het wordt es tijd dat alle supporters es wakker gaan worden en de strijdt aangaan met die vorstelijk salarissen uitdelen zo gaat de clubs langzaamaan kapot en de kapitalisme verdwijnen naar een belastingvrije paradijs.
PRECIES IK STA HELEMAAL ACHTER JE!WEG MET HET KAPITALISME OP WAT VOOR VLAK DAN OOK!DAN MAAR VIERDE OF VIJFDE WORDEN MAAR DAN HEB JE WEL STEUN VAN DE ECHTE SUPPORTERS!

FEYENOORD FOREVER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2014 door TheMenace --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 juli 2014 - 01:01   quote  deeplink  
Niet zo hard Menace, probeer hier in slaap te vallen.
TheMenace
 TheMenace - maandag 14 juli 2014 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 00:33 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk zag effe Hoe van Persie onbeschoft heeft uitgelaten tegen p.v.hooydonk, met z,n arrogante rotkop heeft een mooie doelpunt gemaakt tegen de zeer zwakke Spanje trouwens deze wk was zeer slecht en Brazilië is helemaal out moet volgens mij de samba weer uitvinden, Duitsland de terechte kampioenschap.
van persie kan idee de tering krijgen.bij feyenoord heeft die lul nooit wat laten zien!idee iedereen die onder de bijlmer komt te vallen krijgt grootheidswaanzin en arrogantie!trek je broek nog maar een paar keer naar beneden bij man u misschien helpt het wordt je toch nog derde!indi de vrij lekker optyfen en janmaat gaat ook lekker weg arrogantie past niet bij feyenoord!Ik houd van Feyenoord zoals die is zonder misplaatste arrogantie.dan maar vierde of vijfde maar ik zal nooit voor een ander kiezen op mijn manier dan.

Feyenoord forever!Die mannshaft Forever!!!!
TheMenace
 TheMenace - maandag 14 juli 2014 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 01:01 schreef FR-Henk het volgende:
Niet zo hard Menace, probeer hier in slaap te vallen.
hehehe lol sry
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 juli 2014 - 01:10   quote  deeplink  
Duitsers zijn terecht Wereldkampioen. Alleen die Müller is een fokking creep.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 20:02   quote  deeplink  
The Menace ook, blijkbaar karakteriserend voor een Duitser..
dr love
 dr love - maandag 14 juli 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Nu pelle weg voor een prikkie de volgende janmaat,de vrij goedkoop weg sorry maar van geel is geen sterke onderhandelen echt heel slap van hem - de vrij en janmaat hadden elke
minimaal 18 a 20 miljoen moeten taxeren, Bruno 12 miljoen, pelle zeker 25 miljoen
dennie
 dennie - maandag 14 juli 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 21:27 schreef dr love het volgende:
Nu pelle weg voor een prikkie de volgende janmaat,de vrij goedkoop weg sorry maar van geel is geen sterke onderhandelen echt heel slap van hem - de vrij en janmaat hadden elke
minimaal 18 a 20 miljoen moeten taxeren, Bruno 12 miljoen, pelle zeker 25 miljoen
Het probleem is dat Janmaat en de Vrij nog maar 1 contractjaar hebben wat hun waarde halveert, Pelle bijna 29 is wat zijn waarde verlaagd, en Indi gewoon een wat lagere waarde heeft dan de andere 3.

Het enige wat je van Geel zou kunnen aanrekenen is dat hij het contract van Janmaat en de Vrij niet heeft kunnen verlengen al ligt dat ook niet allemaal in zijn macht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2014 door dennie --
van geil
 van geil - maandag 14 juli 2014 - 21:32   quote  deeplink  
SALES

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Overeenkomst met Southampton over Graziano Pellè









0.0076520