BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bas Dost verhuurd aan Feyenoord!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
schiedamma
 schiedamma - maandag 14 juli 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Volgens wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Dost) is de transfer al rond tussen Wolfsburg en Feyenoord. Bas Dost zou worden verhuurd aan feyenoord.

Wat vinden wij feyenoordsupporters eigenlijk van deze boomlange spits? Ikzelf heb er weinig vertrouwen is. 't is een lange maar zwakke spits...beetje type Havenaar die het misschien leuk doet met wellicht een doelpunt of 10-15, maar zeker geen Pelle!
dennie
 dennie - maandag 14 juli 2014 - 16:16   quote  deeplink  
2011/12 Dost sc Heerenveen Eredivisie 34 32
schiedamma
 schiedamma - maandag 14 juli 2014 - 16:19   quote  deeplink  
Dat was dan ook het enige seizoen dat ie er wat inschoot..Voor de rest weinig gepresteerd.
dobias
 dobias - maandag 14 juli 2014 - 16:20   quote  deeplink  
iedereen kan wiki aanpassen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 14 juli 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 16:19 schreef schiedamma het volgende:
Dat was dan ook het enige seizoen dat ie er wat inschoot..Voor de rest weinig gepresteerd.
Laatste 3 jaar in Nederland: 100 wedstrijden, 59 goals. Op basis van die statistieken kan je uitgaan van minimaal 20 goals. Prima spits dus.
Jannemannetje
 Jannemannetje - maandag 14 juli 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 16:19 schreef schiedamma het volgende:
Dat was dan ook het enige seizoen dat ie er wat inschoot..Voor de rest weinig gepresteerd.
Ht cv van Pelle was ook niet zo geweldig. Nog geen bal getrapt en hij was al de miskoop van de eeuw, je ziet wat er van geworden is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 juli 2014 - 16:45   quote  deeplink  
Vóór zondag horen wij niet meer zoveel, want er moet ook nog iemand uit de helicopter komen... Wat is er nou leuker dan dat niemand het ziet aankomen... Volgens mij was dat toen met Koeman (als speler) ook zo... misschien dat de beter geïnformeerden het wel wisten, maar ik niet (internet kende ik toen amper..., dus was teletekst de meest betrouwbare bron, die ook nog eens up-to-date was)... tjonge, zie ik dat nou goed? Is dat Koeman? Nee, dat kan niet... Verdomd, 't is hem, YEAH! Het is hem echt. Koeman komt bij ons spelen whoaaaahhh!! Ik kan me nu al verheugen op zondag!!!
TheMenace
 TheMenace - maandag 14 juli 2014 - 16:46   quote  deeplink  
prima versterking net als boula.
jjh
 jjh - maandag 14 juli 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Met Koeman was het niet zo Arie. Ik kan me nog goed herinneren dat ik op de radio hoorde dat Koeman naar Feyenoord zou gaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 juli 2014 - 16:54   quote  deeplink  
Oh, daar zou je best gelijk in kunnen hebben, maar dat had ik toen niet gehoord.. Ook niet in het stadion... alhoewel, het kan best zijn dat iemand dat toen zei en dat we toen zoiets hadden van "laat het waar zijn, laat het waar zijn...". Dat weet ik niet meer, maar het was wel super... Trouwens, Koeman kwam helemaal niet uit de helicopter. Hij liep door zo'n papieren muur, waar het Feyenoord-logo op stond (je weet wel net als die deur waar Ome Willem doorheen trapte. Hij ging er alleen iets anders doorheen, haha...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 juli 2014 - 20:55   quote  deeplink  
Vrijwel niets blijft geheim. Met al die social media lekt er altijd wel iets uit.

Al was de komst van Boulahrouz wel een kleine verrassing.
JanM
 JanM - maandag 14 juli 2014 - 21:42   quote  deeplink  
En toch zou ik het een geweldige stunt vinden als zondag toch ineens Guidetti uit die helicopter stapt!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 juli 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 21:42 schreef JanM het volgende:
En toch zou ik het een geweldige stunt vinden als zondag toch ineens Guidetti uit die helicopter stapt!
Met zijn salaris?
JanM
 JanM - maandag 14 juli 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 21:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met zijn salaris?
Daar hoeft 'ie toch niet mee uit de helicopter te stappen?
van geil
 van geil - maandag 14 juli 2014 - 21:48   quote  deeplink  
hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 21:59   quote  deeplink  
d:-))))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Dost onder huidige financiële voorwaarden onhaalbaar

600x400-dost2.jpg

De opvolger van Graziano Pellè laat nog even op zich wachten. Feyenoord ziet in Bas Dost de ideale spits voor het komende seizoen, maar het losweken van de oud-speler van sc Heerenveen bij VfL Wolfsburg blijkt geen gemakkelijke opgave, bericht RTV Rijnmond.

Onder de huidige omstandigheden is een komst van Dost zelfs onhaalbaar, aldus het regionale medium. Feyenoord zou niet aan de huidige financiële voorwaarden van Wolfsburg kunnen voldoen. De komst van Dost naar Rotterdam is niet volledig van de baan, maar onderhandelingen zitten nu vast en zullen langer duren.

John Guidetti werd eerder genoemd als mogelijke opvolger van Pellè. In De Kuip twijfelen ze echter aan zijn fysieke gesteldheid en de Zweedse doelpuntenmaker lijkt daarnaast niet van plan om veel van zijn salaris (1,6 miljoen euro, red.) in te leveren voor een rentree. Dat beweerde zijn zaakwaarnemer eerder in de Italiaanse media.
Bron:Rijnmond
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Een zware bevalling blijkbaar! Zelf het onderste uit de kan halen en dan moeilijk doen als Wolfsburg eisen stel ? Wel wat kinderachtig ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 11:01   quote  deeplink  
En dat komt uit de mond van een succesvol zakenman..
smiley-laughing024.gif
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 11:01 schreef RenatoBos het volgende:
En dat komt uit de mond van een succesvol zakenman..
[ afbeelding ]
Ja, raar hé ... Zo heb ik zaken gedaan , ik heb NOOIT alleen aan mijn eigen belang gedacht.
Misschien dat ik daarom nooit vijanden had met zaken doen? Coulant zijn , op de juiste momenten de scherprechter zijn en op andere momenten de juiste knopen door hakken ! Dat is mij wel eens verweten , dat ik NOOIT het uiterste eruit heb gehaald. Ik kijk liever iedereen recht in de ogen , al moet ik zeggen dat ik blij ben dat het achter mij ligt ... Heeft mij soms slapeloze nachten bezorgd . Geven en nemen was mijn motto :-) En niet op de manier die jullie nu denken ...
JanM
 JanM - dinsdag 15 juli 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, raar hé ... Zo heb ik zaken gedaan , ik heb NOOIT alleen aan mijn eigen belang gedacht.
Misschien dat ik daarom nooit vijanden had met zaken doen? Coulant zijn , op de juiste momenten de scherprechter zijn en op andere momenten de juiste knopen door hakken ! Dat is mij wel eens verweten , dat ik NOOIT het uiterste eruit heb gehaald. Ik kijk liever iedereen recht in de ogen , al moet ik zeggen dat ik blij ben dat het achter mij ligt ... Heeft mij soms slapeloze nachten bezorgd . Geven en nemen was mijn motto :-) En niet op de manier die jullie nu denken ...
Klinkt goed! Zo zou je je hier ook eens kunnen opstellen: wordt het een stuk leuker van!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 11:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Klinkt goed! Zo zou je je hier ook eens kunnen opstellen: wordt het een stuk leuker van!
Dat kan ik proberen, maar spelers waar ik NIET achter sta kan en wil ik niet aanmoedigen ...
Elke speler krijgt zijn kans bij mij, maar ik zie snel welke wel of niet van waarde zijn.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 15 juli 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 12:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan ik proberen, maar spelers waar ik NIET achter sta kan en wil ik niet aanmoedigen ...
Elke speler krijgt zijn kans bij mij, maar ik zie snel welke wel of niet van waarde zijn.
Daar gaat het al mis, alle spelers van ons Feyenoord verdienen steun, tenzij de mentaliteit niet goed is of ze het echt verpest hebben. Maar op kwaliteit kun je ze niet afrekenen, ze worden ten slotte door de club gehaald.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, raar hé ... Zo heb ik zaken gedaan , ik heb NOOIT alleen aan mijn eigen belang gedacht.
Misschien dat ik daarom nooit vijanden had met zaken doen? Coulant zijn , op de juiste momenten de scherprechter zijn en op andere momenten de juiste knopen door hakken ! Dat is mij wel eens verweten , dat ik NOOIT het uiterste eruit heb gehaald. Ik kijk liever iedereen recht in de ogen , al moet ik zeggen dat ik blij ben dat het achter mij ligt ... Heeft mij soms slapeloze nachten bezorgd . Geven en nemen was mijn motto :-) En niet op de manier die jullie nu denken ...
Ja wel een 'rare' manier van zaken doen, ik probeer altijd voor de maximale winst te gaan. Tuurlijk moet je wel eens met minder genoegen nemen. Maar ik zal altijd trachten het uiterste eruit te halen en dan kan ik nog iedereen recht in de ogen aankijken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door RenatoBos --
dr love
 dr love - dinsdag 15 juli 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Wat een afgang voor heel feyenoord de beste en bepalende spelers heeft ie goedkoop en makkelijk verkocht en voor een een speler die huis tuin keuken voetballertje is vraagt hij een extreem hoog bedrag vuil flikker die van geel grote muil maar van binnen piep klein muisje
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Tuurlijk, huis tuin en keuken voetballertjes spelen op een WK..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 12:27 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Daar gaat het al mis, alle spelers van ons Feyenoord verdienen steun, tenzij de mentaliteit niet goed is of ze het echt verpest hebben. Maar op kwaliteit kun je ze niet afrekenen, ze worden ten slotte door de club gehaald.
Dat is een verschil van mening dan ...
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 15 juli 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 12:39 schreef dr love het volgende:
Wat een afgang voor heel feyenoord de beste en bepalende spelers heeft ie goedkoop en makkelijk verkocht en voor een een speler die huis tuin keuken voetballertje is vraagt hij een extreem hoog bedrag vuil flikker die van geel grote muil maar van binnen piep klein muisje
http://www.loi.nl/Cursussen/Taalvaardigheid/schrijf_goed_nederlands/index.htm
craven
 craven - dinsdag 15 juli 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 12:39 schreef dr love het volgende:
Wat een afgang voor heel feyenoord de beste en bepalende spelers heeft ie goedkoop en makkelijk verkocht en voor een een speler die huis tuin keuken voetballertje is vraagt hij een extreem hoog bedrag vuil flikker die van geel grote muil maar van binnen piep klein muisje
juist als je denkt dat het niet dommer kan.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 juli 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 12:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan ik proberen, maar spelers waar ik NIET achter sta kan en wil ik niet aanmoedigen ...
Elke speler krijgt zijn kans bij mij, maar ik zie snel welke wel of niet van waarde zijn.
Elke speler krijgt zijn kans bij mij..... my ass! Mulder heeft nooit, maar dan ook echt nooit een eerlijke kans van jou gehad. Nu moet je niet lopen linkeballen... Aan de andere kant scheelt het dat jij de opstelling toch niet maakt, dus wat maakt het uit of een speler nou wel of niet een kans maakt bij jou?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 13:50 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Elke speler krijgt zijn kans bij mij..... my ass! Mulder heeft nooit, maar dan ook echt nooit een eerlijke kans van jou gehad. Nu moet je niet lopen linkeballen... Aan de andere kant scheelt het dat jij de opstelling toch niet maakt, dus wat maakt het uit of een speler nou wel of niet een kans maakt bij jou?
De eerste 2 jaar heb ik niks gerept over Erwin Mulder !!! Ga dat maar eens uitzoeken ... Oké ik vond hem in de jeugd al niks, maar hij heeft zijn kans gehad om zich te bewijzen. En na die periode heb ik mijn twijfels definitief verwoord ja . Dus dan zie ik het inderdaad NIET in Erwin Mulder zitten. Dus spelers waar ik het niet in zie zitten:

1- Mulder
2- Nelom
3- Lamprou
4- Graafland
5- Verhoek
6- Schaken
7- te Vrede

Onder voorbehoud
8- Goossens
9- Vormer

Er is helaas nog een lange weg te gaan ...
koekie
 koekie - dinsdag 15 juli 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
+ 1.. hopelijk heeft Dr Love hier iets aan...huh ...maar! Als je Dr voor je naam zet, dan zou je meer dan LOI moeten hebben whahahahaha...
koekie
 koekie - dinsdag 15 juli 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 12:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is een verschil van mening dan ...
dat is geen verschil van mening maar een verschil van mentaliteit!
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 15 juli 2014 - 17:45   quote  deeplink  
hehehehehe die mulder hij blijft een speciaal afzeikobject.....zet die hahn nu maar op doel en laat mulder maar eens bewijzen dat hij een echte keeper is als hij de kans krijgt...het is wel makkelijk nu als de een niet fucntioneert dan gooi je de ander erin want ik zie niet veel verschil tussen die 2 alleen hahn heeft in mijn optiek meer uitstraling en een winnaarsmentaliteit dan dat mulder heeft...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 juli 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, raar hé ... Zo heb ik zaken gedaan , ik heb NOOIT alleen aan mijn eigen belang gedacht.
Misschien dat ik daarom nooit vijanden had met zaken doen? Coulant zijn , op de juiste momenten de scherprechter zijn en op andere momenten de juiste knopen door hakken ! Dat is mij wel eens verweten , dat ik NOOIT het uiterste eruit heb gehaald. Ik kijk liever iedereen recht in de ogen , al moet ik zeggen dat ik blij ben dat het achter mij ligt ... Heeft mij soms slapeloze nachten bezorgd . Geven en nemen was mijn motto :-) En niet op de manier die jullie nu denken ...
Softie!
impreza
 impreza - dinsdag 15 juli 2014 - 20:45   quote  deeplink  
Nu weer over Dost!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 juli 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, raar hé ... Zo heb ik zaken gedaan , ik heb NOOIT alleen aan mijn eigen belang gedacht.
Misschien dat ik daarom nooit vijanden had met zaken doen? Coulant zijn , op de juiste momenten de scherprechter zijn en op andere momenten de juiste knopen door hakken ! Dat is mij wel eens verweten , dat ik NOOIT het uiterste eruit heb gehaald. Ik kijk liever iedereen recht in de ogen , al moet ik zeggen dat ik blij ben dat het achter mij ligt ... Heeft mij soms slapeloze nachten bezorgd . Geven en nemen was mijn motto :-) En niet op de manier die jullie nu denken ...
Netjes...
Barabas
 Barabas - dinsdag 15 juli 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 15:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De eerste 2 jaar heb ik niks gerept over Erwin Mulder !!! Ga dat maar eens uitzoeken ... Oké ik vond hem in de jeugd al niks, maar hij heeft zijn kans gehad om zich te bewijzen. En na die periode heb ik mijn twijfels definitief verwoord ja . Dus dan zie ik het inderdaad NIET in Erwin Mulder zitten. Dus spelers waar ik het niet in zie zitten:

1- Mulder
2- Nelom
3- Lamprou
4- Graafland
5- Verhoek
6- Schaken
7- te Vrede

Onder voorbehoud
8- Goossens
9- Vormer

Er is helaas nog een lange weg te gaan ...
Ik sluit me bij je aan, behalve wat Mulder aangaat. Zou jij ook moeten vinden want als Hahn beter is dan hebben we een betere tweede keeper dan de laatste 10 jaar het geval is geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door Barabas --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 21:26 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik sluit me bij je aan, behalve wat Mulder aangaat. Zou jij ook moeten vinden want als Hahn beter is dan hebben we een betere tweede keeper dan de laatste 10 jaar het geval is geweest.
Tja sorry dan, maar Erwin Mulder kan mij helaas niet bekoren ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bas Dost verhuurd aan Feyenoord!









0.0059089