|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk je dat Hahn beter is dan Mulder..? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
we hebben het lek boven.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BOULAHROUZ: LANDEN IN DE KUIP GAF ONBESCHRIJFLIJK GEVOEL
Khalid Boulahrouz liet voorafgaand aan de Open Dag van Feyenoord met een knipoog weten dat hij misschien wel een kalmeringstablet nodig zou hebben op het moment dat hij eenmaal in de helikopter zou stappen waarmee de nieuwelingen gepresenteerd zouden worden. Zover kwam het niet voor de verdediger. Ondanks zijn vliegangst genoot hij zondag met volle teugen van de traditie bij Feyenoord. Het gaf een onbeschrijflijk gevoel om in De Kuip te landen, vertelde Boulahrouz. Ik kon niet anders dan genieten.
De helikoptervlucht volgde voor Boulahrouz op een week waarin hij een zeer goede indruk kreeg van Feyenoord. Deze club is anders dan alle andere waarvoor ik gespeeld heb, zei hij. Zowel de organisatie als de ontvangst is top hier. Ik vond het heel bijzonder om op deze manier verwelkomd te worden door het legioen. Natuurlijk zullen de supporters hoge verwachtingen hebben voor dit seizoen, dat hoort ook bij een club als Feyenoord. We moeten nog even afwachten hoe de selectie eruit komt te zien, maar ik heb er vertrouwen in dat we om de prijzen kunnen gaan meespelen.
Boulahrouz trainde de afgelopen week al voluit mee met Feyenoord, maar kwam nog niet in een oefenwedstrijd in actie. Ik ben fit en voel me goed, verduidelijkte de verdediger zondag. Ik ben alleen op een later moment in de voorbereiding ingestroomd, waardoor we mijn inspanningen gefaseerd opbouwen. Bron: Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerlijke Boulahrouz: 'Heb een conditionele achterstand'
Khalid Boulahrouz heeft nog één week om topfit te worden. De ervaren verdediger is eerlijk genoeg om toe te geven dat hij vergeleken met zijn teamgenoten een achterstand heeft. 'Ik heb een conditionele achterstand, ik ben natuurlijk later ingestroomd', vertelt hij tegen Fox Sports.
'We proberen elke dag winst te boeken, zodat ik volgende week topfit kan verschijnen tegen Besiktas', is hij wel vol vertrouwen. Met vertrouwen kijkt Boulahrouz ook naar het eredivisieseizoen. 'We willen bovenin meedraaien en om de prijzen meespelen. Ik denk dat de fans snakken naar succes. Er zijn dan veel spelers weggegaan, dus wordt het opbouwen. Desondanks willen we om de prijzen meedoen, wie er ook bijkomt.' Bron: FoxSports |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz voelt klik: 'Geen slijmballerig geouwehoer'
Khalid Boulahrouz is bij de juiste club beland. De routinier tekende deze zomer een éénjarig contract bij Feyenoord. De verdediger voelt een klik met zijn nieuwe werkgever in Rotterdam-Zuid.
'Komt iedere speler nieuwe met die riedel? Ongetwijfeld, maar dit is echt geen slijmballerig geouwehoer, want zo ben ik niet en ik heb het ook niet nodig. Het is gewoon zoals het is. Soms heb je weleens een klik, met mensen, dingen. Die klik voel ik met Feyenoord', vertelt de verdediger in Voetbal International.
Boulahrouz is misschien wel bezig aan zijn laatste club in zijn carrière, maar hij is nog steeds verliefd op het spelletje. 'Lekker trainen, de kriebels voor een wedstrijd. Dat verandert nooit. Daarom zit ik nu bij Feyenoord. Dat gevoel heb ik weer helemaal. Deze club voelt heel erg goed aan, vertrouwd bijna.' Bron:VI |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz na ongelukkig debuut: "We zijn gewoon nog niet waar we willen zijn"
De Champions League is al na één wedstrijd ver weg voor Feyenoord. In de Kuip gingen de uitgeklede Rotterdammers woensdag met 1-2 onderuit tegen het Turkse Besiktas.
Eén van de nieuwkomers bij Feyenoord die de uittocht van talenten moet opvangen is Khalid Boulahrouz. De voormalig international van het Nederlands elftal kende een ongelukkig debuut. Via zijn voet verdween de tweede Turkse treffer achter doelman Erwin Mulder. Boulahrouz vindt desondanks niet dat Feyenoord veel onder doet voor Besiktas. "We wisten vooraf dat we niet van ze hoefden te verliezen. Ook achteraf kan je zeggen dat die gedachte terecht was", zegt hij in gesprek met NU.nl.
"Kijk maar naar hoe hun goals tot stand kwamen. Het eerste doelpunt kwam uit een standaardsituatie, dat kan gebeuren. En hun tweede doelpunt was dikke pech. De bal werd van richting veranderd, dat is gewoon zuur. Gelukkig scoorden we zelf vlak voor tijd nog, dat maakt de uitslag nog een beetje draaglijk. We gaan er volgende week in Turkije zeker nog voor, maar het wordt een hele klus", aldus Boulahrouz, die de Turken iets 'volwassener' vindt ogen dan Feyenoord.
"Ik weet zelf ook hoe het dan werkt" Boulahrouz wil niet direct al te veel wijzen naar de zomerse uittocht van basisspelers in de Kuip. "Ik had er wel een beetje rekening mee gehouden dat er een aantal jongens zou vertrekken. Ze hebben een goed seizoen en sterk WK gedraaid. Ik weet zelf ook hoe het dan werkt." Het mislopen van Champions League-voetbal zou een vroege domper zijn voor Feyenoord.
"We moeten realistisch zijn. Ergens is de Champions League wel een must, we gaan er ook honderd procent voor. Maar de situatie is zoals die is. Er zijn veel spelers vertrokken en nog niet veel nieuwe spelers gekocht. We zijn gewoon nog niet waar we willen zijn. De automatismen ontbreken nog, er moeten spelers ingepast worden. Zoiets heeft tijd nodig", aldus Boulahrouz tegenover NU.nl. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vegetariër (voorheen kannibaal) is weer stuk. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ja , en dat gaan we nog vele malen meemaken dit seizoen , een belachelijke aankoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig is hij niet gekocht. Kost alleen een gereduceerd salaris. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Was ook het eerste waar ik aan dacht bij de naam Boulahrouz, vaak ja heel vaak geblesseerd! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Was vorige week tegen Besiktas dra-ma-tisch. Zijn eigen doelpunt was was ook zijn eigen schuld, hij ging veel te laat naar de man met de bal. De spits werd al door twee man gedekt...
Daarna liep hij nog een paar te klooien.
Heb er niet heel veel vertrouwen in. Misschien is het gemis aan spelritme, maar waarom vraag ik me af. De rest heeft toch ook vakantie gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel vaak geblesseerd, dit kon je weten. Dit lijkt nu al weer een slechte 'aankoop' te worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zijn de risico's. Kan alsnog komend seizoen van waarde blijken. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Dan hoop ik dat dat risico was ingecalculeerd, want de blessure geschiedenis was bekend. Achteraf makkelijk praten natuurlijk, maar deze hadden ze aan kunnen zien komen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Na het drama met Hofland, de Cler, Mackaay en Timmer lijkt Feyenoord te bouwen aan een nieuw rollator-team met Mathijssen, Boularouz en Wilkshire: l'histoire se répète of wel:ze leren het nooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
doordacht en weloverwogen aangetrokken versterking. dat beloofd wat voor de paniekversterkingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:40 schreef daan limbos het volgende:Na het drama met Hofland, de Cler, Mackaay en Timmer lijkt Feyenoord te bouwen aan een nieuw rollator-team met Mathijssen, Boularouz en Wilkshire: l'histoire se répète of wel:ze leren het nooit. Lekker he vooroordelen.. Eet een pak suiker, smaken de citroenen wat minder zuur.. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Als hij zijn ervaring weet over te brengen naar de jongere generatie kan hij nog steeds waardevol zijn, dat wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 05:59 schreef broer van Ted het volgende:Alleen nog een betere nr1 opstellen ! En het moet achter weer een niet te nemen vesting worden . Hahn heeft Rutten nog niet overtuigd blijkbaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of Mulder zit in n investeringspoule |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Aluhoedjes gratis af te halen aan de blauwe zijde. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Niet echt verrassend zijn blessure. Hij speelt gemiddeld 10-15 wedstrijden per jaar, dus die kans is altijd aanwezig.
Als ik heel eerlijk ben, is dit voor Feyenoord niet eens zo erg. Ik denk namelijk dat Van Beek nu al veel beter is dan hij, zeker opbouwend. En die zou dan op een plek (rechtsback) moeten spelen waar hij veel minder tot zijn recht komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Beter aan Rutten geven. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Toen Boelaroes kwam zeiden ze dat ie fit was. Bleek niet zo te zijn en nu al weer geblesseerd. Ik vind het, net als Wilkshire, van die acties die onder druk van een paniekerende en zichzelf indekkende trainer worden gedaan. Proef nu al irritatie over Rutten bij van Geel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bewijzen of mond houden. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik proef de irritatie over het bestuur bij heel heel veel supporters die balen dat we zo gemakkelijk championsleagekansen weggooien en waarschijnlijk weer een k start krijgen zo in de competitie. Nee blijven wachten en vooral niets overhaasten. Spuugziek word ik daarvan. Uiteraard geen geld nu je uit de schulden bent weggooien maar je kunt ook te lang wachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze worden alleen maar duurder nu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh jawel Feyenoord zit in nood. en dat weet iedereen. net als iedereen weet wat er al binnengekomen is aan euro's. verkoop aankoop loopt niet synchroon. en dat kost munten. Alleen n Guidetti kan goedkoper worden. Omdat bijna geen club dat aandurft. De rest stijgt in prijs omdat nu de grote clubs ook in beweging gaan komen om hun bv derde spits aan te trekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als een speler weg wilt en de transfer periode loopt af, dan drukt dat de prijs ook, want een ontevreden speler in je selectie wil men ook niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vergelijk t meer met n veiling. ook producten die weg moeten. op twee voor twaalf zie je ineens de prijzen extreem stijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie t als de markt, aan t eind van de markt moeten verse producten weg anders rotten ze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
met t verschil dat de lekkere verse producten dan al n bestemming hebben. en t afval wordt gedumpt. dat is het verschil tussen n veiling(kwaliteit en stijl) en n markt (kwantiteit en marge) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, dat is ook niet waar, want soms heeft de markt gewoon meer verse producten dan de vraag aan kon. Dus gaan ook prima producten weg voor een dump prijs.
:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar zo veel verse spitsen liggen er bij deze niet op de marktkraam. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja zo komen we dr wel ja! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die is dus ook weer stuk.
Fred Rutten kan voorlopig niet beschikken over Khalid Boulahrouz. Het Algemeen Dagblad meldt dat Fred Rutten die tegenvaller deze week te horen kreeg. De routinier liep tegen een knieblessure op bij zijn poging om op tijd speelklaar te geraken voor het treffen tegen Besiktas. Hoe lang de verdediger uit de roulatie is, is nog niet bekend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Advies
|
|
|
Was er al bang voor, half fitte spelers halen lijkt mij niet de juiste weg Ook Luke is niet fit. Waarom niet naar andere spelers gekeken.? Daar hebben toch onze scouting voor. Kunnen die nou niet een paar goede en snel inzetbare spelers voor ons halen? Afwachten maar weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kunnen we hier niet meteen van af? Klasse gedaan Martin! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gevalletje pech bestaat ook wel eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dit is geen pech Henk, pak de blessures van Boulahrouz er maar bij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Boula was gratis, heeft ervaring, zit goeie kop op. Gehaald als wegvoorbereider voor nieuwe lichting.
En gezien Mathijsen's neergaande ontwikkeling (2x Besiktas) is Boula komend seizoen de enige met ervaring. Is met Mulder achter je geen overbodige luxe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 11:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Boula was gratis, heeft ervaring, zit goeie kop op. Gehaald als wegvoorbereider voor nieuwe lichting. En gezien Mathijsen's neergaande ontwikkeling (2x Besiktas) is Boula komend seizoen de enige met ervaring. Is met Mulder achter je geen overbodige luxe. Je eerste twee zinnen hebben alleen zin als hij fit is. Bij Brondby heeft hij maar 10 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen.
En over Mathijsen's niveau, kom je weer uit bij Martin van Geel. Hoe is het mogelijk dat hij destijds een drie jarig contract kreeg? Na de transferdeadline geef ik pas mijn mening over van Geel, wie weet wat er nog gaat gebeuren qua aankopen.
Van die langlopende contracten met oudjes hebben ze wel van geleerd blijkbaar, zie Boulahrouz en Wilkshire. |
|
|
|