|
|
King - 010
|
|
|
De jeugd heeft meer dan voldoende potentie. Het is dat we geen overbruggingsjaar kunnen permitteren anders zat dat ouwe meuk niet hier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3 jaar bij Mathijsen was te veel. 1 jarige contracten is verstandig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 11:47 schreef King - 010 het volgende:De jeugd heeft meer dan voldoende potentie. Het is dat we geen overbruggingsjaar kunnen permitteren anders zat dat ouwe meuk niet hier. Presteren onder zwaardere druk (Legioen, media bovenop je) is voor jeugd wennen. Dan is ervaring rondom je in het veld wenselijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij nog lang stuk is denk ik dat t ontbonden wordt ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Heb effe die kazim colin bekeken op YouTube zeer behendig en snel meer een type Cristiano Ronaldo type, maar voor een diepe spits is hij te driftig. Voor vleugel aanvaller is het top heeft snelheid, creatief, passeert gemakkelijk zijn mannetje. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:33 schreef dr love het volgende:Heb effe die kazim colin bekeken op YouTube zeer behendig en snel meer een type Cristiano Ronaldo type, maar voor een diepe spits is hij te driftig. Voor vleugel aanvaller is het top heeft snelheid, creatief, passeert gemakkelijk zijn mannetje. en de link naar Boularouz is...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij passeert makkelijk Boularouz. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe is het met deze gigant Martin? Al bijna fit? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
petertje58
|
|
|
Boelie afscheid nemen, geen toevoeging, wordt slapend rijk bij ons, wil ook wel op de tribune zitten en niks doen, ja wijven kijken |
|
|
|
|
FcBas77
|
|
|
Wat moeten wij met deze bejaarde, hij heeft nog niet eens gespeeld? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Jawel, een heerlijke invalbeurt tegen Besiktas |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Sluit volgende week weer aan. Heeft/had vocht in zijn knie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik.kan.niet.wachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja , Khalid moet niet overgeslagen worden. Gaat natuurlijk vooral over van Geel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's dat je er over begint broedert.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Haha, inderdaad. Ik had niet al te hoge verwachtingen toen hij kwam, maar oké, wel een ervaren kracht erbij voor een prikkie.
Maar dit is wel treurig. Debuteren met een eigen goal, en meteen geblesseerd. Treurig is eigenlijk niet het woord wat ik zoek, eerder kansloos :') Voortvloeiend uit het jarenlange wanbeleid van van Geel natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BESTORMEN DAT DWAASGEBOUW ANARCHIE ANARCHIE |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Start jij dit keer een topic? Hahahaha ik kijk wel uit..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze moeten al die debielen ophangen..!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan niet man, ik ben een brave huisvader. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Ben op zoek naar dat topic.... Hoe heette dat ook alweer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Waar ik mn lazer kreeg omdat ik verantwoordelijk zou zijn voor dat gebeuren bij het maasgebouw... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:09 schreef FR-Elmo het volgende:[..] Waar ik mn lazer kreeg omdat ik verantwoordelijk zou zijn voor dat gebeuren bij het maasgebouw... d:-)) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:09 schreef FR-Elmo het volgende:[..] Waar ik mn lazer kreeg omdat ik verantwoordelijk zou zijn voor dat gebeuren bij het maasgebouw... Okee. Bel ik Opsporing Verzocht alsnog. En levensgroot Elmo op posters in de stad. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vindt elmo leuk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:09 schreef FR-Elmo het volgende:[..] Waar ik mn lazer kreeg omdat ik verantwoordelijk zou zijn voor dat gebeuren bij het maasgebouw...
Ik snap nog steeds niet dat je vrij gesproken bent van die zaak. Ik bedoel dat je niet herkenbaar was is onzin.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt nog een poster naast van een handlanger... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou dit n grap geweest zijn? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn komst? Misschien wel ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is voor zijn know-how binnen gehaald.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Traint deze gigant al weer mee?
Wat een treurige 'aankoop' is dit zeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ach, het is nog vroeg in het seizoen. Hij gaat zijn 12 wedstrijdjes dit seizoen ook nog wel halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou je denken, ik denk echt dat hij weinig aan spelen gaat toekomen.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
12 is ook niet heel erg veel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das waar, laat hem eerst maar eens fit worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten gelukkig: 'Het feit dat hij nu buiten traint, is een goed teken'
Feyenoord heeft nog niet veel plezier beleefd aan Khalid Boulahrouz. De transfervrij binnengehaalde verdediger deed alleen nog maar een halfuur mee tegen Besiktas, en maakte in dit duel bovendien nog een eigen doelpunt, en raakte vervolgens geblesseerd aan zijn knie. Inmiddels heeft Boulahrouz de groepstraining hervat en werkt hij naar zijn rentree toe.
Fred Rutten hoopt snel weer te kunnen beschikken over de Kannibaal: "Het feit dat hij nu buiten traint, is een goed teken", zegt de coach tegen Voetbal International. Hij durft nog geen datum aan de rentree te koppelen: "We hopen dat zijn herstel snel doorzet." Zaterdagavond speelt Feyenoord in de eigen Kuip tegen Willem II.
Sven van Beek lijkt in dit duel weer inzetbaar: de jonge mandekker trainde begin deze week individueel vanwege een griepje, maar zou snel weer moeten kunnen spelen. Kenneth Vermeer maakt tegen Willem II waarschijnlijk zijn officiële debuut onder de Feyenoord-lat. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Goed gezien van Fred. Inderdaad goed teken. Ook wel een risico, niet echt supergoed weer vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 september 2014 - 13:47 schreef netsurfer het volgende:Ach, het is nog vroeg in het seizoen. Hij gaat zijn 12 wedstrijdjes dit seizoen ook nog wel halen. beter van niet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk zo'n half miljoen salaris, das toch ruim 41.000 per westrijd. Dik betaald inderdaad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T meeste is consultancy he. |
|
|
|