|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn er forum leden die bij het 2 e hem hebben zoen spelen? En hoe zag dat er uit? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kheb nog maar weinig heldendaden van 'm gezien bij Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz: 'Ik ben klaar voor het eerste elftal'
Khalid Boulahrouz lijkt volledig hersteld van een kniekwetsuur die de verdediger weken aan de kant heeft gehouden. Gisteren speelde de routinier ruim zeventig minuten in het tweede elftal van de Rotterdammers en daarmee lijkt hij klaar voor zijn rentree in het eerste.
"Ik ben klaar voor het eerste elftal en ook klaar voor een wedstrijd in de Europa League, bevestigt Boulahrouz in De Telegraf. Het herstel heeft veel tijd gekost. "Dat was belangrijker dan de zaak te forceren. Ik heb een stijgende lijn met alles te pakken.
De verdediger is nu eindelijk pijnvrij en reist zeker mee met de Rotterdamse ploeg naar Kroatië voor het Europese treffen met HNK Rijeka. Met de geblesseerde Joris Mathijsen en de herstellende Sven van Beek is Boulahrouz een welkome versterking. Bron:Telegraf |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zonde geweest van zijn ticket om 'm mee te nemen als je er toch niks mee doet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het veld was wel heel slecht, dan speelt hij nooit meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarschijnlijk alleen gehaald voor praatsessies. Als ik eerlijk ben, wat n onzinnige wissel. |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Echt geld verspilling.Had liever een spits gezocht in Algarije.(waren op het WK genoeg aardige voetballers actief) ipv een kannibaal die baalt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vegetariër voorheen kannibaal zal best van waarde kunnen zijn nog en vrij weinig kosten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beetje fletse invalbeurt, oogde wat nerveus. Mag toch wel wat meer van een international verwachten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Net terug van een blessure, totaal geen ritme. Moet geen gewoonte zijn, maar voor zijn eerste pot sinds lange tijd vind ik het wel begrijpeLIJK. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, hij viel niet heel negatief op ten op zichte van de rest op dat moment. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kun je niet meer op de lat van international beoordelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Inderdaad. Volgens mij is hij een zinloze aankoop. Hopelijk krijg ik ongelijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die is nog lang niet op niveau |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vrees dat die dat ook niet meer komt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als hij zijn spel inzicht nog heeft , iets wat je volgens mij niet kwijtraakt, kun je in de NL competitie weldegelijk meedoen. Ondanks je fysiek en snelheid. Het niveau waar Boula op geacteerd heeft was redelijk hoog. Heb er vertrouwen in maar alleen in de reserve rol. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt me prima stand-in voor Wilkshire |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt, ik oordeel nog niet vooraf. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Die ouwe in basis tegen fietstas ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
De kannibaal ... Het menu: Vitesse !!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zacht gekookte eitjes mogen, zolang je geen veganist bent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vanaf de bank, vegeteren dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz dacht aan basisplaats: 'Maar trainer maakt keuze'
Khalid Boulahrouz heeft zijn eerste eredivisieminuten in het rood-witte shirt van Feyenoord erop zitten. De 35-voudig international mocht in de tweede helft van het duel met Vitesse (0-0) invallen. Tegen HNK Rijeka mocht Boulahrouz de geblesseerde Luke Wilkshire al aflossen.
"Ik hield er wel rekening mee dat ik moest beginnen tegen Vitesse, maar de trainer heeft zijn keuze gemaakt. Ik heb wel laten zien dat ik er sta als hij me nodig heeft", zegt de verdediger, die de jonge Rick Karsdorp de voorkeur zag krijgen als rechtsback, tegen NU.nl.
Boulahrouz is weer helemaal terug, stelt hij zelf. "Ik voel me helemaal goed, ben honderd procent. De kenners in de sportwereld weten alleen ook dat het om voetbalminuten gaat en die heb ik nodig om nog fitter te worden. Maar ik train hard en voel me weer gezond. Ik heb weer positieve energie en maak minuten. Bovendien halen we als team goede resultaten, de weg naar boven is ingezet.''
Als ervaren speler probeert hij de jonge defensie wat bij te brengen. "Ik beweeg me veel in de groep en natuurlijk zijn jonge jongens gebaat bij advies. Maar dat gaat heel relaxed, ik leg ze geen druk op. Uiteindelijk moeten ze het zelf doen ik moet zeggen dat ze enorme stappen maken, ze luisteren goed en proberen zich te ontwikkelen. Dat is zeker een complimentje waard.'' Bron:NU.nl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens Krabbendam weigerde ook hij om rechtsachter te spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker laten gaan na dit seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert, drukt toch ook op de begroting en als je ziet hoe onze verdedigers zicht ontwikkelen hebben ze hem voor zijn wijsheid niet nodig. Hij kan van hun leren lijkt het haast wel.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Één van de 6 die in de zomer moeten vertrekken.... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Dreamteam:
-----------------Aerts----------------- Greene---Boulahrouz---Laybutt-------Leonard -------Manteiga----Magrao---------- -----------Bruins-------------------- Charisteas----Søren Larsen------Lee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nachtmerrie team zul je bedoelen..d:-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wacht ff, dan klim ik eerst weer op mijn stoel!
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 12:11 schreef MauricioAros het volgende:Dreamteam: -----------------Aerts----------------- Greene---Boulahrouz---Laybutt-------Leonard -------Manteiga----Magrao---------- -----------Bruins-------------------- Charisteas----Søren Larsen------Lee Jullie vergeten Theo Lucius |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee die van de Baab..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Als het nodig is speel ik ook als rechtsback"
Het heeft even geduurd, maar Boulahrouz lijkt weer helemaal fit. De oud-international was lang geblesseerd en moest na zijn terugkeer de Australiër Luke Wilkshire en de jonge Rick Karsdorp voor zich dulden. Voor het belangrijke duel met Sevilla, waar een plek in de volgende ronde van de Europa League verdiend kan worden, krijgt 'De Kannibaal' zijn kans door blessures van anderen.
"Ik leef van dag tot dag", zei Boulahrouz. "Ik ben fit nu en probeer de positieve dingen mee te nemen naar de dag van morgen." Tegen zijn oude club, Boulahrouz speelde in seizoen 2007/2008 voor de Spanjaarden, weet hij dat hij er vanaf de eerste minuut moet staan. Maar dat is geen probleem. "Ik bereid me altijd voor alsof ik moet spelen. Er kan altijd iemand in de warming-up of aan het begin van de wedstrijd geblesseerd raken."
Over de plek die hij ambieert in het team van coach Fred Rutten is hij duidelijk. "Mijn voorkeur, puur een natuurlijk gevoel dat ik heb, gaat uit naar centrale verdediger. Maar ik ben een teamspeler en als het moet en als het nodig is, speel ik ook als rechtsback." Bron:NOS |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij zijn oude niveau haalt, mooi, anders, hm. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz klaar voor minuten: ''Rutten kan op me rekenen''
Khalid Boulahrouz is eindelijk weer volledig fit. Trainer Fred Rutten koos tegen Vitesse en FC Dordrecht nog voor de jonge Rick Karsdorp als rechtsback, maar in Europa lijkt de keuze te vallen op de meer ervaren Boulahrouz. De routinier is klaar voor zijn basisdebuut in het rood-witte shirt van Feyenoord.
''Ja, ik had een groen hesje aan, maar we hebben allemaal enige tijd zon hesje aan gehad'', zegt hij in De Telegraaf. ''De trainer weet dat hij op me kan rekenen. Ik ben nog steeds in alle opzichten een professional. Ik bereid me op dezelfde manier voor op een Europese wedstrijd. Of ik nu op de bank begin of er later in kom. Ik weet wat mijn rol is. Niet alleen als de zon schijnt, ook als het regent''
Over zijn blessuregevoeligheid kan Boulahrouz niet veel zeggen. ''Ook voor mij is het een opluchting om weer fit te zijn. Ik leef lang naar zon moment toe en ben er blij mee. Vraag me niet waarom ik in mijn carrière vaak tegen blessures ben opgelopen. Als ik daar het antwoord op zou weten, zou het nooit gebeurd zijn. Ik leef van dag tot dag. Ik ben gezond en fit en dat neem ik mee naar Sevilla.'' Bron:FR12 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Redelijk. Krijgt net als Mathijsen de neiging naar achter te lopen, maar hij bleef op ervaring overeind. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier en daar wat achteloos in de passing. Viel mee. |
|
|
|