|
|
Stylzz
|
|
|
Moet wat ritme krijgen, maar hoop dat t niet nodig is. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Intentie was goed, uitvoering verschrikkelijk matig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond t ruim voldoende door de tweede helft. het eerste half uur vond ik hem niet goed. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Maar wel gebikkeld net als de rest! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Matig hoor af en toe. Alleen maar achteruit lopen en zeer slordig in de passing, de tweede helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik had op het vak ook al het gevoel dat ik de enige was, maar vond hem wel lekker ballen. Af en toe een rare pass, maar goed.
Aan de andere kant heb ik meer verstand van bier dan voetbal, dus fuck it. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De passing was bij velen beneden pijl.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En de volle speeltijd volgehouden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fitte Boulahrouz: ''We verdienen een klein compliment''
Khalid Boulahrouz is eindelijk volledig fit en hij kon gisteren de negentig minuten volmaken in de gedenkwaardige 2-0 overwinning op Sevilla. Het gaf hem een heerlijk gevoel. ''Dit was een fantastische kans'', zei de rechtsback aan NUsport. ''Ik heb hier wel van genoten, ja. Hopelijk start ik zondag tegen PSV ook, maar dat is afwachten.'''
De verdediger vindt net als zijn trainer dat er een echt team op het veld staat. ''We vullen elkaar goed aan met z'n allen. Er was echt sprake van teamwork. We hebben het koppie ook geen moment laten hangen, dat is in het verleden weleens anders geweest. We verdienen een klein compliment, maar niet meer dan dat. We zijn aan het groeien, maar moeten ons nog wel verder ontwikkelen.''
Over zijn eigen prestatie was hij lichtelijk tevreden. ''Ik heb mijn mannetje gestaan, maar had in de tweede helft een wat slordige fase. Door de vermoeidheid leverde ik zo twee, drie ballen in bij de tegenstander en dat mag niet gebeuren. Je moet dan oppassen dat je jezelf niet opblaast. Uiteindelijk vond ik weer een goede balans. Het was een mooie avond.'' Bron: NUSport |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz: "Als sportman kan ik er niet van genieten"
Sven van Beek en Terence Kongolo zijn bijna niet meer weg te denken uit het centrum van Feyenoord. Dat heeft echter nadelige gevolgen voor Khalid Boulahrouz, die zich doorgaans tevreden moet stellen met een plek op de reservebank of met speelminuten als rechtsachter.
De goede prestaties van zijn collegas zorgen dan ook voor gemengde gevoelens bij de 32-jarige Boulahrouz: Als liefhebber vind ik het mooi hoe goed Terence en Sven het doen, als sportman kan ik er minder van genieten. Ze spelen toch op mijn plek, hè, zegt De Kannibaal in een interview met Voetbal International.
De ex-speler van onder meer Chelsea en Sporting Portugal zegt met alle liefde op de backpositie te spelen, maar in zijn hart is hij een centrale verdediger. Maar ik ben niet zo egoïstisch dat ik hoop dat Kongolo en Van Beek falen, integendeel. Als teamspeler help ik deze jongens waar ik maar kan. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat laatste is maar goed ook Boula.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Psies, word ie dik voor betaald en is ie voor gehaald.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt niet zo dik betaald. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Genoeg om zichzelf positief op te stellen en niet te zeuren. De laatste jaren heeft hij geen potten kunnen breken dus het zou nergens op gebaseerd zijn. In het verleden behaalde resultaten bladibla.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha meer als mij Stylzz, en ik moet meer mensen inwerken dan hem.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Doe je ergens iets niet goed... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij steekt geen sjaals in de fik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Helaas ik was hoopvol over deze speler, echter helaas helaas einde verhaal voor deze jongenskamer met Joris bedankt voor de inzet. Uitlenen aan Excelsior na het seizoen op nette wijze afscheid nemen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz weer inzetbaar voor Feyenoord
Feyenoord kan woensdag in de kraker tegen PSV waarschijnlijk weer een beroep doen op Khalid Boulahrouz. Dat heeft trainer Fred Rutten dinsdag laten weten aan het Algemeen Dagblad.
Boulahrouz raakte vorige week geblesseerd aan zijn lies in de Europa League-wedstrijd tegen Standard Luik en werd tot overmaat van ramp ook nog eens ziek. Het competitieduel met AZ (2-2) kwam dan ook te vroeg voor de routinier, maar tegen PSV is hij er zeer waarschijnlijk weer bij. Van een basisplaats lijkt evenwel geen sprake.
De voormalig Oranje-international deed het als rechtsback weliswaar prima, maar nu Luke Wilkshire weer helemaal fit is lijkt de Australiër onomstreden. Rick Karsdorp is voorlopig in de pikorde gezakt tot derde rechtsback. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz: ''Het was naïef, soms zelfs bijna kinderlijk''
De prestaties van Björn Kuipers waren ook gisteren nog onderwerp van gesprek in Rotterdam, maar de spelers van Feyenoord weigerden de arbiter de schuld te geven van het 4-3 verlies tegen PSV. Het eigen verdedigende falen was een grotere oorzaak. ''Het was naïef, soms zelfs bijna kinderlijk'', legde Khalid Boulahrouz het spel van Feyenoord uit.
''Het was een topwedstrijd, dat heeft iedereen kunnen zien. Maar ook een wedstrijd waar het allemaal om draait'', weet de verdediger in het Algemeen Dagbla.. ''Als je dichter bij de koploper wilt komen, moet je winnen. En zeker niet verliezen. Ik heb echt zwaar de pest in. PSV en Feyenoord waren woensdagavond gelijkwaardig. Als je dan de 3-3 maakt, moet alles op slot.''
Collega Terence Kongolo beaamt de woorden. ''De nederlaag in Eindhoven is keihard aangekomen. Er zijn harde woorden gevallen na afloop en dat moet ook. We moeten snel volwassen worden. Vier tegentreffers, dat ervaar ik natuurlijk als zeer teleurstellend.'' Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz stoort zich niet aan matige spel: ''Drie punten''
Khalid Boulahrouz besefte na afloop van NAC Breda - Feyenoord (0-1) dat dit niet de beste wedstrijd van het seizoen was van de Rotterdammers. "Maar ook deze wedstrijden moet je winnen. We wisten dat het moeilijk zou worden, zij wilden niet weer een pak slaag krijgen," aldus de verdediger, die doelt op de zeperd in de beker van NAC bij Excelsior (6-0).
De rechtsback was daarom vooral tevreden met de drie punten. "In de eerste helft hadden wij controle, in de tweede helft werd het lastiger omdat zij meer druk zetten. Ik ben tevreden met de overwinning, ook deze moet je veilig over de streep trekken. Tegen PSV hadden we niets, nu speelden we minder, maar pakken we wel de punten. Ook dat is voetbal."
Aan het matige spel stoorde de licht geïrriteerde Boulahrouz zich dan ook niet. "Het gaat om de drie punten, ik ben een voetballer, speel bij Feyenoord en aan het eind van de rit gaat het om de punten. Het was niet mooi, maar nogmaals, het belangrijkste in sommige duels is dat je de drie punten pakt."
Boulahrouz kwam afgelopen zomer naar Feyenoord en kijkt met een goed gevoel terug op die maanden. "Ik vind dat wij een goed half jaar hebben gedraaid, maar we willen verder. Ik kijk naar het proces, een nieuwe trainer, veel nieuwe spelers. Het duurt even voordat je dat op de rit hebt," aldus de ex-international. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig is voetbal geen kijksport |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voetballend heel matig, verdedigend oke. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is een verdediger van de oude stempel dus hard goed maar beperkt, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het is trouwens wel de gekuiste versie van het interview. Ik vond Boulahrouz erg onaangenaam en onbeschoft tijdens het interview. Agressief en neerbuigend. Zo'n houding past een Feyenoordspeler niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo lekker geïrriteerd ook dan pfffff, dat worden geen vrienden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 december 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boulahrouz rekent op basisplaats: ''Ben zo geëindigd''
Khalid Boulahrouz haalde het einde van het oefenduel met FC Bunyodkor niet. De verdediger kreeg een rode kaart na aanmerkingen op de scheidsrechter en het duwen van tegenstander Anvar Gafurov, die even daarvoor een harde charge uitvoerde op Anass Achahbar. ''Je moet soms een standaard neerzetten', zegt De Kannibaal tegenover Voetbal International, ''voor je teamgenoten opkomen. Dat is wat ik doe.''
Hij probeert die instelling ook over te brengen op de Feyenoord-spelers. Boulahrouz lijkt zijn draai in De Kuip te hebben gevonden en gaat ervan uit dat hij tegen FC Twente zal starten. ''Ik ga er altijd van uit dat ik zal spelen, ik ben de eerste seizoenshelft toch ook geëindigd als basisspeler?'' Over een verlenging van zijn aflopende contract wil hij nog niet praten. ''Ik richt me nu op mijn spel, wat dan komt zien we wel.''
''Ik maak me niet zon zorgen, doe alles op gevoel. Als ik op een ochtend wakker word en wil weten wat Feyenoord met mij van plan is, zal ik dat de leiding op de man af vragen. Voorlopig is het genieten. Ik voel me fitter dan ik me lange tijd heb gevoeld en heb het uitstekend naar mijn zin bij Feyenoord, met de spelers en de staf. Het voelt alsof de puzzel in elkaar is gevallen. Ik kijk er naar uit om met z'n allen nog mooie dingen te laten zien.'' Bron:VI |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 23:47 schreef Els het volgende:Het is trouwens wel de gekuiste versie van het interview. Ik vond Boulahrouz erg onaangenaam en onbeschoft tijdens het interview. Agressief en neerbuigend. Zo'n houding past een Feyenoordspeler niet. JD weet dat ook heel goed te voeden. Begin je tegen een speler die er net is te zeiken over de prestaties over 40 jaar. Schei uit zeg, hij heeft gewoon gelijk :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij heeft gelijk met wat hij zegt in het AD, we zijn veel te lief in de eredivisie. Aan een ideale schoonzoon als verdediger heeft Feyenoord niks. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komt nooit in de basis. Of Fredje moet lekker blijven spelen met Wilkshire als rechtsbuiten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet best. pffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Als Fredsje hem opstelt tegen 020 gaat hij er met rood er van af. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Zeker waar. Maar op een of andere manier overleven we het nog.
Beetje gevalletje Swerts. Alleen hebben we er daar nu twee van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Einde seizoen einde verhaal.... Mag samen met Joris een kaartclubje beginnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zet dan Karsdorp maar neer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe lang gaat de blessure van Wilkshire duren.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die is maar ietsjes minder slecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
beide prima aanwinsten. top td. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Voegt niets toe aan dit elftal. Zonde van het geld. Wilkshire idem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Els allemaal slecht volgens jou maar wie dan op dit moment op deze positie? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kutwedstrijd. Kan incident zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind Wilkshire een prima back. Redelijke speler voor een redelijke prijs. Boulahrouz is een ander verhaal. |
|
|
|