|
|
Tjabba
|
|
|
Tegendoelpunt was zijn fout , werkt goed die ervaren spelers. Opzouten met die bejaarden uit onze ploeg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:04 schreef Tjabba het volgende:Tegendoelpunt was zijn fout , werkt goed die ervaren spelers. Opzouten met die bejaarden uit onze ploeg. Niet alleen Boulahrouz, van Beek was ook niet scherp !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb voor haar wel iets om te verlengen |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ja , is het niet veel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als ik jou zie wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is er niet van gekomen.
EXIT. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik wist trouwens niet dat Boulah kon acteren...? Jullie wel? Game of Thrones, ken je dat?...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 februari 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mooiste scène wel, maar dat hij nou zoveel op Boulahrouz lijkt..? Meh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Iemand van die leeftijd kun je geen ander kunstje met leren. Met alle respect ik had dat niet gedaan voor onze fredsje |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij acteert wel n rechtsback |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Zoals ik hier boven al zij. Iemand van die leeftijd kun je geen ander kunstje met leren. Hij komt nu op zijn eigen positie te staan. Volgens mij mogen we gezegend zijn met het uitvallen van v Beek dat je hem kunt inzetten. Al loert de rode kaart om de hoek, bij hem heb je altijd zo'n gevoel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hij speelde opnieuw niet echt geweldig vanavond
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Troosteloos. Tijd voor een nieuwe job. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Heeft wel een lekker wijf |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem wel okee vandaag. Als ie alleen hoeft te verdedigen is ie wel redelijk betrouwbaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zie ik haar liever spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal een glijpartij worden dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond m een van de beste. zeker met positie kiezen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft Van Geel patent op ;-P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Gebrek aan techniek, inzicht, te traag en hersenloze manier van voetballen. Nog een paar weken en dan exit!!!!! Karsdorp lekker laten staan..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En het interesseerde hem blijkbaar niet ook gezien zijn houding.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aanvullen met nieuwe jeugd, daar zit meer kwalitijd dan je met zulke mensen in huis haald. Ook vraagtekens bij Joris, ook slechtoffer geworden van het sjlis regime? Waarom gaat het ineens niet meer met spelers die er vorig seizoen gewoon stonden voor Feyenoord??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sowieso altijd eerst jeugd.. Aan het begin werd Fred zo geprezen omdat ie (jeugd)spelers beter zou maken. Met Toornstra en Ahmadi is er zeker kwaliteit bijgekomen maar bij een aantal spelers zie ik geen groei eerder stagnatie of zelfs achteruitgang.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik zeg .. Karsdorp in, Boula out |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Contract nu formeel opgezegd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft een schikkingsvoorstel gekregen over de schorsing van Khalid Boulahrouz naar aanleiding van zijn rode kaart in het competitieduel met FC Groningen. De aanklager wil de verdediger voor de rest van het seizoen aan de kant houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die zien we dan nooit meer terug.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Correct. Maar Lindgren is wel een vieze matenaaier zeg. Een beetje vent had bij de tuchtcommissie aangegeven dat het niet zo ernstig was dan het leek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mwah hij protesteerde niet eens bij de scheids.. |
|
|
|