BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Khalid Boulahrouz topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - dinsdag 28 april 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Klein tikje was het, niet goed te praten maar geen ko dreun zoals hij deed voorkomen. Duidelijk te zien op de beelden dat het een sterk staaltje acteerwerk was, vind ik net zo kwalijk als die tik.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 april 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Helemaal eens, persoonlijk zou ik die kwal nog zwaarder straffen vanwege zijn theater. Maar het blijft tekenend dat ie niet protesteerde. Alsof ie schuldbewust was..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2015 door RenatoBos --
ar
 ar - dinsdag 28 april 2015 - 14:33   quote  deeplink  
haha 2 wedstrijden..belachelijk zeg,voor een doodschop krijg je nog minder.
precies wat renato zegt,die andere koekert 2 wedstrijden.
tomson
 tomson - dinsdag 28 april 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 14:29 schreef RenatoBos het volgende:
Helemaal eens, persoonlijk zou ik die kwal nog zwaarder straffen vanwege zijn theater. Maar het blijft tekenend dat ie niet protesteerde. Alsof ie schuldbewust was..
Hij kon niet ontkennen want hij zat wel degelijk fout met die slaande beweging. Maar het spektakel wat Lindgren er van maakte deed het vele malen ernstiger lijken dan het was. En dat is iets wat voetballers onder elkaar ook niet echt kunnen waarderen. Dat soort akkefietjes blijven toch aan je plakken en niet in je voordeel zeg maar.
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 28 april 2015 - 14:59   quote  deeplink  
tatadadada pom pom
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 28 april 2015 - 15:00   quote  deeplink  
die zie je nooit meer.....terug
R()b
 R()b - dinsdag 28 april 2015 - 15:04   quote  deeplink  
Had hem achteraf beter goed kunnen raken.
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 28 april 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Was inderdaad een mooie afsluiter geweest.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 april 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Het waren twee fantastische dagen.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 28 april 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Dus het blijft bij 12 wedstrijden. Netjes binnen zijn gemiddelde van de laatste jaren. Vraag me af of er nu weer een club zo gek zal zijn om hem te contracteren voor het nieuwe seizoen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 april 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 14:55 schreef tomson het volgende:

[..]

Hij kon niet ontkennen want hij zat wel degelijk fout met die slaande beweging. Maar het spektakel wat Lindgren er van maakte deed het vele malen ernstiger lijken dan het was. En dat is iets wat voetballers onder elkaar ook niet echt kunnen waarderen. Dat soort akkefietjes blijven toch aan je plakken en niet in je voordeel zeg maar.
Ik zag het... Hij sloeg hem heel hard hoor. Het bloed spatte in het rond, zijn hoofd lag er bijna vanaf.. Die jongen ging niet voor niets tegen de vlakte.. poe poeh... Ik hoop dat Feyenoord Boulah nu een contract van één wedstrijd geeft, waarop hij tegen dezelfde Lindgren komt te staan om Boulah alsnog de terechte rode kaart te laten aansmeren middels een gigantische knal voor zijn harses..., alleen dit keer wel een echte... Man, die Lindgren maakt toch een schwalbe van jewelste... Hij had juist een schorsing moeten hebben (overigens was een rode kaart wel terecht want hij moet zijn handjes thuishouden, maar een schorsing van eé'n wedstrijd was genoeg geweest)..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 april 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Dat Feyenoord het accepteert, zal toch wel zijn met het oog op een eventuele playoff.... getuigt niet van zelfvertrouwen....
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 april 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Is alleen maar jouw interpretatie.... Gelukkig.
R()b
 R()b - dinsdag 28 april 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 15:33 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Lindgren maakt toch een schwalbe van jewelste
Was niet eens nodig geweest om als Johnny Depp te gaan acteren.
Boulahrouz had sowieso wel rood gekregen, dat was die arag knakker niet ontgaan.
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 april 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Je weet waar hij gespeeld/gebankt heeft?

Typische neuzenactie!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Khalid Boulahrouz mag deze zomer transfervrij vertrekken uit De Kuip. Feyenoord heeft de optie in zijn éénjarige contract niet gelicht. Volgens De Telegraaf kan de routinier naar Qatar, al heeft de verdediger zelf nog geen knoop doorgehakt over zijn toekomst.
van geil
 van geil - vrijdag 08 mei 2015 - 21:49   quote  deeplink  
th?id=JN.3vsLNF2H%2bV%2ffqe5eqmrnIw&pid=15.1
MMM
 MMM - zaterdag 09 mei 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Heeft echt niets toegevoegd. Ja schijnt belangrijk geweest te zijn in de groep. Kost wat..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 08:21   quote  deeplink  
Veel transfervrije spelers leven in de maand juli in onzekerheid. De clubs zijn al begonnen met hun voorbereiding en er komt ook geen geld meer binnen. Een spannende periode voor clubloze voetballers, maar niet voor een gevestigde naam als Khalid Boulahrouz.

De routinier zag zijn contract in De Kuip niet verlengd worden. '''Nerveus? Nee. Dat zou ik wel zijn als ik 27, 28 was en alleen nog in Nederland had gevoetbald'', stelt Boulahrouz in de Volkskrant. ''Ik wil veel culturen en competities leren kennen. Die kans ligt er. Oké, ik ben 33 jaar, maar wel gratis.''
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juli 2015 - 08:22   quote  deeplink  
Ik dacht dat Mathijsen dat zei?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 08:27   quote  deeplink  
Zit ik er echt naast, ga het ff nalezen..👀
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Poeh, nee hoor, het klopt wat er staat, jij onruststokert..😁
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 februari 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Boulahrouz stopt als profvoetballer

3508lsh.jpg

Khalid Boulahrouz stopt met voetballen, dat meldt Helden Online zojuist. Na 35 interlands, twee WKs, twee EKs, 36 Europese clubwedstrijden en na avonturen in de Bundesliga, de Premier League en de Primera Divison houdt 'De Kannibaal' het leven als professioneel voetballer voor gezien.

''Met voetballen in Europa was ik wel klaar. Ik denk niet dat ik dit leven nog een jaar had kunnen opbrengen. Feyenoord is een fantastische club, hoor, daar zou je je hele leven voor kunnen voetballen. Ik ben ook niet klaar met het spelletje zelf, maar met het leven eromheen. Het reizen, de hotelkamers, alles wat erbij komt kijken.''
nr 10
 nr 10 - donderdag 11 februari 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Dat heeft ie drie jaar geleden al gedaan volgens mij.
van geil
 van geil - zondag 14 februari 2016 - 00:22   quote  deeplink  
Nog zo'n v Geeltje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Khalid Boulahrouz topic

0.0103459