|
|
de bluffer
|
|
|
BMI-Janmaat-Pelè en misschien nog De Vrij heel erg bedankt voor de zeer mooie jaren in onze KUIP veel succes bij jullie nieuwe club. Het gaat jullie goed |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bluffer, Bruno hier.
Dank je wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En voor Pelle , vul je zakken en tot over drie jaar. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
van geil En voor Pelle , vul je zakken en tot over drie jaar.
typische negatieve zeikerige reactie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 - 23:08 schreef the artist het volgende:van geil En voor Pelle , vul je zakken en tot over drie jaar. typische negatieve zeikerige reactie Helemaal niet. ik gun t hem van harte en zie hem graag terug. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das ook alleen maar vanwege zijn vriendin.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha, dat dan weer wel :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ken je inmiddels wel een beetje..d:-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Valt me zeer tegen op deze Topic alleen maar gezeik |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Bijna net zo'n slecht topic van je dit als je verjaardagstopic ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Volgens mij krijg jij nooit iemand op je verjaardag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Grenzeloze waardering voor het openen van een topic die menigeen naar het hart doet grijpen, en hoe attent de gedachte onze keiharde werkers te danken voor de geweldige inzet. Fantastisch. Leve de bluffert. Hoera-hoera-hoera. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ze kunnen allemaal eigenlijk aan het gas hahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij voorop hahahahahahahaha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ja tuurlijk dan loop ik via de achterdeur eruit en doe de deur opslot een draai de gaskraan open!haha
uhum jan maat tekent nu ineens een 6 jarig contract,kon die dat bij feyenoord niet doen dan hadden we meer voor die oranjekneus gehad! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 21:46 schreef TheMenace het volgende:ja tuurlijk dan loop ik via de achterdeur eruit en doe de deur opslot een draai de gaskraan open!haha uhum jan maat tekent nu ineens een 6 jarig contract,kon die dat bij feyenoord niet doen dan hadden we meer voor die oranjekneus gehad! Respectvol;p |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 21:46 schreef TheMenace het volgende:ja tuurlijk dan loop ik via de achterdeur eruit en doe de deur opslot een draai de gaskraan open!haha uhum jan maat tekent nu ineens een 6 jarig contract,kon die dat bij feyenoord niet doen dan hadden we meer voor die oranjekneus gehad! Ander salaris ... |
|
|
|