BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer wilde 'ja' zeggen, maar Spurs vroeg niks

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 16 juli 2014 - 19:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De Boer wilde 'ja' zeggen, maar Spurs vroeg niks (Supportersvereniging Ajax)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 juli 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:

De interesse van Tottenham Hotspur was allang geen geheim meer, maar nu blijkt dat de flirt met Frank de Boer ook zomaar succesvol had kunnen zijn. Als Spurs tenminste had gevraagd of De Boer trainer wilde worden, had hij 'ja' gezegd.

Maar Spurs vroeg niks. De ploeg uit Londen eindigde vorig seizoen op de zesde plaats van de Premier League en pakte wederom geen prijzen. Daar moet verandering in komen en daarom startte voorzitter Daniel Levy een zoektocht naar een nieuwe manager

De Boer stond op het lijstje, net als Mauricio Pochettino. Pochettino leverde vakwerk af bij Southampton en kent de Premier League, De Boer maakte Ajax voor de vierde keer op rij kampioen en loodste het jeugdige team bijna naar de tweede ronde van de Champions League.

De kampioenenmaker vermoedt dat het toen ongeveer als volgt is gegaan, deelt hij met AT5. "Net als bij een bedrijf. Er worden uiteindelijk handen opgestoken om een beslissing te nemen. En de keuze viel op Pochettino."

Maar stel nou dat hè, wat dan? Als Spurs had gevraagd of De Boer trainde wilde worden, had hij 'ja' gezegd. "Het was vrij colose," geeft hij toe aan de stadszender. De flirt met Spurs dateert van eind april, inmiddels verwacht De Boer niet meer te vertrekken. "Ik heb mijn manager gezegd dat hij de telefoon niet hoeft op te nemen."

Een ding zijn we nu wel achter: we weten welke categorie clubs kans maakt bij De Boer. Zeg maar de categorie Spurs. En bij clubs uit die categorie zijn iedere zomer wel wat vacatures. Als het al niet 's winters is.
Dat is dom dan van de Spurs, hadden ze zomaar een toptrainer in wording kunnen krijgen.
Wel goed voor Ajax, als de Boer tenminste nog steeds evenveel zin heeft.
remco k
 remco k - woensdag 16 juli 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Ach ja, Die vent van Southampton is een koekenbakker..

Ik denk zelfs verder dan de Boer op dit moment, een logische en terechte keuze van Tottenham..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 juli 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Denk dat ze voor die man van Everton hadden moeten gaan, Martinez.
iets meer ervaring nog dan Pochettino...

maar we zullen zien wat hij er van bakt, zie alsnog weinig kans op een top-4 plaats voor ze.
Liverpool, City, Arsenal en Chelsea zijn allemaal verder dan Spurs. United maakt ook een goede kans als ze nog wat aankopen doen.
nora
 nora - donderdag 24 juli 2014 - 09:14   quote  deeplink  
Ik denk dat Liverpool gaat afhaken na vertrek Louis, dus heeft Tottenham meer kans op de top 5 positie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer wilde 'ja' zeggen, maar Spurs vroeg niks

0.0062530