|
|
sportdwaas
|
|
|
Kan die wedstrijd dan niet gewoon in de Kuip gespeeld worden? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mag nog niet vanwege de nieuwe grasmat ... |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Als er kans op rellen is en de twee supportersgroepen willen de confrontatie aangaan met elkaar, dan kunnen ze dat toch ook gewoon zonder die wedstrijd doen? Dus waarom aflassen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 20:59 schreef Nummer Zeven het volgende:Als er kans op rellen is en de twee supportersgroepen willen de confrontatie aangaan met elkaar, dan kunnen ze dat toch ook gewoon zonder die wedstrijd doen? Dus waarom aflassen? Loser ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
1-0 gewonnen, Fortuna altijd lastig, ... en de 0 gehouden dus ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weer n klinkende overwinning. wat n aanfluiting |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Ja en dan was Lens er nog niet eens bij |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is het geen bedtijd voor je dwaasje.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trek de stekker er dan maar uit d:-) |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: dat ding heeft de macht over genomen hier. Begint ook al aan mijn vriendin te frunniken.. ongelooflijk veel energie dat ding.. binnen een paar jaar minister president der Nederlanden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh is je vriendin ook eens verwend.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Twente wint met 2-1 van Emmen. Zo slecht wad die 2-0 nog niet. Blijf zaken in juiste perspectief zien mensen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oefenwedstrijden moet je sowieso niet veel waarde aan schenken. Tegen mindere tegenstanders gewoon winnen en je eigen spel proberen te spelen. Of het nu 1-0 of 5-0 wordt zegt me niet zoveel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feyenoord heeft zijn supporters weer eens te kakken gezet met hun geheime wedstrijdje... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 03:00 schreef tomson het volgende:Feyenoord heeft zijn supporters weer eens te kakken gezet met hun geheime wedstrijdje... tja, als de burgemeester van Sittard die wedstrijd verbied, dan blijven er weinig alternatieven over.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maar om dan "in het geheim" op Varkenoord te spelen vind ik flauw. Er hadden al een hoop supporters zichzelf verheugd op dit potje en hun plannen daar voor gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Limburg is een kruidvat . Grooote kansen op uitlokken van rellen . De Burgervaders in Limburg daar is genoeg over bekend zo verrassend is het niet (voor mij) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twee extra oefenwedstrijden: 2 x Besiktas. |
|
|
|