|
|
jjh
|
|
|
Eerst thuis en dan uit tegen Besiktas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
jjh
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
dat moet te doen zijn toch als er maar een spits bij komt maar dat zal wel weer niets worden |
|
|
|
|
nagell14
|
|
|
had slechter gekund lykt me |
|
|
|
|
nagell14
|
|
|
alleen speel je nu wel 2 keer uit |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hoezo, als iedere seinzoenkaarthouder komt hebben zij alleen het uitvak |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad en je heb het over Besiktas en Galatasaray ... Galatasaray heeft beduidend meer supporters in het buitenland. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Kompt het zien kompt het zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
als er niet snel iets bij komt een goede spits en een goede verdediger want de vrij staat ook op het punt om te vertrekken dan worden het gewoon 2 kansloze wedstrijden tegen besiktas jammer maar helaas en ook een plaats bij de eerste 4 kun je dan wel vergeten weer financieel gezond maar sportief een flinke stap achter uit en dan kun je het al aan voelen komen dat clasie vilenha en boetius volgen jaar ook zullen vertrekken |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
dus dan blijf je de komende jaren gewoon een subtoppen die finacieel gezond is maar kansloos is voor het kampioenschap |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
en dus ook voor europees voetbal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat zal toch wel gebeuren, linksom of rechtsom.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar de waarde zal dalen als de prestaties minder zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 18:09 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:als er niet snel iets bij komt een goede spits en een goede verdediger want de vrij staat ook op het punt om te vertrekken dan worden het gewoon 2 kansloze wedstrijden tegen besiktas jammer maar helaas en ook een plaats bij de eerste 4 kun je dan wel vergeten weer financieel gezond maar sportief een flinke stap achter uit en dan kun je het al aan voelen komen dat clasie vilenha en boetius volgen jaar ook zullen vertrekken That is the way of life ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vilhena Sleegers Vormer en Clasie op het middenveld.dat ziet er best mooi uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou nee, dit lijkt me europees t beste |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en in de competitie ook ;) anass regelmatig wisselen met sleegers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja denk je dat fredje Sleegers gelijk voor de leeuwen gaat gooien..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal toch n keer moeten. mag eigenlijk geen issue zijn. Boetius deed t tegen 020. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ze gaan alleen europa in als je kampioen wordt en dat kun je voorlopig wel vergeten er zullen echt spelers bij moeten komen anders zul je de voorrondes nooit door komen dit jaar niet en de jaren daarna ook niet |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
en dan telken maar aan horen van die neuzen supporters we worden weer kampioen ik gruwel er nu al van bah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou dan ga ik mijn seizoenskaart maar opzeggen.. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
dat zullen er wel meer zijn denk ik die er zo over denken veel betalen maar steeds minder voetbal zien |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Daarom, heb ik ook gedaan. Kut Feyenoord. Oud stadion, slechte spelers, kut bestuur wat er niets van begrijpt.. Bah.
Droeftoeterij, wat een pleuris gezeik hier de laatste dagen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
elke speler is vervangbaar ! Peanuts wat er binnen komt maar toch schuldenvrij . We zien wel wat het wordt . |
|
|
|