BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - donderdag 31 juli 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Stylzz, Achabhar had het niet slechter kunnen doen toch? haha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Arrestaties rond Feyenoord - Besiktas

media_xll_2404535.jpg

Het duel tussen Feyenoord en het Turkse Besiktas is gisteravond ontsierd door ongeregeldheden. Rond de wedstrijd zijn in Rotterdam elf mensen opgepakt. Sommige arrestanten hadden volgen de politie vuurwerk bij zich of waren dronken. Anderen zijn opgepakt voor belediging of het overtreden van een stadionverbod.

Al vóór de wedstrijd goed en wel begonnen was, kwam het tot een confrontatie. Rond half zes belaagde een groep Feyenoordsupporters een touringcar met Duitse Besiktasfans die net de Stadionweg in Rotterdam wilde opdraaien. 'Ze bekogelden onze bus met bierflesjes', zegt een Turk geschrokken. Aan een zijde van de bus gingen de ruiten kapot. De buschauffeur zocht wild toeterend een weg uit de menigte. Niemand raakte gewond.

Ook in een deel van de uitverkochte Kuip was het onrustig. Enkele Besiktas-supporters beukten tijdens de eerste helft tegen de afrastering die de rivaliserende groepen uit elkaar moest houden. Onder de tribunes probeerden Feyenoordfans bij de Turkse aanhang te komen. In de rust moest de ME ingrijpen.

Charges en steekpartij
Na de wedstrijd, die de Rotterdammers verloren met 2-1, dreigde het opnieuw tot een confrontatie te komen toen Feyenoordfans de Besiktas-supporters opwachtten buiten het stadion. De ME voerde charges uit tegen de Feyenoordfans, omdat die zich 'uitdagend opstelden' richting de Turken.

Bij een steekpartij in een tram vanaf de Kuip raakten twee personen lichtgewond. De politie kon een verdachte aanhouden. In totaal werden elf arrestaties verricht. Iedereen was vandaag weer op vrije voeten. Een aantal mensen kreeg een boete en een aantal moet voor de rechter verschijnen.
Bron:AD

http://youtu.be/i7hI2DM83nI
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 12:38   quote  deeplink  
7

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2020 door ferser1 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 12:50   quote  deeplink  
schoremvakken( Q,R,S,T,U,X)

Voor de rest gaat het wel goed met je
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 12:54   quote  deeplink  
?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2020 door ferser1 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:54 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Ja voor mij is iedereeen,nationaliteit-onafhankelijk, die zich niet kan gedragen, schorem.
Als je geloven begint te beledigen, hoor je daar bij,frustratie uiten heeft een grens.
Over 1 kam scheren kun je ook grensoverschrijdend noemen..
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 31 juli 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Ferser volgt het nieuws volgens mij niet. Want zo heilig is dat mooie geloof ook niet.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Geloof is oorlog, oorlog is geloof..
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 13:10   quote  deeplink  
?

JanM
 JanM - donderdag 31 juli 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:38 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Kijk, ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik kon het niet laten, straks denk je dat je helemaal gelijk hebt enzo, dus bij deze:

Punt 1: ik zat ik vak M, ik zal je zeggen, heel VAK W en wat er allemaal rechts ervan is en de schoremvakken( Q,R,S,T,U,X) waren bezig met het beledigen van een geloof, het was zo hard, dat ik niet eens hoorde of de overkant ook meedeed(vakken Z,A,B,C etc). Als jij dat beperkt noem, tja what can i do sometimes? Gebeurd zoiets spontaan? Of was het al voor de wedstrijd besloten, hoe dan ook, onderbuik-gevoelens zeg ik dan maar.Wel raar en een beetje dubbel, als je eigen team zelf een paar islamitische spelers hebben. Die supporters/schoren moeten dan wel zo eerlijk en sportief te zijn om de volgende ochtend tegen hun islamitische buren te zeggen, hey gisterenavond heb ik jouw geloof beledigd.

Punt 2) Ben ik geen getuige van geweest, maar mocht het gebeurd zijn , vind ik dat ook onacceptabel.

Punt 3) In het turks, nou in het engels schreeuwen de Besiktas supporters hooguit "Fuck you, fuck you ,fuck you [Teamnaam]. In het turks heeft het toch geen zin om te beledigen of vloeken, je tegenstander en diens supporters begrijpen er toch niets van, vandaar wordt er hooguit gevloekt in het engels(in dit geval nederlands omdat de bjk fans turkse nederlanders waren) en dan met het voorbeeld wat ik je gaf"

Punt 4) Gekeken naar Atiba Hutchinson?? Die speler heeft zich staande gehouden in meerdere 1-op-4 duels, Over het algemeen stond Besiktas gewoon veel beter in positie, minder balverlies, beter balcontrole. Over het algemeen weinig
kansen voor beide teams, majah op dit niveau heb je dat ook niet nodig. Liever verzilver je de 2 kansen die je hebt, dan 10 missen , 1 scoren

Voor de rest ben ik het met je eens, Feyenoord krijgt weer klop,alleen in andere omstandigheden, ben benieuwd of de jonkies tegen de druk van 70.000 supporters kunnen.
Kijk ik geef je voorbeelden, van 35.000 fans, voor volgende week,doe maar maal 2, dan kan je wel ongeveer inbeelden wat het gaat worden:
https://www.youtube.com/watch?v=GtLxpMyh13g

Ow sorry, 80.000 man:
https://www.youtube.com/watch?v=9-dWEFEB_zw

Uitvak,kansloos:
https://www.youtube.com/watch?v=DOe6bv_83dI

Uitvak die voor besiktas juicht(dinamo kiev),ja ook dat is ook gebeurd:
https://www.youtube.com/watch?v=E3iklF2SH4s

Geen zorgen, Feyenoord is niet de eerste team die in het stof gaat bijten bij Besiktas, Barcelona,Liverpool,PSG etc zijn al voor gegaan.

Punt5) appels met peren vergelijken, Fenerbahce vs Besiktas, UEFA vs CL. Fans van een ander turks team kan je niet vergelijken met de fans van Besiktas, als je de videos
hierboven kijkt, begrijp je het hoop ik wel. Spreken over alle Turken, ja daar ga je , een volk over 1 kam scheren "alle turken" (doet me denken aan een bepaald politiek figuur, volgeling van misschien?)

En "gouw" spel je niet zo, "gauw" is het juiste woord :)
en "wild" moet "wilt" zijn
Ja sorry , het is echt zo, ik heb het niet verzonnen. Ben wel trots op je dat je "goed" niet fout heb gespeld.
Dus gauw naar cursus Nederlands zou ik zeggen.
Dat laatste is natuurlijk onnodig en zelfs onhandig als je zelf ook de nodige fouten maakt ...:

Punt 1: ik zat ik vak M, ik zal je zeggen, heel VAK W en wat er allemaal rechts ervan is en de schoremvakken( Q,R,S,T,U,X) waren bezig met het beledigen van een geloof, het was zo hard, dat ik niet eens hoorde of de overkant ook meedeed(vakken Z,A,B,C etc). Als jij dat beperkt noem noemt, tja what can i do sometimes? Gebeurdt zoiets spontaan?
Uitvak die dat voor besiktas juicht(dinamo kiev),ja ook dat is ook gebeurd:

Geen zorgen, Feyenoord is niet de het eerste team die dat in het stof gaat bijten bij Besiktas, Barcelona,Liverpool,PSG etc zijn al voor gegaan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 13:10 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Zou je dat kunnen beargumenteren?

Het gaat om het inhoud van je statement. Als mijn statement "alle volwassenen die zich vergrijpen aan kinderen, zijn pedofielen" is, scheer ik dan over 1 kam en is dat ook grensoverschrijdend?

Het beledigen van een geloof, doet een normaal mens dat? Wie doet dat dan? Hoe zou je zulke mensen kunnen noemen? Aub geen frustratie, boosheid e.d als argument opgeven.
Nee in dit geval scheer je niet over 1 kam..
Meer als de helft van de Nederlanders vloekt, weet je hoe vaak ik gisteren de gvd's voorbij hebt horen komen. Ook moslims zijn niet heilig verre van dat. Gevloekt word er al sinds het geloof bestaat denk ik. Zowel op god als op Allah.

Jij noemt de gele zijde schorumvakken en dat vind ik niet terecht, hiermee zeg je toch dat in deze vakken schorem zit..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 13:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk onnodig en zelfs onhandig als je zelf ook de nodige fouten maakt ...:

Punt 1: ik zat ik vak M, ik zal je zeggen, heel VAK W en wat er allemaal rechts ervan is en de schoremvakken( Q,R,S,T,U,X) waren bezig met het beledigen van een geloof, het was zo hard, dat ik niet eens hoorde of de overkant ook meedeed(vakken Z,A,B,C etc). Als jij dat beperkt noem noemt, tja what can i do sometimes? Gebeurdt zoiets spontaan?
Uitvak die dat voor besiktas juicht(dinamo kiev),ja ook dat is ook gebeurd:

Geen zorgen, Feyenoord is niet de het eerste team die dat in het stof gaat bijten bij Besiktas, Barcelona,Liverpool,PSG etc zijn al voor gegaan.
Ghehe touche..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 13:10 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Zou je dat kunnen beargumenteren?

Het gaat om het inhoud van je statement. Als mijn statement "alle volwassenen die zich vergrijpen aan kinderen, zijn pedofielen" is, scheer ik dan over 1 kam en is dat ook grensoverschrijdend?

Het beledigen van een geloof, doet een normaal mens dat? Wie doet dat dan? Hoe zou je zulke mensen kunnen noemen? Aub geen frustratie, boosheid e.d als argument opgeven.
Superieur gedrag moet je gewoon mee ophouden.
Als we een belerend toontje willen, gaan we wel naar school of kijken we een youtube filmpje van van Gaal.
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Ok, bedankt voor de correcties. Ik zie dat er verder niet inhoudelijk op mijn punten wordt gereageerd.

Ik kan niet ieder persoon tellen in die vakken, om te zeggen dat ze allemaal schoren zijn moet ik ze allemaal geteld hebben en constateren dat ze geloven beledigen. Laten we het dan houden bij "het merendeels van die vakken", want zo hard was het dan weer wel. GVD kan je gelijktrekken aan shit,sodeju,potverdorie,etc en kan je niet gelijk houden met Allah, je moeder is een hoer,

Het was echt een schande en te triest voor woorden om dat mee te maken als Feyenoord supporter(ik was alleen gisteren voor Besiktas). Als er geen statement komt van het bestuur, dan weet ik wel wat ik zal doen met mijn seizoenskaart.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 13:35   quote  deeplink  
die turken moeten niet zo stoer doen want dat zijn ze helemaal niet!met hun geschreeuw stelletje schreeuwlelijkerds,de volgende ronde in de cl liggen ze er toch ook uit of Feyenoord wint gewoon met 0-3 dat kan ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
JanM
 JanM - donderdag 31 juli 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 13:33 schreef ferser1 het volgende:
Ok, bedankt voor de correcties. Ik zie dat er verder niet inhoudelijk op mijn punten wordt gereageerd.

Ik kan niet ieder persoon tellen in die vakken, om te zeggen dat ze allemaal schoren zijn moet ik ze allemaal geteld hebben en constateren dat ze geloven beledigen. Laten we het dan houden bij "het merendeels van die vakken", want zo hard was het dan weer wel. GVD kan je gelijktrekken aan shit,sodeju,potverdorie,etc en kan je niet gelijk houden met Allah, je moeder is een hoer,

Het was echt een schande en te triest voor woorden om dat mee te maken als Feyenoord supporter(ik was alleen gisteren voor Besiktas). Als er geen statement komt van het bestuur, dan weet ik wel wat ik zal doen met mijn seizoenskaart.
Het is trouwens ook "Ik kan niet iedereen tellen in die vakken. Om te zeggen dat het allemaal schorem is moet ik ze allemaal geteld hebben en constateren dat ze geloven beledigen." i.p.v. "Ik kan niet ieder persoon tellen in die vakken, om te zeggen dat ze allemaal schoren zijn moet ik ze allemaal geteld hebben en constateren dat ze geloven beledigen." en het is ook het merendeel i.p.v. merendeels, sorry!

Maar verder is je Nederlands heel behoorlijk, maar trek je de discussie m.i. in het extreme en ik heb niet zo'n zin om daarin mee te gaan. Maar als je het weten wilt: uiteraard keur ik af dat er "Allah, je moeder is een hoer" wordt gezongen, maar dat geldt voor de meeste spreekkoren. Als jij je seizoenskaart inlevert als de directie niet met een statement hierover komt ben je m.i. te principieel. Maar doe vooral wat je niet laten kunt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door JanM --
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 13:58   quote  deeplink  
toch ergens goed voor geweest.
ze zijn wakker.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 31 juli 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:

Omdat jouw gezeik nergens op slaat. Wij verstaan niet wat die beesten (lekker generaliserend zoals jij graag doet) in het uitvak allemaal schreeuwen. Die zingen ook niet: 'Feyenoorders zijn niet lief' ofzo.

En om op jouw inhoud te reageren: heb je iets gehoord over Israël? Of misschien Irak, waar alle Christenen zijn gevlucht voor dat Islamvolk. Daar reageer jij namelijk niet op.

Lees dit stuk maar eens, misschien zing je dan een toontje lager: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3411050/2013/03/18/Antisemitisme-onder-jonge-moslims-is-fundamenteel-en-diepgeworteld.dhtml

Voetnoot: ik ben geen racist, allesbehalve, en heb ook gewoon 'allochtone' vrienden.
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 31 juli 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Ik en mijn freunden zijn ook tegen geweld . Maar de andere wang toekeren Nooit! Wat religies aangaat : allemaal uitgevonden om de massa te onderdrukken! Maar je hebt 100% gelijk iemand kwetsen is laf . Het wie niet springt liedje word niet door iedereen gezongen door de gehele gele zijde schoremvakken! Is ook een belediging ik heb 40 jaar op die zijde gezeten en gestaan en vroeger gevochten .
Ben nu 56 jaar en kom net mijn bed uit . Het was een waardeloze avond . Moeten we nu bang worden voor de uitwedstrijd ? We gaan toch beste vriend
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:

(ik was alleen gisteren voor Besiktas)

En jij durft je zelfs een Feyenoord supporter te noemen..mafkees! Feyenoorder ben je tot op het bod..

Je hoeft ze ook niet te tellen snuggere, en zou je jezelf misschien ook niet kunnen afvragen dat als er, volgens jouw opinie, zeg 30.000 mensen de longen uit hun lijf schreeuwen dat die moeder mogelijke sollicitaties heeft lopen op de Zeedijk in onze hoofdstad er mogelijk een kern van waarheid in zou kunnen zitten..
Ik hoop dat het bestuur van Feyenoord een statement maakt en jouw seizoenskaart blokkeert..
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:01 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Omdat jouw gezeik nergens op slaat. Wij verstaan niet wat die beesten (lekker generaliserend zoals jij graag doet) in het uitvak allemaal schreeuwen. Die zingen ook niet: 'Feyenoorders zijn niet lief' ofzo.

En om op jouw inhoud te reageren: heb je iets gehoord over Israël? Of misschien Irak, waar alle Christenen zijn gevlucht voor dat Islamvolk. Daar reageer jij namelijk niet op.

Lees dit stuk maar eens, misschien zing je dan een toontje lager: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3411050/2013/03/18/Antisemitisme-onder-jonge-moslims-is-fundamenteel-en-diepgeworteld.dhtml

Voetnoot: ik ben geen racist, allesbehalve, en heb ook gewoon 'allochtone' vrienden.
Ik zeg toch, het ergste wat Besiktas supportes zullen schreewen is, fuck you fuck you fuck you Feyenoord, voor de rest is het allemaal pro-Besiktas.

Laten we het bij gisterenavond houden, als we alle conflicten erbij betrekken zijn we in 2050 nog niet klaar. Turkije moet je ook niet vergelijken of verwarren met het midden oosten, In Turkije heb je veel kerken en synagogen en worden deze religieueze groepen in hun waarde gelaten worden.Ooit een conflict gezien/gelezen met deze religieueze groepen in Turkije? Nogmaals , het midden-oosten crisis is niet onze discussie.

Op je link ga ik niet in, Hamas Hamas, joden aan het gas, komt dat je bekend voor?. En ik ga niet eens andere dingen buiten Feyenoord betrekken, hoeft ook niet.

Jouw bron moet wel gebaseerd zijn op een betrouwbaar onderzoek . Common sense, iets waardoor je een strafbaar feit pleegt, geeft men liever niet toe dan wel. Had je(niet jij specifiek) ooit jezelf aangegeven bij de politie nadat je door rood was gelopen?
JanM
 JanM - donderdag 31 juli 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:33 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Ik zeg toch, het ergste wat Besiktas supportes zullen schreewen is, fuck you fuck you fuck you Feyenoord, voor de rest is het allemaal pro-Besiktas.

Laten we het bij gisterenavond houden, als we alle conflicten erbij betrekken zijn we in 2050 nog niet klaar. Turkije moet je ook niet vergelijken of verwarren met het midden oosten, In Turkije heb je veel kerken en synagogen en worden deze religieueze groepen in hun waarde gelaten worden.Ooit een conflict gezien/gelezen met deze religieueze groepen in Turkije? Nogmaals , het midden-oosten crisis is niet onze discussie.

Op je link ga ik niet in, Hamas Hamas, joden aan het gas, komt dat je bekend voor?. En ik ga niet eens andere dingen buiten Feyenoord betrekken, hoeft ook niet.

Jouw bron moet wel gebaseerd zijn op een betrouwbaar onderzoek . Common sense, iets waardoor je een strafbaar feit pleegt, geeft men liever niet toe dan wel. Had je(niet jij specifiek) ooit jezelf aangegeven bij de politie nadat je door rood was gelopen?
Ga anders lekker naar http://forum.headliner.nl/besiktas/ joh!
JanM
 JanM - donderdag 31 juli 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Oh ja, fuck you fuck you fuck you Feyenoord is nou ook niet bepaald respectvol. Ik verwacht hierover ook een statement van het bestuur van Besiktas!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Ik hoor niks over Allah..

http://youtu.be/S6RaQpenjHs
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:19 schreef broer van Ted het volgende:
Ik en mijn freunden zijn ook tegen geweld . Maar de andere wang toekeren Nooit! Wat religies aangaat : allemaal uitgevonden om de massa te onderdrukken! Maar je hebt 100% gelijk iemand kwetsen is laf . Het wie niet springt liedje word niet door iedereen gezongen door de gehele gele zijde schoremvakken! Is ook een belediging ik heb 40 jaar op die zijde gezeten en gestaan en vroeger gevochten .
Ben nu 56 jaar en kom net mijn bed uit . Het was een waardeloze avond . Moeten we nu bang worden voor de uitwedstrijd ? We gaan toch beste vriend
Ok, supporters zoals jij horen er niet bij. Maar je begrijpt mijn punt. Wel hulde voor supporters die in vak M zaten, ondanks we voor Besiktas waren, zijn we niet 1 keer aangesproken,aangevallen of gemolesteerd. Zo kan het dus ook wel.

Bang worden, nee, zolang je je gedraagt als een gast, zal er weinig gebeuren. Geniet maar van de Besiktas ambiance, maak je niet zo mee in je leven.

Quote Rio Ferdinand:

"Best away atmosphere
Besiktas. I didnt play in the game [in 2009] but I was at the stadium and I spent a lot of the night watching their fans rather than the match!"

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Features/2011/May/rio-champions-league-highlights.aspx
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:52 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hoor niks over Allah..

http://youtu.be/S6RaQpenjHs
https://www.youtube.com/watch?v=ql00111ZFkU

vanaf 3:15
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Ga anders lekker naar http://forum.headliner.nl/besiktas/ joh!
Wegsturen, dat is jouw vorm van discussieren en dialoog houden?.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:52 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Ok, supporters zoals jij horen er niet bij. Maar je begrijpt mijn punt. Wel hulde voor supporters die in vak M zaten, ondanks we voor Besiktas waren, zijn we niet 1 keer aangesproken,aangevallen of gemolesteerd. Zo kan het dus ook wel.

Bang worden, nee, zolang je je gedraagt als een gast, zal er weinig gebeuren. Geniet maar van de Besiktas ambiance, maak je niet zo mee in je leven.

Quote Rio Ferdinand:

"Best away atmosphere
Besiktas. I didnt play in the game [in 2009] but I was at the stadium and I spent a lot of the night watching their fans rather than the match!"

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Features/2011/May/rio-champions-league-highlights.aspx
Did I say that, sorry I thought you ment worst..
news-media-images-rio-ferdinand-high-court-sues-newspaper-reputation-in-ruins.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 15:05   quote  deeplink  
KOEKOEK, gotcha doeme Toerk..
rioferd_996363c.jpg
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:37 schreef JanM het volgende:
Oh ja, fuck you fuck you fuck you Feyenoord is nou ook niet bepaald respectvol. Ik verwacht hierover ook een statement van het bestuur van Besiktas!
Lief zijn is niet vereist tijdens de game, zolang je maar niet beledigd of doet aan racisme(o.a banaan gooien, oerwoud geluiden maken etc)

Is iemand nou echt beledigd als een uitvak fuck you schreeuwt?Gisteren heb ik dat niet gehoord, waarschijnlijk omdat Feyenoord niet een hostile club is voor Besiktas. Maar na gisteren weet ik niet meer of dat zo is gebleven, ik weet niet hoe ze gaan reageren op de "Allah kreet", maar daar zijn ze wel gevoelig voor. Daarom is het beter al het bestuur verklaart zich te distantieren van deze groep, om enigzins de situatie te verbeteren.

Nogmaals fuck you is het meest extreme wat je van hun zal horen.
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 15:05 schreef RenatoBos het volgende:
KOEKOEK, gotcha doeme Toerk..
[ afbeelding ]
hahahah creatief!
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 15:12   quote  deeplink  
http://voetbalflitsen.nl/wtf/22954/preview/
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 31 juli 2014 - 15:20   quote  deeplink  
Oke ferser1 , weet je jij bent ook er ook niet op dat heb ik wel begrepen . En ja het liefste zie ik 020 en wij gewoon samen .
Gaat niet meer helaas , eerlijk ze mogen nu wegblijven . En nog wel een paar hoor! Deze wedstrijd kwam op het verkeerde moment .
Dinsdag was het einde van de Ramadan? gisteren was er HAAT.
We vermaken ons wel in Instaboel(1e keer) en de rest die mee gaat ook . Het gaat georganiseerd dus . Maar kebab vind ik niet lekker
hotjumper
 hotjumper - donderdag 31 juli 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Hoe laat begint de wedstrijd vanavond?
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 15:20 schreef broer van Ted het volgende:
Oke ferser1 , weet je jij bent ook er ook niet op dat heb ik wel begrepen . En ja het liefste zie ik 020 en wij gewoon samen .
Gaat niet meer helaas , eerlijk ze mogen nu wegblijven . En nog wel een paar hoor! Deze wedstrijd kwam op het verkeerde moment .
Dinsdag was het einde van de Ramadan? gisteren was er HAAT.
We vermaken ons wel in Instaboel(1e keer) en de rest die mee gaat ook . Het gaat georganiseerd dus . Maar kebab vind ik niet lekker
Vrees niet, er valt meer te eten dan kebab :) Success en geniet ervan
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 31 juli 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Niets is sterker dan dat ene woord!!!!!!!!!!!!!!!
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 16:03   quote  deeplink  
ik moet wel lachen om al die jaloerse kutneuzen met hun grote bek.barki zegt dat hij bij een topclub zit en gelijk reageren de neuzen dat een topclub prijzen pakt.nou de bijlmer pakt ook geen prijzen,die wint alleen maar door de knjb en het jatten van spelers en ze kopen alles bij elkaar net als pisvlek!!dan maar geen prijzen maar wel een echte club!

Feyenoord voor altijd!!Niks is sterker dan dat ene woord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 03:24 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Als voor het uiten van mijn mening het aanmaken van een account vereist is, so be it.
Ik beledig zowieso niemand voor hun mening, of beledig ik niemands geloof. Het is ook voor het eerst dat ik een hele stadion
Vol supporters hoorde iemands God voor hoerenzoon te beledigen. Toppunt van machteloosheid en zieligheid lijkt me.

Dat is dan echt sportief, niet tegen je verlies kunnen en dan nog beledigend opstellen. Naast het beledigen van mijn persoon, spreek je mij niet tegen, ga je inhoudelijk niet in op mijn punten, waardoor je mijn gedachte over jouw IQ enigzins bevestigt.
Besiktas was de betere team, hoe je het went of keert ,naar mijn mening. Laten we het gewoon over voetbal houden , ookal doet de waarheid pijn.
Als het je om het voetbal ging had je je wel op een andere dag aangemeld, ga ergens anders lopen trollen. Op je overige behoorlijk kansloze aannames ga ik maar even niet in.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 15:09 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Lief zijn is niet vereist tijdens de game, zolang je maar niet beledigd of doet aan racisme(o.a banaan gooien, oerwoud geluiden maken etc)

Is iemand nou echt beledigd als een uitvak fuck you schreeuwt?Gisteren heb ik dat niet gehoord, waarschijnlijk omdat Feyenoord niet een hostile club is voor Besiktas. Maar na gisteren weet ik niet meer of dat zo is gebleven, ik weet niet hoe ze gaan reageren op de "Allah kreet", maar daar zijn ze wel gevoelig voor. Daarom is het beter al het bestuur verklaart zich te distantieren van deze groep, om enigzins de situatie te verbeteren.

Nogmaals fuck you is het meest extreme wat je van hun zal horen.
Oh foei toch beledigen ze je denkbeeldige vriendje Allah? Loop toch niet zo te janken over racisme en geloof, elkaar een beetje opnaaien hoort er bij. Puur wetenschappelijk gezien is racisme overigens niet mogelijk maar dat ga jij niet snappen.

Doe liever wat aan onderdrukking van vrouwen en homoseksuelen op het platteland in je eigen zandbak.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 15:58 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Vrees niet, er valt meer te eten dan kebab :) Success en geniet ervan
hahaha laat gaan.turken en joden gaan nou eenmaal goed samen dat weet je en vooral die in de bijlmer maar buiten dat beziektassss komt ook never nooit in die cl hahaha die gaan de volgende ronde gewoon exit die omkopers.en ajaks lachen wij ook om want ze komen NOOIT de eerste ronde door en dit jaar gaan ze zoals het hoort er ook gewoon weer uit zoals het hoort!

Barabas
 Barabas - donderdag 31 juli 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Gaat weer lekker zo...
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 16:32   quote  deeplink  
hehehehe tjah wij vragen toch niet om die kneuzen,ga lekker je eigen site bevuilen.als feyenoord had gewonnen had je die turken/bijlmerbajes niet gehoord en dat is nou juist het verschil met feyenoord!!!

ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 31 juli 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:33 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Het gaat toch om geloof, niet om nationaliteit. Want er zaten bijna alleen Duitsers in dat vak.

Maar goed, verbied jij je vriendin maar even om in het openbaar hardop te lachen.

Buiten alles om: ik was er gisteren niet bij, en ben het niet eens met zulke uitspraken. In mijn ogen hadden ze moeten zingen 'geloof, geloof, je moeder is een hoer' want ik vind elk geloof überhaupt verwerpelijk. Vind het alleen niet zo schokkend dat er over gezongen wordt, netjes is anders. Er wordt ook graag gezocht naar iets om Nederlanders racistisch te vinden trouwens.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 16:38 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Het gaat toch om geloof, niet om nationaliteit. Want er zaten bijna alleen Duitsers in dat vak.

Maar goed, verbied jij je vriendin maar even om in het openbaar hardop te lachen.

Buiten alles om: ik was er gisteren niet bij, en ben het niet eens met zulke uitspraken. In mijn ogen hadden ze moeten zingen 'geloof, geloof, je moeder is een hoer' want ik vind elk geloof überhaupt verwerpelijk. Vind het alleen niet zo schokkend dat er over gezongen wordt, netjes is anders. Er wordt ook graag gezocht naar iets om Nederlanders racistisch te vinden trouwens.
daar zit wat in net als dat geloel met zwarte piet!
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

(ik was alleen gisteren voor Besiktas)

E en zou je jezelf misschien ook niet kunnen afvragen dat als er, volgens jouw opinie, zeg 30.000 mensen de longen uit hun lijf schreeuwen dat die moeder mogelijke sollicitaties heeft lopen op de Zeedijk in onze hoofdstad er mogelijk een kern van waarheid in zou kunnen zitten..

Ik ben echt een fan van je denkwijze en intelligentie. Echt, ik voel me zo dom. ojojojoj
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 17:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

daar zit wat in net als dat geloel met zwarte piet!
Dat dus, het zou mooi zijn als de volkeren met de lange tenen eens een voorbeeld zouden nemen aan de Joden en de Friezen. Die hoor je nooit janken om niks.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 17:38 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Ik ben echt een fan van je denkwijze en intelligentie. Echt, ik voel me zo dom. ojojojoj
Hilarisch hoe je de spelfouten zelf aan elkaar rijgt en het dan nodig vind anderen er op aan te spreken.
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 17:40 schreef moa het volgende:

[..]

Hilarisch hoe je de spelfouten zelf aan elkaar rijgt en het dan nodig vind anderen er op aan te spreken.
Jij bent ook de slimste van de klas he, ik had het hier over denkwijze en intelligentie, geen spelfouten e.d.
Jannemannetje
 Jannemannetje - donderdag 31 juli 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:38 schreef ferser1 het volgende:

Ben wel trots op je dat je "goed" niet fout HEB gespeld.
Dus gauw naar cursus Nederlands zou ik zeggen.
Moet zijn 'hebt'. Ga samen gezellig naar die cursus
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 17:38 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Verrijk je ermee zou ik zeggen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2

0.0159380