|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig treffen we geen Duitse club, want volgens mij is ie wel erg pro Duits.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al 210 kaarten verkocht voor Besiktas - Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Besiktas neemt 2500 supporters mee naar De Kuip
Besiktas heeft 2500 kaarten verkocht voor het kunstmatig gecreëerde uitvak in De Kuip. Het merendeel (2300, red.) van de tickets zijn verkocht aan Turks-Nederlandse supporters. Het andere deel is ook daadwerkelijk in Turkije verkocht.
Bij Feyenoord zijn de voorbereidingen in volle gang om de supporters van de thuis- en uitploeg te scheiden. De Rotterdamse club verplaatste vorig seizoen het uitvak naar de tweede ring en verwijderde daarop deze zomer de wanden op de vakken Y en G. Om van de buffervakken ook écht buffers te maken, worden er nu hekwerken geïnstalleerd (foto).
Bron:FR12 |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Laten we alsjeblieft hopen dat het rustig blijft anders kunnen europees voetbal de komende jaren wel weer vergeten. Bij Groningen was het ook al raak. mensen denk aan je club en verziek het niet voor Feyenoord. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Voor onze besnorde vrienden:
Diyelim sadece avrupa futbol önümüzdeki yıllarda unutmak aksi kalır inşallah. Sessiz edelim Groningen de çarptı. insanlar Feyenoord için kulüp ve size karmaşa düşünüyorum. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 - 18:52 schreef legrande het volgende:Laten we alsjeblieft hopen dat het rustig blijft anders kunnen europees voetbal de komende jaren wel weer vergeten. Bij Groningen was het ook al raak. mensen denk aan je club en verziek het niet voor Feyenoord. Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 - 18:59 schreef moa het volgende:Voor onze besnorde vrienden: Diyelim sadece avrupa futbol önümüzdeki yıllarda unutmak aksi kalır inşallah. Sessiz edelim Groningen de çarptı. insanlar Feyenoord için kulüp ve size karmaşa düşünüyorum. Bir zamanlar.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vreetzak, aan 1 broodje niet genoeg..(?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik heb trek, dus liever twee! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kesinlikle ekstra sarımsak sosu istediğiniz..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bunda yanlýþ bir þey yok! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
2 sarımsak sosu efendim için pişirme, Ali.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tesekkürler dostum!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Sta met een aantal freunden op D . Zoals het er nu uit ziet er omringt door Besikas supporters . Ik ga ervan uit dat het normaal blijft . Geen urine ed in je nek ofzo . Wij zullen ons laten horen en zien godverdomme het is onze kuip jullie zijn gast . Gedraag je aub . Doen wij het ook . Welkom in onze mooie kuip . |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Selectie voor treffen met Besiktas:
quote: Keepers: 1 Erwin Mulder 13 Ronald Graafland 16 Warner Hahn 35 Kamil Miazek
Verdediging: 3 Stefan de Vrij 4 Joris Mathijsen 5 Terence Kongolo (B-lijst) 18 Miguel Nelom 22 Sven van Beek (B-lijst) 23 Khalid Boulahrouz 25 Lucas Woudenberg (B-lijst) 32 Rodny Lopes Cabral (B-lijst)
Middenveld: 6 Jordy Clasie 8 Ruud Vormer 10 Lex Immers 21 Tonny Trindade de Vilhena (B-lijst) 24 Matthew Steenvoorden (B-lijst) 26 Rick Karsdorp (B-lijst) 30 Joey Sleegers (B-lijst)
Aanval: 7 Jean-Paul Boëtius (B-lijst) 11 Wesley Verhoek 17 Elvis Manu (B-lijst) 19 Mitchell te Vrede 20 John Goossens 27 Ruben Schaken 29 Anass Achahbar (B-lijst) 31 Wessel Dammers (B-lijst)
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
Vraagje, normaal zit ik ergens anders maar de kaarten gingen zo snel. Ik zit nu op vak VV.
Maar ik kreeg geen stoelnummer erbij. Betekent dit dat je mag zitten waar je wilt? |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Ik wou je voor zijn haha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 09:17 schreef T.Montana het volgende:Vraagje, normaal zit ik ergens anders maar de kaarten gingen zo snel. Ik zit nu op vak VV. Maar ik kreeg geen stoelnummer erbij. Betekent dit dat je mag zitten waar je wilt? Op het gangpad ! De rest is verboden gebied voor je ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe je goed D@@N d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Ik stel een normale vraag maar blijkbaar kan jij geen normaal antwoord geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 10:24 schreef T.Montana het volgende:[..] Ik stel een normale vraag maar blijkbaar kan jij geen normaal antwoord geven. Ik heb overigens nog nergens in het stadion waar ik gezeten heb dat er iemand op stoelnummering zit.. Ik sta/stond altijd op de trap maar nu hebben ze de hekken tussen vak T en S weggehaald helaas, dat leunde wel lekker.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De kaartverkoop voor clubkaarthouders voor de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League is zaterdagochtend om 9.00 uur van start gegaan. In het eerste half uur zijn circa 2.000 kaarten voor dit duel verkocht. Dat betekent dat er nog een beperkt aantal losse wedstrijdkaarten verkrijgbaar is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 10:24 schreef T.Montana het volgende:[..] Ik stel een normale vraag maar blijkbaar kan jij geen normaal antwoord geven. Haha , wat een ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Langzaam krijg ik weer irrationeel vertrouwen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die kan rationeel weer de bodem ingeslagen worden. Maar...Heb er ook last van, ook omdat ik de doelen niet hoog stel. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 09:17 schreef T.Montana het volgende:Vraagje, normaal zit ik ergens anders maar de kaarten gingen zo snel. Ik zit nu op vak VV. Maar ik kreeg geen stoelnummer erbij. Betekent dit dat je mag zitten waar je wilt? Ja, Vv heeft geen vaste rijen/stoelen |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 12:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die kan rationeel weer de bodem ingeslagen worden. Maar...Heb er ook last van, ook omdat ik de doelen niet hoog stel. Van totaal geen zin naar langzaam wedstrijd kriebels |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 09:17 schreef T.Montana het volgende:Vraagje, normaal zit ik ergens anders maar de kaarten gingen zo snel. Ik zit nu op vak VV. Maar ik kreeg geen stoelnummer erbij. Betekent dit dat je mag zitten waar je wilt? Daar heb je ook geen nummering. Is alleen op enkele familievakken he.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zal tijd worden. En ook nog iets van een spoortje positivisme ? Of is de witte vlag al tevoorschijn gehaald ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah had deze even over het hoofd gezien. Zo kennen we je weer, voor jouw doen zeer optimistisch dus ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Besiktas vraagt aan eigen supp voor vergelijkbare tribune € 9,00, waar aan #Feyenoord € 25,00 pp wordt berekend.
Dit schijnt niet te mogen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moeten wij ook bijna twee keer zoveel rekenen voor een kaartje aan die 2500 Toerken.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:Moeten wij ook bijna twee keer zoveel rekenen voor een kaartje aan die 2500 Toerken.. Gewoon € 100,= per kaartje ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, helaas zijn de kaartjes al betaald maar 50 € voor een ranja in het stadion behoort nog tot de mogelijkheden.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 - 19:03 schreef RenatoBos het volgende:Besiktas vraagt aan eigen supp voor vergelijkbare tribune € 9,00, waar aan #Feyenoord € 25,00 pp wordt berekend. Dit schijnt niet te mogen.. toch nog altijd goedkoper dan bij Feyenoord toch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alles is goedkoper in Turkeye toch.. |
|
|
|