|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Boëtius durft niet voor te zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boëtius Schaken Verhoek Te vrede Immers Mulder Mathijsen
Kut. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nu eens kijken wat Rutten gaat doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Te vrede en verhoek ben ik t deze wedstrijd tot nu niet mee eens. Mathijssen eigenlijk ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Lion
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gek van, de voetballers die t dan moeten doen spelen nog beroerder dan de anderen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de verdediging in orde behoudens Mulder en Schaken. idem het middenveld behoudens Immers. Boetius matig. Te Vrede 4 ballen twee goed twee matig. Verhoek voldoende. tja ,met "n paar spelers minder" zakt t niveau van de rest ook. Waarom kiest Rutten niet voor voetballers? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar we zijn wel schuldenvrij... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, 1 kans tegen, direct 1 goal. Voor de rest valt tegen Besiktas absoluut wat te halen. Twee spelers doen alleen niet mee, Te Vrede en Immers. Een van beide moet eraf om Besiktas echt uit te kunnen spelen. Achahbar wellicht erbij.
Boëtius weer niet best inderdaad. Verhoek zal ergens in de tweede helft wel gewisseld worden voor Manu.
Maar we zitten nog volop in de wedstrijd. |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote: Ben inderdaad benieuwd. Ik denk dat hij zomaar Manu voor Te Vrede kan wisselen. Met Te Vrede en Immers verlies je voorin wel heel veel voetbal. En Boëtius speelt slecht, maar ook met vuur... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zelfs dat nog lang niet |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 20:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:pfff, 1 kans tegen, direct 1 goal. Voor de rest valt tegen Besiktas absoluut wat te halen. Twee spelers doen alleen niet mee, Te Vrede en Immers. Een van beide moet eraf om Besiktas echt uit te kunnen spelen. Achahbar wellicht erbij. Boëtius weer niet best inderdaad. Verhoek zal ergens in de tweede helft wel gewisseld worden voor Manu. Maar we zitten nog volop in de wedstrijd. Inderdaad, nog niks verloren. Rutten heeft het er eerder over gehad om Manu in de spits te zetten. Krijg je toch iets meer dynamiek/snelheid en ook in de combinatie is het beter dan Te Vrede. Beetje lef erin met Karsdorp zou ook zomaar nog kunnen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We zitten nog volop in de wedstrijd... Baggervoetbal... Lijkt de nationale 11 van Brazil wel... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Kon het ook niet verstaan .. neigde ineens naar allah |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Wat een dramatisch elftal. Bedankt van Geel en Rutten |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Als ik Clasie was zou ik ook een transfer eisen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs met dit elftal moet je beter kunnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat gaat ook gebeuren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mathijsen en Mulder hadden ook met versterkingen gespeeld. En die gaan de fout in. Voor de rest zijn we zeker niet minder dan Besiktas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 20:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mathijsen en Mulder hadden ook met versterkingen gespeeld. En die gaan de fout in. Voor de rest zijn we zeker niet minder dan Besiktas. Spits, rechtsback en rechtsbuiten had stuk gescheeld . Rutten stelt Schaken en Verhoek op .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 20:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mathijsen en Mulder hadden ook met versterkingen gespeeld. En die gaan de fout in. Voor de rest zijn we zeker niet minder dan Besiktas. met voetballers erbij was t 2-1 geweest. zo kun je t ook zeggen. er staan 4 5 voetballers in. de rest moet knokken. dat is gewoon te veel. Ik vind t ook schandelijk dat twee spelers die op de schoplijst staan , in de basis staan. zal ik nog maar zwijgen over Mulder en Immers. en over de 4-3-3. waar we de spelers niet voor hebben. voor dit soort wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Als ze toch verliezen , dan maar gelijk flink. Word v Geel misscien wakker en komt Rutten er achter dat dit niet een goede opstelling is. Geen kans gehad verdomme |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 21:00 schreef van geil het volgende:[..] met voetballers erbij was t 2-1 geweest. zo kun je t ook zeggen. er staan 4 5 voetballers in. de rest moet knokken. dat is gewoon te veel. Ik vind t ook schandelijk dat twee spelers die op de schoplijst staan , in de basis staan. zal ik nog maar zwijgen over Mulder en Immers. en over de 4-3-3. waar we de spelers niet voor hebben. Das waar. We komen niet tot kansen, wel tot genoeg situaties die tot kansen kunnen leiden. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
Als feyenoord deze 2 wedstrijden niet door komt kunnen ze dan nog de europa league in? |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 21:01 schreef coenjo het volgende:Als feyenoord deze 2 wedstrijden niet door komt kunnen ze dan nog de europa league in? Ja, dan stroomt Feyenoord in in de playoff ronde voor de Europa League. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Redden ze met dit zooitje ook niet , zeker als Clasie weggaat niet |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Geen wissels ??????!!!!!!!!! Gaat goed he , Fred ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jawel man. Die clubs zijn bijna allemaal minder of veel minder dan Besiktas. En tegen Besiktas komen we met een gemankeerd elftal al goed mee. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 21:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jawel man. Die clubs zijn bijna allemaal minder of veel minder dan Besiktas. En tegen Besiktas komen we met een gemankeerd elftal al goed mee. Goed mee ? Geen kans gehad ! Als Besiktas aanzet word het zo 0-3 0-4 |
|
|
|
|
Antifries
|
|
|
Pffff.. 1 kans 1 goal.. Nog 45 minuten om er 2 in te schieten! Mouwen opstropen tegen die gasten.. geen haar minder man.. En mogelijk Manu brengen.. Kon bij "ons" Cambuur ook ineens voor verrassingen zorgen. Ik hou geloof... Kom op Feyenoord! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verhoek speelt echt aardig. toch zal hij wel gewisseld worden. deze trainer heeft dezelfde ballen als Koeman vrees ik. kijkt naar de poppetjes ipv de wedstrijdsituatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
cat
|
|
|
wat een kansloos elftal niet te geloven pffffff |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Zal wel gezellig druk worden in de fontein van 't hofplein .. Feestende turken vanavond |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Haal die schaken ERUIT !!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 21:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jawel man. Die clubs zijn bijna allemaal minder of veel minder dan Besiktas. En tegen Besiktas komen we met een gemankeerd elftal al goed mee. Besiktas is echt ruk. ook in de EL |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 21:10 schreef van geil het volgende:Verhoek speelt echt aardig. toch zal hij wel gewisseld worden. deze trainer heeft dezelfde ballen als Koeman vrees ik. kijkt naar de poppetjes ipv de wedstrijdsituatie. Dat valt dan weer mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1