BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Gudde topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 oktober 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Eric Gudde ....OMG
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 oktober 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Tja, het oogt wat gek, maar er is natuurlijk een verschil tussen geen onderdeel maken van de lobby, of geen onderdeel maken van de besluitvorming...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 oktober 2016 - 19:03   quote  deeplink  
Feyenoord boekt bijna zes miljoen winst

Feyenoord boert goed. De club uit Rotterdam heeft het afgelopen seizoen een nettowinst geboekt van 5,8 miljoen euro. Dat staat in het vandaag gepubliceerde jaarverslag.

De omzet daalde afgelopen seizoen wel licht van 61,8 naar 60,6 miljoen euro. Die geringe daling komt met name omdat Feyenoord vorig seizoen geen Europees voetbal speelde.

Dankzij de positieve financiële resultaten is de club er opnieuw in geslaagd het eigen vermogen te vergroten. Dat bedraagt nu bijna 20 miljoen euro.

Feyenoord behoort inmiddels tot de financieel gezondste clubs in het betaald voetbal en is door de KNVB ingedeeld in de gezonde categorie 3.

HUP ERIC - HUP MARTIN.
tomson
 tomson - woensdag 12 oktober 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2016 - 19:03 schreef FR-Henk het volgende:

HUP ERIC - HUP MARTIN.
The DREAM TEAM !!!
ar
 ar - woensdag 12 oktober 2016 - 19:10   quote  deeplink  
Hoppaaa!
van geil
 van geil - woensdag 12 oktober 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Hup Vvf.
ar
 ar - woensdag 12 oktober 2016 - 19:42   quote  deeplink  
:)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 oktober 2016 - 19:56   quote  deeplink  
Ik ruik een vleug L.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 oktober 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Is er weer iemand vergeten te spuiten na het toiletbezoek..(¿)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 oktober 2016 - 20:24   quote  deeplink  
L. en de VvF.
Poepmaten.
van geil
 van geil - woensdag 12 oktober 2016 - 20:34   quote  deeplink  
69a4b802371c8c8615af29e33b3aa12c.jpg
ar
 ar - donderdag 13 oktober 2016 - 17:52   quote  deeplink  
Hahaha!!
tomson
 tomson - vrijdag 14 oktober 2016 - 09:19   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/nieuws/147429/Aboutaleb-ondanks-onterechte-arrestaties-Feyenoorddemo-goed-gehandeld #rtvrijnmond
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 oktober 2016 - 10:00   quote  deeplink  
wereldvreemd.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 14 oktober 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2016 - 19:03 schreef FR-Henk het volgende:

Feyenoord boert goed. De club uit Rotterdam heeft het afgelopen seizoen een nettowinst geboekt van 5,8 miljoen euro. Dat staat in het vandaag gepubliceerde jaarverslag.

De omzet daalde afgelopen seizoen wel licht van 61,8 naar 60,6 miljoen euro. Die geringe daling komt met name omdat Feyenoord vorig seizoen geen Europees voetbal speelde.

Dankzij de positieve financiële resultaten is de club er opnieuw in geslaagd het eigen vermogen te vergroten. Dat bedraagt nu bijna 20 miljoen euro.

Feyenoord behoort inmiddels tot de financieel gezondste clubs in het betaald voetbal en is door de KNVB ingedeeld in de gezonde categorie 3.

HUP ERIC - HUP MARTIN.
Goed werk.

En dat stadion komt er ook heus nog wel een keer.

Kwestie van tijd...
600x400-01012768.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 oktober 2016 - 07:16   quote  deeplink  
Aboutaleb roept directie op met supporters te praten

2pseik2.jpg

Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam heeft de directie van Feyenoord maandagavond opgeroepen om met haar supporters in gesprek te gaan. Dat deed hij op een zelf georganiseerde bijeenkomst in De Kuip waarbij onder andere directieleden en supporters van de club aanwezig waren om de veiligheid rondom voetbalwedstrijden te bespreken.

Aboutaleb hoopt door zijn oproep dat directie en supporters een oplossing vinden voor de spanningen die al jarenlang leven tussen beide partijen. Supporters zijn vooral boos dat er nog geen zelf voorgedragen lid in de Raad van Commissarissen van Feyenoord is benoemd. De toezegging daarvoor zouden zij wel hebben gekregen van de Rotterdamse club.

"Onder andere de laatste demonstratie waartegen ik moest optreden was daar het gevolg van", doelt Aboutaleb op de protestmars die in februari eerder dit jaar werd gehouden voor het duel met Roda JC. Daarbij werden honderden Feyenoord-supporters gearresteerd. "Los het op! Het is een bron van een heleboel ergernis", luidt de oproep van de burgervader.

'Dat weet ik niet'

Aan de hand van stellingen mochten supporters maandag op verschillende zaken reageren, waarbij de emoties hoog opliepen. Veel kritiek was bestemd voor Feyenoord's algemeen directeur Eric Gudde, die eveneens aanwezig was. Op de vraag of de oproep van Aboutaleb te negeren is, antwoordde Gudde met de woorden: "Nou, dat weet ik niet." Zijn commentaar schoot bij de honderden aanwezige supporters in het verkeerde keelgat.

Aboutaleb nodigde de supporters vervolgens uit om begin volgend jaar de bijeenkomst voort te zetten op het stadhuis. "Laten we beginnen door met elkaar in gesprek te blijven. Daarmee hoop ik te bereiken dat ik zo min mogelijk politie kwijt ben met voetbal, zodat het voor veel gezinnen leuk is om met kinderen naar voetbal te gaan", aldus de burgemeester tegenover RTV Rijnmond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 oktober 2016 - 08:26   quote  deeplink  
Abou wilde weer even in t nieuws zijn.
van geil
 van geil - dinsdag 25 oktober 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Gudde ook.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 november 2016 - 20:31   quote  deeplink  
Eric Gudde over de 'operatie' Manchester

(https://youtu.be/a6l5oLjW8ac)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 december 2016 - 19:01   quote  deeplink  
Eric Gudde heeft ondertussen de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.
Daarom word het volgend jaar tijd om plaats te maken op de arbeidsmarkt voor een jonger verfrissende nieuwe algemeen directeur.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 december 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Mee eens hoor.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 december 2016 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2016 - 19:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Eric Gudde heeft ondertussen de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.
Daarom word het volgend jaar tijd om plaats te maken op de arbeidsmarkt voor een jonger verfrissende nieuwe algemeen directeur.
Ik ben vrij:
Beknopt cv, heb leidingevende capaciteiten, ben een vechter, spreek meerdere talen,ben niet omkoping vatbaar, en feyenoord fan.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 december 2016 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 10:19 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik ben vrij:
Beknopt cv, heb leidingevende capaciteiten, ben een vechter, spreek meerdere talen,ben niet omkoping vatbaar, en feyenoord fan.
Mooi, er worden nog stadion gidsen gezocht.
van geil
 van geil - donderdag 29 december 2016 - 11:52   quote  deeplink  
Daar werkt Tom Tom ook aan .
tomson
 tomson - donderdag 29 december 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 11:52 schreef van geil het volgende:
Daar werkt Tom Tom ook aan .
Huh ? Weet ik nog niks van
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 december 2016 - 15:05   quote  deeplink  
Jij werkt ook niet ;-)
tomson
 tomson - donderdag 29 december 2016 - 15:37   quote  deeplink  
Haha functioneren niet nee :-)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 december 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 11:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mooi, er worden nog stadion gidsen gezocht.
Ook mogelijk maar dan wel met een witte pet op
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 januari 2017 - 00:21   quote  deeplink  
Algemeen directeur Eric Gudde tijdens de nieuwjaarsreceptie

(https://youtu.be/V-VOQdKS3Rc)
van geil
 van geil - donderdag 12 januari 2017 - 09:35   quote  deeplink  
Dit ziet er beter uit, n luisterende man naar de vragen , en duidelijke antwoorden.
Niet zelfingenomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 januari 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Hij is altijd wel goed in zijn interviews.
Alleen dat stadion he
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 15:07   quote  deeplink  
Gudde: ''Voor die kwaliteit van mijn mensen sta ik in''

a8dty.jpg

Een deel van de Rotterdamse gemeenteraad eist een spelersbudget van 30 miljoen euro in 2022 om goedkeuring te geven aan Feyenoord City. Als dat niet lukt dan verwachten zij dat Feyenoord niet boven PSV en Ajaks uit kan stijgen en dat is wel een vereiste. Algemeen directeur Eric Gudde verwacht een spelersbudget van 25 miljoen te kunnen bewerkstelligen. "We zijn er heilig van overtuigd dat we een snelle doorgroei naar 30 miljoen euro verder waar kunnen maken."

Al blijft het ook wel een beetje koffiedik kijken, zo valt in het Algemeen Dagblad te lezen. "In het voetbal zes jaar vooruit voorspellen en liefst tot achter de komma is ondoenlijk. Ik neem u zes jaar terug. Nederland werd tweede op WK, maar staat nu 32ste. Had u dat voorspeld?"

Gudde wijst de gemeenteraad ook nog op de ontwikkelingen van de laatste jaren. "Vijf seizoenen een positief operationeel resultaat, vijf seizoenen een positief transferresultaat. Spelersbudget gegroeid met 39 procent."

Het is weliswaar lastig om tot 2022 door te groeien naar de verwachte 25 miljoen 'maar incidentele inkomsten uit Europees voetbal, bijzondere transfers en incidentele slotevenementen in het oude stadion kunnen daarbij zeker een oplossing bieden.'

Gudde vervolgt: "Tachtig procent van de ranglijst wordt inderdaad bepaald door geld, de andere twintig procent door de kwaliteit van mensen en een beetje geluk. En voor die kwaliteit van mijn mensen sta ik in."

De algemeen directeur ziet de realisering van de plannen voor het nieuwe stadion met veel vertrouwen tegemoet. "Deze ontwikkeling maakt een verbinding met de Kop van Zuid, koppelt het nieuwe stadion aan de huidige Kuip en heeft een ijzersterke businesscase."

Een herverbouwing van de bestaande Kuip is nooit een optie geweest. "Vanaf het begin wist ik dat de BAM-berekeningen in het rood zouden lopen. Die zouden nooit zwart worden. Anderen hebben er een jaar over gedaan om hier achter te komen. Volstrekt onhaalbaar."
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2017 - 20:10   quote  deeplink  
Voor Leon.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 april 2017 - 20:17   quote  deeplink  
Ja duidelijk maar toch maar bouwen wat mij betreft
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 07:37   quote  deeplink  
Lof voor Gudde: ''Dat resulteert nu in deze grote prijs''

msdlsh.jpg

Naast spelers en staf van Feyenoord verdient ook het bestuur van de Rotterdamse clubs de credits voor het naderende kampioenschap. Dit vindt Arno Vermeulen, chef Voetbal van de NOS. “Ik vind dit heel knap”, zegt hij in het Sportforum van Langs de Lijn En Omstreken.

“Vooral in de tijd dat iedereen in paniek raakte, zijn Eric Gudde en Martin van Geel rustig gebleven”, aldus Vermeulen. “Stap voor stap hebben zij gewerkt aan de wederopbouw van Feyenoord. Vooral Eric Gudde. Toen hij begon bij Feyenoord lag de club op zijn rug, ook financieel gezien.”

“Met een consequent beleid, stap voor stap en zonder overmoedig te worden zijn zij aan het werk gegaan”, vervolgt hij. “Vaak zijn ze aangevallen op het feit dat het te lang duurde, maar het kon gewoon niet anders. Er was gewoon geen geld en er waren alleen maar schulden.”

“Als je kijkt waar Feyenoord nu is, is dat hartstikke knap. Dat staat nog los van het mogelijke kampioenschap. Ze hebben de afgelopen jaren serieus meegedaan in de competitie. Er stond een ploeg waar men tegenop keek en geen medelij meer mee had. Dat resulteert nu in deze grote prijs.” Vermeulen wordt door Johan Derksen vaak de Witte Chinees genoemd. 
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 april 2017 - 08:49   quote  deeplink  
Geen boegbeeld, maar degelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 09:53   quote  deeplink  
Nou jij bent ook in het stadion geweest , elke wedstrijd die irritante spreekkoren dat Gudde moet oprotten..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 april 2017 - 10:04   quote  deeplink  
Heeft de jaren durende perikelen rond het nieuwe stadion aan z'n kont hangen. En is een procesman en geen roerganger. Een echte leider met hetzelfde resultaat spreekt meer tot de verbeelding.
Was mijns inziens de juiste man in de jaren voorheen. Kijk m'n posts maar na.
Niet de juiste man om de club naar een nieuwe fase te tillen.
Gudde is een hersteller, geen innovator.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 10:07   quote  deeplink  
Kan ik me wel in vinden Henk..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 april 2017 - 10:08   quote  deeplink  
T zelfde verhaal verteld door de GKL maakte meer indruk
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 10:08   quote  deeplink  
Duidelijk ja..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 april 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Ik vind dat hij veel respect verdient voor het feit dat hij ondanks alle kritiek en andere ellende waar hij mee te maken kreeg gewoon door is gegaan en de club gezond heeft gemaakt..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 16:29   quote  deeplink  
Eensert..
CobusIII
 CobusIII - woensdag 26 april 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 16:26 schreef netsurfer het volgende:
Ik vind dat hij veel respect verdient voor het feit dat hij ondanks alle kritiek en andere ellende waar hij mee te maken kreeg gewoon door is gegaan en de club gezond heeft gemaakt..
eens
van geil
 van geil - woensdag 26 april 2017 - 22:22   quote  deeplink  
Ja eens, maar dat is inmiddels al weer jaren en jaren geleden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 09:33   quote  deeplink  
Gudde verwacht niet zo'n rustige zomer als vorig jaar

vrdf6c.jpg

Feyenoord kan komend seizoen forse Champions League-inkomsten tegemoet zien. Algemeen directeur Eric Gudde schat dat zijn club minimaal 20 miljoen euro kan overhouden aan het miljoenenbal. De beleidsbepaler verwacht dan ook geen rustige zomer in De Kuip, zo geeft hij aan tegenover het Algemeen Dagblad.

'''Vorig jaar konden we ons permitteren om geen speler te verkopen. Je kan de keuze maken dat vanwege Champions League-inkomsten weer niet te doen. Aan de andere kant is het huidige voetbal tegenwoordig ook wel zo dat er een, twee of drie nieuwe prikkels in het team moeten komen.''

Feyenoord heeft dan ook geld om te investeren. ''Er zijn legio varianten om het geld aan uit te geven. We realiseren twee trainingsaccommodaties, die zouden we sneller kunnen aflossen. Er is een transferbudget. We kunnen de aandelen van de Vrienden van Feyenoord terugkopen. Dat is een van de mogelijkheden. We gaan er deze maand keuzes in maken.''

De club zag zich vorig seizoen genoodzaakt om tijdens Europese wedstrijden hoge netten op te hangen en de parterre-vakken te sluiten. ''De netten blijven. Maar we verminderden de stadioncapaciteit en we willen dat weer wat opkrikken in de Champions League.''
moa
 moa - dinsdag 16 mei 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 22:22 schreef van geil het volgende:
Ja eens, maar dat is inmiddels al weer jaren en jaren geleden.
We plukken er nu pas de vruchten van, het moet eerst lelijk worden voordat het mooi wordt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 mei 2017 - 10:26   quote  deeplink  
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 juni 2017 - 15:53   quote  deeplink  
Eric Gudde (62) stopt per 30 november 2017 als algemeen directeur van Feyenoord, zo heeft hij vandaag bekend gemaakt aan de Raad van Commissarissen, het directieteam en het overige personeel van de club.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juni 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Verstandig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Gudde topic

0.0122568