|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:35 schreef van geil het volgende:voor n paar miljoen zijn er bij nederlandse en Scandinavische clubs echt wel n paar spelers te vinden die wat toevoegen. mits er goed gescout is. Dat is geen dromen dat is topsport. en dan hou je nog 6 miljoen over voor n spits. er van uit gaande dan de vertrekkende spelers geen drol opleveren. al is ook dat onzin. Gewoon iets actiever zijn. Gezeur. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of n andere visie als jou. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over scouting geen verschil. Al jaren weinig vanuit Scandinavische gebieden.
Vertrekkende spelers: nu nog niet interessant voor de markt, 2e helft augustus worden clubs nerveuzer. 3 spelers krijgen een gesprek met vG. Worden ze feitelijk in de etalage gezet. Rutten ziet kennelijk niets in hen. Is tijdig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch denk ik dat we naast n spits zeker twee spelers er bij krijgen. Want andersom gebeurt dat ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
KAn, maar of je er blij van wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoor Rutten hier te weinig over. Kan me voorstellen dat ie bij de contractbesprekingen een capabel elftal heeft gewenst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan kan ook Clasie nog weggaan, dan veranderd t helemaal natuurlijk. We gaan t wel zien. nog n week of drie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spannend. Traditioneel bijna de spannendste tijd van t seizoen. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ik heb een stille hoop dat ze hoe dan ook toch al met Toornstra bezig zijn, dat is 1 van de weinige spelers uit de Nederlandse competitie die ik nog bij ons zou willen zien.... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Wetenwaardigheidje van Gudde: begin augustus zijn spitsen het duurst. Vraag: en in mei? Wetenswaardigheidje: Begin augustus vliegt Feyenoord altijd uit de Championsleague. Ik las een artikel van Celtic, ook sinds lange tijd niet door in de CL: Vorig jaar verdienden ze 15 miljoen pond in de CL, nu verwachten ze een opbrengst uit Europa van hooguit 2 miljoen pond |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:17 schreef Peckerwood het volgende:Ik heb een stille hoop dat ze hoe dan ook toch al met Toornstra bezig zijn, dat is 1 van de weinige spelers uit de Nederlandse competitie die ik nog bij ons zou willen zien.... Toornstra of Ziyech idd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Liefst beide. Clasie exit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze staan allebei op de plek van Lex.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat moge dan duidelijk zijn. Exit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en toornstra is Multi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat ze maar komen..vilalba erbij,guidetti, klaar. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:23 schreef Peckerwood het volgende:Wetenwaardigheidje van Gudde: begin augustus zijn spitsen het duurst. Vraag: en in mei? Wetenswaardigheidje: Begin augustus vliegt Feyenoord altijd uit de Championsleague. Ik las een artikel van Celtic, ook sinds lange tijd niet door in de CL: Vorig jaar verdienden ze 15 miljoen pond in de CL, nu verwachten ze een opbrengst uit Europa van hooguit 2 miljoen pond En hij herinnert ons eraan dat Pelle en Guidetti ook laat zijn gehaald. Tja.... Dan wil ik er toch ook wel even aan herinneren dat we die beide seizoenen geen kampioen zijn geworden. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
quote: Gudde geen voetbalman? Hoe bedoel je dat want hij komt bij excelsior Maassluis vandaan. Of bedoel je prof tak... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:06 schreef dobias het volgende:[..] Gudde geen voetbalman? Hoe bedoel je dat want hij komt bij excelsior Maassluis vandaan. Of bedoel je prof tak... hij is meer corporate dan feeling met de voetbalwereld. Al verandert dat langzaam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vilalba tipte ik twee maand geleden maar nu geen prioriteit. Vossen vind ik de beste optie van het lijstje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:29 schreef van geil het volgende:[..] Vilalba tipte ik twee maand geleden maar nu geen prioriteit. Vossen vind ik de beste optie van het lijstje. hahaha, maak je nou een geintje? Dat verzin je ter plekke! Kwam je serieus 2 maanden terug al met Villalba?
Vind Vossen trouwens ook de beste optie. Is de enige die al jarenlang op niveau speelt. Althans een niveau dat niet ver van dat van Feyenoord zit. Bovendien heeft ie ruime Europese ervaring. Ook zijn type speler spreekt me meer aan dan met name Dost. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, maak je nou een geintje? Dat verzin je ter plekke! Kwam je serieus 2 maanden terug al met Villalba? Vind Vossen trouwens ook de beste optie. Is de enige die al jarenlang op niveau speelt. Althans een niveau dat niet ver van dat van Feyenoord zit. Bovendien heeft ie ruime Europese ervaring. Ook zijn type speler spreekt me meer aan dan met name Dost. Ja echt. n foto aan t zwembad van n jong talent. Ben t topic kwijt anders had ik m al opgehaald. :) Vossen vind ik uit t rijtje van van geel absoluut de beste optie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, maak je nou een geintje? Dat verzin je ter plekke! Kwam je serieus 2 maanden terug al met Villalba? Vind Vossen trouwens ook de beste optie. Is de enige die al jarenlang op niveau speelt. Althans een niveau dat niet ver van dat van Feyenoord zit. Bovendien heeft ie ruime Europese ervaring. Ook zijn type speler spreekt me meer aan dan met name Dost. Wat een zienert! Wat een god! Wat een magician! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou Nou Henk. zo was t niet bedoeld hoor, maar ik ken jou, alles wat boven t gras uitkomt, afmaaien. geen probleem.
ik zit er soms naast , maar heb wel n gedachte voor dat de kudde besloten heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dan moet Eric Gudde niet meer roepen dat CL belangrijk is voor de financiële inkomsten voor Feyenoord, als er tot eind Augustus wordt gewacht met versterkingen ... En niet meer voor de 2de plaats gaan. Laat dan Pisvolk die plek halen dan kunnen zij misschien wel eens de poule fase halen ... Pas als Feyenoord weer realistisch mee kan doen moet men weer voor de CL gaan en niet zoals nu met een 2de rangs elftal iets proberen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:54 schreef Els het volgende:[..] En hij herinnert ons eraan dat Pelle en Guidetti ook laat zijn gehaald. Tja.... Dan wil ik er toch ook wel even aan herinneren dat we die beide seizoenen geen kampioen zijn geworden. Daar hoef je voorlopig ook niet op te hopen met Erwin Mulder in de goal ... :-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:58 schreef lijdensweg het volgende:Dan moet Eric Gudde niet meer roepen dat CL belangrijk is voor de financiële inkomsten voor Feyenoord, als er tot eind Augustus wordt gewacht met versterkingen ... En niet meer voor de 2de plaats gaan. Laat dan Pisvolk die plek halen dan kunnen zij misschien wel eens de poule fase halen ... Pas als Feyenoord weer realistisch mee kan doen moet men weer voor de CL gaan en niet zoals nu met een 2de rangs elftal iets proberen ... Eens. Accepteer nou maar dat het er nu niet in zit. Doelstelling schuldenvrij is gehaald. Nu volgende doelstelling: nieuw team bouwen wat de periode overbrugt totdat het nieuwe stadion (lees: groter budget) er is. Daarna pas denken aan CL. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:58 schreef lijdensweg het volgende:Dan moet Eric Gudde niet meer roepen dat CL belangrijk is voor de financiële inkomsten voor Feyenoord, als er tot eind Augustus wordt gewacht met versterkingen ... En niet meer voor de 2de plaats gaan. Laat dan Pisvolk die plek halen dan kunnen zij misschien wel eens de poule fase halen ... Pas als Feyenoord weer realistisch mee kan doen moet men weer voor de CL gaan en niet zoals nu met een 2de rangs elftal iets proberen ... Dat zijn de meeste al weer vergeten dat hij dat heeft gezegd net als v Geel. Dus dan kom je er mee weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:51 schreef van geil het volgende:Nou Nou Henk. zo was t niet bedoeld hoor, maar ik ken jou, alles wat boven t gras uitkomt, afmaaien. geen probleem. [ afbeelding ] ik zit er soms naast , maar heb wel n gedachte voor dat de kudde besloten heeft. Jij komt niet boven het gras uit. Je bent net zo gemiddeld als iedereen. Je weet het alleen ogenschijnlijk zelf nog niet. Wen daaraan.
En verder niet al te serieus nemen. Kan je visies hier en daar zeker waarderen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:51 schreef van geil het volgende:Nou Nou Henk. zo was t niet bedoeld hoor, maar ik ken jou, alles wat boven t gras uitkomt, afmaaien. geen probleem. [ afbeelding ] ik zit er soms naast , maar heb wel n gedachte voor dat de kudde besloten heeft. Ha, je bent gewoon een onderdeel van de andere kudde! De kudde zware kritiek op Van Geel! ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:59 schreef Omle het volgende:[..] Eens. Accepteer nou maar dat het er nu niet in zit. Doelstelling schuldenvrij is gehaald. Nu volgende doelstelling: nieuw team bouwen wat de periode overbrugt totdat het nieuwe stadion (lees: groter budget) er is. Daarna pas denken aan CL. Ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat men voorlopig geen CL speel, zelfs EL hou ik geen rekening mee! Pas vanaf zomer 2017 ga ik er vanuit dat we met Feyenoord gaan oogsten ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 23:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat men voorlopig geen CL speel, zelfs EL hou ik geen rekening mee! Pas vanaf zomer 2017 ga ik er vanuit dat we met Feyenoord gaan oogsten ... 2016 zeg ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ha ha. :) allemaal n beetje gek hier. anders gaan we niet op n forum lullen, :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 23:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat men voorlopig geen CL speel, zelfs EL hou ik geen rekening mee! Pas vanaf zomer 2017 ga ik er vanuit dat we met Feyenoord gaan oogsten ... Waarom 2017? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, dat sowieso natuurlijk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zonder gekken geen Forum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: n foto van de laatste reunie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ivm de 5 jaren plan van Feyenoord om weer 'gezond' te worden! Elk jaar eerder is wat mij betreft mee genomen ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 23:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ivm de 5 jaren plan van Feyenoord om weer 'gezond' te worden! Elk jaar eerder is wat mij betreft mee genomen ... Stamt toch uit 2011? Maakt het uit, ze zijn (voor) op schema. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kan je nagaan hoe je er nu voor staat.
Wat ook interessant is, 020 schijnt aan t eind van dit jaar bijna 100 miljoen eigen vermogen te hebben, wat zouden ze daar mee gaan doen? Waarom hamsteren ze dat? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:54 schreef Els het volgende:[..] En hij herinnert ons eraan dat Pelle en Guidetti ook laat zijn gehaald. Tja.... Dan wil ik er toch ook wel even aan herinneren dat we die beide seizoenen geen kampioen zijn geworden. ....en het lachertje van Europa waren :( |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:[..] kan je nagaan hoe je er nu voor staat. Wat ook interessant is, 020 schijnt aan t eind van dit jaar bijna 100 miljoen eigen vermogen te hebben, wat zouden ze daar mee gaan doen? Waarom hamsteren ze dat? Valt al langer op idd. Iets met uitbreiding stadion? Afkopen beurs? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hé, we zijn Twente voorbij. Toch weer een stap gezet! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En Vitesse blijft maar ondoorzichtig. Eerst met de seizoenkaarten, nu dit weer. Rare club. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik denk dat ajaks de beursgang terug wil draaien. Dan maken ze een behoorlijke stap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vitesse... Laatst gelezen hoe zij met hun perschef (Esther Bal, nu bij Dordrecht) zijn omgegaan. Zielig stel mensen. Geen club meer. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Wordt tijd dat we poule-fase Europa gaan halen. En kampioenschap. Om meer centen in het laatje te brengen. |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
quote: Stap voorwaarts (voor ons niet dus) of een stap terug? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:[..] kan je nagaan hoe je er nu voor staat. Wat ook interessant is, 020 schijnt aan t eind van dit jaar bijna 100 miljoen eigen vermogen te hebben, wat zouden ze daar mee gaan doen? Waarom hamsteren ze dat? Je weet toch, joden en geld.. |
|
|
|