BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Gudde topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 10:26 schreef piet de paler het volgende:
Uhhhhhhh robert Eenhoorn is een topper geweest in de USA
Wereldkampioen als TD van het Nederlands honkbal team
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 juli 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Nee hoogste baseball leg in de USA , dus weet wat een topsport klimaat is.
Dat willen we toch
nr 10
 nr 10 - woensdag 06 juli 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:
Mijn mening is dat het bewust gedaan is.
Het is bewust stuk gelopen om te kunnen krijgen wat ze vanaf het begin af aan willen.
Eens, heb ik ook al eens geopperd. En wanneer het zo is, hebben ze het fantastisch gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2016 door nr 10 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 14:02 schreef piet de paler het volgende:
Dat willen we toch
Ja inderdaad, homerun enzo
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 juli 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 14:02 schreef piet de paler het volgende:
Dat willen we toch
Wat jij oppert is van het niveau Peter Bosz technisch directeur maken...
Barabas
 Barabas - woensdag 06 juli 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 13:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Kwalijke zaak vind ik dat dan.

Clubbelang hoort op 1, toch?
Dat houdt toch niet automatisch in dat hij niet in het belang van de club gehandeld heeft? Als één ding duidelijk is geworden door al dat gezever dan is het wel dat iedereen wel een graantje mee wil pikken, daar waar het gaat over een nieuw stadion. Er valt dan ook genoeg te verdienen en ook nog te scoren voor het imago. En dat alles over de rug van de club.

Ik heb juist de indruk dat Gudde dit allemaal prima afhandelt, al had het ook van mij wel sneller gemogen.
Barabas
 Barabas - woensdag 06 juli 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 15:01 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat jij oppert is van het niveau Peter Bosz technisch directeur maken...
Of Ruud Gullit trainert...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Alle reacties zijn niet realistisch wat betreft Eenhoorn.
Wat wel als een paal boven water staat is dat wat hij doet ,dat doet hij goed.
MMM
 MMM - woensdag 06 juli 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 13:27 schreef Stylzz het volgende:
Met de gedachte dat het uiteindelijk het beste voor de club is. Is dat prima.
T duurt alleen langer, maar op zich doet Feyenoord het helemaal niet slecht nu.
(Ver)nieuwbouw duurt mij allemaal veel te lang.

We wachten verder maar af hoe het allemaal loopt.
MMM
 MMM - woensdag 06 juli 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 15:47 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat houdt toch niet automatisch in dat hij niet in het belang van de club gehandeld heeft? Als één ding duidelijk is geworden door al dat gezever dan is het wel dat iedereen wel een graantje mee wil pikken, daar waar het gaat over een nieuw stadion. Er valt dan ook genoeg te verdienen en ook nog te scoren voor het imago. En dat alles over de rug van de club.

Ik heb juist de indruk dat Gudde dit allemaal prima afhandelt, al had het ook van mij wel sneller gemogen.
Ik heb eerder het idee dat Gudde en anderen die zich met ermee bemoeit hebben alleen oog hebben gehad voor nieuwbouw, zij willen hun naam koppelen aan een stadion dat er over 50 jaar nog staat.

Kijken naar verbouwen van de Kuip is ze door de strot geduwd en vraag me af of daar serieus naar gekeken is.
Barabas
 Barabas - woensdag 06 juli 2016 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 17:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat Gudde en anderen die zich met ermee bemoeit hebben alleen oog hebben gehad voor nieuwbouw, zij willen hun naam koppelen aan een stadion dat er over 50 jaar nog staat.

Kijken naar verbouwen van de Kuip is ze door de strot geduwd en vraag me af of daar serieus naar gekeken is.
Dat eerste lijkt me wat Gudde betreft niet erg logisch. Hij is toch degene die vanuit Feyenoord de kar moet trekken? Het is dus zijn werk. En dat hij dan voor nieuwbouw gaat lijkt mij als leek zelfs voor de hand liggend.

Het laatste begrijp ik niet zo goed: Is toch onbelangrijk? Of mis ik nu je punt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 17:54 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het laatste begrijp ik niet zo goed: Is toch onbelangrijk? Of mis ik nu je punt?
In het begin van de stadionplannen wilde 80% van de daadwerkelijke supporters er niet
aan denken om de Kuip te moeten verlaten voor een nieuw stadion.

Toen werd er vanuit de directie naar buiten gebracht dat renoveren onmogelijk was.
Volgens de berekeningen was het onmogelijk om de metaal vermoeide constructie verder te belasten.
Dat werkte als een rode lap op een stier bij een gedeelte van bouwtechnische supporters ,die met hun eigen betekeningen lieten zien dat het wel degelijk mogelijk was om de Kuip te renoveren.
En dan nog die handige arrogante actie van van Merwijk bij de gemeenteraad. .
De gemeenteraad had wel een luisterend oor voor deze supporters ,enzo is ongeveer RDK geboren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2016 door Leon FR1908 --
Barabas
 Barabas - woensdag 06 juli 2016 - 19:40   quote  deeplink  
Niet geheel onbelangrijk dus.... 😉

Maar goed, ik ben blij met een fonkelnieuw stadion in 2167!
MMM
 MMM - woensdag 06 juli 2016 - 19:58   quote  deeplink  
Wat Leon zegt bedoel ik eigenlijk een beetje inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 17:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Met als resultaat dat het niet rendabel is en het nauwelijks winst oplevert.
Wat de inschatting vanaf t begin vanuit Feyenoord al was..

Maar goed, die discussie is nu wel gelukkig een beetje passé
MMM
 MMM - woensdag 06 juli 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Met als resultaat dat het niet rendabel is en het nauwelijks winst oplevert.
Wat de inschatting vanaf t begin vanuit Feyenoord al was..

Maar goed, die discussie is nu wel gelukkig een beetje passé
Eens, niet meer relevant. We wachten af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2016 - 23:27   quote  deeplink  
Theorie maar in de praktijk kun je natuurlijk al diezelfde faciliteiten kwijt in een gerenoveerd stadion .
Het is idd niet relevant meer behalve dat deze misser heel veel tijd (jaren)en miljoenen gekost heeft
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2016 - 23:27   quote  deeplink  
Ik hoop in iedergeval nu op de maasvariant
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 juli 2016 - 10:03   quote  deeplink  
In de maas uniek voor heel de wereld.Een extra bezienswaardigheid op Zuid.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, is benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen van Rabobank Westland. Dat meldt WOS.nl. Volgens RvC-voorzitter Jacques Teelen heeft Gudde laten zien goed te kunnen manoeuvreren tussen de verschillende belangen van uiteenlopende betrokken partijen.

Eric Gudde, die al jaren werkzaam is bij Feyenoord, studeerde fiscale economie aan de Erasmus Universiteit en werkte daarna bij de Belastingdienst en de gemeente Rotterdam. In zijn vrije tijd is hij altijd nauw betrokken geweest bij de voetbalclub uit zijn woonplaats, Excelsior Maassluis.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Toe maar..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 13:25   quote  deeplink  
Die gaat het voor gezien houden.
Voorsorteren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Vind het nogal wat, had het idee dat zijn functie wel een dagtaak inhoude en nevenactiviteiten derhalve niet kunnen..
MMM
 MMM - maandag 01 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Komt niet genoeg geld binnen in huize Gudde
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Yeah right..
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:36 schreef RenatoBos het volgende:
Vind het nogal wat, had het idee dat zijn functie wel een dagtaak inhoude en nevenactiviteiten derhalve niet kunnen..
RvC is meestal paar uurtjes per week.
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 13:46   quote  deeplink  
Maand...
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 13:46   quote  deeplink  
En 35 mille per jaar
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:46 schreef Barabas het volgende:
Maand...
Nee week, meestal 1 vergadering per maand.
Elke week paar stukken bekijken, soms ook niet.
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 13:53   quote  deeplink  
Doe mij twee van zulke jobs.... kan ik stoppen met koken!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

RvC is meestal paar uurtjes per week.
Als jij het zegt. Korten we hem maar op zijn salaris..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:53 schreef Barabas het volgende:
Doe mij twee van zulke jobs.... kan ik stoppen met koken!
Me 2..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 augustus 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Eindelijk een job die bij hem past...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 23:17   quote  deeplink  
Spreekkoor richting clubbestuur verdeelt Feyenoord-legioen

2zq6455.jpg

Een deel van de Feyenoord-aanhang zette zondagmiddag, tijdens de wedstrijd Feyenoord - Roda JC, een lied tegen het bestuur van de Rotterdamse club in. Het lied was gericht op Eric Gudde, die volgens de groep supporters niet geschikt is voor de club en wanbeleid voert. De actie schoot bij een ander deel van de Feyenoord-aanhang in het verkeerde keelgat en zij reageerden met een fluitconcert, iets wat niet vaak te horen is in de Kuip.

Op Twitter was de verdeeldheid binnen Het Legioen duidelijk te zien. “Ik kom in De Kuip om naar mijn club te kijken en niet om de hele tijd dat gezeik aan te horen. Ik ben er klaar mee”, schrijft supporter Ria. “Zeggen dat je van Feyenoord houdt en je dan zo gedragen. Schamen moet je je dan, je maakt zelf de club kapot”, schrijft Chey.

Anderen konden het fluitconcert juist niet waarderen. “Medesupporters die een statement richting het bestuur en directie maken uitfluiten, maar ondertussen wel pronken met de sfeeracties”, schrijft supporters Dennis, doelend op de sfeeracties die mede door de ‘kritische’ supporters zijn opgezet. “Hoe kun je nou als Feyenoorder je trouwste fans uitsluiten” vraagt supporter Sil zich af.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 23:18   quote  deeplink  
Schrijnend om te zien, gingen bijna op de vuist..
MMM
 MMM - maandag 26 september 2016 - 09:03   quote  deeplink  
Verdeeldheid is groot, helaas.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 september 2016 - 09:10   quote  deeplink  
Is helemaal niet zo groot. De groep met grote onvrede is echt veel kleiner, maar die bedienen zich vaak van het alleenrecht op Feyenoord.

Wij zijn ook allemaal wel kritisch, maar zij kennen geen enkele nuance. Een grote Lijdensweg.
MMM
 MMM - maandag 26 september 2016 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 09:10 schreef Stylzz het volgende:
Is helemaal niet zo groot. De groep met grote onvrede is echt veel kleiner, maar die bedienen zich vaak van het alleenrecht op Feyenoord.

Wij zijn ook allemaal wel kritisch, maar zij kennen geen enkele nuance. Een grote Lijdensweg.
Die kleine groep laat het duidelijk merken inderdaad. Ik ben ook niet tevreden over Gudde, maar laat mij verder niet horen in het stadion dmv spreekkoren of wat dan ook. Zo zullen er vast meer zijn.

Een flink gedeelte roemt hem vanwege de schuldenvermindering, tsja. Hij is aangenomen voor 1 ding en dat was het stadion.

Geen idee hoe Gudde er overall op staat
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 september 2016 - 09:21   quote  deeplink  
Beetje nietszeggend man. Het stadion duurt te lang. Maar ik weet niet wat de strategie intern was. Misschien hoorde dit hele theater er wel bij. De crisis heeft ook niet echt meegeholpen denk ik. 15 jaar geleden had dat ding er al gestaan, of was de Kuip enorm verbouwd bijvoorbeeld.
VVout
 VVout - maandag 26 september 2016 - 11:19   quote  deeplink  
Als kleine zelfstandige kan ik zeggen dat banken nog steeds niet graag met geld komen om te financieren, waarom kan je je natuurlijk wel voorstellen want wie verdient er nou nog wat aan bij deze rentestand. Daarnaast weten enkele groeperingen elkaar nog steeds onderuit te halen in de Rotterdamse kamertjes. Ik zie zo snel niets gebeuren, omdat bovenstaande factoren toch eerst een gunstiger beeld moeten vormen. Heel erg jammer natuurlijk, als ik vrij ben geen schijn van kans om ook eens Feyenoord te bezoeken, als ik een kaartje wil kopen staat er altijd uitverkocht de laatste tijd. Ik zou graag een groter nieuw stadion zien en met mij een paar anderen schat ik in.
MMM
 MMM - maandag 26 september 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:
Beetje nietszeggend man. Het stadion duurt te lang. Maar ik weet niet wat de strategie intern was. Misschien hoorde dit hele theater er wel bij. De crisis heeft ook niet echt meegeholpen denk ik. 15 jaar geleden had dat ding er al gestaan, of was de Kuip enorm verbouwd bijvoorbeeld.
Hij is al bijna 10 jaar in dienst, dat vind ik wel heel erg lang ondanks de crisis en dergelijke. Er is nog geen eens een concreet plan wat akkoord bevonden is.

Dit jaar komt er nog enige duidelijkheid hoop ik?
Els
 Els - maandag 26 september 2016 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 23:18 schreef RenatoBos het volgende:
Schrijnend om te zien, gingen bijna op de vuist..
Is allemaal niet zo bijzonder. Het is wel vaker raak geweest tussen Vak S en Vak T. 't Is al een hele tijd rustig.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 22:17   quote  deeplink  
Klopt maar word er niet vrolijk van. We komen er allemaal voor Feyenoord. Gooi dan wat lege dozen over het hek..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 september 2016 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 09:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Die kleine groep laat het duidelijk merken inderdaad. Ik ben ook niet tevreden over Gudde, maar laat mij verder niet horen in het stadion dmv spreekkoren of wat dan ook. Zo zullen er vast meer zijn.

Een flink gedeelte roemt hem vanwege de schuldenvermindering, tsja. Hij is aangenomen voor 1 ding en dat was het stadion.

Geen idee hoe Gudde er overall op staat
De 90% die ik kan zijn niet voor Gudde..Ze laten zich alleen niet horen.
10% heeft er helemaal geen mening over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Gaat me ook om het moment. Gaat nu hartstikke goed, waarom dan zeiken. Ik ben er om m'n team te supporten en te bekijken. Zit niet op dit soo dingen te wachten dat leid alleen maar af..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 september 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De 90% die ik kan zijn niet voor Gudde..Ze laten zich alleen niet horen.
10% heeft er helemaal geen mening over
Al jaren zijn velen tegen Gudde. Maar doen daarna een plas en dan blijft alles zoals het was.

Vind het wel langzamerhand tijd worden voor een nieuwe directeur met een (andere) toekomstvisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door FR-Henk --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 september 2016 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Al jaren zijn velen tegen Gudde. Maar doen daarna een plas en dan blijft alles zoals het was.

Vind het wel langzamerhand tijd worden voor een nieuwe directeur met een (andere) toekomstvisie.
Tis op zich ook wel een mooi moment. De club is weer gezond, Feyenoord doet weer mee op verschillende fronten, een nieuw stadion traject zet zich weer in gang, etcetera. Der zit vaak sowieso wel een houdbaarheidsdatum op hoge functies. Ook in de politiek.

Anyway, Gudde heeft zeker niet alles goed gedaan. Hij is niet de grootse visionair, niet de meest communicatieve persoon en het stadiondossier is ook vrij rampzalig verlopen. Maar bedenk wel dat hij ook de meest ondankbare taak kreeg die er is. Stront scheppen.

Overigens verbaast me het ook dat Van Merwijk er nog altijd zit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2016 - 06:36   quote  deeplink  
Verversing is prima, is nu ook wel het moment, in relatieve rust.
Geldt ook voor van Geel.

Maar dan wel zorgvuldig.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 september 2016 - 08:33   quote  deeplink  
Yep.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2016 - 08:45   quote  deeplink  
Of na dit seizoen eigenlijk. Tenzij t gaat knallen in de winter natuurlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Gudde topic

0.0111382