BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dost spreekt zich uit: "Feyenoord is een stap terug"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Dost is niet fit dus als hij komt ook niet meteen inzetbaar
TheMenace
 TheMenace - zondag 20 juli 2014 - 21:03   quote  deeplink  
ok als dat zo is hoef je niet te komen.dan maar liever iemand die wel wil.hij is wel zo eerlijk om het te zeggen.voor ons is het ook een stap terug als hij zou komen tov van pelle.want zo goed is hij niet,dan heb ik liever guidetti!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2014 door TheMenace --
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 21:08   quote  deeplink  
Slotje joh,
die randdebiel heeft al teveel aandacht gehad.
sevillana
 sevillana - zondag 20 juli 2014 - 21:41   quote  deeplink  
provincialen die slapen in 020 nachtkleding zitten we toch niet op te wachten?
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 21:41   quote  deeplink  
:)
Peter V.
 Peter V. - zondag 20 juli 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Een 020-pyama?
Dan liever 7e zonder Bas Kots
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 juli 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Zlot op topic en Dozt.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 juli 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Ietwat genuanceerder, hij wordt ook geciteerd met 'De Eredivisie is een stap terug.'

Dus niet specifiek Feyenoord, maar toch, de tyfus voor Dost.
De Pater
 De Pater - zondag 20 juli 2014 - 22:08   quote  deeplink  
Stapje terug! Hoeveel goals heeft hij gescoord in de afgelopen twee jaar? Hij heeft zelf het stapje nooit kunnen maken, hoe zet je dan een stap terug? Met zo'n uitspraak ben je ook nog eens amateuristisch bezig, knap staaltje werk van deze neus die denkt zichzelf boven een club te kunnen plaatsen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 21:41 schreef sevillana het volgende:
provincialen die slapen in 020 nachtkleding zitten we toch niet op te wachten?
Is the Menace een provinciaaltje dan??
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 21:59 schreef Bosifyable het volgende:
Ietwat genuanceerder, hij wordt ook geciteerd met 'De Eredivisie is een stap terug.'

Dus niet specifiek Feyenoord, maar toch, de tyfus voor Dost.
Klopt ja..maar onderstaande uitspraak van hem zegt ook al genoeg, die arrogantie hoort in Snavelstad..
Feyenoord kent me nog van mijn periode bij sc Heerenveen, dus wat dat betreft is het logisch dat ze me willen'
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 juli 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Daarom ook de tyfus :)
choco
 choco - zondag 20 juli 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Ja weg met die Dost die niet op europees nivo wil spelen.
Maar meneer van Geel had natuurlijk zijn poot stijf moeten houden bij Pelle en niet pas na vier verkopen. dat is echt niet zakelijk!
dr love
 dr love - zondag 20 juli 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Laat ie a.u.b nooit meer in de kuip zien anders hak ik persoonlijk z.n ballen af waardeloos spits heeft zich nooit kunnen waarmaken in Duitsland alleen geblesseerd en teren op wachtgeld, daar moeten ze wat aan doen in clausule het financiële gebied, dat geldt ook voor alle voetballers, die dost kiest niet voor het sportieve maar het financieel kant gewoon niet meer contact meer nemen v.geel en dat geldt ook voor guidetti grote muil over graag feyenoord in z,n maar als hij de kans krijgt om terug te komen is ook z,n arrogante houding over salaris ook een feit, niks laten zien op top niveau dan alleen geblesseerd en is ha verhuurd naar subtop club bakt hij ook niks van, dan heb ik meer waardering voor pelle die we helaas goedkoop hebben weggedaan.
De Pater
 De Pater - zondag 20 juli 2014 - 22:24   quote  deeplink  
zet 'm op dr love..
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 20 juli 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Volgens kicker een duits blad . Hoe betrouwbaar is die club . Het is in elk geval geen slimme opmerking richting legioen .
Het klopt wel de eredivisie stelt Europees niet veel meer voor .
Barabas
 Barabas - zondag 20 juli 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Doei Bas Dost.

Het is graag of niet.

Veel succes met je carrière.
dr love
 dr love - zondag 20 juli 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Helaas vindt ik m.v.geel ook geen slimme harde zakenman, je had die veldwijk moeten nemen als reserve spits welke spits tikt r 30 doelpunten in de jupiler competitie, en de eredivisie niveau is ook niet van hoge top niveau alleen de salarissen is het het grootste verschil.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 juli 2014 - 22:41   quote  deeplink  
fuck him , laat hem lekker vergaan in Wolfsburg ...
dr love
 dr love - zondag 20 juli 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Natuurlijk mag hij z.n mening geven maar het staat niet in verhouding met z,n prestaties en waar feyenoord nu staat, dan kun je beter redeneren of ik feyenoord wel sportief te bieden hebt nou ik weet zeker totaal niks. En als rutte hem alsnog wilt hebben dan ben ik er klaar mee dan gooi ik mijn seizoen kaart in de maas.
dennis
 dennis - zondag 20 juli 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Ik hoop echt niet dat Mike Havenaar komt.. Daar heb je echt vrij weinig aan..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 juli 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 22:42 schreef dr love het volgende:
Natuurlijk mag hij z.n mening geven maar het staat niet in verhouding met z,n prestaties en waar feyenoord nu staat, dan kun je beter redeneren of ik feyenoord wel sportief te bieden hebt nou ik weet zeker totaal niks. En als rutte hem alsnog wilt hebben dan ben ik er klaar mee dan gooi ik mijn seizoen kaart in de maas.
Ha ha , dat doe ik als Royston Drenthe zou komen, dan gaan de papieren en kaarten de versnipperaar in ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 juli 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 22:42 schreef dennis het volgende:
Ik hoop echt niet dat Mike Havenaar komt.. Daar heb je echt vrij weinig aan..
Als er op de laatste dag nog niks is dan vrees ik van wel ...
dr love
 dr love - zondag 20 juli 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Nee hoor geintje, maar dat belooft niks goeds voor rutte als je zo al denkt, je wilt die spits zo graag hebben terwijl hij niks heeft waargemaakt in Duitsland topclub en feyenoord heeft zich toch redelijk in standkunnen houden afgelopen jaren, kan ik je nu al vertellen dat hij niet de juiste speler is voor feyenoord, en voor de Europese top zelfs te hoog is.
Els
 Els - zondag 20 juli 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Ben blij dat hij dat interview heeft gegeven. Je met er toch niet aan denken dat die malloot het komende jaar bij ons geblesseerd zit te zijn.
dr love
 dr love - zondag 20 juli 2014 - 23:11   quote  deeplink  
Nou hou je hart maar vast want die rutte wilt hem al te graag ondanks zijn negatieve uitlatingen over feyenoord, dan kun je nu al zeggen dat rutte ook niet spoort, competitie is amper begonnen krijgen we weer zo'n een minderwaardige trainer opgezadeld.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 23:02 schreef Els het volgende:
Ben blij dat hij dat interview heeft gegeven. Je met er toch niet aan denken dat die malloot het komende jaar bij ons geblesseerd zit te zijn.
Precies, weten we gelijk allemaal dat zo'n karakter niet bij ons Feyenoord past..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 23:11 schreef dr love het volgende:
Nou hou je hart maar vast want die rutte wilt hem al te graag ondanks zijn negatieve uitlatingen over feyenoord, dan kun je nu al zeggen dat rutte ook niet spoort, competitie is amper begonnen krijgen we weer zo'n een minderwaardige trainer opgezadeld.
Ti's Rutten Lovert, Rutte is die slappe lul die ons land runt..
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 21 juli 2014 - 06:31   quote  deeplink  
Ik dach al tja Rutte spoort ook niet daar nie van gelooft ook nog steeds dat er een vliegtuig 10.000.000 meter uit de lucht kan storten en dan zulke groote brokstukken (halve vleugel) over houden . En motoren . Dat had 5 meter de grond in moeten boren .
RIP alle inzittenden . Nu weer verder met voetbal
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 21 juli 2014 - 07:54   quote  deeplink  
Jaaaa, tienmiljoenmiljard!
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 08:37   quote  deeplink  
Aluhoedjes .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 juli 2014 - 17:27   quote  deeplink  
En nu kan lul Dost ook van de lijst.
JanM
 JanM - maandag 21 juli 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Was vandaag niet op de training ... zal ook wel niet in R'dam geweest zijn ;-P
van geil
 van geil - maandag 21 juli 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Doe n stapje naar voren , en n stapje .....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 juli 2014 - 20:58   quote  deeplink  
..erbij..
Jascre
 Jascre - dinsdag 22 juli 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Sorry jongens maar wat reageren we weer overgevoelig. Gebaseerd op iets uit de media wat slecht weer vertaald is uit het Duits.
Bas Dost had het in het interview niet over Feyenoord maar over de eredivisie En wilt hier iemand echt beweren dat de eredivisie niet een stapje lager is!?? natuurlijk wilt hij in Duitsland blijven spelen, hij is daar gekomen om zich te bewijzen dus zou het ook niet slim zijn om in de duitse media te gaan roepen dat ie weg wilt
tomson
 tomson - dinsdag 22 juli 2014 - 00:45   quote  deeplink  
Ah. A voice of reason.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 juli 2014 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 00:41 schreef Jascre het volgende:
Sorry jongens maar wat reageren we weer overgevoelig. Gebaseerd op iets uit de media wat slecht weer vertaald is uit het Duits.
Bas Dost had het in het interview niet over Feyenoord maar over de eredivisie En wilt hier iemand echt beweren dat de eredivisie niet een stapje lager is!?? natuurlijk wilt hij in Duitsland blijven spelen, hij is daar gekomen om zich te bewijzen dus zou het ook niet slim zijn om in de duitse media te gaan roepen dat ie weg wilt
Mooi laat die arrogante bal dan maar lekker zich daar bewijzen op de bank..
dr love
 dr love - dinsdag 22 juli 2014 - 03:24   quote  deeplink  
Het probleem is het financieel Wolfsburg heeft er flink geld in gestoken en niks voor terug gekregen dus bas is gewoon niet de gewenste spits van niveau en dat weten ze ook wel vandaar dat ze ook dringend een ander spits zoeken en nog iets kunnen vangen voor bas
dr love
 dr love - dinsdag 22 juli 2014 - 03:39   quote  deeplink  
Las dat Royston graag terug wilt naar feyenoord niet doen hij kan het Europees niveau niet aan en wij willen groeien naar Europese top, j.toornstra die kan het àan en vele malen beter dan clasie hoop dat porto of andere club snel komt en waarom heeft r.koeman hem niet meegenomen hij was toch zo gek op die clasie
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 juli 2014 - 07:37   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer: 'Dost is heel enthousiast over Feyenoord'

600x400-dost2.jpg

Bas Dost noemde een terugkeer naar de eredivisie eerder een stap terug, maar dat geldt zeker niet voor een eventuele komst naar Feyenoord. Dat benadrukt zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis vandaag in het Algemeen Dagblad. 'Bas is heel enthousisiast over Feyenoord', zegt hij.

Nienhuis noemt het miscommunicatie dat de stap terug uitgelegd werd als 'geen zin in Feyenoord'. 'De gesprekken met de club zijn juist heel positief geweest', meent hij. 'We hebben een paar weken geleden in Zeist met Van Geel en Rutten om tafel gezeten. De laatste heeft toen heel duidelijk verteld wat zijn plannen zijn. Bas zou daarin uitstekend passen.'

Financieel is het in ieder geval wel een stap terug voor de spits die een riant salaris bij VfL Wolfsburg opstrijkt. 'Bas heeft juist aangegeven dat hij salaris wil inleveren. Hij vindt Feyenoord een fantastische club. Het is alleen afwachten wat VfL Wolfsburg wil. Zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.'

Haast heeft Feyenoord niet met Dost, want de doelpuntenmaker moet nog herstellen van een enkelblessure. Naar verwachting heeft de oud-topscorer van de eredivisie nog één week nodig om aan te kunne sluiten bij de groepstraining. Het eerste duel tegen Besiktas zou dus sowieso te vroeg komen.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 juli 2014 - 07:38   quote  deeplink  
The saga continues..
Els
 Els - dinsdag 22 juli 2014 - 11:12   quote  deeplink  
Damage control.
De Pater
 De Pater - dinsdag 22 juli 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 11:12 schreef Els het volgende:
Damage control.
Zegt wel wat, dat er gelijk een soort van damage-control wordt toegepast, zou hij niet serieus met Feyenoord bezig zijn was dat nooit gedaan. Op zich wel positief denk ik..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 juli 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Laat ie eerst maar es een foto posten in een Feyenoord pyjama.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 22 juli 2014 - 11:46   quote  deeplink  
Pyjama maakt me echt niet uit, laat hem maar komen en er 24 inschoppen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 22 juli 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Onze Martin en zen boodschappenlijst waar niets op staat
Els
 Els - dinsdag 22 juli 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 11:30 schreef De Pater het volgende:

[..]

Zegt wel wat, dat er gelijk een soort van damage-control wordt toegepast, zou hij niet serieus met Feyenoord bezig zijn was dat nooit gedaan. Op zich wel positief denk ik..
Tuurlijk, een zaakwaarnemer houdt graag alle opties over. Altijd beter voor de onderhandelingspositie. Uit die koker komen dan ook altijd de geruchten.
Los van alles weet ik niet of je nou zo blij moet zijn met een speler als Bas Dost. Hij heeft het ontegenzeggelijk goed gedaan in de Nederlandse competitie, hij past in het profiel (Nederlands sprekend, goede leeftijd), maar hij is geblesseerd en hij leverde zijn beste prestaties toen er geen druk was en faalde toen er wel druk was.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 22 juli 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Verzin eerst maar een liedje op de tekst "Bas Dost". Wordt al lastig genoeg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 juli 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Maak er Bassie Dost van en je komt er wel uit.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 22 juli 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 12:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Maak er Bassie Dost van en je komt er wel uit.
Muzikaal genie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dost spreekt zich uit: "Feyenoord is een stap terug"









0.0070979