BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dost spreekt zich uit: "Feyenoord is een stap terug"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 juli 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 12:54 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Muzikaal genie!
Ja toch! ;)
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 22 juli 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Bassie Dost Bassie Dost Bassie Dost...
Bassie Dost Bassie Dost Bassie Dohooost...
JanM
 JanM - dinsdag 22 juli 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Weken geleden goed gesprek gehad, speler ziet het zitten en is (zelfs) bereid salaris in te leveren. Clubs komen er vervolgens (nog?) niet uit: Feyenoord wil huren, Wolfsburg verkopen, maar eerst vervanger vinden. Patstelling dus.

Het duurt en duurt. Een journalist vangt iets op over Eredivisie en stapje terug en het wordt allemaal opgeblazen en Dost is eigenlijk al niet meer welkom.

Kom op jongens, geef Van Geel de kans de deal rond te maken en als dat lukt hebben we m.i. een fantastische nieuwe spits!
craven
 craven - dinsdag 22 juli 2014 - 13:02   quote  deeplink  
is ie er al?
Sensi
 Sensi - dinsdag 22 juli 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 12:59 schreef JanM het volgende:
Weken geleden goed gesprek gehad, speler ziet het zitten en is (zelfs) bereid salaris in te leveren. Clubs komen er vervolgens (nog?) niet uit: Feyenoord wil huren, Wolfsburg verkopen, maar eerst vervanger vinden. Patstelling dus.

Het duurt en duurt. Een journalist vangt iets op over Eredivisie en stapje terug en het wordt allemaal opgeblazen en Dost is eigenlijk al niet meer welkom.

Kom op jongens, geef Van Geel de kans de deal rond te maken en als dat lukt hebben we m.i. een fantastische nieuwe spits!
Als ie komt en hij prikt er 30 in is ie altijd welkom hehe.
Els
 Els - dinsdag 22 juli 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 12:59 schreef JanM het volgende:
Weken geleden goed gesprek gehad, speler ziet het zitten en is (zelfs) bereid salaris in te leveren. Clubs komen er vervolgens (nog?) niet uit: Feyenoord wil huren, Wolfsburg verkopen, maar eerst vervanger vinden. Patstelling dus.

Het duurt en duurt. Een journalist vangt iets op over Eredivisie en stapje terug en het wordt allemaal opgeblazen en Dost is eigenlijk al niet meer welkom.

Kom op jongens, geef Van Geel de kans de deal rond te maken en als dat lukt hebben we m.i. een fantastische nieuwe spits!
Ik heb bij hem nog meer scepsis dan bij Pelle in de eerste week. En niet vanwege een pyjama of door een beeld van de Nederlandse competitie die door elke analist gedeeld wordt. Ik vind hem gewoon niet zo goed, niet koelbloedig. Natuurlijk mag hij mijn ongelijk bewijzen, als Van Geel hem op één of andere manier naar Rotterdam haalt, dan sta ik bij elk doelpunt van hem op de banken. Maar ik verwacht gewoon niet zo vaak op die bank terecht te komen. Dus als er nu gevraagd wordt 'Moet Dost naar Feyenoord?' dan zeg ik 'nee'.
dr love
 dr love - dinsdag 22 juli 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Dat bedoel ik jou je hebt de beste spelers goedkoop verkocht zodat je niks van gelijkwaardig spits als pelle of beter kan halen.dus alleen ç misschien b categorie hiermee bedoel spitsen die niet aankunnen in de grote topcompetitie. of zijn gewoon te zwak dat ze snel ziek of geblesseerd raken.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 22 juli 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 13:20 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb bij hem nog meer scepsis dan bij Pelle in de eerste week. En niet vanwege een pyjama of door een beeld van de Nederlandse competitie die door elke analist gedeeld wordt. Ik vind hem gewoon niet zo goed, niet koelbloedig. Natuurlijk mag hij mijn ongelijk bewijzen, als Van Geel hem op één of andere manier naar Rotterdam haalt, dan sta ik bij elk doelpunt van hem op de banken. Maar ik verwacht gewoon niet zo vaak op die bank terecht te komen. Dus als er nu gevraagd wordt 'Moet Dost naar Feyenoord?' dan zeg ik 'nee'.
Haha. Geloof er geen zak van dat je bij Pellè minder scepsis had. Dat is gewoon achteraf praten.
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 22 juli 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Ja er bestaat zoiets als kuipvrees weet het niet hoor . Die servier Lazovic bakte er ook niet veel van .
En mijn eerdere post tja ik zat er een paar nullen naast . Het moesten mm zijn . Ik maak me er zo boos over godverdomme waar slaat het toch op een ongeluk is ook vreselijk maar dit ........
Dat bommen op Rotterdam liedje van onze landgenoten uit de Hoofdstad??? Hoef ik ook niet meer te horen .Imbecielen .
Dit was het laatste wat ik over dit drama kwijt wil bij headliner .
Els
 Els - dinsdag 22 juli 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 13:36 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Haha. Geloof er geen zak van dat je bij Pellè minder scepsis had. Dat is gewoon achteraf praten.
Ik denk toch echt dat ik zelf het beste kan inschatten hoe groot mijn scepsis bij de één en hoe groot mijn scepsis bij de ander was.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 22 juli 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 14:25 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat ik zelf het beste kan inschatten hoe groot mijn scepsis bij de één en hoe groot mijn scepsis bij de ander was.
Ik denk dat als ik jou kan inschatten, dat jij naar feiten kijkt. En als je de statistieken van Pellè (voor Feyenoord) vergelijkt met de statistieken van Dost, niemand ooit de inschatting had kunnen maken dat Pellè dit zou brengen. Tenzij je naar zijn uiterlijk kijkt ;)
Els
 Els - dinsdag 22 juli 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 14:42 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Ik denk dat als ik jou kan inschatten, dat jij naar feiten kijkt. En als je de statistieken van Pellè (voor Feyenoord) vergelijkt met de statistieken van Dost, niemand ooit de inschatting had kunnen maken dat Pellè dit zou brengen. Tenzij je naar zijn uiterlijk kijkt ;)
Haha, nee, ik heb die 2 spitsen niet op hun uiterlijk beoordeeld, al heb je daarin volkomen gelijk, als ik dat doe wint Pelle glansrijk. En Guidetti ook, btw. Toen Pelle naar Feyenoord kwam, had ik net als ieder ander een behoorlijke portie twijfel. En terecht natuurlijk. Maar hij heeft wel een doortastende en verstandige uitstraling. Je ziet van hem zelden grote uitglijders, al was die Ferrari en de vakantie in Italie wel een misser. Mijn twijfel bij bas Dost komt door een aantal ongelukkige publicaties op cruciale momenten. Feyenoord heeft eerder interesse gehad, en toen kwam naar buiten dat hij in een Ajaxpyjama slaapt. Nu heeft Feyenoord weer interesse en komt er een interview in Duitsland dat hij de Nederlandse competitie een stap terug vindt. En zijn zaakwaarnemer, niet hij, corrigeert dat in de publiciteit. Het zijn allemaal geen halszaken, het is zelfs allemaal prima uitlegbaar. Want er is natuurlijk een veel hoger niveau in Duitsland. Maar ik heb dan mijn twijfels over iemands koelbloedigheid, sensitiviteit en 'boerenverstand'. Ik zag dat meer bij Pelle dan bij Dost. En ik verbind daar, mogelijk veel te grote, conclusies aan.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 22 juli 2014 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 14:57 schreef Els het volgende:

[..]

Haha, nee, ik heb die 2 spitsen niet op hun uiterlijk beoordeeld, al heb je daarin volkomen gelijk, als ik dat doe wint Pelle glansrijk. En Guidetti ook, btw. Toen Pelle naar Feyenoord kwam, had ik net als ieder ander een behoorlijke portie twijfel. En terecht natuurlijk. Maar hij heeft wel een doortastende en verstandige uitstraling. Je ziet van hem zelden grote uitglijders, al was die Ferrari en de vakantie in Italie wel een misser. Mijn twijfel bij bas Dost komt door een aantal ongelukkige publicaties op cruciale momenten. Feyenoord heeft eerder interesse gehad, en toen kwam naar buiten dat hij in een Ajaxpyjama slaapt. Nu heeft Feyenoord weer interesse en komt er een interview in Duitsland dat hij de Nederlandse competitie een stap terug vindt. En zijn zaakwaarnemer, niet hij, corrigeert dat in de publiciteit. Het zijn allemaal geen halszaken, het is zelfs allemaal prima uitlegbaar. Want er is natuurlijk een veel hoger niveau in Duitsland. Maar ik heb dan mijn twijfels over iemands koelbloedigheid, sensitiviteit en 'boerenverstand'. Ik zag dat meer bij Pelle dan bij Dost. En ik verbind daar, mogelijk veel te grote, conclusies aan.
Haha! Erg jammer, want ik schijn een beetje op Bas Dost te lijken, maar dat ter zijde.

Waar je op doelt begrijp ik heel goed, en dat zit me ook niet heel erg lekker. Maar het valt me op dat media zaken ook graag verdraaien om spelers bij voorbaat door supporters minder geliefd te maken. En wat dat betreft heeft Pellè (als enige in de eredivisie afgelopen seizoen) die échte winnersmentaliteit en uitstraling. Maar we moeten niet vergeten dat er maar echt één Pellè is, en we van Dost zeker weten dat hij in de Eredivisie scoort, mits hij fit is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 15:04 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Haha! Erg jammer, want ik schijn een beetje op Bas Dost te lijken, maar dat ter zijde.

Oef das best erg..
http://www.boerhaave.nl/plastische-chirurgie/
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 24 juli 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 11:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Oef das best erg..
http://www.boerhaave.nl/plastische-chirurgie/
Mwoah, als het gaat om hebben van lengte, donkere wenkbrauwen en niet de meest vriendelijke blik. Kan ik best mee leven..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 10:54 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Mwoah, als het gaat om hebben van lengte, donkere wenkbrauwen en niet de meest vriendelijke blik. Kan ik best mee leven..
Pffffff dan lijk ik ook best wel op jou..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Oh je ziet er dus uit als de gemiddelde Nederlandse man?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Iets knapper..
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 24 juli 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 14:25 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat ik zelf het beste kan inschatten hoe groot mijn scepsis bij de één en hoe groot mijn scepsis bij de ander was.
mijn scepsis bij Pelle was weg toen na de eerste training van Graziano Clasie zei dat hij heel erg onder de indruk was van zijn fysiek en techniek. Als Rutten zegt dat hij niet met zijn handen in het haar zit over de spitspositie ga ik ervan uit dat Mitchel Tevrede, Manu en anderen de klus kunnen klaren. Als Guidetti gezond zou zijn zouden ze hem wel halen maar hij is gewoon niet 100%. Dost is ook blessuregevoelig en heeft minder talent dat Pelle en Guidetti.

Tevrede heeft Pelle vorig jaar in zes wedstrijden met 4 doelpunten adequaat vervangen. Hij is minder goed dan Pelle, maar jonger en als ie wat feller wordt komt het wel goed.

Ze kunnen het geld dat ze eventueel willen besteden aan Dost beter uitgeven aan goede salarissen voor Kongolo en Clasie en eigen talenten. Wat ik ervan weet is dat ook het idee van Blokband, van Geel en Jansen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door sportdwaas --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 11:07 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

mijn scepsis bij Pelle was weg toen na de eerste training van Graziano Clasie zei dat hij heel erg onder de indruk was van zijn fysiek en techniek. Als Rutten zegt dat hij niet met zijn handen in het haar zit over de spitspositie ga ik ervan uit dat Mitchel Tevrede, Manu en anderen de klus kunnen klaren. Als Guidetti gezond zou zijn zouden ze hem wel halen maar hij is gewoon niet 100%. Dost is ook blessuregevoelig en heeft minder talent dat Pelle en Guidetti.

Tevrede heeft Pelle vorig jaar in zes wedstrijden met 4 doelpunten adequaat vervangen. Hij is minder goed dat Pelle, maar jonger en als ie wat feller wordt komt het wel goed.

Ze kunnen het geld dat ze eventueel willen besteden aan Dost beter uitgeven aan goede salarissen voor Kongolo en Clasie en eigen talenten. Wat ik ervan weet is dat ook het idee van Blokband, van Geel en Jansen.
https://twitter.com/_mafkees/status/492145956222435328
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 24 juli 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op basis van deze foto kan ik als leek niet beoordelen of hij fit is. Eerlijk gezegd vind ik hem er niet goed uitzien. En nogmaals ik denk dat als ze er zeker van zouden zijn ze hem gewoon zouden halen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 24 juli 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 10:59 schreef Stylzz het volgende:
Oh je ziet er dus uit als de gemiddelde Nederlandse man?
Je kunt me zien als een Nederlander met de looks en lengte van Pellè. Maar dan net iets anders..
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 24 juli 2014 - 11:28   quote  deeplink  
Guidetti speelde vannacht 26 minuten mee met Manchester City (Rekik startte in de basis). Net als voor Rekik was het statistische rapport op de Mancity site: average.

Superfit ik weet het niet supervorm zeker weten van niet

Check for yourself:
http://www.mcfc.co.uk/News/Match-reports/2014/July/Sporting-KC-v-City

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door sportdwaas --
craven
 craven - donderdag 24 juli 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 11:07 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

mijn scepsis bij Pelle was weg toen na de eerste training van Graziano Clasie zei dat hij heel erg onder de indruk was van zijn fysiek en techniek. Als Rutten zegt dat hij niet met zijn handen in het haar zit over de spitspositie ga ik ervan uit dat Mitchel Tevrede, Manu en anderen de klus kunnen klaren. Als Guidetti gezond zou zijn zouden ze hem wel halen maar hij is gewoon niet 100%. Dost is ook blessuregevoelig en heeft minder talent dat Pelle en Guidetti.

Tevrede heeft Pelle vorig jaar in zes wedstrijden met 4 doelpunten adequaat vervangen. Hij is minder goed dan Pelle, maar jonger en als ie wat feller wordt komt het wel goed.

Ze kunnen het geld dat ze eventueel willen besteden aan Dost beter uitgeven aan goede salarissen voor Kongolo en Clasie en eigen talenten. Wat ik ervan weet is dat ook het idee van Blokband, van Geel en Jansen.
Te Vrede komt te kort om eerste spits te zijn van Feyenoord, zeker europees gezien.
Dat is geen schande.
Het is duidelijk dat er echt een spits bij moet komen, Manu is meer een flankspeler.
Verhoek is echt een drama, dat kan niet op dit niveau
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 24 juli 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 11:35 schreef craven het volgende:

[..]

Te Vrede komt te kort om eerste spits te zijn van Feyenoord, zeker europees gezien.
Dat is geen schande.
Het is duidelijk dat er echt een spits bij moet komen, Manu is meer een flankspeler.
Verhoek is echt een drama, dat kan niet op dit niveau
Met Pelle lukte kwalificatie voor EL ook niet. Tevrede scoorde gisteren gewoon tegen een verdedigend Sociedad. Had er misschien nog eentje meer kunnen maken. Kortom ik zie het punt niet, zeker niet op dit moment waar Tevrede zijn Europese debuut voor Feyenoord als basisspeler nog moet maken. De Vrij, Clasie, Martins Indi, Janmaat waren allemaal volgens experts ongeschikt om te acteren op het hoogste niveau. Je ziet wat er is gebeurd. De verschillen in het internationale topvoetbal zijn klein.

Tevrede moet feller worden maar een neusje voor de goal heeft ie wel
sportverteller
 sportverteller - donderdag 24 juli 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 11:44 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Met Pelle lukte kwalificatie voor EL ook niet. Tevrede scoorde gisteren gewoon tegen een verdedigend Sociedad. Had er misschien nog eentje meer kunnen maken. Kortom ik zie het punt niet, zeker niet op dit moment waar Tevrede zijn Europese debuut voor Feyenoord als basisspeler nog moet maken. De Vrij, Clasie, Martins Indi, Janmaat waren allemaal volgens experts ongeschikt om te acteren op het hoogste niveau. Je ziet wat er is gebeurd. De verschillen in het internationale topvoetbal zijn klein.

Tevrede moet feller worden maar een neusje voor de goal heeft ie wel
Eens.
craven
 craven - donderdag 24 juli 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 11:44 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Met Pelle lukte kwalificatie voor EL ook niet. Tevrede scoorde gisteren gewoon tegen een verdedigend Sociedad. Had er misschien nog eentje meer kunnen maken. Kortom ik zie het punt niet, zeker niet op dit moment waar Tevrede zijn Europese debuut voor Feyenoord als basisspeler nog moet maken. De Vrij, Clasie, Martins Indi, Janmaat waren allemaal volgens experts ongeschikt om te acteren op het hoogste niveau. Je ziet wat er is gebeurd. De verschillen in het internationale topvoetbal zijn klein.

Tevrede moet feller worden maar een neusje voor de goal heeft ie wel
Hij heeft zich ook niet bewezen over een langere tijd, Te vrede is een prima stand in , maar laten we noiu niet gaan beweren dat hij de eerste spits voor Feyenoord is.
Pelle was anders, dwong meer af, had meer Body en was aanwezig.
Dat geeft allemaal niet....
salemi
 salemi - donderdag 24 juli 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 13:32 schreef craven het volgende:

[..]

Hij heeft zich ook niet bewezen over een langere tijd, Te vrede is een prima stand in , maar laten we noiu niet gaan beweren dat hij de eerste spits voor Feyenoord is.
Pelle was anders, dwong meer af, had meer Body en was aanwezig.
Dat geeft allemaal niet....
Toen Pelle zo oud was als Te Vrede nu is heb ik 'm nog voor AZ zien spelen, hij speelde nooi basis. Dan denk ik toch dat Te Vrede nu al verder is.
salemi
 salemi - donderdag 24 juli 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Dost bedoelt waarschijnlijk: het salaris bij Feyenoord is een stap terug. Want als je Wolfsburg ziet voetballen, springen de tranen je in de ogen. Dan kan je beter bij Feyenoord voetballen voor 50000 echte supporters. En dan speelt Dost nog in het tweede van W'burg, dus waar heeft ie het over?
feytimmm
 feytimmm - donderdag 24 juli 2014 - 15:06   quote  deeplink  
ik hoef geen ajacieden bij feyenoord..

Ik snap feyenoord ook niet over Drenthe.. gewoon halen die hap, hij wil toch graag terug ofniet.. en hij komt uit de engelse competitie dus lijkt me nog wel goed op niveau
craven
 craven - donderdag 24 juli 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 14:05 schreef salemi het volgende:

[..]

Toen Pelle zo oud was als Te Vrede nu is heb ik 'm nog voor AZ zien spelen, hij speelde nooi basis. Dan denk ik toch dat Te Vrede nu al verder is.
denk je? ik niet, ondanks dezelfde lengte zijn het diverse spelers.
Pelle scoorde niet, maar hield wel al een bal vast en liet andere beter spelen.
Ik hoop dat Te vrede er 30 inschiet en een lange neus trekt, dan geef ik dat heel graag toe.
maar ik denk er anders over, vooral europees
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 15:06 schreef feytimmm het volgende:
ik hoef geen ajacieden bij feyenoord..

Ik snap feyenoord ook niet over Drenthe.. gewoon halen die hap, hij wil toch graag terug ofniet.. en hij komt uit de engelse competitie dus lijkt me nog wel goed op niveau
Eensert..

En welkom man..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 juli 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 15:06 schreef feytimmm het volgende:
ik hoef geen ajacieden bij feyenoord..

Ik snap feyenoord ook niet over Drenthe.. gewoon halen die hap, hij wil toch graag terug ofniet.. en hij komt uit de engelse competitie dus lijkt me nog wel goed op niveau
Sinds zijn vertrek naar Real Madrid in 2007 heeft hij nog maar 100 wedstrijden in totaal gespeeld. Afgelopen seizoen 10 wedstrijden bij Reading. Poehpoeh, nounou.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 15:06 schreef feytimmm het volgende:
ik hoef geen ajacieden bij feyenoord..

Ik snap feyenoord ook niet over Drenthe.. gewoon halen die hap, hij wil toch graag terug ofniet.. en hij komt uit de engelse competitie dus lijkt me nog wel goed op niveau
Clubliefde onder voetballers is dood

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dost spreekt zich uit: "Feyenoord is een stap terug"









0.0093688