|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Valentijn voor gastspelers
Uiteindelijk geven Jaap en Huub hun stem aan Claire die met haar zogenaamde ex-vriendje de luchtballon in wil. Dit is genoeg reden voor Amanda en Brian om de blondine niet te geloven. "Normaal gesproken zou Huub zeggen 'F*ck you, Claire', nu deed hij dat niet. Ik geloof je voor geen meter!", legt Brian uit. Hij is er heilig van overtuigd dat Claire gewoon Huub meeneemt op Valentijnsdag. Hij heeft het plan van zijn tegenstanders goed door. Er komt geen eensgezindheid waardoor de Miljonairs een brief binnenkrijgen waarin het Valentijnsuitje aan geen van de Miljonairs gegund wordt, maar wel aan de gastspelers. Gefeliciteerd Mike, Selène en Eric! Hopelijk hebben jullie geen hoogtevrees.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
het team jaap,huub en claire wordt doorzichtig, brain had jullie door |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Goed zo, Brian, Claire loopt nog steeds met open ogen in de val van Huub en jij hebt het mooi voorkomen dat ze samen een leuk uitje hebben, hoewel ik het ook eigenlijk niet gun aan die stiekemerd van een Eric, ik dacht trouwens dat die maar een paar dagen zou blijven en opeens een hele week,laat die er maar uitvallen, en gelukkig gaat Selene zondag naar huis, hehe !! |
|
|
|
|
|