|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat langzaam dood aub.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zo. De 1e hoekschop. Ik kan niet wachten. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
0-0? We worden kampioen, 1 punt meer dan vorig jaar!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar is echt niemand jaloers op. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wat wil je precies zeggen, en probeer het in het Nederlands alsjeblieft, |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Neem korreltje loog en zet het op youtube |
|
|
|
|
cat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haalt ie die bilal er uit? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
cat
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Misschien ligt het tempo hoger dan verwacht en was hij niet helemaal fit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Feyenoord lijkt 1op1 te gaan spelen voorin. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ADO aanzet gaan ze scoren. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Woop woop!!! Wereld aankoop voor de eredivisie
hadden jullie moeten doen, al denk ik dat hij echt voor de Club Ajax heeft gekozen blijft altijd groots Ajax.. Maar hadden jullie moeten doen Zelfs Boymans is beter dan Te Vrede, te vrede is echt geen talent hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 13:59 schreef madretsma het volgende:[..] Woop woop!!! Wereld aankoop voor de eredivisie hadden jullie moeten doen, al denk ik dat hij echt voor de Club Ajax heeft gekozen blijft altijd groots Ajax.. Maar hadden jullie moeten doen Zelfs Boymans is beter dan Te Vrede, te vrede is echt geen talent hoor Klopt, te vrede is ruk. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Pleurt ff lekker dood tering neus |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Wat een jaloerse reactie
we hebben het hier over Eto'o !!! normaal onhaalbaar voor de eredivisie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:01 schreef madretsma het volgende:[..] Wat een jaloerse reactie we hebben het hier over Eto'o !!! normaal onhaalbaar voor de eredivisie 33 jaar, niet veel meer gedaan de laatste jaren, zeven jaar geleden gaf ik je gelijk. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 13:59 schreef madretsma het volgende:[..] Woop woop!!! Wereld aankoop voor de eredivisie hadden jullie moeten doen, al denk ik dat hij echt voor de Club Ajax heeft gekozen blijft altijd groots Ajax.. Maar hadden jullie moeten doen Zelfs Boymans is beter dan Te Vrede, te vrede is echt geen talent hoor En jij denkt dat je zoveel slimmer ben dan een gemiddeld ander om dat hier te gaan verkondigen? Dan schat je jezelf hoog in schimmelbekkie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:01 schreef madretsma het volgende:[..] Wat een jaloerse reactie we hebben het hier over Eto'o !!! normaal onhaalbaar voor de eredivisie We hebben het hier over Feyenoord snavelt, optiefen.. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Ado uit is meestal kut, kan er over meepraten |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 13:59 schreef madretsma het volgende:[..] Woop woop!!! Wereld aankoop voor de eredivisie hadden jullie moeten doen, al denk ik dat hij echt voor de Club Ajax heeft gekozen blijft altijd groots Ajax.. Maar hadden jullie moeten doen Zelfs Boymans is beter dan Te Vrede, te vrede is echt geen talent hoor +/- 3-4 miljoen per jaar betalen + tekengeld voor een 33 jarige? Nee bedankt.
Hij wordt op dit moment bij 10tallen clubs aangeboden, wie betaald mag hem hebben. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:02 schreef moa het volgende:[..] +/- 3-4 miljoen per jaar betalen + tekengeld voor een 33 jarige? Nee bedankt. Hij wordt op dit moment bij 10tallen clubs aangeboden, wie betaald mag hem hebben. next |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: heb liever dat je dat niet doet.. niet hier in ieder geval |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t wordt echt steeds erger. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lex... Buitenspel... Hij weet zijn momenten zorgvuldig te kiezen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
gvd. die had te Vrede moeten maken 100% doelpunt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan verliezen. en nog terecht ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rotterdams kwartiertje Rotterdams kwartiertje |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waardeloos. Moeten een compleet nieuwe selectie aanschaffen... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:01 schreef madretsma het volgende:[..] Wat een jaloerse reactie we hebben het hier over Eto'o !!! normaal onhaalbaar voor de eredivisie Als hij 28 is, is hij inderdaad onhaalbaar. Maar hij is 32. En dan komen er wel meer hierheen. Het is een mooie naam die jouw club mogelijk binnenhaalt. Maar of het wenselijk is....? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
wordt nu onderhand wel eens echt tijd om eens met meer dan 4 mensen aan te vallen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: inderdaad, knap waardeloos is dat |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:05 schreef Els het volgende:[..] Als hij 28 is, is hij inderdaad onhaalbaar. Maar hij is 32. En dan komen er wel meer hierheen. Het is een mooie naam die jouw club mogelijk binnenhaalt. Maar of het wenselijk is....? ander onderwerp svp |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Rutten mag wat mij betreft ook al wel weer optiefen hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die commentator, die is altijd wat licht tegen Feyenoord. merk je nu ook weer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: moet volgende keer in ieder geval 100% beter... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: 33jaar en nog top fit!
In ChamL belangrijke goals!. En voorgaande jaren gewoon zijn doelpunten gemaakt in 21 duels bij Chelsea veel invalbeurten 9 goals, Nou dan in de eredivisie minimaal het dubbele in meer wedstrijden.. Plus zijn ervaring! Op het WK was hij de enige die scherp was van Kameroen
als hij naar Feyenoord was gegaan dan had je wel anders gepraat
Boula en Wilk 32 jaar, Maar hun ervaring en kwaliteit is er toch ook nog steeds
we hebben het hier wel over Eto'o !! Wat een stunt! 3 goede spitsen nu! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: ik zet altijd het geluid uit... |