|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:26 schreef van geil het volgende:[..] Hoog gemiddelde. en zwaar onderschat hier. nogmaals , t ligt niet aan de spits. maar hoe het staat. en aan t materiaal hoor. Dit is gewoon armoedig, ook in deze opstelling. Boëtius, Clasie, Immers, Mathijsen, van Beek en Manu waren echt heel slecht. Dat is je hele as.
Vilhena vond ik bij vlagen 1 van de betere. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Potverdorie, net als andere hier, ontzettend blij met de 3 punten, maar wat was het slecht..... |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:22 schreef moa het volgende:[..] Gewoon te veel debutanten, te veel jeugd, automatismen zijn nog niet ingeslepen, resultaat: chaos. Gewoon te veel debutanten, te veel jeugd, automatismen zijn nog niet ingeslepen, resultaat: WINST. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Heren, dit topic gaat verder op het joden forum. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
(nog) verre van goed/behoorlijk voetbal, maar wel weer eens 3 belangrijke punten mee uit (oh oh) Den Haag ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Aangezien de moderatie op dit forum weer eens onbeperkt vrijaf neemt, bij elke (oefen) wedstrijd zijn hier wel weer joodse of turkse trollen te vinden. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:28 schreef Nicotti het volgende:Potverdorie, net als andere hier, ontzettend blij met de 3 punten, maar wat was het slecht..... Eens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
12 kaarten, dan moet je als scheidsrechter toch ook wel even nadenken over je eigen optreden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:30 schreef sevillana het volgende:(nog)verre van goed/behoorlijk voetbal, maar wel weer eens 3 belangrijke punten mee uit (oh oh) Den Haag ;) Ja ook niet vergeten dat dit gewoon een lastige uitwedstrijd is en dat we met een nagenoeg compleet nieuw elftal spelen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: neem nog een bekertje azijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:31 schreef moa het volgende:[..] Ja ook niet vergeten dat dit gewoon een lastige uitwedstrijd is en dat we met een nagenoeg compleet nieuw elftal spelen. is ook een feit |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Tjonge.... superblij met die drie punten. ...maar kom op zeg wat liepen alle spelers te klootzakken😤😒... van Geel nu ben jij aan zet... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Was gewoon een hele goede wedstrijd, dankzij Mulder speelden we met vertrouwen.
Clean sheet voor Mulder, is dat al eens eerder gebeurd? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En meer punten dan afgelopen twee jaar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ok sorry L kon het niet laten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Hij was consequent niet goed aan het fluiten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Je zou eens moeten proberen zeker tot een uur na de wedstrijd te genieten van het gevoel dat je gewonnen hebt. Kun je daarna wat kritisch kijken op alles wat fout ging. Maar serieus, je leven gaat er ineens een stuk vrolijker uit zien. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is ook zeker niet onbelangrijk |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
020 begint ook lekker, mooi balletje Vermeer |
|
|
|
|
moa
|
|
|
oh wacht, een trol kijkt natuurlijk niet naar "zijn 020" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Shit, ik was ineens voor Leerdam .. is dat slecht? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat is het probleem, dat ziet hij dus waarschijnlijk ook niet. Blinde arrogantie. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Tja das een genen probleem, als dat makkelijk was hadden we ze dr allang van genezen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Gewoon niet meer reageren op die 020 Fries👃👃👃. Stop vanzelf. Hij wilde ook even hier meepraten omdat op zijn forum niemand zit... haha Chappie! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vitesse tot nu toe een klasse beter dan Ajax, spelen lekker fris en aanvallend. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:39 schreef koekie het volgende:Gewoon niet meer reageren op die 020 Fries👃👃👃. Stop vanzelf. Hij wilde ook even hier meepraten omdat op zijn forum niemand zit... haha Chappie! Hé niet fucken met friezen haha :P |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ben van zowel de wedstrijd tegen Zwolle als nu eerste kwartier niet echt onder de indruk van 020. Pest is dat ook dat cluppie altijd zijn beste wedstrijd tegen ons speelt.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:42 schreef Fart het volgende:[..] Ben van zowel de wedstrijd tegen Zwolle als nu eerste kwartier niet echt onder de indruk van 020. Pest is dat ook dat cluppie altijd zijn beste wedstrijd tegen ons speelt.. ja en de lucky factor heeft op de momenten wanneer het nodig is |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Psies dat inderdaad |
|
|
|
|
moa
|
|
|
OEF bijna 0-1 Leerdam.. volledig uitgespeeld, had een doelpunt moeten zijn. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Haha dat doe ik wel... ben met een getrouwd wahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat 020 wordt te kijk gezet in eigen aRENa |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Verdediging is ruk bij 020 .. linkerkant hebben ze helemaal geen moeite om langs te komen en voorzetje of schot op doel te geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:45 schreef Fart het volgende:Verdediging is ruk bij 020 .. linkerkant hebben ze helemaal geen moeite om langs te komen en voorzetje of schot op doel te geven ik hoor gewoon de spelers tegen elkaar schreeuwen, zo stil is t. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Zie ook veel lege stoelen, dat zijn de echte fans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat Eto'o al weer weg is. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja ik ook, dus in dat opzicht is het ok!
Maar Friezen zijn over het algemeen vriendelijk en verkopen hun beste spelers aan Feyenoord. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zitten allemaal vroeg aan de knakworstjes thuis :D ze zijn ook zo lekker he. En het regent enzo .. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Eto'o is gespot bij Hans Anders in Amsterdam. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
De tering! Wat een slecht en armoedig zooitje zeg....
Wel blij met de drie bonus punten! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dit verslag niet meer op deze Topic wij zijn Feyenoord mensen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 14:50 schreef hoogvliet010 het volgende:De tering! Wat een slecht en armoedig zooitje zeg.... Wel blij met de drie bonus punten! Komt helemaal goed, paar wedstrijden verder en een nieuwe spits er bij dan ziet het er heel anders uit. Van 020 en Twente wordt je ook niet veel vrolijker! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
de bluffer