BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO Den Haag - Feyenoord (zondag 10 augustus 2014, 12:30) 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
koekie
 koekie - zondag 10 augustus 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:48 schreef moa het volgende:

[..]

Ja ik ook, dus in dat opzicht is het ok!

Maar Friezen zijn over het algemeen vriendelijk en verkopen hun beste spelers aan Feyenoord.
Ja das inderdaad waar. Mijn schoonfamilie is ook gelukkig voor Feyenoord. Als ze Ziyeh nog aan ons verkopen!
moa
 moa - zondag 10 augustus 2014 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:55 schreef koekie het volgende:

[..]

Ja das inderdaad waar. Mijn schoonfamilie is ook gelukkig voor Feyenoord. Als ze Ziyeh nog aan ons verkopen!
De Feyenoord enclave is groeiende in Friesland, ik recruit hier flink en leer ze direct Hollands!
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 augustus 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Zeer verdiende overwinning doelpunten tellen
dus 0-1 3 punten op naar volgende week thuis tegen Heerenveen
met de nieuwe spits en Toonstra of Ziyech er bij
moet gebeuren
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 augustus 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:33 schreef Fart het volgende:

[..]

Je zou eens moeten proberen zeker tot een uur na de wedstrijd te genieten van het gevoel dat je gewonnen hebt.
Kun je daarna wat kritisch kijken op alles wat fout ging.
Maar serieus, je leven gaat er ineens een stuk vrolijker uit zien.
Een kut is wedstrijd is en blijft een kut wedstrijd, ook als ik een uur later gaat analyseren
Fart
 Fart - zondag 10 augustus 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een kut is wedstrijd is en blijft een kut wedstrijd, ook als ik een uur later gaat analyseren
owjajoh
Maar we hebben wel gewonnen ouwe rukker :D
koekie
 koekie - zondag 10 augustus 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:57 schreef Nicotti het volgende:

[..]

nu al aan het indekken?
He Nicotti. Reageer nou gewoon niet meer. Die mafkees vindt dit gewoon leuk. Heeft geen sociaal leven en wil reacties uitlokken.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 augustus 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:32 schreef moa het volgende:

[..]

Was gewoon een hele goede wedstrijd, dankzij Mulder speelden we met vertrouwen.

Clean sheet voor Mulder, is dat al eens eerder gebeurd?
Haha , dankzij Mulder ?????????????? Zeg, ben je stoned of zo ??????????
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 augustus 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

neem nog een bekertje azijn
Pisazijn of Zeikazijn?
Nicotti
 Nicotti - zondag 10 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:01 schreef koekie het volgende:

[..]

He Nicotti. Reageer nou gewoon niet meer. Die mafkees vindt dit gewoon leuk. Heeft geen sociaal leven en wil reacties uitlokken.
Je hebt gelijk, op ze eigen forum word ie ook al uitgekotst. :)
Fart
 Fart - zondag 10 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Zit die klerelijer gewoon in zijn eentje te blowen, terwijl ik net wel paas??
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 augustus 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha , dankzij Mulder ?????????????? Zeg, ben je stoned of zo ??????????
Hij heeft wel de NUL gehouden
Nicotti
 Nicotti - zondag 10 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:09 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Hij heeft wel de NUL gehouden
dankzij de lat :)
moa
 moa - zondag 10 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha , dankzij Mulder ?????????????? Zeg, ben je stoned of zo ??????????
hahaha
koekie
 koekie - zondag 10 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:09 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Hij heeft wel de NUL gehouden
Hij heeft inderdaad zijn lul vastgehouden ja..
Jascre
 Jascre - zondag 10 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
Ok lieverds, even een analyse. Ten eerste, dit was echt een draak van een wedstrijd. Dat komt voor een heel groot gedeelte door de scheids, die zat met zn hoofd nog op zijn vakantie adres. Die spoorde echt niet. Achterin stond het ietsjes beter dan vorige wedstrijd maar vandaag was Kongolo de slechtste man in die linie, hij zit er volgens mij doorheen. Wilkshire daarentegen vond ik, afgezien van paar foutjes, vrij goed. Clasie was redelijk maar heb t idee dat hij zich teveel door randzaken laat afleiden, misschien wilt ie te graag weg.
Immers heeft nu dat Pele weg is, een beetje een rare positie in t veld,vooral al manu als spits speelt. Dus die kwam niet lekker uit de verf. Manu zelf is volgens mij n goede voetballer maar gewoon niet zo slim en denkt dus nooit verder dan 2 stappen vooruit, daarnaast ook nog slordig. Bilal heeft toch potentie en liet dat soms zien maar is nog jong (jonger dan JP). De oplossing ligt denk ik naast t feit dat we een spits nodig hebben, op de nr 10 positie. Die moet anders ingevuld worden, door iemand met creatief vermogen en vooral INTELLIGENTIE.
koekie
 koekie - zondag 10 augustus 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:14 schreef Jascre het volgende:
Ok lieverds, even een analyse. Ten eerste, dit was echt een draak van een wedstrijd. Dat komt voor een heel groot gedeelte door de scheids, die zat met zn hoofd nog op zijn vakantie adres. Die spoorde echt niet. Achterin stond het ietsjes beter dan vorige wedstrijd maar vandaag was Kongolo de slechtste man in die linie, hij zit er volgens mij doorheen. Wilkshire daarentegen vond ik, afgezien van paar foutjes, vrij goed. Clasie was redelijk maar heb t idee dat hij zich teveel door randzaken laat afleiden, misschien wilt ie te graag weg.
Immers heeft nu dat Pele weg is, een beetje een rare positie in t veld,vooral al manu als spits speelt. Dus die kwam niet lekker uit de verf. Manu zelf is volgens mij n goede voetballer maar gewoon niet zo slim en denkt dus nooit verder dan 2 stappen vooruit, daarnaast ook nog slordig. Bilal heeft toch potentie en liet dat soms zien maar is nog jong (jonger dan JP). De oplossing ligt denk ik naast t feit dat we een spits nodig hebben, op de nr 10 positie. Die moet anders ingevuld worden, door iemand met creatief vermogen en vooral INTELLIGENTIE.
AMEN !!
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
We kunnen (ook de directie en technischestaf) dat er voor WOENSDAG twee spelers bij moeten komen een SPITS en een MIDDENVELDER (Toonstra of Ziyech)
dan hebben we naar de wedstrijd tegen Heerenveen 6 punten
Appie53
 Appie53 - zondag 10 augustus 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Nou, de vleugels waren ook niet best.
Tjabba
 Tjabba - zondag 10 augustus 2014 - 15:34   quote  deeplink  
3 punten .
Fart
 Fart - zondag 10 augustus 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Ik zei niet dat je hem had, maar dat je er 1 was.
Was zonder accent, dus dat kun je ook de schuld niet geven
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 augustus 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:25 schreef Appie53 het volgende:
Nou, de vleugels waren ook niet best.
Je moet ook kijken naar hoe ze de ballen krijgen en naar het veld
ik verheug me nu al op volgende week in onze eigen Kuip met de twee buitenspelers
en de nieuwe SPITS
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 augustus 2014 - 15:36   quote  deeplink  
Het wordt 3-0
Fart
 Fart - zondag 10 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Ik hoop ook echt dat er iig 1 iemand gepresenteerd wordt komende dagen..
Wat een focking teleurstelling weer als we volgend weekend nog steeds in de spanning zitten
Fart
 Fart - zondag 10 augustus 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Valt mee hoor, heb gewoon een hekel aan je
koekie
 koekie - zondag 10 augustus 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:39 schreef Fart het volgende:
Valt mee hoor, heb gewoon een hekel aan je
Ook jij Fart... laat die kneus nou. Hij is al vanmiddag 3x klaargekomen omdat er op zijn teletubbie uitspraken gereageerd is..
MMM
 MMM - zondag 10 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
Ongelooflijk slechte wedstrijd, maar oh zo blij met de 3 punten. Lekkere goal van Te Vrede!

Boëtius was wel echt heel bedroevend. De scheids ook trouwens, die gaf overal geel voor..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 10 augustus 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:23 schreef de bluffer het volgende:
We kunnen (ook de directie en technischestaf) dat er voor WOENSDAG twee spelers bij moeten komen een SPITS en een MIDDENVELDER (Toonstra of Ziyech)
dan hebben we naar de wedstrijd tegen Heerenveen 6 punten
'NA de wedstrijd', dooie. Niet 'naar de wedstrijd'. Is niet eens Nederlands hoe jij het gebruikt.
Barabas
 Barabas - zondag 10 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Al onze grote talenten zullen vaak wisselvallig presteren, maar dat maakt ze niets minder. Het zijn de Jorissen, Jordies en Boula's die constant moeten zijn. En dan niet constant slecht.

Dus één slechte wedstrijd zegt weinig.

Wat mij wel iets zegt is dat we wél drie punten hebben. Ben benieuwd wie er nog meer met de volle winst huiswaarts gaan na een bezoekje aan ADO...
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Tja gewoon 3 punten , maar er moet wat gebeuren
soccer
 soccer - zondag 10 augustus 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 16:14 schreef piet de paler het volgende:
Tja gewoon 3 punten , maar er moet wat gebeuren
Is al gebeurd. Vorig seizoen verloren ze zo'n wedstrijd in de laatste minuut, nu winnen ze hem.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 augustus 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Hoe speelde wilshire?
sevillana
 sevillana - zondag 10 augustus 2014 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pisazijn of Zeikazijn?
kweenie waar jouw voorkeur naar uitgaat,kies zelf maar
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 augustus 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 16:35 schreef piet de paler het volgende:
Hoe speelde wilshire?
Beter dan de andere rechtsback tot nu toe.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 augustus 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:53 schreef MMM het volgende:
Ongelooflijk slechte wedstrijd, maar oh zo blij met de 3 punten. Lekkere goal van Te Vrede!

Boëtius was wel echt heel bedroevend. De scheids ook trouwens, die gaf overal geel voor..
Gelukkig wel anders hadden we met 10 tegen 10 moeten spelen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 16:35 schreef piet de paler het volgende:
Hoe speelde wilshire?
Ik vond hem wel prima voor een debuut. Af en toe wat onwennig, maakte wat foutjes, maar hij lijkt me wel een aardige speler voor ons.
Barabas
 Barabas - zondag 10 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Prima speler die Wilkshere. Hoop dat hij (mede) een stabiele factor in deze piepjonge selectie zal zijn.
Barabas
 Barabas - zondag 10 augustus 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een kut is wedstrijd is en blijft een kut wedstrijd, ook als ik een uur later gaat analyseren
Inderdaad... Vind het nog steeds een kutwedstrijd... Wel de punten mee en geen eigen goal van Mulder. Toch een paar opstekers... Toch?
TheMenace
 TheMenace - zondag 10 augustus 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:01 schreef koekie het volgende:

[..]

He Nicotti. Reageer nou gewoon niet meer. Die mafkees vindt dit gewoon leuk. Heeft geen sociaal leven en wil reacties uitlokken.
het lijkt me werk wel.zie je ik wist het!ze hebben allemaal geen sociaal leven bij mij op het werk,ik wist het.reacties ach als ze het leuk vinden om af en toe flink uitgescholden te worden he.hehehe ja toch of niet dan??????P:

You can't ban a feyenoordfan!!!!!P:
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:12   quote  deeplink  
TE VREDE BEZORGT FEYENOORD IN SLOTMINUUT VOLLE BUIT

855f0f5c9c9cee1c0e1a47184dba644a_450_250.jpg

Mitchell Te Vrede heeft Feyenoord zondag een heerlijke competitiestart bezorgd. In de eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2014-2015 leek de ploeg van trainer Fred Rutten op bezoek bij ADO Den Haag niet verder te komen dan een doelpuntloos gelijkspel, totdat de ingevallen spits in de laatste minuut van de officiële speeltijd raak kopte. Feyenoord speelde toen al ruim een helft met een man meer, omdat Mitchell Schet voor rust tweemaal geel had gekregen. Luke Wilkshire en Bilal Basaҫikoglu maakten in Den Haag hun officiële debuut voor hun nieuwe club.

In de aanloop naar de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag was het vooral de vraag in hoeverre Feyenoord de teleurstelling van het Europese verlies tegen Besiktas had verwerkt. Hoewel er tussen het duel in Istanbul en de wedstrijd in het Kyocera Stadion slechts een paar dagen zat, gaf de ploeg van Rutten wat dat betreft vanaf de eerste minuut een positief signaal af. Feyenoord oogde scherp en was bij de les, terwijl het bovendien na veertig minuten spelen een meevaller kreeg te verwerken toen Mitchell Schet zijn tweede gele kaart pakte en de thuisploeg met tien man de strijd moest vervolgen.

Meevallers waren er voor Feyenoord ook al in een eerder stadium van de wedstrijd, toen de lat tot tweemaal toe een doelpunt van ADO voorkwam. Eerst was Gianni Zuiverloon dichtbij, toen hij na een dik kwartier ongehinderd mocht in koppen uit een hoekschop. Zon tien minuten later zag verdediger Dion Malone een steenhard afstandsschot op de bovenkant van de lat uiteenspatten. De doelpogingen waren onderdeel van een aantrekkelijke periode van 45 minuten, waarin beide ploegen vol overgave ten strijde trokken.

Op het strijdtoneel ontstonden ook voor Feyenoord mogelijkheden om te scoren. De eerste was voor Lex Immers, die na sterk opkomen van Terence Kongolo over de linkerkant de doelman op proef stelde met een harde kopbal. De grootste kans van het eerste bedrijf kwam op naam van Elvis Manu, die met een leep balletje diep werd gestuurd door Bilal Basaҫikoglu en de bal vanuit een moeilijke positie voorlangs zag glijden.

In de jacht op de eerste driepunter van dit seizoen kreeg Feyenoord na rust te maken met een tegenstander die een verdedigende stelling innam, wat alles te maken had met de uitsluiting van Schet. Zodoende werd het duel, dat voor rust nog op en neer golfde en volledig open lag, steeds eenzijdiger. De Rotterdamse formatie trachtte via de zijkanten een opening te forceren in de vijandelijke defensie, maar miste hiervoor te vaak de creativiteit, overtuiging en de zuiverheid in de passing.

Ook het inbrengen van de verse aanvallers Mitchell Te Vrede en Ruben Schaken bracht aanvankelijk niet het gewenste effect, in een duel dat steeds verder uitmondde in een kaartenfestival. Scheidsrechter Makkelie gaf liefst zevenmaal geel en een keer rood aan ADO Den Haag, terwijl ook vijf Feyenoorders op de bon werden geslingerd.

Het pittige duel leek zodoende uit te monden in een doelpuntloos gelijkspel, waarmee Feyenoord zou verzuimen te profiteren van de man-meer-situatie, tot de laatste officiële minuut aanbrak. Daarin legde invaller Ruud Vormer een vrije trap op het hoofd van Te Vrede, die de bal uiterst knap in de verre hoek kopte. Hij zorgde daarmee niet alleen voor een grote ontlading bij zowel de spelers, staf en de supporters, maar ook voor drie kostbare punten bij de start van het seizoen.

De 0-1 van Mitchell te Vrede in de laatste minuut
http://youtu.be/2vYp7ldwyGA

ADO Den Haag Feyenoord 0-1
Scoreverloop:
90 0-1 Te Vrede

Scheidsrechter: Makkelie

Geel: Schet, Meijers, Kramer, Jansen, Zuiverloon, Kristensen, Merencia (ADO Den Haag), Manu, Te Vrede, Van Beek, Wilkshire, Clasie (Feyenoord)

Rood: Schet (40, tweemaal geel, ADO Den Haag)

Opstellingen
ADO Den Haag:
Hansen; Zuiverloon, Malone, Wormgoor, Meijers; Jansen, Alberg (38 Ebuehi), Kristensen; Schet, Van Duinen en Kramer.
Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basaҫikoglu (67 Schaken), Manu (80 Vormer) en Boёtius (58 Te Vrede).
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Recordaantal gele kaarten bij ADO - Feyenoord

media_xll_2418855.jpg

Voetballend viel er weinig te genieten in het Kyocera Stadion tijdens de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Feyenoord, maar het duel zal toch een plek in de geschiedenisboeken krijgen. Scheidsrechter Danny Makkelie deelde maar liefst 13 gele kaarten uit, een nieuw record in de eredivisie. Het vorige record stond op 11 kaarten.

Die 'score' van 11 werd in vier wedstrijden behaald. De laatste keer dat dit gebeurde, was ook bij een wedstrijd van ADO, in 2009 tegen VVV-Venlo. De ploeg uit de Hofstad had zondag het grootste aandeel in de 'kaartenregen'. ADO kreeg maar liefst acht gele prenten gepresenteerd. Twee daarvan waren voor Mitchell Schet, die nog voor rust moest inrukken. De 12e gele kaart, die het record opleverde, was voor Jordy Clasie van Feyenoord.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Makkelie zag overtreding. Manu niet
http://nos.nl/video/684816-makkelie-zag-overtreding-manu-niet.html
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
De reactie van ADO Den Haag-trainer Henk Fraser na afloop van de verloren wedstrijd tegen Feyenoord. In de laatste minuten werd het 1-0 voor de Rotterdammers.
http://nos.nl/video/684802-fraser-de-start-was-goed.html
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
ADO-speler Kevin Jansen baalt van nederlaag tegen Feyenoord
http://youtu.be/YNNEAIULJPY
van geil
 van geil - zondag 10 augustus 2014 - 20:08   quote  deeplink  
De hand van Fraser.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 augustus 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Conclusie ja Henk nee Henk 3 punten slotje dus?
legrande
 legrande - zondag 10 augustus 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:14 schreef Jascre het volgende:
Ok lieverds, even een analyse. Ten eerste, dit was echt een draak van een wedstrijd. Dat komt voor een heel groot gedeelte door de scheids, die zat met zn hoofd nog op zijn vakantie adres. Die spoorde echt niet. Achterin stond het ietsjes beter dan vorige wedstrijd maar vandaag was Kongolo de slechtste man in die linie, hij zit er volgens mij doorheen. Wilkshire daarentegen vond ik, afgezien van paar foutjes, vrij goed. Clasie was redelijk maar heb t idee dat hij zich teveel door randzaken laat afleiden, misschien wilt ie te graag weg.
Immers heeft nu dat Pele weg is, een beetje een rare positie in t veld,vooral al manu als spits speelt. Dus die kwam niet lekker uit de verf. Manu zelf is volgens mij n goede voetballer maar gewoon niet zo slim en denkt dus nooit verder dan 2 stappen vooruit, daarnaast ook nog slordig. Bilal heeft toch potentie en liet dat soms zien maar is nog jong (jonger dan JP). De oplossing ligt denk ik naast t feit dat we een spits nodig hebben, op de nr 10 positie. Die moet anders ingevuld worden, door iemand met creatief vermogen en vooral INTELLIGENTIE.
Wat ik echt jammer vind is dat we achterin koppend te kort komen. Mathijssen zat er toch weer 2 maal naast bij die kramer goede spits trouwens. Iedere corner is gevaarlijk tegen ons en wat heeft boetius die raakt echt geen enkele bal meer.
legrande
 legrande - zondag 10 augustus 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 15:23 schreef de bluffer het volgende:
We kunnen (ook de directie en technischestaf) dat er voor WOENSDAG twee spelers bij moeten komen een SPITS en een MIDDENVELDER (Toonstra of Ziyech)
dan hebben we naar de wedstrijd tegen Heerenveen 6 punten
Ja dat zou mooi zijn maar het blijft bij ons echt doodstil. Doen ze nog wat? Zelfs totaal geen geruchten meer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 augustus 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 20:20 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja dat zou mooi zijn maar het blijft bij ons echt doodstil. Doen ze nog wat? Zelfs totaal geen geruchten meer.
Geen geruchten is m.i. juist precies de reden dat er iets te gebeuren staat.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 10 augustus 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Nja, doe mij elke dag maar 15 bullshit berichten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Clasie..

sbk38g.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO Den Haag - Feyenoord (zondag 10 augustus 2014, 12:30) 0-1









0.0147120