|
|
Nicotti
|
|
|
Van Duinen 1-0 Lex 1-1 Bilal 1-2 Alberg mist penalty in de 90e minuut, rood Mulder. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Met clasie erin gaat feyenoord het niet redden tegen denhaag of max gelijkspel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben we het straks wel over Lovert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik ben zeer benieuwd of er wat meer 'voetbal' in de ploeg komt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 10:56 schreef FR-Elmo het volgende:[..] Sneu... Beoordeel die man op z'n resultaten niet op een spraak gebrek. En de resultaten in de CL league zeggen me niet zoveel. Gemankeerd elftal. +1908.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak..
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Zal meteen duidelijk worden waar we staan, ben benieuwd wat voor tactiek Rutten gaat hanteren, heb nu nog niet zo'n goed beeld van zijn kunnen als trainert. Ik hoop dat hij meer kan dan alleen jonge spelers beter maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basacikoglu, Manu en Boëtius.
Weer die kut Mathijsen.. Gelukkig wel Basacikoglu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@JanDirkStouten: #Feyenoord met Wilkshire, Bilal en Manu in de basis. Geen Te Vrede en Schaken. #adofey Van Beek in centrum en Kongolo linksback. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 11:31 schreef Stylzz het volgende:@JanDirkStouten: #Feyenoord met Wilkshire, Bilal en Manu in de basis. Geen Te Vrede en Schaken. #adofey Van Beek in centrum en Kongolo linksback. van Beek zag ik helemaal niet meer staan bij laatste opstelling . Zelfs iet reserve. Hoe kan dat? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nog 52 minuten. Enigzins nerveus.... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 11:38 schreef legrande het volgende:[..] van Beek zag ik helemaal niet meer staan bij laatste opstelling . Zelfs iet reserve. Hoe kan dat? Klopt zag ik ook. Rusten? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Volgens mij is het hersteld en staat hij er nu wel bij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga zoeken naar een stream |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yep staat op t wedstrijdformulier |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 11:25 schreef MMM het volgende:Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basacikoglu, Manu en Boëtius. Weer die kut Mathijsen.. Gelukkig wel Basacikoglu. Ti's of Nelom of Mathijsen, kan er wel mee leven. Benieuwd hoe Manu met zijn basisplaats omgaat.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De brunch is klaar. eten en dan ? smullen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Smakelijk geile, op naar het toetje.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wie moet de doelpunten maken vandaag |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik vind dit wel de beste opstelling voor wat je nu in huis hebt alleen reservebank is matig. Ben benieuwd naar de niewelingen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maakt mij niet uit al is het Mulder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 11:25 schreef MMM het volgende:Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basacikoglu, Manu en Boëtius. Weer die kut Mathijsen.. Gelukkig wel Basacikoglu. Weer die KUT Mulder, Immers en Mathijsen ... MIM(E) Verder wel de juiste spelers |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ook dat is afwachten ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zie het niet zitten ... M&M erin . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AANWINSTEN STAAN VOOR OFFICIEEL DEBUUT VOOR FEYENOORD
Luke Wilkshire en Bilal Basaҫikoglu staan voor hun officiële debuut voor Feyenoord. Het eind vorige maand vastgelegde tweetal begint zondagmiddag in de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen tegen ADO Den Haag in de basis. Wilkshire neemt de positie van rechtsback in, terwijl Basaҫikoglu als rechteraanvaller begint en samen met Elvis Manu en Jean-Paul Boёtius de Rotterdamse voorhoede vormt. De basisplaats van Manu gaat ten koste van Mitchell Te Vrede, die tot de reservespelers behoort.
ADO Den Haag Feyenoord Aanvang: 12.30 uur
Opstellingen
ADO Den Haag: Hansen; Zuiverloon, Malone, Wormgoor, Meijers; Jansen, Alberg, Kristensen; Schet, Van Duinen en Kramer. Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basaҫikoglu, Manu en Boёtius.
Wisselspelers
ADO Den Haag: Zwinkels, Kanon, Buwalda, De Vlugt, Houtkoop, Ebuehi en Merencia. Feyenoord: Hahn, Nelom, Karsdorp, Vormer, Verhoek, Schaken en Te Vrede.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik ben er nog niet gerust op. Maar in principe wel blij met Manu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar als jij er niet gerust op ben..............d:-) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Eindelijk de best mogelijke aanval: Basaҫikoglu, Manu en Boёtius.
Ben benieuwd hoe Manu het gaat doen in de spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Sorry, maar kijk ik naar de selectie van ado mag dit toch geen probleem zijn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, opvreten die ooievaarts.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Lijdensweg denkt daar anders over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Herrie op het veld..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat heeft meer met 1 speler te maken , als die eruit zou zijn dan geef ik Feyenoord al 70% meer kans op een overwinning ! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
M. U. L. D. E. R. Denk ik |
|
|
|