|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zag hem net nog ff van Manu, mazzel dat die er nog in staat.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Manu had gewoon rood moeten krijgen! Smerige overtreding ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaja ti's wel duidelijk nu papegaai.. |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
- ADO gevaarlijker en 2x lat; - ADO met tien, terwijl het andersom had moeten zijn (Manu); - Elke standaardsituatie in ons eigen strafschopgebied piept en kraakt; - Aan Bilal zie je dat hij goed kan voetballen. Passje op Manu in begin was formidabel; - Wilkshere degelijk en durft naar voren te spelen; - Boëtius raakt geen knikker, maar wordt matchwinner. Dus: buitenkanten opzoeken, Immers dieper spelen en voorlopig lekker zo laten staan... Come on Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door Joeyyy -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: plus niet alleen de tweede gele kaart, maar ADO gaat nu de boel dicht gooien, dus hoge ballen voor de pot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: had ik gemist . (toilet denk ik) zie het net pas. smerige overtreding. dan Manu maar wisselen voor hij het recht trekt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Net zo'n type als Royston Drenthe, zit niet goed in de bovenkamer ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Manu idd maar wisselen voor Mitchel lijkt me een goede optie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Niks waarschijnlijk, we staan nog niet achter dus hij zal wel zeggen dat het goed gaat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:[..] plus niet alleen de tweede gele kaart, maar ADO gaat nu de boel dicht gooien, dus hoge ballen voor de pot. Precies. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarvoor? De afhaal chinees? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee man voor linksback en dan Kongolo centraal.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: sevillana - zondag 10 augustus 2014 - 13:27 edit quote deeplink quote: Op zondag 10 augustus 2014 - 13:23 schreef Els het volgende:
[..]
Of Manu eruit. Kans dat hij een 2e gele kaart krijgt, is groot. Manu idd maar wisselen voor Mitchel lijkt me een goede optie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Even de volledige tekst:
Net zo'n type als Royston Drenthe, zit niet goed in de bovenkamer ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Eto'o gespot in de A ren A |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij wil liever een paar van die labiele voetballers erbij? Nou veel succes! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 13:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Even de volledige tekst: Net zo'n type als Royston Drenthe, zit niet goed in de bovenkamer ... Bij jou ook niet, doet toch ook niemand moeilijk over? Beetje gif in de ploeg mag best |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hilarisch, die wil tussen de 2 en 3 miljoen salaris, is 33. Beetje t Makaay principe. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Maar die schiet er in de eredivisie zeker 15 in |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja vermoed dat hij nog meer wil verdienen dan dat.. Brands van PSV bevestigde dat er meer dan het dubbele van het salaris plafond werd gevraagd.. Dus in ieder geval meer dan 2 miljoen, kan zomaar 4 miljoen per jaar zijn. En dan wil hij ook nog dik tekengeld hebben, allerlei vreemde privileges e.d.
Hopen dat het doorgang vind, zal de boel daar flink ontregelen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Iemand bezwaar tegen als ik een dikke in de mondhoek hang? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doet iedere spits bij een topclub wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: behalve Te Vrede en Manu. :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die schieten er ook wel 15 in hoor.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 13:26 schreef Joeyyy het volgende:- ADO gevaarlijker en 2x lat; - ADO met tien, terwijl het andersom had moeten zijn (Manu); - Elke standaardsituatie in ons eigen strafschopgebied piept en kraakt; - Aan Bilal zie je dat hij goed kan voetballen. Passje op Manu in begin was formidabel; - Wilkshere degelijk en durft naar voren te spelen; - Boëtius raakt geen knikker, maar wordt matchwinner. Dus: buitenkanten opzoeken, Immers dieper spelen en voorlopig lekker zo laten staan... Come on Feyenoord! Onze verdediging staat ook niet goed, zeker niet bij standaardsituaties. Vorig jaar moest Pelle(!) dat doen. Nu doet niemand het. Waarom heb je Mathijsen dan? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Een dikke penis? Nee hoor een beetje gay is okay. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als hij niet stuk gaat, laatste jaren niet zo fantastisch hoor. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Heb 2 mondhoeken, dus welja prop dr maar bij |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ah, ik zie weer oude patronen, de heerlijke zenuwachtige ziekhuisballenopbouw met Mulder en Mathijsen. Heerlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ergerlijk gewoon, zo'n simpele bal.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Renato ik zie je steeds voorbij vliegen daar in Den Haag. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat is Feyenoord slecht zeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hoe lang duurt die wissel nog |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ado speelt zo met 9 man :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat die commentator de scheidsrechter bekritiseren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb een silvercard moa.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's een kwestie van geduld...... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ado ook met 10 man positioneel beter |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Wat fluit die Makkelie als een idioot zeg. Straks in laatste minuut zeker goedkope pingel voor ADO... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Valt me ook tegen ja, hoort ie niet te doen, hij had al meer kaarten dan dit kunnen geven, |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Volgens mij is de bal weg schieten naar gefloten te hebben toch gewoon geel? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ik vind onze nieuwe rechterflank op zich niet slecht spelen (kan altijd beter) |
|
|
|