BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Benodigd: maar niet gekregen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 09:21   quote  deeplink  
Chelsea heeft twee topkeepers, Cech en Courtois..
Er zal er 1 ontevreden op de bank moeten zitten, kunnen we er daar niet 1 van huren..(?)d:-)
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 24 juli 2014 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 09:21 schreef RenatoBos het volgende:
Chelsea heeft twee topkeepers, Cech en Courtois..
Er zal er 1 ontevreden op de bank moeten zitten, kunnen we er daar niet 1 van huren..(?)d:-)
onbetaalbaar. Mulder en Hahn moeten in staat worden geacht de klus in het doel te klaren. De Wolf zat gisteren op Fox Hahn nogal af te zeiken vanwege foutjes tegen "quote(ons) Sparta unquote"in de nacompetitie. Ondertussen ging Sparta redelijk kansloos de boot in tegen Dordt. Hahn heeft meer uitstraling dan Mulder en zijn fysiek is ook imposanter. Maar misschien dat de komst van Warner Erwin tot grotere hoogte stuwt. Waar het uiteindelijk omgaat is welke sluitpost heeft het vertrouwen van zijn verdedigers en hoe staat de hoofdtrainer er tegenover. Mulder is een raadselachtig vraagstuk voor mij en mijn idee is dat de komst van Warner bedoelt is om deze puzzle op te lossen. Volgens mij vond Ronald Koeman hem niet professioneel omdat hij, en hij was helaas niet de enige, geen idee had hoe Feyenoord er in de stand voorstond vorig jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 10:15   quote  deeplink  
Eens..
Els
 Els - donderdag 24 juli 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 00:01 schreef daan limbos het volgende:
Lul is een te groot woord, maar een mooie club in Centraal-Afrika wens ook ik hem
graag toe.
Je moet vast een man zijn om 'lul' een groot woord te vinden ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door Els --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 10:57   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif
craven
 craven - donderdag 24 juli 2014 - 11:38   quote  deeplink  
zal me niks verbazen als ze met El Hamdoui op de proppen komen, die moet immers weg bij Fiorentina
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 12:14   quote  deeplink  
,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 11:38 schreef craven het volgende:
zal me niks verbazen als ze met El Hamdoui op de proppen komen, die moet immers weg bij Fiorentina
http://forum.headliner.nl/topic-27543/p90/#1182817
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 12:15   quote  deeplink  
haha echt he.

http://www.headlines.nl/2733144/Italiaanse-media-linken-El-Hamdaoui-aan-Feyenoord/
daan limbos
 daan limbos - donderdag 24 juli 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Beste Els, ik wilde hiermee slechts aangeven dat ik het niet netjes vind om een speler van Feyenoord "lul" te noemen, ook al vind je hem, net als ik, niet goed genoeg voor onze club. Maar we weten dat Lijdensweg jegens Mulder gigantische haatgevoelens aan de dag legt. Al met al ben ik van mening dat het duo Gudde/van Geel het geduld van de supporters wel heel erg op de proef stelt, ik proef daar zelfs iets van minachting in. Financieel hebben ze het goed gedaan, maar ik krijg koude rillingen als ik aan het nieuwe seizoen denk. Dit kan nooit goed gaan. Eenmaal stopt het geluk dat ze met Guidetti en Pelle aan hun zijde vonden. Feyenoord is echt groter dan de heren Gudde en van Geel; het Legioen, dat is Feyenoord. En dat Legioen heeft eindelijk, na alle jaren van treurnis, recht op een goed elftal. De supporters moeten weer met de borst vooruit kunnen lopen, de 020 supporters met een glimlach aankijken en meewarig het hoofd schudden om het feit dat ze ver bij ons achterblijven. DAT willen de supporters. Feyenoord is niet het bezit van G&G en de VVF. Feyenoord is van alle mensen met een Feyenoord-hart.
craven
 craven - donderdag 24 juli 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
de f*ck....
salemi
 salemi - donderdag 24 juli 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 23:30 schreef ras het volgende:
Er moeten nu heel snel versterkingen gaan komen, zeker nu Feyenoord mee kan doen aan de voorronde Champions League.Voorgaande jaren was het moeilijk wegens gebrek aan financiële middelen. Nu met de verkoop van Pelle, Janmaat en Martins Indi moeten er heel snel een spits, vleugelaanvaller en verdediger komen anders lig je er europees net als voorgaande jaren zo uit en grijp je weer overal naast. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Dat lange wachten of afwachten wie er aangetrokken kan worden moet nu maar eens afgelopen zijn. Dat is fataal voor feyenoord. Snelheid van handelen is geboden en bittere noodzaak. Veel succes
Als Feyenoord deze ronde overleeft, wat op zich heel goed zou kunnen, kom je in de volgende ronde tegen geplaatste ploegen als Porto, Arsenal, Leverkusen, Napoli of Bilbao, mission impossible dus. Op deze manier kom je nooit in de CL. We zullen echt kampioen moeten worden. En dat had vorig seizoen al moeten gebeuren. Nu ben je al weer een heel stel goede spelers kwijt. Maar die goede spelers die we nu kwijt zijn verzaakten ook vorig seizoen voor het kampioenschap. Den Haag uit verlies, RKC uit verlies, NAC, Go Ahead en NEC uit gelijk.
Als we Besiktas uitschakelen zitten we in de groepsfase EL, dat is al heel wat.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 24 juli 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Een speler mag je geen lul noemen, maar vG+G mag je wel de grond inboren? Ik vind dat het de afgelopen 3 jaren bepaald geen treurnis was in de Kuip. Naar mijn idee heeft vG in de media heel duidelijk aangegeven hoe een koe een haas kan vangen. Ik denk verder dat de club pas echt een miljoenentransfer kan maken als De Vrij ook voor veel geld verkocht is. Eerst moest er afgerekend worden met het negatieve eigen vermogen, en vervolgens heeft de club idd aflossingsverplichtingen tegenover de VVF. En dat achterblijven van ajaks op Feyenoord? Dat gaat nog niet lukken zolang ze in amstedam nog het dubbele aan begroting hebben tov ons. Das dus nog toekomstmuziek. Rustig aan Daan, dan breekt het lijntje niet.
salemi
 salemi - donderdag 24 juli 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 23:52 schreef lijdensweg het volgende:
En die LUL van een Erwin Mulder moet men NOOIT meer opstellen, wat een drama weer bij dat tegendoelpunt. Het enige wat ie WEER deed was ... kijken als een dooie mus !!!
Martin van Geel kon er wel om lachen :-( Verkocht ie hem maar ergens aan een ploeg in Timboektoe ...
Als Rutten gisteren in de eerste de beste wedstrijd Hahn had opgesteld, had je Mulder mentaal geknakt bij het grof vuil kunnen zetten. Geen enkele trainer doet dat zonder aanleiding, omdat je er dan niets meer aan hebt de rest van het seizoen. Ik sluit niet uit dat bij een eventueeel mindere of slechte wedstrijd men Hahn al meteen gaat brengen. Voor mij mag het, maar zonder Mulder te beschadigen. Het is gewoon geen geweldige keeper, maar heeft wel zijn stinkende best gedaan.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 24 juli 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 13:42 schreef Nick4F het volgende:
Een speler mag je geen lul noemen, maar vG+G mag je wel de grond inboren? Ik vind dat het de afgelopen 3 jaren bepaald geen treurnis was in de Kuip. Naar mijn idee heeft vG in de media heel duidelijk aangegeven hoe een koe een haas kan vangen. Ik denk verder dat de club pas echt een miljoenentransfer kan maken als De Vrij ook voor veel geld verkocht is. Eerst moest er afgerekend worden met het negatieve eigen vermogen, en vervolgens heeft de club idd aflossingsverplichtingen tegenover de VVF. En dat achterblijven van ajaks op Feyenoord? Dat gaat nog niet lukken zolang ze in amstedam nog het dubbele aan begroting hebben tov ons. Das dus nog toekomstmuziek. Rustig aan Daan, dan breekt het lijntje niet.
Eens.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 24 juli 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 13:50 schreef salemi het volgende:

[..]

Als Rutten gisteren in de eerste de beste wedstrijd Hahn had opgesteld, had je Mulder mentaal geknakt bij het grof vuil kunnen zetten. Geen enkele trainer doet dat zonder aanleiding, omdat je er dan niets meer aan hebt de rest van het seizoen. Ik sluit niet uit dat bij een eventueeel mindere of slechte wedstrijd men Hahn al meteen gaat brengen. Voor mij mag het, maar zonder Mulder te beschadigen. Het is gewoon geen geweldige keeper, maar heeft wel zijn stinkende best gedaan.
Ik vind het een prima analyse.
van geil
 van geil - donderdag 24 juli 2014 - 17:19   quote  deeplink  
dan maar knakken, kan er niets van
die bal achter Mathijssen had hij ook moeten pakken.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 juli 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 12:15 schreef daan limbos het volgende:
Beste Els, ik wilde hiermee slechts aangeven dat ik het niet netjes vind om een speler van Feyenoord "lul" te noemen, ook al vind je hem, net als ik, niet goed genoeg voor onze club. Maar we weten dat Lijdensweg jegens Mulder gigantische haatgevoelens aan de dag legt. Al met al ben ik van mening dat het duo Gudde/van Geel het geduld van de supporters wel heel erg op de proef stelt, ik proef daar zelfs iets van minachting in. Financieel hebben ze het goed gedaan, maar ik krijg koude rillingen als ik aan het nieuwe seizoen denk. Dit kan nooit goed gaan. Eenmaal stopt het geluk dat ze met Guidetti en Pelle aan hun zijde vonden. Feyenoord is echt groter dan de heren Gudde en van Geel; het Legioen, dat is Feyenoord. En dat Legioen heeft eindelijk, na alle jaren van treurnis, recht op een goed elftal. De supporters moeten weer met de borst vooruit kunnen lopen, de 020 supporters met een glimlach aankijken en meewarig het hoofd schudden om het feit dat ze ver bij ons achterblijven. DAT willen de supporters. Feyenoord is niet het bezit van G&G en de VVF. Feyenoord is van alle mensen met een Feyenoord-hart.
Dankzij die lullen genaamd Eric Gudde en Martin van Geel leeft Feyenoord nog steeds ......... Dankzij DE lul genaamd: Erwin Mulder hebben we afgelopen jaren helaas geen titel kunnen vieren. Dus heb je gelijk dat ik een verschrikkelijke afkeer heb naar Erwin Mulder toe. Die kan dan OOK helemaal niks goed meer doen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door lijdensweg --
JanM
 JanM - donderdag 24 juli 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 19:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dankzij die lullen genaamd Eric Gudde en Martin van Geel leeft Feyenoord nog steeds ......... Dankzij DE lul genaamd: Erwin Mulder hebben we afgelopen helaas geen titel kunnen vieren. Dus heb je gelijk dat ik een verschrikkelijke afkeer heb naar Erwin Mulder toe. Die kan dan OOK helemaal niks goed meer doen!!
Huh, echt, serieus, meen je dat nou, hou eens op!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 juli 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 19:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Huh, echt, serieus, meen je dat nou, hou eens op!
Onze papegaai is er weer ...
ar
 ar - donderdag 24 juli 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 22:07 schreef R'dam-ech wel het volgende:

[..]

Bilal ?...wie is dat dan joh ..?
Basacikoglu.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 juli 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 12:15 schreef daan limbos het volgende:
Beste Els, ik wilde hiermee slechts aangeven dat ik het niet netjes vind om een speler van Feyenoord "lul" te noemen, ook al vind je hem, net als ik, niet goed genoeg voor onze club. Maar we weten dat Lijdensweg jegens Mulder gigantische haatgevoelens aan de dag legt. Al met al ben ik van mening dat het duo Gudde/van Geel het geduld van de supporters wel heel erg op de proef stelt, ik proef daar zelfs iets van minachting in. Financieel hebben ze het goed gedaan, maar ik krijg koude rillingen als ik aan het nieuwe seizoen denk. Dit kan nooit goed gaan. Eenmaal stopt het geluk dat ze met Guidetti en Pelle aan hun zijde vonden. Feyenoord is echt groter dan de heren Gudde en van Geel; het Legioen, dat is Feyenoord. En dat Legioen heeft eindelijk, na alle jaren van treurnis, recht op een goed elftal. De supporters moeten weer met de borst vooruit kunnen lopen, de 020 supporters met een glimlach aankijken en meewarig het hoofd schudden om het feit dat ze ver bij ons achterblijven. DAT willen de supporters. Feyenoord is niet het bezit van G&G en de VVF. Feyenoord is van alle mensen met een Feyenoord-hart.
De club bengelde een aantal jaar boven de afgrond. Nu is het een nagenoeg gezonde- en sportief behootlijk presterendeclub.
Dan moet je trots zijn. Deze club is van het infuus en herstelt zienderogen.
Ik loop met de borst vooruit: deze club gaat nooit dood.
Het Legioen heeft recht op succes.
Maar Het Legioen weet ook dat de club aan het herrijzen is.

Amen.
tomson
 tomson - vrijdag 25 juli 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 07:24   quote  deeplink  
Mooi geformuleerd Broedert..
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 25 juli 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Heel goed gezegd FR-Henk. Het is misschien lastig te accepteren dat we na 3 goede seizoenen nu waarschijnlijk niet de strijd om het kampioenschap aan kunnen gaan omdat er veel vaste krachten verkocht zijn. Maar de club is er wel degelijk beter op geworden en goed beleid is nodig voor continuiteit. Daarom vind ik het juist heel goed dat van Geel niet gelijk de portomonnee trekt. Enkele spelers die een kwaliteitsimpuls kunnen geven zou fijn zijn, maar deze spelers moeten wel binnen het beleid passen.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 25 juli 2014 - 13:19   quote  deeplink  
Voor de rechtervleugel zie ik er nog 2: Atzu (Chelsea) en Basacikoglu (Heerenveen). Vraag me af of die spelers 'betaalbaar' zijn. Ik denk niet dat Varkenoord al een rechterspits kan afleveren. Ik hoop dus maar op jong talent uit het buitenland. Hamdaoui lijkt me een veel te riskante zaak; hoop dat die lekker buiten de Kuip blijft. Dan liever Mitchell de kans geven. Verdedigend hoeven er voor mij geen dure aankopen meer bij. Van Beek kan dit seizoen helemaal op niveau komen als rechtsback. Dan heb je verder Boulharouz, Mathijssen, Kongolo en Nelom. Dan heb je Steenvoorden en die blonde linksback, en Cabral nog achter de hand.
Laten we ons geld maar uitgeven aan Dost.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 juli 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 12:30 schreef RinzeN het volgende:
Heel goed gezegd FR-Henk. Het is misschien lastig te accepteren dat we na 3 goede seizoenen nu waarschijnlijk niet de strijd om het kampioenschap aan kunnen gaan omdat er veel vaste krachten verkocht zijn. Maar de club is er wel degelijk beter op geworden en goed beleid is nodig voor continuiteit. Daarom vind ik het juist heel goed dat van Geel niet gelijk de portomonnee trekt. Enkele spelers die een kwaliteitsimpuls kunnen geven zou fijn zijn, maar deze spelers moeten wel binnen het beleid passen.
Geheel mee eens.
Feyenoord zou kampioen moeten worden?
Op basis van welke mogelijkhedenx?
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Jankmuilentopic.
:)
beuk
 beuk - woensdag 30 juli 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Rechtsback, spits en rechtsbuiten lijkt mij voldoende
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 20:13   quote  deeplink  
doe eerst maar n keeper.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 20:13   quote  deeplink  
En een keeper
Barabas
 Barabas - woensdag 30 juli 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 20:10 schreef beuk het volgende:
Rechtsback, spits en rechtsbuiten lijkt mij voldoende
rechtsback is niet nodig, wel een linksback
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 20:41   quote  deeplink  
backs zijn er genoeg.
MULDER MOET ER UIT
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Idd. Jankmuilentopic.
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:
Idd. Jankmuilentopic.
Yep.
had allemaal in het Mulder en Immers topic gepast.
RinzeN
 RinzeN - donderdag 31 juli 2014 - 10:02   quote  deeplink  
Vleugelaanvaller kunnen we afstrepen! De geruchten gaan steeds meer over een vertrek van Clasie. Mocht dit gebeuren, hoe zou dit opgevangen kunnen worden?

En wie zien jullie het liefste er nog bij komen?
Barabas
 Barabas - donderdag 31 juli 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Dost en nog een spits en, afgaande op Joris' spel van gisteravond, een CV
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:11   quote  deeplink  
Het liefst (behalve Bilal) ook Vossen (en anders Dost), Ziyech en een behoorlijke rechtsback. En Hahn moet heel snel Muldert uit de basis keepen. Dit wensenlijstje is misschien teveel van het goede. realistisch gezien heb je na Bilal (3,5 miljoen) en een spits (laten we zeggen 5 miljoen) maximaal nog 2,5 (=11miljoen-3,5-5) miljoen te besteden. Dan ga je toch naar goedkopere opties dan bv Ziyech kijken. Misschien moet je een extra middenvelder huren. Voor rechtsback is trouwens ook van belang hoeveel vertrouwen er in Cabral is. Is dat er, dan is het in principe niet nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 10:12   quote  deeplink  
Luke Wilkshire komt blijkbaar.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 10:14   quote  deeplink  
vleugelaanvaller is er nu!verdediger vind ik onzin,de verdediging staat....,spits moet er komen jah en mulder moet op de bank en verhoek moet weg evenals goossens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:17   quote  deeplink  
tja dan zou je zo'n elftal kunnen krijgen:

Hahn
Wilkshire-Van Beek-Mathijsen-Kongolo
Clasie-Immers/aankoop-Vilhena
Bilal-Vossen/Dost-Boëtius

Kan je kampioen mee worden. En als het een beetje meezit geraken we ook wel in de poulefase van de EL.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:
Luke Wilkshire komt blijkbaar.
hij zegt me wel wat maar ja als hij wat toevoegt als rutte dat vindt moeten ze dat zeker doen!
Els
 Els - donderdag 31 juli 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:
Luke Wilkshire komt blijkbaar.
Vraag me af wat we daarmee moeten. Los nog van het feit dat Feyenoord uiterst ongelukkig is met het aantrekken van 30+ spelers. Met uitzondering van Gio, uiteraard.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:17 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hij zegt me wel wat maar ja als hij wat toevoegt als rutte dat vindt moeten ze dat zeker doen!
Speelde bij FC Twente aantal jaar terug. Toen naar Dynamo Moskou gegaan dacht ik..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:17 schreef Els het volgende:

[..]

Vraag me af wat we daarmee moeten. Los nog van het feit dat Feyenoord uiterst ongelukkig is met het aantrekken van 30+ spelers. Met uitzondering van Gio, uiteraard.
ervaren, transfervrij en beviel me wel bij Twente.
Tijd doden tot Lopez Cabral zo ver is.
craven
 craven - donderdag 31 juli 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Welkom Luke! Alles beter dan schaken op de RB
Els
 Els - donderdag 31 juli 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Speelde bij FC Twente aantal jaar terug. Toen naar Dynamo Moskou gegaan dacht ik..
yep
Els
 Els - donderdag 31 juli 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ervaren, transfervrij en beviel me wel bij Twente.
Tijd doden tot Lopez Cabral zo ver is.
Nog niet enthousiast, maar dat komt misschien ook door de deceptie van gisteren. Ik hoop dan in elk geval dat hij transfervrij was?
Barabas
 Barabas - donderdag 31 juli 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:17 schreef Els het volgende:

[..]

Vraag me af wat we daarmee moeten. Los nog van het feit dat Feyenoord uiterst ongelukkig is met het aantrekken van 30+ spelers. Met uitzondering van Gio, uiteraard.
Joris zag er gisteren niet best uit, maar was vorig seizoen één van de sterkhouders. Om het aantrekken van oudere spelers op deze manier weg te zetten klopt niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 10:21 schreef Barabas het volgende:

[..]

Joris zag er gisteren niet best uit, maar was vorig seizoen één van de sterkhouders. Om het aantrekken van oudere spelers op deze manier weg te zetten klopt niet.
Laten we het inderdaad maar op opstartproblemen houden. Dit waren vermijdbare fouten in de zin van dat ze niet per se veroorzaakt worden doordat ie een jaartje ouder wordt. Als hij weer zijn niveau van vorig jaar behaald, dan is hij belangrijk voor Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Benodigd: maar niet gekregen









0.0072040