|
|
TheMenace
|
|
|
Tjah maar sparta hoort ook niet in Rotterdam.In Rotterdam hoort een topclub te zitten en dat is Feyenoord.bij een grote stad zoals Rotterdam is hoort een topclub en zeker geen sperma!!hahaha en tjah nick viergever ik neem je niks kwalijk ik bedoel je verliest het altijd als sperma zijnde van feyenoord dus dat je de kant van de neusjes neemt das begrijpelijk net als de rest van sperma nep rotterdammrs.Nu hoor je bij een winnende club die alleen maar jeugd jat van andere clubs en alles koopt en door corruptie wint.tjah nu kun je winnen he ach wees maar gelukkig op zo een manier kampioen te worden.dat kan zelfs de groot KNEUS!
ps:en je probeert weer in een goed daglicht te komen bij die bijlmertoeschouwers,hoe zielig ben je dan.je bent maar een beperkte speler.ik ben blij met onze....echte EIGEN jeugd!zoals kongolo van beek van steenvoorden etc die vind ik 3 klasse beter als jouw ouwe veteraan!mevrouw nick viergever
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dude laat lekker zitten druktemaker ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe ik had het al expres niet gepost daar ik wist dat hij hier een topic van zou gaan maken d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dus 'we' gaan ons druk zitten maken km wat Viergever zegt? Het gaat echt bergafwaarts hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 16:14 schreef Bosifyable het volgende:Dus 'we' gaan ons druk zitten maken km wat Viergever zegt? Het gaat echt bergafwaarts hier. haha nee hoor maar hij kan wel gewoon lekker zijn snavel houden met zijn domme gelul
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 16:23 schreef TheMenace het volgende:[..] haha nee hoor maar hij kan wel gewoon lekker zijn snavel houden met zijn domme gelul Neem er een voorbeeld aan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Lekker belangrijk wat Viergever zegt. Vroeger toen de Viergevers nog Vijfgevers waren, toen was het belangrijk, maar een zo gedegenereerd ras. pfffft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha nee ik ben een afmaker.geef de voorzet en ik maak hem af!haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: maar ik schiet hem ook vaak naast hoor P:...maar ja buitenspeldoelpunten gelden tegenwoordig toch ook?althans als het tegen (ons) is..... ik ben blij als (we) weer kunnen zingen dat al die scheidsrechters op zijn zachtst gezegt niet kunnen fluiten...maar dan op een andere manier.zeker die turk met zijn gladgestreken smoel en die op het wk floot die denkt dat hij wat is die kneus.....in de competitie fluit hij weer als een balletje die kNEUS
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 17:10 schreef TheMenace het volgende:[..] maar ik schiet hem ook vaak naast hoor P:...maar ja buitenspeldoelpunten gelden tegenwoordig toch ook?althans als het tegen (ons) is..... Kut KNJB ook he d:-) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahah ben blij dat je het echt vol overgave met me eens bent....p: is die snavel al gewit van je?P:
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
en wat was die mulder toch weer een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!wat een dooie lul,wanneer komt er nou eens een andere keeper in want hij stond er weer eens bij en keek er weer eens naar... |
|
|
|