BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De 10 duurste aankopen uit de geschiedenis van Feyenoord..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - zondag 11 september 2016 - 09:37   quote  deeplink  
Eens, al is het ook een kwestie van een beetje mazzel. Een van onze aankopen Tapia, Vejinovic en Gustafson zouden in potentie moeten kunnen doorbreken. Tapia doet het in het nationale elftal goed. Dat werkt ook marktwaarde verhogend....Alleen hij speelt niet....Voor mijn gevoel zijn dat wel spelers die in potentie geld kunnen opbrengen, alleen kiest de trainer er niet voor of de speler zelf laat het (nog) niet zien op het veld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 september 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2016 - 09:37 schreef CobusIII het volgende:
Eens, al is het ook een kwestie van een beetje mazzel. Een van onze aankopen Tapia, Vejinovic en Gustafson zouden in potentie moeten kunnen doorbreken. Tapia doet het in het nationale elftal goed. Dat werkt ook marktwaarde verhogend....Alleen hij speelt niet....Voor mijn gevoel zijn dat wel spelers die in potentie geld kunnen opbrengen, alleen kiest de trainer er niet voor of de speler zelf laat het (nog) niet zien op het veld.
Alle drie kunnen voetballen,daar ben ik van overtuigd.
Maar met het opstellen van 1 van deze 3 spelers raak je op de 1 of andere manier de balans kwijt...Dat leg aan hun manier van spelen en de tekortkomingen van de rest om het niveau op dat moment omhoog te trekken..Beetje moeilijk uit te leggen ..
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 september 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Tapia zou je prima naast El Ahmadi of Vilhena kunnen zetten, ben ik 100% van overtuigd. Zelfde geldt voor Vejinovic. Maar je kan niet Tapia en Vejinovic opstellen.

Gustafson kan je moeiteloos inpassen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De 10 duurste aankopen uit de geschiedenis van Feyenoord..









0.0076608