|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 11:20 schreef Enigma het volgende:Na weer een loze belofte over het te verwachten spel, na weer een anderhalf uur lang te hebben zitten balen van duizend keer tikkie breed en terug zonder enige efficiëntie, na weer geblunder in de defensie, na weer geen antwoord hebben op een spelopvatting van, nota bene, PEC Zwolle, na weer geen enkele directe versterking te hebben gehaald terwijl er genoeg geld is, na weer te hebben moeten aanschouwen dat Ajax nog steeds geen fatsoenlijke corner kan nemen, na weer te hebben moeten constateren dat er geen slimme speler bij loopt die een steekpass kan en durft te geven of zelf goed ruimtes vrij loopt, na weer een middenveld te hebben gezien met jongetjes die op meisjes lijken en al omvallen als een muis boe zegt... Ik ben er helemaal klaar mee, we betalen jaar in jaar uit dik geld en worden besodemieterd. Die titel zegt niks, zwolle vernederd ons twee keer in een half jaar; wat nou kampioen? Het is uit met de Boer. Mark my words; hij haalt het eind van dit seizoen zo niet. Dit wordt niet gepikt door Ajax publiek, van niemand.. KUTZOOI!!!!!!!!! +1 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 12:32 schreef Peterhs het volgende:[..] Heeft geen fuck met successupporter te maken. Ik ben ook fanatiek, maar als ik week na week zo teleurgesteld word, zullen er zeker speeldagen komen waar ik geen tijd voor vrij maak. Dan kunnen zij gewoon optyfen. Never nooit ouwe!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja leuk voor je, noem me zoals je wilt, maar ik blijf bij mijn standpunt. Als ik het kan zien kijk ik. Als ik meer te doen heb keek ik nog en schoof het door. Als ik dan dit iedere keer voorgeschoteld krijg dan schuif ik de wedstrijd door volgende keer. Dat is het resultaat van dit gezeik. Heeft niets te maken met meer of minder supporter zijn. Als ze nou hebben gestreden als leeuwen, alles gegeven hebben, dan zou ik er vrede mee hebben. Zo lang ze hier nog kilometers van vandaan zitten krijgen ze van 0,0% respect! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 12:38 schreef Peterhs het volgende:[..] Ja leuk voor je, noem me zoals je wilt, maar ik blijf bij mijn standpunt. Als ik het kan zien kijk ik. Als ik meer te doen heb keek ik nog en schoof het door. Als ik dan dit iedere keer voorgeschoteld krijg dan schuif ik de wedstrijd door volgende keer. Dat is het resultaat van dit gezeik. Heeft niets te maken met meer of minder supporter zijn. Als ze nou hebben gestreden als leeuwen, alles gegeven hebben, dan zou ik er vrede mee hebben. Zo lang ze hier nog kilometers van vandaan zitten krijgen ze van 0,0% respect! Eigen conclusie ouwe. Iemand die wedstrijden laat schieten omdat ze slecht voetballen is gewoon een successupporter. Wel juichen als wej winnen, maar er niet achter staan als wedstrijden slecht zijn. En inderdaad mag je balen en zeiken, maar je club niet steunen en aanmoedigen is triest. En dat is mijn mening. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is leuk dat iedereen altijd met spelers komt aanzetten, maar het is niet ons vak denk ik dan. Het kan toch niet zo zijn dat Ajax niet instaat is om met betere spelers zelf aan te komen zetten?
Wanneer je na het spel kijkt van gisteren dan zie je een vervolg van het matige spel van het afgelopen seizoen. Dan moet je toch kritisch kunnen zijn naar jezelf dat dit nooit het gewenste resultaat gaat opleveren.
Wanneer Ajax weer een matig seizoen gaat neerzetten en dit jaar geen kampioen wordt is de Boer zeker weg. Ook hij zal toch moeten inzien dat het anders moet?
Wanneer hij door blijft gaan met dezelfde manier van spelen dan wordt het voorspelbaar. En kunnen andere ploegen zich er gemakkelijk op inspelen.
Wat me zorgen baart is dat er ook zo weinig gecreëerd werd. Ook de lakse houding van veel jonge spelers was tekenend. Daarom heeft Ajax spelers nodig die wat ouder zijn en ervaring hebben.
Ajax heeft genoeg geld en ook vele spelers wat te bieden. CL, mee doen om het kampioenschap en een mooi stadion. Dan moet Ajax toch instaat zijn om er meer kwaliteit bij te halen. Of ben ik nou gek?
De staf moet gezamenlijk beleid maken dat de supporters weer een aantrekkelijk Ajax zien spelen. Wanneer je met de staf en het geld niet instaat ben om dit te realiseren ben je ongeschikt lijkt mij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 12:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Eigen conclusie ouwe. Iemand die wedstrijden laat schieten omdat ze slecht voetballen is gewoon een successupporter. Wel juichen als wej winnen, maar er niet achter staan als wedstrijden slecht zijn. En inderdaad mag je balen en zeiken, maar je club niet steunen en aanmoedigen is triest. En dat is mijn mening. Er zit denk ik een verschil in wat jij zegt. Als je nou een fervent stadionganger bent misschien. Ik kijk enkel thuis en nog niet eens via zon pakket. Bijna altijd via livestream. Tijd deel ik dus in zoals ik wil en als het niet uitkomt en ik mis er niets aan, dan niet.
Je oogst wat je zaait, dat is een mooi spreekwoord. Als je in ieder geval laat zien dat je ervoor wilt gaan dan praat niemand slecht over je. Dat is nu exact waar het over gaat. Dat jij alles makkelijk succes supporter noemt is misschien jou eigen probleem. Ik noem het gezond verstand en andere dingen zien dan alleen voetbal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 14:17 schreef Peterhs het volgende:[..] Er zit denk ik een verschil in wat jij zegt. Als je nou een fervent stadionganger bent misschien. Ik kijk enkel thuis en nog niet eens via zon pakket. Bijna altijd via livestream. Tijd deel ik dus in zoals ik wil en als het niet uitkomt en ik mis er niets aan, dan niet. Je oogst wat je zaait, dat is een mooi spreekwoord. Als je in ieder geval laat zien dat je ervoor wilt gaan dan praat niemand slecht over je. Dat is nu exact waar het over gaat. Dat jij alles makkelijk succes supporter noemt is misschien jou eigen probleem. Ik noem het gezond verstand en andere dingen zien dan alleen voetbal. Heeft totaal niets te maken met het feit of je een fervent stadionganger bent of dat je elke wedstrijd thuis kijkt. De reden die jij opgeeft is gewoon een reden van een successupporter. Niets meer en niets minder. Alleen kijken als de resultaten en het spel er zijn, maar als de resultaten of het spel minder is ineens wegblijven!
Ik ga over 2 weken op vakantie, kwam erachter dat er geen fox is daar en zou dus eigenlijk de topwedstrijden tegen die kaaskutten en pisboeren missen. Ik ben nu al aan het rondkijken daar in de buurt in welk CAFE er de wedstrijd wordt uitgezonden. Ik ga niet onvoorbereid weg, zelfs niet als het spel en de resultaten belabberd zijn!
Slecht praten over je club hoort erbij, daarvoor zijn wij allen fan van een club, maar wegblijven of niet kijken? No fucking way!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heeft totaal niets te maken met het feit of je een fervent stadionganger bent of dat je elke wedstrijd thuis kijkt. De reden die jij opgeeft is gewoon een reden van een successupporter. Niets meer en niets minder. Alleen kijken als de resultaten en het spel er zijn, maar als de resultaten of het spel minder is ineens wegblijven! Ik ga over 2 weken op vakantie, kwam erachter dat er geen fox is daar en zou dus eigenlijk de topwedstrijden tegen die kaaskutten en pisboeren missen. Ik ben nu al aan het rondkijken daar in de buurt in welk CAFE er de wedstrijd wordt uitgezonden. Ik ga niet onvoorbereid weg, zelfs niet als het spel en de resultaten belabberd zijn! Slecht praten over je club hoort erbij, daarvoor zijn wij allen fan van een club, maar wegblijven of niet kijken? No fucking way!!! Zegt meer over jou dan over mij. Ik kan jou ook benoemen als iemand die niet genoeg vreugde haalt uit zijn prive leven en alles erom heen. Dat je je vakantie laat leiden voor de voetbal. Sorry, maar ik ga op vakantie om er lekker tussenuit te gaan met de vrouw en lekker genieten. Als er ergens een wedstrijd is die ik wil zien zou het mooi meegenomen zijn tussendoor, maar is het er niet jammer dan.
Maar goed, je hebt zo'n eenzijdige plaat voor je kop, dat je toch maar 1 kant op kan denken, dus hier gaan we toch niet uitkomen. Bij deze is het dan ook het laatste wat ik erover gezegd heb. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heeft totaal niets te maken met het feit of je een fervent stadionganger bent of dat je elke wedstrijd thuis kijkt. De reden die jij opgeeft is gewoon een reden van een successupporter. Niets meer en niets minder. Alleen kijken als de resultaten en het spel er zijn, maar als de resultaten of het spel minder is ineens wegblijven! Ik ga over 2 weken op vakantie, kwam erachter dat er geen fox is daar en zou dus eigenlijk de topwedstrijden tegen die kaaskutten en pisboeren missen. Ik ben nu al aan het rondkijken daar in de buurt in welk CAFE er de wedstrijd wordt uitgezonden. Ik ga niet onvoorbereid weg, zelfs niet als het spel en de resultaten belabberd zijn! Slecht praten over je club hoort erbij, daarvoor zijn wij allen fan van een club, maar wegblijven of niet kijken? No fucking way!!! Ik kijk alles alleen het grootste gedeelte en dan vooral competitie en beker waren zo slaapverwekkend dat als je even je ogen dicht deed je niks miste. Soms ging er een half uur voorbij zonder een fatsoenlijke aanval op te zetten. Weer zo een seizoen en de lol gaat er wel een beetje af ja. Ik blijf kijken dat zeker maar ik kan niet garanderen dat ik af en toe even afgeleid raakt. Strijd, Spanning, Passie, Duels, Actie zo maar even wat kracht termen die voetbal leuk maken. Vorig seizoen waren de sleutel woorden: Saai, Tikkie terug, Balletje breed, slap, Slaapverwekkend |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Same here! Alleen verlies je toch ervaring enige minpunt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:39 schreef Peterhs het volgende:[..] Zegt meer over jou dan over mij. Ik kan jou ook benoemen als iemand die niet genoeg vreugde haalt uit zijn prive leven en alles erom heen. Dat je je vakantie laat leiden voor de voetbal. Sorry, maar ik ga op vakantie om er lekker tussenuit te gaan met de vrouw en lekker genieten. Als er ergens een wedstrijd is die ik wil zien zou het mooi meegenomen zijn tussendoor, maar is het er niet jammer dan. Maar goed, je hebt zo'n eenzijdige plaat voor je kop, dat je toch maar 1 kant op kan denken, dus hier gaan we toch niet uitkomen. Bij deze is het dan ook het laatste wat ik erover gezegd heb. Hahahaha als iemand een andere mening dan jouw heeft, heeft diegene gelijk een plaat voor zijn kop? Whahahaha ik weet toevallig dat jij discussies op deze manier elke keer beeïndigd dus had hier al rekening mee gehouden.
Tot over een jaar maar weer dan! Als je weer met je bek vooraan bij een eventuele huldiging staat! En o ja, kijk vooral niet als de wedstrijd er niet om vraagt. Zulke supporters kunnen we missen als kiespijn! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik kijk alles alleen het grootste gedeelte en dan vooral competitie en beker waren zo slaapverwekkend dat als je even je ogen dicht deed je niks miste. Soms ging er een half uur voorbij zonder een fatsoenlijke aanval op te zetten. Weer zo een seizoen en de lol gaat er wel een beetje af ja. Ik blijf kijken dat zeker maar ik kan niet garanderen dat ik af en toe even afgeleid raakt. Strijd, Spanning, Passie, Duels, Actie zo maar even wat kracht termen die voetbal leuk maken. Vorig seizoen waren de sleutel woorden: Saai, Tikkie terug, Balletje breed, slap, Slaapverwekkend En daar is het verschil Hummel10! Jij blijft tenminste kijken en zal geen wedstrijd willen missen, maar supporters die roepen dat ze betere dingen te doen hebben en desnoods een aantal wedstrijden willen missen omdat het spel toch dramatisch is zijn geen supporters maar successupporters! Als je niet kan kijken vanwege redenen (werk, privé-omstandigheden) is het een ander verhaal, maar niet kijken omdat je niet tevreden bent met het spel is gewoon ZIELIG!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:39 schreef Peterhs het volgende:[..] Zegt meer over jou dan over mij. Ik kan jou ook benoemen als iemand die niet genoeg vreugde haalt uit zijn prive leven en alles erom heen. Dat je je vakantie laat leiden voor de voetbal. Sorry, maar ik ga op vakantie om er lekker tussenuit te gaan met de vrouw en lekker genieten. Als er ergens een wedstrijd is die ik wil zien zou het mooi meegenomen zijn tussendoor, maar is het er niet jammer dan. Maar goed, je hebt zo'n eenzijdige plaat voor je kop, dat je toch maar 1 kant op kan denken, dus hier gaan we toch niet uitkomen. Bij deze is het dan ook het laatste wat ik erover gezegd heb. En o ja Peter, ik haal genoeg vreugde uit mijn privéleven hoor en dat kunnen velen hier beamen. Maar naast mijn gezin is mijn passie en leven AJAX!! Dus geen enkele wedstrijd zal ik laten schieten, zelfs niet als ik op vakantie ben! Jouw soort supporters zien we waarschijnlijk wanneer de kaarten voor een CL-finale worden verdeeld. Dan staan dat soort smurfen altijd vooraan! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Bij ons VVIJ zie ik veel aantrekkelijker wedstrijden waarin druk naar voren wordt gezet. Meestal levert dat zichtbaar resultaat op. Soms gaat het wel eens mis. Maar ze gaan er tenminste voor. En dat zijn dan nog jongens die zelfs hun contributie moeten betalen. En dat mis ik momenteel bij ons aller Ajax. We zeggen wel: WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE. Nou dat hebben we gezien. NOT. Ik mis de absolute wil om te winnen. En ik sluit mij aan bij die gasten die zeggen, dat als het zo doorgaat, dat De Boer het einde van het seizoen niet haalt. Maar dan hebben we een probleem erbij. Wie moet zijn opvolger worden. Handig om daar nu al over na te gaan denken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:53 schreef hjf het volgende:Bij ons VVIJ zie ik veel aantrekkelijker wedstrijden waarin druk naar voren wordt gezet. Meestal levert dat zichtbaar resultaat op. Soms gaat het wel eens mis. Maar ze gaan er tenminste voor. En dat zijn dan nog jongens die zelfs hun contributie moeten betalen. En dat mis ik momenteel bij ons aller Ajax. We zeggen wel: WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE. Nou dat hebben we gezien. NOT. Ik mis de absolute wil om te winnen. En ik sluit mij aan bij die gasten die zeggen, dat als het zo doorgaat, dat De Boer het einde van het seizoen niet haalt. Maar dan hebben we een probleem erbij. Wie moet zijn opvolger worden. Handig om daar nu al over na te gaan denken. Jari Litmanen.....logisch ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehehe met wie als assistent ouwe? Gaan wij er maar naast zitten? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb niet zoveel verstand van voetballen.....ik word wel chauffeur van jullie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ok ouwe, en mijn eerste doelstelling is een duidelijke! Alleen nog echte supporters op de tribune! Dus alle bobo's eruit! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 16:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok ouwe, en mijn eerste doelstelling is een duidelijke! Alleen nog echte supporters op de tribune! Dus alle bobo's eruit! ;-) Dan heb je een hoop te doen....kom je wel aan het voetballen toe dan ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daarvoor is Litmanen er toch? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De Boer doet ook niet alles alleen gap |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Duo-functie ouwe! Ik slaap gewoon niet meer! Overdag doe ik het 1, in de nacht het ander! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 16:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Duo-functie ouwe! Ik slaap gewoon niet meer! Overdag doe ik het 1, in de nacht het ander! ;-) Dat ben je al gewend, dat scheelt ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe daarom ouwe! Nu ook nog het nieuws dat Jong Ajax heeft verloren! Pffff wat kan een mens hebben in een weekend tijd? ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En zondag winnen we van vitesse en dan is alles weer anders ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zo is het Ronald....3-1 voor Ajax |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb gisteren de lange docu gezien van Litmanen. Jezus wat een passie en instelling. Daar kunnen velen nog wat van leren. Denk dat het geen slecht idee is om zo'n iemand voor de jeugd van Ajax erbij te hebben.
Het maakt toch niet uit hoe iemand Ajax beleefd, uiteindelijk is Ajax wel de club waar je supporter van bent. Ik kijk alle wedstrijden, ook als ze slecht zijn. Maar dat betekent niet dat je voor lief neemt. Puur omdat je van Ajax mag verwachten dat ze Ajax waardig voetbal aan ons laten zien. Anders doet er 1 of meerdere mensen niet goed hun werk. Cruyff zal toch ook inzien dat dit Ajax niet op de juiste wijze speelt. We hebben toch hem als klankboord?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Litmanen/////HELD !!!!!!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En o ja Peter, ik haal genoeg vreugde uit mijn privéleven hoor en dat kunnen velen hier beamen. Maar naast mijn gezin is mijn passie en leven AJAX!! Dus geen enkele wedstrijd zal ik laten schieten, zelfs niet als ik op vakantie ben! Jouw soort supporters zien we waarschijnlijk wanneer de kaarten voor een CL-finale worden verdeeld. Dan staan dat soort smurfen altijd vooraan! heeft natuurlijk ook temaken met fanatisme. ik heb jaren een seisoenskaart gehad door mijn werk heb ik dat moeten beeindigen. kijk nu alle wedstrijden op tv. zal ook niet minder kijken omdat het minder gaat. maar als ik op vakantie ga en ik kan daar geen wedstrijden zien is dat voor mij pech. en kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die bij begin van seisoen nu denken,ga ik zoveel geld uitgeven voor een seisoenskaart of kijk ik het lekker op tv. het gaat natuurlijk over een hoop geld niet alleen de seisoenskaart maar ook het hapje en drankje en de reis er naar toe. ik zal er in ieder geval geen wedstrijd minder om kijken alleen mijn humeur zal wat minder zijn. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Iedereen die met Litmanen gespeeld heeft was onder de indruk van zijn inzet. Hij was als eerste op het veld en vertrok weer als laatste. Los hiervan was hij de gene die iedereen wilde helpen. Dat is iets wat Ajax zeker wel kan gebruiken. En instelling zelfde verhaal.
Zwolle had ook gisteren opnieuw een betere mentaliteit. Feitelijk was het de zoveelste keer dat Ajax met weinig overtuiging speelde. Dan heb je iemand nodig die instaat is om dat nu juist eruit te krijgen. Anders blijft het zoals het nu is. En iedereen realiseert zich dat we er zo niet komen.
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:08 schreef bully het volgende:[..] heeft natuurlijk ook temaken met fanatisme. ik heb jaren een seisoenskaart gehad door mijn werk heb ik dat moeten beeindigen. kijk nu alle wedstrijden op tv. zal ook niet minder kijken omdat het minder gaat. maar als ik op vakantie ga en ik kan daar geen wedstrijden zien is dat voor mij pech. en kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die bij begin van seisoen nu denken,ga ik zoveel geld uitgeven voor een seisoenskaart of kijk ik het lekker op tv. het gaat natuurlijk over een hoop geld niet alleen de seisoenskaart maar ook het hapje en drankje en de reis er naar toe. ik zal er in ieder geval geen wedstrijd minder om kijken alleen mijn humeur zal wat minder zijn. Klopt Bully, maar de feitelijke discussie ging over het al dan niet kijken van wedstrijden omdat die niet om aan te gluren zijn! En daar heb ik een mening over gegeven. Of je nu stadionganger bent of televisiekijker, dat maakt voor mij geen verschil. Maar in mijn beleving ga je geen wedstrijden missen omdat het spel slecht is of de resultaten wat minder? Toch? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 20:09 schreef Bobby1972 het volgende:Ik heb het vorig jaar voortdurend gezegd dat Ajax kwaliteit mist. En dat het het nieuwe seizoen anders moet. Diverse spelers zoals van van der Hoorn en Kishna overtuigen totaal niet. Ajax moet selectiever zijn en spelers die niet overtuigen niet blijven behouden. Daarnaast moet er kwaliteit bij. Bij verlies van 010 heeft Ajax 10 miljoen extra erbij. Gebruik je geld dan een keer. Supporters willen nu weer een keer een stap vooruit. Met dit Ajax heeft deelname aan de CL totaal geen zin. Ajax moet initiatief nemen om haar supporters een beter en aantrekkelijker Ajax voor te schotelen. Ajax heeft nog 2 maand de tijd om de tekortkomingen met kwalitatief betere spelers op te lossen. het geld moet op het veld staan werd er gezegt. ik zie dat niet terug maar dat zeg ik al vanaf het begin. ze willen jeugd laten doorstromen vind ik goede zaak. maar doe dat dan wel met beleid en zorg dat je erachter of voor spelers heb staan die bij mindere periode van die speler kunnen invallen. maar wel spelers die kwalitatief ongeveer gelijk zijn. en vul dat aan met ervaring. maar het gaat nu alleen maar om zomin mogelijk geld uittegeven al is de kwaliteit veel minder. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:09 schreef Bobby1972 het volgende:Iedereen die met Litmanen gespeeld heeft was onder de indruk van zijn inzet. Hij was als eerste op het veld en vertrok weer als laatste. Los hiervan was hij de gene die iedereen wilde helpen. Dat is iets wat Ajax zeker wel kan gebruiken. En instelling zelfde verhaal. Zwolle had ook gisteren opnieuw een betere mentaliteit. Feitelijk was het de zoveelste keer dat Ajax met weinig overtuiging speelde. Dan heb je iemand nodig die instaat is om dat nu juist eruit te krijgen. Anders blijft het zoals het nu is. En iedereen realiseert zich dat we er zo niet komen. Weet je, die gasten hebben vandaag hun nieuwe pakken voor dit seizoen mogen passen! Die zijn gisteren allang weer vergeten, met uitzondering van De Boer! De supporters balen altijd veel langer! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:20 schreef bully het volgende:[..] het geld moet op het veld staan werd er gezegt. ik zie dat niet terug maar dat zeg ik al vanaf het begin. ze willen jeugd laten doorstromen vind ik goede zaak. maar doe dat dan wel met beleid en zorg dat je erachter of voor spelers heb staan die bij mindere periode van die speler kunnen invallen. maar wel spelers die kwalitatief ongeveer gelijk zijn. en vul dat aan met ervaring. maar het gaat nu alleen maar om zomin mogelijk geld uittegeven al is de kwaliteit veel minder. Daar ben ik het mee eens Bully! Ervaring is belangrijk, maar bij sommige supporters proef ik dat we het geld moeten uitgeven omdat we het hebben. En met die namen zit er ook totaal geen beleid achter! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt Bully, maar de feitelijke discussie ging over het al dan niet kijken van wedstrijden omdat die niet om aan te gluren zijn! En daar heb ik een mening over gegeven. Of je nu stadionganger bent of televisiekijker, dat maakt voor mij geen verschil. Maar in mijn beleving ga je geen wedstrijden missen omdat het spel slecht is of de resultaten wat minder? Toch? dat is wat ik al zei zal niet minder kijken alleen mijn humeur zal er wel onder lijden. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha als iemand een andere mening dan jouw heeft, heeft diegene gelijk een plaat voor zijn kop? Whahahaha ik weet toevallig dat jij discussies op deze manier elke keer beeïndigd dus had hier al rekening mee gehouden. Tot over een jaar maar weer dan! Als je weer met je bek vooraan bij een eventuele huldiging staat! En o ja, kijk vooral niet als de wedstrijd er niet om vraagt. Zulke supporters kunnen we missen als kiespijn! O ja? Komen we er wel uit dan? Jij kan enkel jou mening hierin zien en geen enkele andere dus. Zo'n succes supporter dat ik van de afgelopen 4 jaar, 1 huldiging heb gezien en die was ook gewoon op de tv. Wat een succesvierder... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En o ja Peter, ik haal genoeg vreugde uit mijn privéleven hoor en dat kunnen velen hier beamen. Maar naast mijn gezin is mijn passie en leven AJAX!! Dus geen enkele wedstrijd zal ik laten schieten, zelfs niet als ik op vakantie ben! Jouw soort supporters zien we waarschijnlijk wanneer de kaarten voor een CL-finale worden verdeeld. Dan staan dat soort smurfen altijd vooraan! Je praat alsof je me kent en met iedere post laat je meer en meer blijken hoe je mij dus niet kent. Ik ga sowieso zo goed als niet naar de wedstrijden toe, maar dit heeft hele andere reden die er niet toe doen. Dus domme opmerkingen over kaarten kun je ook gewoon weglaten. Zeker om je eigen visie kracht bij te kunnen zetten. Die CL kaarten mag je zo hebben. Misschien als je er 4 tegelijk koopt, krijg je misschien smurfin plakplaatje er gratis bij. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daar ben ik het mee eens Bully! Ervaring is belangrijk, maar bij sommige supporters proef ik dat we het geld moeten uitgeven omdat we het hebben. En met die namen zit er ook totaal geen beleid achter! wat ik nu vind dat ze voor dubbeltje op eerste ring willen zitten. heb liever dat ze 1 of twee goede aankopen doen voor iets meer dan 3 of 4 van de twijfelachtige wat ze nu doen. wat ik ook vind dat ze heelveel zogenaamde supertalenten aankopen waar er al enkele weer van zijn weg gestuurt. gaat niet om aankopen van 16 miljoen dat wil niemand meer. maar een vd Hoorn en Duarte koste samen ook 7 of 8 miljoen. daar had je een kwalitatief betere speler voor kunnen halen. maar nu heb je na aantal jaren op de centen zitten wel een achterstand opgelopen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Juist wanneer je kwalitatief betere spelers hebt zal de rest zich er sneller aan optrekken. Dus werkt het in je voordeel. Daarom slaat de keuze om nauwelijks iets uit te geven nergens op. Natuurlijk moet je leren van de fouten uit het verleden, maar je moet ook instaat zijn je aan te passen aan de huidige situatie. En wanneer dat als consequentie heeft dat je geld moet uitgeven voor kwaliteit dan is dat zo. Voor wie willen ze zich bewijzen dat ze geen geld uitgeven?
Misschien moet Ajax een keer een intern onderzoek laten doen naar de inbreng van iedereen individueel die werkzaam is voor het eerste van Ajax. Het gaat om rendement en kwaliteit. Wanneer Ajax met de hoogste begroting in ons land niet instaat is om Ajax waardig voetbal neer te zetten dan is daar altijd een reden voor.
Wees dan reëel en kijk een keer naar jezelf in de spiegel.
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
" wat ik nu vind dat ze voor dubbeltje op eerste ring willen zitten "
Mooi verwoord, dat gevoel heeft iedereen denk ik wel. Daarom vroeg ik me ook af voor wie ze zich willen bewijzen om geen geld uit te geven. Ze moeten zich puur richten op die posities waar nu kwaliteit ontbreekt. En dan de consequentie aanvaarden dat daar een bepaalde prijs aanhangt. De werkwijze nu gaat niet werken om een Ajax waardig niveau te realiseren.
Soms denk ik dat het pas gaat veranderen wanneer Ajax geen kampioen wordt en een slecht seizoen draait. Dat er dan bepaalde mensen verdwijnen. Welke reden is ervoor om het zover te laten komen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 20:02 schreef Bobby1972 het volgende:" wat ik nu vind dat ze voor dubbeltje op eerste ring willen zitten " Mooi verwoord, dat gevoel heeft iedereen denk ik wel. Daarom vroeg ik me ook af voor wie ze zich willen bewijzen om geen geld uit te geven. Ze moeten zich puur richten op die posities waar nu kwaliteit ontbreekt. En dan de consequentie aanvaarden dat daar een bepaalde prijs aanhangt. De werkwijze nu gaat niet werken om een Ajax waardig niveau te realiseren. Soms denk ik dat het pas gaat veranderen wanneer Ajax geen kampioen wordt en een slecht seizoen draait. Dat er dan bepaalde mensen verdwijnen. Welke reden is ervoor om het zover te laten komen? Nu zitten alleen wij te zeuren maar als als we geen kampioen worden gaan er veel meer ogen open en dan kan de Boer opdonderen en moeten er wel aankopen komen. Beter nu alvast een beetje investeren en gewoon verzorgd voetbal op de mat leggen. Tikkie terug, Tikkie breed ben ik zo zat |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 20:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nu zitten alleen wij te zeuren maar als als we geen kampioen worden gaan er veel meer ogen open en dan kan de Boer opdonderen en moeten er wel aankopen komen. Beter nu alvast een beetje investeren en gewoon verzorgd voetbal op de mat leggen. Tikkie terug, Tikkie breed ben ik zo zat Ik zeik en zeur ook hoor, alleen de namen die genoemd worden kan ik me niet in vinden. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Dat had je echt niet hoeven zeggen. Dat hadden we met z'n allen allang gemerkt. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Dreamer. Say you were a dreamer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zeik en zeur ook hoor, alleen de namen die genoemd worden kan ik me niet in vinden. Nee prima maar er mag nog wel iets bij dat mag duidelijk zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is ook mijn taak niet hier op het forum.....trollen en uitdagen dat is mijn taak en etterbakkies wegjagen en daar bedoel ik jou niet mee |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het gaat niet alleen om kampioen worden. Aantrekkelijker voetbal met meer passie en overtuiging. Dan zul je het ook in de CL beter doen.
Persoonlijk maak ik me vooral zorgen door de passieve houding. De manier van denken en werken blijft zoals die is. De Boer zal moeten laten zien dat hij net als van Gaal zich kan aanpassen aan de situatie. Doorgaan op dezelfde manier zie ik als het grootste gevaar. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Van mij hoeft er niemand weg van de staf. Maar wanneer ze zich niet aanpassen is dat een logisch gevolg.
Ajax kan toch met de huidige middelen en geld een Ajax waardig team neerzetten? Of is dat teveel gevraagd door de supporters? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 22:16 schreef Bobby1972 het volgende:Het gaat niet alleen om kampioen worden. Aantrekkelijker voetbal met meer passie en overtuiging. Dan zul je het ook in de CL beter doen. Persoonlijk maak ik me vooral zorgen door de passieve houding. De manier van denken en werken blijft zoals die is. De Boer zal moeten laten zien dat hij net als van Gaal zich kan aanpassen aan de situatie. Doorgaan op dezelfde manier zie ik als het grootste gevaar. Dat is tot in de kleine puntjes perfect verwoord en nu juist zoals het is. Ik heb liever dat ze 3de worden dan eerste, als er dan maar wel keihard voor geknokt is. Eerste worden terwijl je nooit overtuigd en eigenlijk door stink geluk kampioen word, daar kan je toch niet blij van worden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 22:29 schreef Peterhs het volgende:[..] Dat is tot in de kleine puntjes perfect verwoord en nu juist zoals het is. Ik heb liever dat ze 3de worden dan eerste, als er dan maar wel keihard voor geknokt is. Eerste worden terwijl je nooit overtuigd en eigenlijk door stink geluk kampioen word, daar kan je toch niet blij van worden.. Klinkt Rotterdams.....maar ben het wel met je eens....ik word al voor kakkie uitgescholden via telefoon en pb ....maar blijf jood tot aan mijn dood.
|
|
|
|