BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Tito Villalba topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Tito..

3651_hector_daniel_villalba.jpg

Villalba komt uit de jeugdacademie van CA San Lorenzo de Almagro. Hij debuteerde in 2012 in de Argentijnse Primera División. Hij scoorde reeds 5 doelpunten uit 28 competitiewedstrijden voor de club uit Buenos Aires.

http://youtu.be/93GiWY6ZFk8
http://youtu.be/-iejTYWdj0k
http://youtu.be/nXnCNx4o_wI
http://youtu.be/P1dRiVczyYA

Schijnt tocht te komen, San. Lorenzo wilt het bod accepteren..
Bron:https://mobile.twitter.com/KuipTalk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door RenatoBos --
G-child
 G-child - zaterdag 26 juli 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Snel ventje als ik youtube mag geloven. Zou mooi zijn als we eens niet uit de al bekende vijver vissen. Ik mis soms de creativiteit in aankoopbeleid, waar onze jeugd altijd de kans moet krijgen. Breedte van de selectie laat alleen vaak te wensen over.... Anders had je verhoek allang op de tribune kunnen zetten.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 juli 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:25 schreef G-child het volgende:
Snel ventje als ik youtube mag geloven. Zou mooi zijn als we eens niet uit de al bekende vijver vissen. Ik mis soms de creativiteit in aankoopbeleid, waar onze jeugd altijd de kans moet krijgen. Breedte van de selectie laat alleen vaak te wensen over.... Anders had je verhoek allang op de tribune kunnen zetten.
Dat had ook gekund, maar ze hebben de ballen er niet voor bij Feyenoord.
Anders kan ik het niet verklaren dat die kneuzen zoals: Mulder, Verhoek, Nelom en Goossens steeds de kans weer krijgen ...
G-child
 G-child - zaterdag 26 juli 2014 - 20:30   quote  deeplink  
100% mee eens Lijdensweg, is niet om aan te gluren. Mulder grabbelaar eerste klas en angsthaas in de 16. Verhoek hoef ik niet eens woorden aan vuil te maken, hij laat zijn onkunde altijd zien.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:25 schreef G-child het volgende:
Snel ventje als ik youtube mag geloven. Zou mooi zijn als we eens niet uit de al bekende vijver vissen. Ik mis soms de creativiteit in aankoopbeleid, waar onze jeugd altijd de kans moet krijgen. Breedte van de selectie laat alleen vaak te wensen over.... Anders had je verhoek allang op de tribune kunnen zetten.
Jeugd werd natuurlijk 'noodgedwongen' ingezet omdat er geen financiën waren. Wat uiteindelijk goed heeft uitgepakt voor Feyenoord..
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 26 juli 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat had ook gekund, maar ze hebben de ballen er niet voor bij Feyenoord.
Anders kan ik het niet verklaren dat die kneuzen zoals: Mulder, Verhoek, Nelom en Goossens steeds de kans weer krijgen ...
mee eens alleen nelom vind ik zo een slechte nog niet...
G-child
 G-child - zaterdag 26 juli 2014 - 20:49   quote  deeplink  
Snap alleen niet waarom ze de gok niet nemen met Guidetti... Slechter dan met Cissé kan het niet gaan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:49 schreef G-child het volgende:
Snap alleen niet waarom ze de gok niet nemen met Guidetti... Slechter dan met Cissé kan het niet gaan.
Dost heeft de voorkeur..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door RenatoBos --
G-child
 G-child - zaterdag 26 juli 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Niet leuk om eens twee goede spitsen te hebben? Stel Dost valt uit, sta je weer met lege handen in de duels die er toe doen. En het 4-4-2 concept wat Rutten al geprobeerd heeft kan dan ook makkelijker uitgevoerd worden m.i.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 26 juli 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:30 schreef G-child het volgende:
100% mee eens Lijdensweg, is niet om aan te gluren. Mulder grabbelaar eerste klas en angsthaas in de 16. Verhoek hoef ik niet eens woorden aan vuil te maken, hij laat zijn onkunde altijd zien.
precies,ik ben er ook klaar mee,zet hahn maar op het doel nu
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 26 juli 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:49 schreef G-child het volgende:
Snap alleen niet waarom ze de gok niet nemen met Guidetti... Slechter dan met Cissé kan het niet gaan.
ook dat
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 26 juli 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dost heeft de voorkeur..
ook dat
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 26 juli 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:57 schreef G-child het volgende:
Niet leuk om eens twee goede spitsen te hebben? Stel Dost valt uit, sta je weer met lege handen in de duels die er toe doen. En het 4-4-2 concept wat Rutten al geprobeerd heeft kan dan ook makkelijker uitgevoerd worden m.i.
dost en guidetti samen met drenthe erbij dan ben je echt compleet
en ik heb alle vertrouwen in kongolo steenvoorden slegers en van beek niks mis mee ik denk dat ze beter zijn als wat er stond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door TheMenace --
G-child
 G-child - zaterdag 26 juli 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Drenthe lijkt me het proberen ook wel waard, mits hij zijn salaris terug wil schroeven. 1 gelukte schaar per wedstrijd is al 100% meer rendement dan Verhoek...
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 26 juli 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 21:29 schreef G-child het volgende:
Drenthe lijkt me het proberen ook wel waard, mits hij zijn salaris terug wil schroeven. 1 gelukte schaar per wedstrijd is al 100% meer rendement dan Verhoek...
2 keer ook dat haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 21:29 schreef G-child het volgende:
Drenthe lijkt me het proberen ook wel waard, mits hij zijn salaris terug wil schroeven. 1 gelukte schaar per wedstrijd is al 100% meer rendement dan Verhoek...
Ghehe +1..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:49 schreef G-child het volgende:
Snap alleen niet waarom ze de gok niet nemen met Guidetti... Slechter dan met Cissé kan het niet gaan.
Cissé (en zijn teen) is misschien het voorbeeld om het met Guidetti (en zijn 'virus' ) niet aan te durven..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 20:49 schreef G-child het volgende:
Snap alleen niet waarom ze de gok niet nemen met Guidetti... Slechter dan met Cissé kan het niet gaan.
Cissé (en zijn teen) is misschien het voorbeeld om het met Guidetti (en zijn 'virus' ) niet aan te durven..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:11   quote  deeplink  
Pfffffff..sorry..
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 26 juli 2014 - 23:11   quote  deeplink  
Het Balbaloa een leuke vriendin?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:11   quote  deeplink  
Dat zou je van geil moeten vragen..
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 26 juli 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Als echte scout heb ik vanavond gekeken naar onze vrienden uit Amsterdam die een wedstrijd speelden in het verre Lissabon. Behoudens het feit dat de Lisbonezen er met de pet naar gooiden speelden de Arenabewoners niet slecht, Kizna maakte een mooi doelpunt en Picasso stopte een (slap ingeschoten) penantie. Toch denk ik dat Ajax1 niet graag tegen ons gaat spelen en dat ze ook niet makkelijk van ons zullen winnen. Dat denk ik nog steeds na het zien van deze zwak verontrustende beelden vanuit het verre verre Portugal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door sportdwaas --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Goed nieuws..!!
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 26 juli 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:
Goed nieuws..!!
Soms heb ik het idee dat in Nederland de tegenstanders niet worden geanalyseerd omdat ze het na een verlies altijd hebben over eigen domme fouten en zo..

Weten jullie eigenlijk of er Feyenoord1 selectiespelers rondhangen op dit forum? Volgens mij Clasie (MMM), Goossens (Lijdensweg), Verhoek (Els) en Immers (hotjumper)zeker. Mathijssen is te oud, die weet niet hoe een computer werkt. Boula financiert de Nederlandse Isis website dus die heeft het daar te druk mee. Wie hebben jullie geïdentificeerd?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Jij bent Immers een dwaas..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 juli 2014 - 23:43   quote  deeplink  
Hoi!
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 26 juli 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:43 schreef Stylzz het volgende:
Hoi!
Mulder!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Hey daar hebben we Ronald (Koeman)..
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 26 juli 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:45 schreef RenatoBos het volgende:
Hey daar hebben we Ronald (Koeman)..
Tzere is mij englis te good four
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 26 juli 2014 - 23:55   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=bXhQNRsH3uc
JanM
 JanM - zondag 27 juli 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:47 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Tzere is mij englis te good four
Zis time I will sea it true the fingers ...

My name is Mulder ... Jan Mulder!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Whahahahahaaaa
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 00:05   quote  deeplink  
De broer van..(?)
daan limbos
 daan limbos - zondag 27 juli 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Volgens mij is Lijdensweg Mulder (ken Uzelf)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 juli 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 23:37 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Soms heb ik het idee dat in Nederland de tegenstanders niet worden geanalyseerd omdat ze het na een verlies altijd hebben over eigen domme fouten en zo..

Weten jullie eigenlijk of er Feyenoord1 selectiespelers rondhangen op dit forum? Volgens mij Clasie (MMM), Goossens (Lijdensweg), Verhoek (Els) en Immers (hotjumper)zeker. Mathijssen is te oud, die weet niet hoe een computer werkt. Boula financiert de Nederlandse Isis website dus die heeft het daar te druk mee. Wie hebben jullie geïdentificeerd?
Wordt tijd dat je balletjes gaaan indalen.

Was getekend,

Joris Mathijsen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 00:05 schreef daan limbos het volgende:
Volgens mij is Lijdensweg Mulder (ken Uzelf)
Zou kunnen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Feyenoord neemt snel beslissing over flankspeler Villalba

600x400-villalba.jpg

Feyenoord neemt op korte termijn een beslissing over Hector Villalba. De Rotterdammers hebben de 20-jarige Argentijn onlangs bekeken en zijn op de hoogte van de voorwaarden om hem in te lijven. Als de speler van San Lorenzo daadwerkelijk naar Rotterdam komt, wordt hij zeker niet de opvolger van de naar Southampton vertrokken Graziano Pellè.

Villalba is een flankspeler. Voor de spitspositie staat Bas Dost nog altijd hoog op het verlanglijstje van technisch directeur Martin van Geel.

Komende woensdag speelt Feyenoord in de voorronde van de Champions League tegen Besiktas. De return is een week later in Turkije.
Bron:Rijnmond
moa
 moa - zondag 27 juli 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 15:37 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord neemt snel beslissing over flankspeler Villalba

[ afbeelding ]

Feyenoord neemt op korte termijn een beslissing over Hector Villalba. De Rotterdammers hebben de 20-jarige Argentijn onlangs bekeken en zijn op de hoogte van de voorwaarden om hem in te lijven. Als de speler van San Lorenzo daadwerkelijk naar Rotterdam komt, wordt hij zeker niet de opvolger van de naar Southampton vertrokken Graziano Pellè.

Villalba is een flankspeler. Voor de spitspositie staat Bas Dost nog altijd hoog op het verlanglijstje van technisch directeur Martin van Geel.

Komende woensdag speelt Feyenoord in de voorronde van de Champions League tegen Besiktas. De return is een week later in Turkije.
Bron:Rijnmond
Zoals verwacht voor de flank, snel halen die gast.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Ie er nog niet dan d:-)
moa
 moa - zondag 27 juli 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 15:39 schreef RenatoBos het volgende:
Ie er nog niet dan d:-)
Hij is al bij de Kuip gespot:

14j9v6x.jpg

(foto gemaakt door L)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Meesterlijk..
knipoog_groot.gif
G-child
 G-child - zondag 27 juli 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Nog meer van deze Villalba bekeken, gaat ons wel bevallen denk ik! Snel en een flinke drive
Barabas
 Barabas - zondag 27 juli 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Moest ff zoomen, maar zeker goed gezien!
moa
 moa - zondag 27 juli 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Grote vent trouwens, die multipla past er twee keer in.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 juli 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Komt de Argentijnse vleugelaanvaller Tito Villalba naar Feyenoord? Een kort gesprek
Gaat Feyenoord een Argentijns talent aantrekken? De afgelopen dagen circuleerde op internet een gerucht dat Feyenoord interesse heeft in de twintigjarige Argentijnse vleugenaanvaller Hector Tito Villalba, een speler van San Lorenzo. Tegen RTV Rijnmond bevestigde Feyenoord vandaag de interesse. In samenwerking met Ignacio Ostertag, een Argentijnse sportverslaggever en Feyenoord-supporter, publiceer ik nu een eerste, exclusief gesprek met wat zomaar eens dé verrassing van Feyenoord deze zomer en dit seizoen kan worden.

Kent de gisteren twintig geworden Hector Daniel Villalba, voetbalnaam Tito, de Eredivisie? Jazeker. De buitenspeler volgt Europees voetbal en laat aan Leven met Feyenoord weten gecharmeerd te zijn van de Nederlandse competitie, die hij net als de Engelse, Duitse en Spaanse volgt. Het zal ook hierom zijn dat hij ook Feyenoord kent. En van het WK, natuurlijk.

Denkt Villabla dat hij de nieuwe Julio Ricardo Cruz kan worden? De populariteit van de Argentijnse topschutter was enorm, te meer vanwege zijn grote rol in het behalen van het landskampioenschap in 1999. Door de telefoon klinkt een lach. Tito kent Cruz, net als Patricio Graff, die eveneens eind jaren negentig in het rood en wit voetbalde, en weet wat hij voor Feyenoord heeft betekend. Maar of hijzelf de nieuwe Cruz wordt? Het zou mooi zijn, zegt hij, om zon nalatenschap als Cruz op te bouwen bij Feyenoord. Maar het is vooralsnog iets tussen San Lorenzo en Feyenoord. Hij klinkt nederig, wat bescheiden. Maar door zijn stem heen hoor je dat hij meer weet. Er speelt iets.

Hier is Villalba bezig met een solo van eigen helft, die eindigt in een geweldige goal. Ik laat de vergelijking met Maradona maar even achterwegehttps://www.youtube.com/watch?v=9L2Oy0ZyX1s

Toen was het gesprek ten einde. Villalba was enthousiast, over voetbal, over de Eredivisie, over Julio Cruz, tussen de regels door ook over Feyenoord, maar moet zich nu concentreren op de aanstaande wedstrijden in de Copa Libertadores met zijn San Lorenzo. Het is dan ook niet aannemelijk dat hij op korte termijn, zoals voor de Champions League-wedstrijden tegen Besiktas, al naar Rotterdam komt. Bovendien is het nu nog iets tussen San Lorenzo en Feyenoord, benadrukt hij. Zaterdag bevestigde clubvoorzitter Matias Lammens dat er nog geen officieel contact is tussen beide clubs, hoewel ook uit zijn stem wel een zekere interesse van Feyenoord doorklonk. Bovendien, benadrukte hij, zou hij een bod van 2.4 miljoen euro, de afkoopsom die in zijn volgend jaar aflopende contract staat, accepteren. Hij kan niet anders, maar ook hij leek meer te weten.

Het belangrijkste zegt Villalba in zijn laatste zin van een bijzonder gesprek, maar ach, hij is enthousiast, vlak voordat hij op moet hangen: the deal is not yet.

Yet. Er speelt iets.

NB: Doordat ik in de afgelopen jaren regelmatig met internationale journalisten samengewerkt heb aan artikelen over voetbal in het algemeen en Feyenoord vaak in het bijzonder, heb ik een aardig netwerkje opgebouwd van journalisten. Zo ook in Argentinië. Ignacio Ostertag ken ik al enkele jaren en is een betrouwbare journalist, bovendien een groot Feyenoord-supporter. Zonder zijn werk zou het onmogelijk zijn geweest de afgelopen dagen contacten gelegd te hebben met San Lorenzo-voorzitter Matias Lammens en de voetballer zelf. Ik stelde de vragen, Ignacio sprak Spaans met Villalba. Grote dank, Ignacio!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 juli 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Ben benieuwd!
ar
 ar - zondag 27 juli 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Ik ook..heb wel een goed gevoel bij die knul!
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Eindelijk.
n nieuwe naam, en een die niet voor de hand lag.
ar
 ar - zondag 27 juli 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 20:27 schreef van geil het volgende:
Eindelijk.
n nieuwe naam, en een die niet voor de hand lag.
Werkt toch enigzins verfrissend idd.
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 20:33 schreef ar het volgende:

[..]

Werkt toch enigzins verfrissend idd.
juist!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Tito Villalba topic









0.0076560