BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slecht nieuws Feyenoord: Everton rekent op komst vervanger Dost

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 juli 2014 - 18:12   quote  deeplink  
Het zal me niks verbazen dat het weer niet lukt aangezien alles weer veels te lang duurt.Kom op van geel sta is op van je kruk kruk.....P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 juli 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Slotje maar weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door Bosifyable --
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 18:18   quote  deeplink  
goed nieuws
Barabas
 Barabas - zondag 27 juli 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Volgens mij willen ze helemaal niet verder met Dost. Als Lukaku niet komt dan gaan ze toch voor de volgende kandidaat...?!?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Heeft niks met van geel te maken wat Dost betreft heeft met Wolfsburg te maken en/of Lukaku die maar al te graag in de PL wilt spelen, Wolfsburg heeft een bod van 30 miljoen neergelegd, dat moet mijn inziens meer dan voldoende zijn voor zo'n speler. Maar ja als tie niet wilt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 18:18 schreef Barabas het volgende:
Volgens mij willen ze helemaal niet verder met Dost. Als Lukaku niet komt dan gaan ze toch voor de volgende kandidaat...?!?
Hebben ze wat anders dan Dost dan..(¿)
Barabas
 Barabas - zondag 27 juli 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 18:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hebben ze wat anders dan Dost dan..(¿)
begrijp je het zelf nog?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 18:29 schreef Barabas het volgende:

[..]

begrijp je het zelf nog?
Zeker wel, waar doel je op..
Barabas
 Barabas - zondag 27 juli 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Lees maar ff terug.... en dan lezen wat er staat en geen aannames doen of anderszins voor anderen denken en spreken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 18:32 schreef Barabas het volgende:
Lees maar ff terug.... en dan lezen wat er staat en geen aannames doen of anderszins voor anderen denken en spreken.
Das geen antwoord op mijn vraag, want die begrijp ik nog steeds niet en met deze post al helemaal niet meer..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Dus waar doel je op..
Barabas
 Barabas - zondag 27 juli 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Dan lijkt het mij beter om het hier bij te laten. Met alle respect.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Want omdat ik het niet snap volgens jouw..? Soory hoor maar je bent in deze echt niet te volgen..Zo'n stomme vraag stelde ik nou toch ook weer niet..
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 juli 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Top.
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 juli 2014 - 18:53   quote  deeplink  
hahahahahahahaha

dit is nog leuker dan voetbal zelf want dit is echt.......P:

ach ja we zien het allemaal wel.Ik heb er wel vertrouwen in ook met deze selectie alhoewel drenthe guidetti en dost er best bij zouden kunnen maja!
Barabas
 Barabas - zondag 27 juli 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Als Wolfsburg Lukaku niet kan halen omdat hij zelf graag definitief naar Everton gaat dan kijken ze bij Wolfsburg toch gewoon verder? Miljoenen genoeg daar.

De andere spelers, buiten Dost dus, hebben hier toch helemaal niets mee te maken?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 19:09 schreef Barabas het volgende:
Als Wolfsburg Lukaku niet kan halen omdat hij zelf graag definitief naar Everton gaat dan kijken ze bij Wolfsburg toch gewoon verder? Miljoenen genoeg daar.

De andere spelers, buiten Dost dus, hebben hier toch helemaal niets mee te maken?
Thanx, maar ik vroeg welke andere spitsen Wolfsburg nog hebt. Als Wolfsburg niks anders heeft lopen zullen ze hun laatste spits toch ook niet van de hand doen. Je gooit je oude schoenen toch ook niet weg als je verders niks hebt..
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 19:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Thanx, maar ik vroeg welke andere spitsen Wolfsburg nog hebt. Als Wolfsburg niks anders heeft lopen zullen ze hun laatste spits toch ook niet van de hand doen. Je gooit je oude schoenen toch ook niet weg als je verders niks hebt..
oh, en Pelle dan?
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 juli 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 19:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Thanx, maar ik vroeg welke andere spitsen Wolfsburg nog hebt. Als Wolfsburg niks anders heeft lopen zullen ze hun laatste spits toch ook niet van de hand doen. Je gooit je oude schoenen toch ook niet weg als je verders niks hebt..
mwah ik loop weleens op blote poten....P:
TheMenace
 TheMenace - zondag 27 juli 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 19:14 schreef van geil het volgende:

[..]

oh, en Pelle dan?
pelle wie???P:
Barabas
 Barabas - zondag 27 juli 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 19:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Thanx, maar ik vroeg welke andere spitsen Wolfsburg nog hebt. Als Wolfsburg niks anders heeft lopen zullen ze hun laatste spits toch ook niet van de hand doen. Je gooit je oude schoenen toch ook niet weg als je verders niks hebt..
Heb je gelezen hoeveel poen die gasten hebben? Dost is voor hun niet meer interessant.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 juli 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 18:32 schreef Barabas het volgende:
Lees maar ff terug.... en dan lezen wat er staat en geen aannames doen of anderszins voor anderen denken en spreken.
Ben je vroeger veel gepest en heb je in een praatgroep van je af leren bijten? Manman, wat lijk jij een issues te hebben zeg.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 19:14 schreef van geil het volgende:

[..]

oh, en Pelle dan?
Mitchell is er ook nog, daarnaast wilde pelle zelf weg en bij Wolfsburg zit Dost op een schopstoel..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 19:15 schreef TheMenace het volgende:

[..]

mwah ik loop weleens op blote poten....P:
Zververt..
van geil
 van geil - zondag 27 juli 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Dat is waar.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 19:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Heb je gelezen hoeveel poen die gasten hebben? Dost is voor hun niet meer interessant.
Klopt, gaat ook nergens over als je 30 miljoen wilt neerleggen voor ene Lukaku, zo bijzonder (lees:30 miljoen) vind ik hem echt niet, op het WK weinig gezien van hem in het Belgisch elftal..
Maar Wolfsburg heeft zelf aangegeven Dost pas van de hand te willen doen als Lukaku (of een andere spits) binnen is. Dus lijkt het me dat ze niet dik gezaaid zitten in hun spitsen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slecht nieuws Feyenoord: Everton rekent op komst vervanger Dost









0.0056700