|
|
antash
|
|
|
Jelle vossen komt voor 4 jaar en gaat spelen met nummer 9..althans als we wikipedia moeten geloven |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Ik kan mijn eigen naam er ook tussen zetten. WikiPedia is een open source platform waar iedereen wat op kan zetten. Zolang er geen nieuws is van Feyenoord geloof ik het niet. |
|
|
|
|
FR-1908Arno
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 11:50 schreef ViezeFurr het volgende:Ik kan mijn eigen naam er ook tussen zetten. WikiPedia is een open source platform waar iedereen wat op kan zetten. Zolang er geen nieuws is van Feyenoord geloof ik het niet. Helemaal gelijk :-) Wiki is te bewerkelijk en onbetrouwbaar :-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 11:41 schreef antash het volgende:Jelle vossen komt voor 4 jaar en gaat spelen met nummer 9..althans als we wikipedia moeten geloven Voor mij geen goeie aanwinst voorin als het door gaat, lieve Ziyech of Dost |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 13:25 schreef de bluffer het volgende:[..] Voor mij geen goeie aanwinst voorin als het door gaat, lieve Ziyech of Dost Ach vergelijk ons huidige basisteam een met 020 en psv dan zijn we helaas nu toch gewoon een lachertje. De voorhoede van RKC is eter dan onze huidige. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2014 - 13:25 schreef de bluffer het volgende:[..] Voor mij geen goeie aanwinst voorin als het door gaat, lieve Ziyech of Dost Ziyech is geen spits.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil