BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Geen nr10.
 Geen nr10. - maandag 28 juli 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Gezien de transfers welke eind vorig seizoen,al nagenoeg bekend waren, vindt ik de schaduwlijst van de heer van Geel ronduit slecht is.

Geen goede spits als vervanger, waar een speler vertrekt moet direct een duidelijke invulling staan, dit kan met jeugd, maar om doelpunten te maken heeft Feyenoord een sterke ervaren spits nodig. Bas Dost was een keuze maar of dit nu concreet is maar afwachten.

Maar we starten wel met belangrijke wedstrijden, hebben WE een zwaar verzwakte ploeg om dat te doen.

Hoe zit het nu, welke spits komt er ter vervanging van de oude.

En a.u.b. geen jeugdspelers OF NET NIET VOETBALLERS voor de spits of andere posities vanuit buitenlandse het is gebleken dat onze eigen jeugd betere is.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 28 juli 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Nee.
Geen nr10.
 Geen nr10. - maandag 28 juli 2014 - 13:48   quote  deeplink  
ja
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Onzin
freduc
 freduc - maandag 28 juli 2014 - 13:57   quote  deeplink  
wat een gelul zeg , laat v geel gewoon zijn werk doen en heb geduld
rkeactc
 rkeactc - maandag 28 juli 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Nee, Logisch dat er eerst spelers verkocht moesten worden voordat andere gehaald konden worden.
liever een weloverwogen keuze dan een paniek aankoop.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 13:59   quote  deeplink  
De Topicopener heeft last van opportunisme.
Ja of nee?
legrande
 legrande - maandag 28 juli 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 13:43 schreef Geen nr10. het volgende:
Gezien de transfers welke eind vorig seizoen,al nagenoeg bekend waren, vindt ik de schaduwlijst van de heer van Geel ronduit slecht is.

Geen goede spits als vervanger, waar een speler vertrekt moet direct een duidelijke invulling staan, dit kan met jeugd, maar om doelpunten te maken heeft Feyenoord een sterke ervaren spits nodig. Bas Dost was een keuze maar of dit nu concreet is maar afwachten.

Maar we starten wel met belangrijke wedstrijden, hebben WE een zwaar verzwakte ploeg om dat te doen.

Hoe zit het nu, welke spits komt er ter vervanging van de oude.

En a.u.b. geen jeugdspelers OF NET NIET VOETBALLERS voor de spits of andere posities vanuit buitenlandse het is gebleken dat onze eigen jeugd betere is.
1000 % gelijk heb je. Nu spelen we met 2e rangsteam tegen Besiktas en maar geduld hebben. Mijn geduld is op. Geen overhaaste aankopen ga ik helemaal in mee maar iedereen wist dat de beste spelers weggingen. Nu weten andere teams dat Feyenoord geld geboerd heeft en doordat we zoveel geduld hadden worden die veel duurder. nee heel slecht beleid.
fey12
 fey12 - maandag 28 juli 2014 - 14:13   quote  deeplink  
v. Geel doet het echt fantastisch naar mijn mening. Een andere TD had de Vrij en Janmaat wellicht a la de Guzman weg laten lopen. Topspelers die transfervrij vertrekken heb ik bij v Geel niet gezien, bij andere TD's wel. En wat v Geel gehaald heeft (Janmaat, Guidetti, Pelle, Immers (zilveren schoen) en allemaal voor een habbekrats en nu weer Hahn gratis(eerste keeper jong oranje) en gratis Bhoularouz.

Het enige minpunt en dat heeft ook weer met zaakwaarnemers te maken is de contractsduur van spelers. Boetius bijvoorbeeld die moet je toch vastleggen tot minimaal 2020 minimaal; is net 20 jaar, scoort 1 op 3 als winger, tweebenig, jong oranje, debuut in Ned elftal gemaakt.

Daarnaast zou ik hem ook in een tweemans spitsensysteem gebruiken vanaf links, scoort ie misschien nog meer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Feyenoord is nog lang niet bepaler in de transferwereld, elk miljoen extra binnen is hosannah.
We zijn nog steeds dat jochie met kleiknikkers.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Ik kan werkelijk niet begrijpen dat er nog steeds mensen hier zijn die van geel een goede tech.directeur vinden.fey12 zegt dat van geel het fantastisch gedaan heeft met de vrij en janmaat....wordt nou is wakker man dat komt niet door zijn beleid maar door dat die jongens een goed wk hebben gespeeld....waar ik me zorgen om maakt is dat er nog steeds en het is nu maandag geen aankopen zijn gedaan en woensdag speel je alweer tegen besiktas dat noem ik geen beleid. Hij had op zijn vingers na kunnen tellen dat er spelers zouden vertrekken....wat zie ik tot mijn verbazing geen aankopen..ik kan nog wel even doorgaan maar dan blijf ik schrijven...ik noem het WANBELEID
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Wanbeleid is als je je spelers te snel verkoopt.
Neem Lazio: dacht de Vrij voor 6 miljoen te halen.
Van Geel heeft er 8.5 weten uit te slepen. Heeft dus volgehouden.
En ja met de CL loopt ie risico. Ingecalculeerd. Zover komt de club ook niet.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Je weet van te voren dat je voorronde CL moet spelen...dat moet je er voor zorgen als er spelers weggaan(en dat wist hij van te voren)dat er een goed elftal moet staan...dadelijk lopen we weer CL of europees voetbal mis.....dag miljoenen startgeld....werkelijk niet te begrijpen....als je een topclub bent of wilt zijn begint dat met een goede technische staf......ik vind dit beleid op ameteur niveau...
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Hij had de vrij helemaal niet moeten verkopen dat is wanbeleid hij had moeten wachten op een beter bod....de vrij is meer waard dan 8.5 milj...en het ergste is 2 dagen voor besiktas begrijp er werkelijk niets van sorry
legrande
 legrande - maandag 28 juli 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:
Wanbeleid is als je je spelers te snel verkoopt.
Neem Lazio: dacht de Vrij voor 6 miljoen te halen.
Van Geel heeft er 8.5 weten uit te slepen. Heeft dus volgehouden.
En ja met de CL loopt ie risico. Ingecalculeerd. Zover komt de club ook niet.
Het is 7.5 en als je ziet wat er voor andere verdedigers betaald wordt soms tot 20 25 miljoen is 7.5 voor de beste verdediger van de wk en een speler van 22 inderdaad maar een schijntje en dat geld had ik er ook uitgehaald.
fey12
 fey12 - maandag 28 juli 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 14:24 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik kan werkelijk niet begrijpen dat er nog steeds mensen hier zijn die van geel een goede tech.directeur vinden.fey12 zegt dat van geel het fantastisch gedaan heeft met de vrij en janmaat....wordt nou is wakker man dat komt niet door zijn beleid maar door dat die jongens een goed wk hebben gespeeld....waar ik me zorgen om maakt is dat er nog steeds en het is nu maandag geen aankopen zijn gedaan en woensdag speel je alweer tegen besiktas dat noem ik geen beleid. Hij had op zijn vingers na kunnen tellen dat er spelers zouden vertrekken....wat zie ik tot mijn verbazing geen aankopen..ik kan nog wel even doorgaan maar dan blijf ik schrijven...ik noem het WANBELEID
Ik gaf in een ander forum ook al aan dat het mij het eerlijkst lijkt om je spelers wel al te verkopen, maar zich pas officieel bij hun nieuwe club te laten melden na een bepaalde datum. Ik lees toch dat die Villalba ook eerst twee bekerwedstrijden speelt en daarna pas zou komen. Southampton, Lazio en Newcastle spelen toch niet Europees, Feyenoord wel, dus waarom melden ze zich niet pas vanaf een bepaalde datum. En de mogelijkheid op blessures is ook mogelijk bij internationale wedstrijden en daar is ook niks gebeurd. Lijkt mij, je wint met strijd de tweede plaats, dan speel je ook met dat team voorronde Champions League en al zijn de spelers wel al verkocht, ze melden zich na afloop bij hun nieuwe club.

NU sta je inderdaad met een veel minder team als dat je verleden jaar tweede mee werd en Besiktas met een beter team als waar ze derde mee werd. Volgens mij is de voorronde Champ. League een beloning voor het team dat verleden jaar tweede werd.

Feyenoord zat daarbij nog niet in de positie (misschien nu net wel) om spelers aan te trekken voordat er spelers verkocht zijn. Als je in dat pakket zit als v Geel dan is het heel lastig overal al van te voren op inspelen.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 14:40   quote  deeplink  
Weet je wat die in had moeten calculeren 6.5 milj startgeld als je de groepsfase van de CL haalt.....of iedergeval europees voetbal gaat je met dit elftal niet halen...dus loopt eigelijk de vrij de deur uit voor een habbekrats.
de bluffer
 de bluffer - maandag 28 juli 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Vind ik niet, had gehoopt dat niemand dit jaar weg zou gaan en volgend jaar
wel maar dan wel naar het KAMPIOENSCHAP
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 juli 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Trieste zaak.
Gewoon weer een seizoen voor janlul.com gewerkt
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Vorig jaar ging t ook zo goed, met een wel kwalitatieve selectie, dus als je nu gehaast twee aankopen haalt is er nog steeds nul garantie dat je verder komt.
En een voorschot op de toekomst nemen heeft ons vaker de das om gedaan.

Ik zeg prima beleid.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Ik vind het gewoon een slechte tech.directeur.....Gudetti(was geluk)Pelle(was geluk) en de jeugd is ook geluk geboren uit armoe omdat er geen geld was....maar dat was niet zijn verdienste...we hebben gewoon een goede jeugd opleiding al 4 jaar de beste jeugd opleiding van nederland niet zijn verdienste maar die van wim jansen.....hij moet er voor zorgen dat er een elftal staat die eredivisie waardig is....met dit elftal eindig je in de middenmoot(wooaahh geweldig beleid...en voor jou info feyenoord had gewoon de laatste editie kampioen van nederland moeten worden had je ook geen voorronde CL hoeven spelen en had je al die mijoenen al binnen gehad.
de bluffer
 de bluffer - maandag 28 juli 2014 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:
Vorig jaar ging t ook zo goed, met een wel kwalitatieve selectie, dus als je nu gehaast twee aankopen haalt is er nog steeds nul garantie dat je verder komt.
En een voorschot op de toekomst nemen heeft ons vaker de das om gedaan.

Ik zeg prima beleid.
Ben ik wel mee eens, had nogmaals gedacht dat ze allemaal zouden blijven
dan hadden we meer kans gehad om C L te spelen nu gaan we alleen nog voor E L
heel jammer
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Prima beleid Stylzz?????? Twee dagen voor voorronde CL geen volwaardig elftal hebben...en jij noemt dat prima beleid....ieder zijn mening ik noem het wanbeleid...beleid op ameteur niveau...inplaats dat we groeien met ONS feyenoord ben je weer terug bij af.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Tja, dat krijg je als de transfermarkt nog bijna 6 weken open is terwijl wij al om t echt moeten spelen.

De meesten zijn nu net in training.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:00   quote  deeplink  
En dat wanbeleid is al jaren zo...spelers bij psv en ajakes worden voor vele miljoenen verkocht en wij verkopen onze beste spelers voor een appel en een ei....
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 28 juli 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 14:50 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik vind het gewoon een slechte tech.directeur.....Gudetti(was geluk)Pelle(was geluk) en de jeugd is ook geluk geboren uit armoe omdat er geen geld was....maar dat was niet zijn verdienste...we hebben gewoon een goede jeugd opleiding al 4 jaar de beste jeugd opleiding van nederland niet zijn verdienste maar die van wim jansen.....hij moet er voor zorgen dat er een elftal staat die eredivisie waardig is....met dit elftal eindig je in de middenmoot(wooaahh geweldig beleid...en voor jou info feyenoord had gewoon de laatste editie kampioen van nederland moeten worden had je ook geen voorronde CL hoeven spelen en had je al die mijoenen al binnen gehad.
wat is er tegen op geluk? Ga je naar de brugklas of zo? Aan je stijl te oordelen zit er met name zaagsel onder je hersenpan. 7,5 miljoen voor verdedigers met aflopende contracten en 10 miljoen voor een 29jarige spits die eigenlijk na 1 seizoen al weg wilde en alleen bij ons zijn talentvolle verwachtingen heeft waargemaakt is niet slecht dunkt mij. De Vrij was goed op het wk maar dat kwam ook met name door het extra slot Vlaar. Janmaat speelde uiteindelijk niet meer in de basis in Oranje en BMI werd bij Feyenoord1 al regelmatig uit de basis gehouden door Kongolo, Mathijssen of Nelom.

Dost heeft het in de eredivisie bij Heerenveen waargemaakt, met geloof ik Aissaidi en Narsingh op de flanken, bij Wolfsburg is het een flop. Als hij graag wil en het niet meer dan 5 miljoen is zeg ik misschien moet je het doen maar ik denk dat zowel Dammers als Tevrede de klus kunnen klaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door sportdwaas --
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Ja, met kortlopende contracten of hoge leeftijd.
Mag je blij zijn met deze bedragen.
Plus in onze situatie moesten we wel verkopen.
Dat weten clubs ook.
Als je financieel gezond bent geef je ze gewoon een hoog salaris met een langlopend contract en kan je vragen wat je wilt.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:05   quote  deeplink  
DAT WIST JE VAN TE VOREN TOCH...als je dat bij een gewoon bedrijf doet wordt je ontslagen...maar nee bij feyenoord kan alles....en de meeste supporters vinden het nog goed ook.....onbegrijpelijk weet jij hoeveel jaar we al geen Europees voetbal hebben gespeelt...zo wordt je nooit serieus genomen in europa...FEYENOORD onwaardig
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 28 juli 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:05 schreef rene rotterdam het volgende:
DAT WIST JE VAN TE VOREN TOCH...als je dat bij een gewoon bedrijf doet wordt je ontslagen...maar nee bij feyenoord kan alles....en de meeste supporters vinden het nog goed ook.....onbegrijpelijk weet jij hoeveel jaar we al geen Europees voetbal hebben gespeelt...zo wordt je nooit serieus genomen in europa...FEYENOORD onwaardig
Feyenoord onwaardig daar hebben we hem weer...
de kromme2
 de kromme2 - maandag 28 juli 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Wat een gezeik allemaal.Van Geel doet het prima.
We zij weer financieel gezond en doen komend jaar gewoon mee om het kampioenschap.
We hadden afgelopen jaar wel kampioen moeten worden maar dat lag niet aan van Geel.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:11   quote  deeplink  
DE enige met zaagsel ben jij dwaas.....als je niet normaal kan antwoorden en mensen moet beledigen door ze brugklasser te noemen of dat ik zaagsel onder mijn hersenpan heb dat zegt meer over jou dan over mij....ik geef mijn mening als feyenoord supporter niet meer en niet minder...ik ben de vijand hier niet.....ben 46 jaar en kom al heel mijn leven in de kuip...dus een klein beetje respect graag
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 14:57 schreef rene rotterdam het volgende:
Prima beleid Stylzz?????? Twee dagen voor voorronde CL geen volwaardig elftal hebben...en jij noemt dat prima beleid....ieder zijn mening ik noem het wanbeleid...beleid op ameteur niveau...inplaats dat we groeien met ONS feyenoord ben je weer terug bij af.
Ja inderdaad prima beleid. Er zijn toch altijd mensen die alleen maar blijven zeiken.

Weet je waar ik zo kotsmisselijk van word, is van die mensen die alles wat goed is gegaan onder van Geel afdoen als geluk, maar alles wat fout is gegaan is wel de schuld van van Geel. Oke jongens attentie, voor de komende jaren, alle goede aankopen van Van Geel is geluk, alle slechte is zijn schuld, dan weten we dat alvast.

Jij zegt ergens dat je cl miljoenen had moeten meerekenen. Nou ben ik blij dat jij geen td bent, want dat is pas WANBELEID. Dat deed Peter Bosz met het halen van die grote namen. Je kan NOOIT ervan uitgaan dat je Europees haalt. Maar jij lult alsof je met drie-vier aankopen honderd procent zeker Europees haalt. Dus wacht ff, vorig jaar haal je met Pelle EN de Vrij EN Martind Indi EN Janmaat GEEN Europees voetbal, maar met drie aankopen zou dat nu wel lukken. Schei toch uit man.

Van Geel is de beste technisch directeur die wij in de laatste tien jaar hebben gehad. Rob Baan, Mark Wotte, Peter Bosz, Leo Beenhakker, allemaal hebben ze er een rotzooi van gemaakt.

En jou geduld raakt op. Dan had je in de tijd van Mark Wotte hier moeten zitten. Die hield jou wel tevreden met heel veel aankopen. Alleen kon je van die 10 spelers die hij haalde nog geen EEN goede maken.

Je kan informeren bij een club, maar je kan NOOIT onderhandelen als je nog geen geld heb binnen gehad. Janmaat kan een dag voordat hij tekent zijn been breken en dan? Kan je Matavz nog herrineren in de winterstop, was voor 99% weg, maar kwam niet door de medische keuring, wat als PSV dat geld dat ze verwachten te krijgen al hadden uitgegeven?

Van Geel haalt echt wel versterkingen. En NEE hij hoeft dat niet perse voor woensdag te doen, want welke versterkingen je ook haalt dan is geen garantie voor Europees voetbal. Dan hoor ik sommigen zeggen, geef een miljoen meer uit om nu al aankopen te doen want dat verdien je met Europees voetbal wel terug, dat is pas wanbeleid. Van Geel verdient gewoon de credits voor wat hij goed gedaan heeft, maar nee sommigen azijnpissers hier noemen alles wat hij goed gedaan heeft geluk en alles wat hij slecht gedaan heeft wel zijn schuld stom gelul.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 28 juli 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:11 schreef rene rotterdam het volgende:
DE enige met zaagsel ben jij dwaas.....als je niet normaal kan antwoorden en mensen moet beledigen door ze brugklasser te noemen of dat ik zaagsel onder mijn hersenpan heb dat zegt meer over jou dan over mij....ik geef mijn mening als feyenoord supporter niet meer en niet minder...ik ben de vijand hier niet.....ben 46 jaar en kom al heel mijn leven in de kuip...dus een klein beetje respect graag
Martin van Geel is 53 jaar, dus een beetje respect voor hem graag. Ofzo.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 28 juli 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:11 schreef rene rotterdam het volgende:
DE enige met zaagsel ben jij dwaas.....als je niet normaal kan antwoorden en mensen moet beledigen door ze brugklasser te noemen of dat ik zaagsel onder mijn hersenpan heb dat zegt meer over jou dan over mij....ik geef mijn mening als feyenoord supporter niet meer en niet minder...ik ben de vijand hier niet.....ben 46 jaar en kom al heel mijn leven in de kuip...dus een klein beetje respect graag
vorig jaar werden Armenteros en Bakkal uiteindelijk toegevoegd aan de selectie om toch met iets nieuws te komen. Beiden zijn het hele jaar niet of nauwelijks wedstrijdfit of aan de bak gekomen. Daarnaast gaf dat bij de start van het seizoen onrust binnen de selectie (net als de toen ontevreden Pelle, die een transfer naar Qustar niet door zag gaan na een veto van de clubleiding). Het resultaat was een moeizame start van competitie en Europees avontuur. Het lijkt erop dat we er nu iets beter voor staan. Verder is het beter je niet zoveel illusies te maken over de CL. Met enig geluk zie ik ons de EL halen en dat lijkt me al mooi. En wie weet meer
TnT the DJ
 TnT the DJ - maandag 28 juli 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Pfff... Wat een gelul weer allemaal.

Natuurlijk doet van Geel het gewoon uitstekend. Een paar jaar geleden vonden we het fantastisch dat hij 5 miljoen voor Wijnaldum wist binnen te hengelen, terwijl hij nog maar een eenjarig contract had. De 5,5 miljoen voor Fer was helemaal top. Nu gaan we zitten zeiken over 8,5 miljoen voor de Vrij en 7,5 miljoen voor Janmaat. Of over 10 miljoen voor een spits zonder restwaarde. Van Geel doet gewoon aantoonbaar uitstekend zijn werk en is een verademing na periodes onder Wotte, Bosz en Beenhakker.

Opvallend is, blijkt uit verschillende topics, dat het met name de 'wat minder geletterden' zijn, die commentaar hebben op alles wat er binnen Feyenoord gebeurd. Er wordt met krachttermen als 'wanbeleid' gestrooid, terwijl zij zelf al moeite hebben om het woord überhaupt te spellen. Laat staan dat zij het ook weten te definiëren. Het lijkt hier af en toe wel een partijbijeenkomst van de PVV, qua niveau.

Hou eens lekker op met dat eeuwige gezeik en lul niet populistisch mee met zaken waar je geen verstand van hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door TnT the DJ --
legrande
 legrande - maandag 28 juli 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Yes eindelijk goed nieuws. Kongolo tekent tot 2017
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:27 schreef legrande het volgende:
Yes eindelijk goed nieuws. Kongolo tekent tot 2017
wat een minkukel die van Geel, niet eens tot 2018?
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Zo dus jouw mening is de juiste en alles wat ik zeg is gelul?Ik hen nooit gezegd dat je de miljoenen moet mee rekenen...dat moet je beter lezen.Ik heb gezegd dat je als tech.directeur er verantwoordelijk voor bent een volwaardig elftal te presenteren.Dat je de afgelopen jaren geen normaal transfer beleid heb kunnen volgen dat begrijp ik...Maar laten we nou niet gaan doen alsof van geel de verlosser is van feyenoord....omdat we een fantastische lichting uit de jeugd hadden de laatste jaren is van geel zijn redding geweest.....en tuurlijk heb je geluk nodig.....maar als je tech.directeur ben mag je daar niet vanuit gaan.Hij wist voor het wk al dat zo goed als zeker janmaat de vrij indi pelle en mogelijk clasie zouden vertrekken naar het buitenland dus had hij daar als verantwoordelijke rekening mee moeten houden nu spelen we over 2 dagen al tegen besiktas voor een kans om CL te halen.....dan noem ik dit Wanbeleid heb niets persoonlik tegen van geel maar dit zijn de feiten.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 28 juli 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:27 schreef legrande het volgende:
Yes eindelijk goed nieuws. Kongolo tekent tot 2017
slotje dan maar op dit topic
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:30 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

slotje dan maar op dit topic
wanbeleid man dit topic.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 28 juli 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:29 schreef rene rotterdam het volgende:
Zo dus jouw mening is de juiste en alles wat ik zeg is gelul?Ik hen nooit gezegd dat je de miljoenen moet mee rekenen...dat moet je beter lezen.Ik heb gezegd dat je als tech.directeur er verantwoordelijk voor bent een volwaardig elftal te presenteren.Dat je de afgelopen jaren geen normaal transfer beleid heb kunnen volgen dat begrijp ik...Maar laten we nou niet gaan doen alsof van geel de verlosser is van feyenoord....omdat we een fantastische lichting uit de jeugd hadden de laatste jaren is van geel zijn redding geweest.....en tuurlijk heb je geluk nodig.....maar als je tech.directeur ben mag je daar niet vanuit gaan.Hij wist voor het wk al dat zo goed als zeker janmaat de vrij indi pelle en mogelijk clasie zouden vertrekken naar het buitenland dus had hij daar als verantwoordelijke rekening mee moeten houden nu spelen we over 2 dagen al tegen besiktas voor een kans om CL te halen.....dan noem ik dit Wanbeleid heb niets persoonlik tegen van geel maar dit zijn de feiten.
Sparta is diep in je hart toch meer je club denk ik
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:29 schreef rene rotterdam het volgende:
Zo dus jouw mening is de juiste en alles wat ik zeg is gelul?Ik hen nooit gezegd dat je de miljoenen moet mee rekenen...dat moet je beter lezen.Ik heb gezegd dat je als tech.directeur er verantwoordelijk voor bent een volwaardig elftal te presenteren.Dat je de afgelopen jaren geen normaal transfer beleid heb kunnen volgen dat begrijp ik...Maar laten we nou niet gaan doen alsof van geel de verlosser is van feyenoord....omdat we een fantastische lichting uit de jeugd hadden de laatste jaren is van geel zijn redding geweest.....en tuurlijk heb je geluk nodig.....maar als je tech.directeur ben mag je daar niet vanuit gaan.Hij wist voor het wk al dat zo goed als zeker janmaat de vrij indi pelle en mogelijk clasie zouden vertrekken naar het buitenland dus had hij daar als verantwoordelijke rekening mee moeten houden nu spelen we over 2 dagen al tegen besiktas voor een kans om CL te halen.....dan noem ik dit Wanbeleid heb niets persoonlik tegen van geel maar dit zijn de feiten.
Nee jou mening totaal geen feiten. Wie zegt dat hij er geen rekening mee heeft gehouden. Maar opnieuwe je kan pas onderhandelen als het geld binnen is niet daarvoor. En als dan blijkt dat een speler NOG niet haalbaar is. Opnieuw het is geen wanbeleid dat je voor Besiktas geen aankopen hebt want aankopen zijn geen garantie voor Europees voetbal. Jij hebt je mening en dat mag, maar dat wil nog niet zeggen dat wat jij vind feiten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door T.Montana --
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:25 schreef TnT the DJ het volgende:
Pfff... Wat een gelul weer allemaal.

Natuurlijk doet van Geel het gewoon uitstekend. Een paar jaar geleden vonden we het fantastisch dat hij 5 miljoen voor Wijnaldum wist binnen te hengelen, terwijl hij nog maar een eenjarig contract had. De 5,5 miljoen voor Fer was helemaal top. Nu gaan we zitten zeiken over 8,5 miljoen voor de Vrij en 7,5 miljoen voor Janmaat. Of over 10 miljoen voor een spits zonder restwaarde. Van Geel doet gewoon aantoonbaar uitstekend zijn werk en is een verademing na periodes onder Wotte, Bosz en Beenhakker.

Opvallend is, blijkt uit verschillende topics, dat het met name de 'wat minder geletterden' zijn, die commentaar hebben op alles wat er binnen Feyenoord gebeurd. Er wordt met krachttermen als 'wanbeleid' gestrooid, terwijl zij zelf al moeite hebben om het woord überhaupt te spellen. Laat staan dat zij het ook weten te definiëren. Het lijkt hier af en toe wel een partijbijeenkomst van de PVV, qua niveau.

Hou eens lekker op met dat eeuwige gezeik en lul niet populistisch mee met zaken waar je geen verstand van hebt.
Kan ik beter over jou zeggen...hoe bedoel je generaliseren of oordelen over iemand...geef gewoon mijn mening en dat mag in dit land...en de wat minder geletterden..laat me niet lachen idioot doe normaal....probeer niet zo arrogant en uit de hoogte te doen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 15:40   quote  deeplink  
Kuban Krasnodar - Feyenoord
1-0
Erwin Mulder

Bruno Martins Indi

Joris Mathijsen

Stefan De Vrij

Sven van Beek

Jordy Clasie

Lex Immers

Tonny Vilhena
75 Ruud Vormer

Graziano Pellè

Ruben Schaken
65 Elvis Manu

Samuel Armenteros

Feyenoord - Kuban Krasnodar
1-2
Erwin Mulder

Bruno Martins Indi

Daryl Janmaat

Miquel Nelom

Stefan De Vrij

Jordy Clasie
53 Ruud Vormer

Lex Immers

Tonny Vilhena

Graziano Pellè

Ruben Schaken
59 Elvis Manu

Samuel Armenteros
76 Wesley Verhoek

_________________
Het huidige elftal plus een tweetal directe versterkingen is kwalitatief minder dan bovenstaande. Dus garantie voor succes is er nooit.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:36 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Nee jou mening totaal geen feiten. Wie zegt dat hij er geen rekening mee heeft gehouden. Maar opnieuwe je kan pas onderhandelen als het geld binnen is niet daarvoor. En als dan blijkt dat een speler NOG niet haalbaar is. Opnieuw het is geen wanbeleid dat je voor Besiktas geen aankopen hebt want aankopen zijn geen garantie voor Europees voetbal. Jij hebt je mening en dat mag, maar dat wil nog niet zeggen dat wat jij vind feiten zijn.
[/quot

Geen feit......lol
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:43   quote  deeplink  
Laat me niet lachen Stylzz was gewoon een wanvertooning tegen krasnodar begrijp niet wat je hier nu mee wilt zeggen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:43 schreef rene rotterdam het volgende:
Laat me niet lachen Stylzz was gewoon een wanvertooning tegen krasnodar begrijp niet wat je hier nu mee wilt zeggen.
Dan doe ik verder geen moeite meer, want je zegt nu EXACT wat ik bedoel.
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:43 schreef rene rotterdam het volgende:
Laat me niet lachen Stylzz was gewoon een wanvertooning tegen krasnodar begrijp niet wat je hier nu mee wilt zeggen.
Zegt genoeg dat je niet begrijpt wat hij wil zeggen. Wat hij wil zeggen is dat Van Geel nu vier aankopen kan doen, maar dat absoluut geen garantie is dat je Europees voetbal haalt terwijl sommigen dat wel denken. Stel je haalt vier aankopen, dan is het uitgesloten dat hun ook een wanvertoning laten zien?
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:30 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Sparta is diep in je hart toch meer je club denk ik
Echt triest.....zielig gewoon!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:46 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Zegt genoeg dat je niet begrijpt wat hij wil zeggen. Wat hij wil zeggen is dat Van Geel nu vier aankopen kan doen, maar dat absoluut geen garantie is dat je Europees voetbal haalt terwijl sommigen dat wel denken. Stel je haalt vier aankopen, dan is het uitgesloten dat hun ook een wanvertoning laten zien?
zo is t precies.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0062458