BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Hij zei ook dat Feyenoord 20 miljoen op een lopende rekening heeft staan?
Alexi
 Alexi - maandag 11 augustus 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Het ergste is dat men in 020 weer profiteert van ons afhaken in de CL!
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Het ergste vind ik niet dat dat geld naar 020 gaat, vind het veel erger dat dat geld niet naar ons gaat... stik mij dat 020 nou
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 11 augustus 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:35 schreef Stylzz het volgende:
Hij zei ook dat Feyenoord 20 miljoen op een lopende rekening heeft staan?
Wat een onzin.... Iedereen rekent zich rijk maar volgens mij hebben we gewoon nog een fikse schuld staan bij de 'VVF'
Wanneer moest dat worden terug betaald? Bij een positief vermogen 3 mln toch?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 augustus 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:35 schreef Stylzz het volgende:
Hij zei ook dat Feyenoord 20 miljoen op een lopende rekening heeft staan?
Ja ik denk dat hij doelde dat Feyenoord kan uitgeven, en Twente juist niet. Omdat zij ook Zyech en Toornstra willen kopen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 augustus 2014 - 21:44   quote  deeplink  
8 miljoen kan er daadwerkelijk worden uitgegeven begreep ik
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:
8 miljoen kan er daadwerkelijk worden uitgegeven begreep ik
Als Clasie en of anderen vertrekken veranderd dat uiteraard.
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:41 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Wat een onzin.... Iedereen rekent zich rijk maar volgens mij hebben we gewoon nog een fikse schuld staan bij de 'VVF'
Wanneer moest dat worden terug betaald? Bij een positief vermogen 3 mln toch?
Gelden uit transfers zal toch niet het enige zijn waaruit afgelost wordt?
Gooi je er bijna 15 tegenaan voor aflossing en investeer je de rest in nieuwe spelers.
Jaar daarop nog een keer en je bent er ook.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 11 augustus 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:51 schreef Fart het volgende:

[..]

Gelden uit transfers zal toch niet het enige zijn waaruit afgelost wordt?
Gooi je er bijna 15 tegenaan voor aflossing en investeer je de rest in nieuwe spelers.
Jaar daarop nog een keer en je bent er ook.
Je weet niet welke afspraken er precies zijn gemaakt, ik heb nl geen idee.
Merk wel dat ik mn hart vast hou met die aflossing.
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Waar woord Elmo.
Ik snap er al helemaal niks meer van door al die tegenstrijdige berichten en meningen.
Knettergek word je in die transferperiode
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 augustus 2014 - 22:12   quote  deeplink  
http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=26254

Geschreven op 2014-05-22 om 00:06:35 | 21672 keer bekeken | 108 reacties | Bron: Levenmetfeyenoord

Het belooft een drukke transferperiode te worden bij Feyenoord. Stefan de Vrij, Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Jordy Clasie - alle vier worden ze genoemd voor een mogelijk vertrek komende zomer. Dat gaat Feyenoord miljoenen opleveren. Maar hoeveel daarvan houdt Feyenoord zelf eigenlijk over?

Toen in 2006 bleek dat Feyenoord een schuld van zon veertig miljoen euro had gingen alle alarmbellen rinkelen. Jarenlang had de illustere voorzitter Jorien van den Herik verteld dat alles goed ging. Financieel stond Feyenoord er, volgens hem, goed voor en er was geen reden tot paniek. Later bleek dat Feyenoord in 2004 praktisch failliet was met een schuld van veertig miljoen euro, waarvan zon dertig miljoen op kortlopende rekeningen. Onder andere zijn stilzwijgen daarover resulteerde in 2006 in zijn gedwongen vertrek bij de club.

In de jaren daarna zette Feyenoord meerdere Talent Pools op om geld binnen te halen. Investeerders konden voor minstens 250.000 euro participeren in bijvoorbeeld Talent Pool 1, waarin onder andere Erwin Mulder, Jonathan de Guzman en Royston Drenthe zaten/zitten en zouden dan bij een verkoop 29,33% van de netto-opbrengst mogen verdelen. Dat leverde redelijk wat geld op (zes miljoen euro), maar tot op heden hebben alleen Wijnaldum (zon vijf miljoen euro) en Drenthe geld opgeleverd (voor vijftien miljoen euro naar Real Madrid) geld opgeleverd. Jonathan de Guzman vertrok transfervrij, net als Diego Biseswar en Tim Vincken. Alleen Erwin Mulder speelt nog bij Feyenoord.

Later kwam daar Talent Pool II bij, waarin onder andere de bij voorbaat niet-rendabele Mitchell Schet, Jacob Lensky en Sherif Ekramy (ten tijde van het opzetten van de pool geenszins eerste elftalspelers), zaten. Participanten moesten wederom minstens 250.000 euro inleggen en in totaal werden er 20 aandelen voor in totaal vijf miljoen euro verkocht.

In het boekjaar 2008/2009 werd tot slot de laatste pool opgezet, de Feyenoord Beloften Pool. En daar wordt het interessant met het oog op komende zomer. In die pool zijn namelijk alle spelers van zowel Jong Feyenoord als alle jeugdteams tot en met de C2 van dat moment opgenomen, tegen 250.000 euro inleg per aandeel (5,5 miljoen euro opbrengst in totaal) en 18,33% van de netto transferopbrengsten. Dit betekent dat niet alleen bij verkoop van De Vrij, Martins Indi of Clasie ongeveer een vijfde van de opbrengsten direct naar de investeerders in het fonds gaan, maar ook bij spelers als Boëtius, Vilhena en Kongolo een aanzienlijk deel van de transferopbrengsten direct verdwijnt bij de club. De talentvolle generatie 1997, met spelers als Jari Schuurman, Marlon Slabbekoorn en Calvin Verdonk, valt buiten deze pool.

Wat betekent die per saldo? Afgaande op transfergeruchten (niet geheel betrouwbaar, maar wel een aardige indicatie) kan Feyenoord voor De Vrij tussen de zeven en tien miljoen euro vangen. In het voor Feyenoord beste geval (tien miljoen) schrijf je dan bijna twee miljoen euro direct af aan de investeerders in het fonds. Van de overige spelers in het fonds hebben tot nu toe alleen Luc Castaignos (2011, drie miljoen euro naar Internazionale), zon 550.000 euro naar het fonds) en Jerson Cabral (2012, 600.000 euro naar FC Twente, 180.000 euro naar de investeerders) geld opgeleverd, maar samen nog geen fractie van het totale bedrag dat Feyenoord kreeg voor de verkoop van een deel van hun rechten.

Per saldo zal Feyenoord aankomende zomer bij verkoop van enkele talentvolle spelers voor miljoenen euros gaan overboeken naar de investeerders. Ook de komende jaren, totdat de spelers die in 1995 geboren zijn vertrekken (van de contractspelers van Feyenoord op dit moment Vilhena, Dammers, Karsdorp en Lopes Cabral), zal dat zo blijven. Tegelijkertijd zegt Feyenoord miljoenen te gaan gebruiken voor het afbouwen van de totale schuld van de club, op dit moment nog zon 7 miljoen euro. Worden Martins Indi én De Vrij voor een goede prijs, zeg samen voor zon vijftien miljoen euro verkocht, houdt Feyenoord zon vijf miljoen euro over om de transfermarkt op te gaan.

Samengevat: bij verkoop van spelers (minus Janmaat en Pelle, die niet in de pools zitten) raakt Feyenoord meteen ongeveer een vijfde kwijt én zal een deel aangewend worden om de club schuldenvrij te maken. Maar één of twee klappers, en Feyenoord is dat meteen. En dan kan Martin van Geel pas echt de transfermarkt op.

Dit artikel is geschreven door Mark Lievisse Adriaanse (1994), student Politicologie in Leiden, freelance journalist en seizoenkaarthouder op Vak X. Klik HIER voor zijn website.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 augustus 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Feyenoord lost schuld af en begint met terugbetalen VvF

Geschreven op 2014-07-15 om 07:07:36 | 41834 keer bekeken | 101 reacties

Feyenoord heeft na vandaag al meer dan twintig miljoen euro binnengeharkt door uitgaande transfers. En dan moet Stefan de Vrij, volgens de FIFA dé beste verdediger op het WK 2014, nog vertrekken. Van dat geld kan eenderde gebruikt worden om de selectie te versterken, meent De Telegraaf.

Al die miljoenen euro's zullen voornamelijk gebruikt worden om de nog resterende schuld af te lossen. Die bedraagt 6 miljoen euro en kan door het transfergeld nog deze zomer weggewerkt worden. Daarnaast wil de club een begin maken met het terugbetalen van de Vrienden van Feyenoord, die over 49% van de aandelen beschikken voor iets meer dan 30 miljoen euro.

Daarmee wordt Feyenoord langzaam weer baas in eigen Kuip. Door die andere belangrijke verplichtingen kan technisch directeur Martin van Geel dus eenderde herinvesteren. Met Khalid Boulahrouz wordt dat budget in ieder geval niet aangetast, de routinier versterkt de Rotterdammers op transfervrije basis.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 21:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:
8 miljoen kan er daadwerkelijk worden uitgegeven begreep ik
11,2 miljoen kan er werkelijk uitgegeven worden !!! Minus Bilal blijft er nog 7,7 miljoen over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door lijdensweg --
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Klopt, daarom moet Feyenoord ook al nu iets jongere talenten halen om later te kunnen door verkopen, zonder die loden last.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

11,2 miljoen kan er werkelijk uitgegeven worden !!! Minus Bilal blijft er nog 7,7 miljoen over.
Verdiensten WK, (5 ton) en doorverkoop Mokotjo (6 ton). Direct investeerbaar?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 augustus 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verdiensten WK, (5 ton) en doorverkoop Mokotjo (6 ton). Direct investeerbaar?
Dat weet ik eigenlijk nog niet, zal ik eens navragen ... Die WK verdiensten lijkt mij wel investeerbaar. Dat van Mokotjo voor een deel denk ik , die zat in een talentpool toch?
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verdiensten WK, (5 ton) en doorverkoop Mokotjo (6 ton). Direct investeerbaar?
ja, ik had ook ergens berekend en kwam er op uit dat er nu inclusief bovenstaande nog 8,5 te besteden was nu.
Barabas
 Barabas - maandag 11 augustus 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Guidetti Toonstra
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 22:43   quote  deeplink  
vossen ziyech toornstra.
Clasie verhoek en ? exit
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Immers.
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:44 schreef Stylzz het volgende:
Immers.
Graag :)
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Henk?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 augustus 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:43 schreef van geil het volgende:
vossen ziyech toornstra.
Clasie verhoek en ? exit
Eens.
En een beter alternatief voor Immers is altijd welkom.
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Eens.
En een beter alternatief voor Immers is altijd welkom.
:).
wat zal ik lekker slapen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 augustus 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Hahaha.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 12 augustus 2014 - 08:24   quote  deeplink  
Van Geil is toch een brabander? Ja, limburgers zitten toch echt anders in elkaar. Ik vermoed sterk dat vG niet helemaal zonder streken is, maar uiteindelijk is hij een meester in het schaakspel van transfers. Hij heeft Heerenveen allang duidelijk gemaakt dat ze voor Zyech "cash" over de brug zullen komen. Daar is Heerenveen helemaal lekker mee gemaakt, dus Munstermannetje kan echt de boom in met zijn betalingen over 3 jaar uitgesmeerd. Ik denk dat vG de blauwdruk al helemaal af heeft, en het gewoon afwachten is tot de verwachte zetten worden gedaan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Column: Transfers en risico's

Boekschrijven8(1)(2)(3)(4)(5)(6)(7)(8)(9)(10)(11)(12)(13)(14)(15)(16)(17)(18).png

Het was eind juni 2007 en voor het kantoortje van de klantenservice van Feyenoord stond een lange rij. Tientallen, honderden mensen vroegen in aller ijl een seizoenkaart aan. Het zou weer gaan gebeuren, dit werd ons jaar. Met Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en Tim de Cler had Feyenoord vier Nederlandse topspelers gehaald, de topscorer van Bayern München en aanvoerder van Barcelona bovendien, en zou na een tragisch seizoen 2006/2007 de weg omhoog weer ingezet worden. Met het kampioenschap, want dat stond vast.

Die late juni-dagen was het fijn om een Feyenoorder te zijn. Natuurlijk, het was een rare situatie. Een half jaar eerder was de club compleet doorgelicht en had Gerard Kerkum met een coupe revanche genomen op Jorien van den Herik, die hem eind jaren tachtig van de troon der Kuipbewoners stootte. Nu vaarde Kerkum mee op de golven van onvrede over de Grote Kale Leider en kon hij zich, ondanks zijn bekende verlopen houdbaarheidsdatum, weer kronen tot koning van De Kuip en haar rood-witte dienaren. In de zomer was er geen geld maar werden wel opeens vier topspelers gehaald, met Bert van Marwijk een succesvolle trainer en bleven er geruchten over de komst van spelers als Kenneth Perez en Danny Koevermans, twee gevestigde Eredivisie-voetballers.

Dat kampioenschap leek een kwestie van tijd.

Het liep anders. Roy Makaay deed het aardig maar scoorde nimmer zoveel als in Duitsland, Giovanni van Bronckhorst was met spelers als, met alle respect, Danny Buijs en Andwele Slory om zich heen een voetballende aristocraat tussen het plebs en Kevin Hofland was vooral geblesseerd. Danny Landzaat werd in de winterstop, toen Feyenoord nog gedeeld bovenaan stond, ook nog gecontracteerd en daarmee werd Feyenoord een soort verzameltehuis voor (te) oude voetballers met hoge salarissen. Alles voor het kampioenschap en het behalen van de Champions League, want dan zou de investering zich terugverdienen.

Maar Feyenoord werd geen kampioen, won wel de beker maar eindigde als zesde in de Eredivisie, en de miljoenen van de Champions League stroomden niet toe. Missie gefaald, maar de hoge salarissen bleven.

Aan dat seizoen, 2007/2008, moest ik de laatste weken vaak denken toen analisten, journalisten en supporters zich over de spitspositie van Feyenoord bogen. Waarom had Martin van Geel niet even de portefeuille getrokken om op tijd, voor het tweeluik tegen Besiktas, een spits te presenteren? De investering zou zich immers terugverdienen als er doorgestoomd werd naar de groepsfase. Wat heeft een schaduwlijst voor zin als je er niks mee kunt na het vertrek van een speler? En ach, dat risico, dat moet je ook wel eens durven nemen, toch?

Hebben we dan niets geleerd van de enorme risico's en fouten die er de laatste jaren zijn gemaakt, waardoor we nu nog steeds amper geld te besteden hebben op de transfermarkt? Feyenoord heeft overigens deze zomer geen drieëndertig miljoen euro binnen gekregen, maar slechts een fractie: het is gewoonte op de transfermarkt om bedragen in termijnen te betalen, zoals Feyenoord ook niet in één keer drieënhalf miljoen euro heeft overgemaakt naar SC Heerenveen voor Bilal Basacikoglu. En doordat de afbetalingen aan de investeerders in de Beloftenpools wél in één keer gebeurt, is er nog steeds weinig geld in kas. Waarom Feyenoord daar niet open over is begrijp ik niet.

Met de druk van de naderende ontmoeting met Besiktas "even snel" een spits kopen (alsof dat als Nederlandse club die amper geld te besteden heeft en in Europa al jaren geen enkele rol van betekenis speelt dat kan) was belachelijk opportunisme geweest van Feyenoord en bovendien een terugkeer naar het beleid van technisch directeuren als Mark Wotte en Peter Bosz. Het is risicovol gedrag dat de club naar de afgrond bracht en waar Van Geel nu nog dagelijks de gevolgen van merkt.

Wilden we daar als supporters nou niet juist vanaf?

Door: Mark Lievisse Adriaanse
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Heel goed stuk!
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 12 augustus 2014 - 13:17   quote  deeplink  
Helemaal met Mark Lievisse Adriaanse eens
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 augustus 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Goed stuk, maar geen nieuws.
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 augustus 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 08:24 schreef Nick4F het volgende:
Van Geil is toch een brabander? Ja, limburgers zitten toch echt anders in elkaar. Ik vermoed sterk dat vG niet helemaal zonder streken is, maar uiteindelijk is hij een meester in het schaakspel van transfers. Hij heeft Heerenveen allang duidelijk gemaakt dat ze voor Zyech "cash" over de brug zullen komen. Daar is Heerenveen helemaal lekker mee gemaakt, dus Munstermannetje kan echt de boom in met zijn betalingen over 3 jaar uitgesmeerd. Ik denk dat vG de blauwdruk al helemaal af heeft, en het gewoon afwachten is tot de verwachte zetten worden gedaan.
Je gaat wel een beetje ver, maar je vertrouwen in Van Geel vind ik wel terecht.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Het is algemeen bekend dat wanneer je probeert snel een speler te halen dat dit ook zichtbaar is in het prijskaartje. Feyenoord komt uit een diep sportief en financieel dal en is er door de eigen jeugd te ontwikkelen nu eindelijk helemaal uitgekropen. De nieuwe lichting eigen jeugd is in aantocht maar heeft coaching van ervaren spelers nodig om sneller stappen vooruit te kunnen maken.

Uiteindelijk zal van Geel een spits en een middenvelder voor een goed bedrag binnenhalen en verdere focus zal liggen op het in laten stromen van de nieuwe lichting jeugdspelers.

We zullen dit jaar geen absoluut topelftal hebben staan, maar waar we nu een groot deel aan inkomsten afstaan om schulden in te lossen en investeerders af te betalen, heeft feyenoord met de nieuwe lichting jeugd voldoende talent in de selectie en financieel gezien toekomstperspectief, aangezien deze spelers over een jaar of 2 a 3 de nieuwe Indi's en De Vrij's zullen zijn welk geld wel geherinvesteerd kan worden.

Realistisch gezien hadden we zelfs met een spits nooit én Besiktas én Arsenal verslagen, dus om hiervoor een paar miljoen extra uit te trekken om een beoogde spits snel binnen te halen zou pas wanbeleid zijn.

Ik merk een tendens waarin mensen Van Geel de credits ontzeggen voor aankopen die goed zijn uitgepakt (Pelle en Guidetti bijvoorbeeld) maar nu hem wel afbranden omdat ze vinden dat de aankopen te lang duren.

Van Geel heeft zich jaar na jaar bewezen, hij heeft altijd een goede ploeg op het veld gekregen en zal dit nu ook weer gaan doen. Hij is het type dat zich niet gek laat maken en de beste deal voor de club er probeert uit te halen.

Petje af Van Geel!
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:26   quote  deeplink  
Eens.

Al ben ik nog steeds van mening dat we 10 miljoen meer moeten investeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door Barabas --
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Ik sluit me bij BertusBadeend aan!
petertje58
 petertje58 - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:47   quote  deeplink  
Mensen het is nog geen 31 augustus, hoeveel punten hadden wij toen, het gaat goed komen met ons kluppie, de transfermarkt begint nu pas te bewegen, wie wil er niet voor ons spelen, enigst probleem is Fredje, is geen trainer die bij ons past
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Gvd van geel!!

Moet je nou weer wachten met het halen van Ziyech en Toornstra tot dat Clasie weg is en ze al bij Twente hebben getekend? zo dat we straks weer achter het welbekende NET vissen?!?!?!

Gudettie had ook al lang rond moeten zijn nu is er weer concurrentie van Juventus...

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten werkt niet altijd!! Wij zitten ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang om naar 3e rang spelers te kijken..
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 13:24 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je gaat wel een beetje ver, maar je vertrouwen in Van Geel vind ik wel terecht.
Als iemand aanstoot neemt aan mijn tekst, dan ben ik inderdaad te ver gegaan; ik heb nooit de intenties om mensen te diskwalificeren.
van geil
 van geil - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:49   quote  deeplink  
th?id=HN.608052642194000499&pid=1.7
T lijkt op slot te zitten.
en dan ineens?
feyenoorder1962
 feyenoorder1962 - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Het ontbreekt Van Geel totaal aan tactisch voetbalinzicht.
Hij moet zo snel mogelijk ZIYECH en een Spits halen.
Die Ziyech verkoop je straks voor het dubbele wat clasie moet kosten.( 20 miljoen)
Zet Vilhena op de plaats van immers en Ziyech op de plaats van Vilhena.
Voor de rest niks doen en we gaan nog hoge ogen gooien dit seizoen Van Geel.
ik zou de man zijn werk GRATIS willen doen.
Hoop niet Dat Ziyech naar Twente gaat. Dan stap ik persoonlijk naar de Kuip.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:12 schreef feyenoorder1962 het volgende:
Het ontbreekt Van Geel totaal aan tactisch voetbalinzicht.
Hij moet zo snel mogelijk ZIYECH en een Spits halen.
Die Ziyech verkoop je straks voor het dubbele wat clasie moet kosten.( 20 miljoen)
Zet Vilhena op de plaats van immers en Ziyech op de plaats van Vilhena.
Voor de rest niks doen en we gaan nog hoge ogen gooien dit seizoen Van Geel.
ik zou de man zijn werk GRATIS willen doen.
Hoop niet Dat Ziyech naar Twente gaat. Dan stap ik persoonlijk naar de Kuip.
En dan?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
ff zwaaien, ijsje halen, dat soort dingen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Serieuze bedreiging man.
100 man M.E. is al ingeseind.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:12 schreef feyenoorder1962 het volgende:
Het ontbreekt Van Geel totaal aan tactisch voetbalinzicht.
Hij moet zo snel mogelijk ZIYECH en een Spits halen.
Die Ziyech verkoop je straks voor het dubbele wat clasie moet kosten.( 20 miljoen)

of hij gaat na 2 seizoenen transfervrij naar Reading

quote:


Dan stap ik persoonlijk naar de Kuip.
dat doe je toch al regelmatig mag ik hopen?
feyenoorder1962
 feyenoorder1962 - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Om me ongenoegen te uiten. Bedreig niemand hoor.
van geil
 van geil - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:30 schreef feyenoorder1962 het volgende:
Om me ongenoegen te uiten. Bedreig niemand hoor.
dat mag.
Wel netjes dan he.
ijsje in de hand.
feyenoorder1962
 feyenoorder1962 - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
en daar heb je ook nog een punt. waarom leggen ze bij PSV iedereen voor 5jaar vast en
bij feyenoord voor 3 jaar. De man leert het nooit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Dat is speler perspectief, bij ons willen ze nog niet langer denk ik.
Wij moeten bewijzen jaren top twee te kunnen spelen, eens kampioen worden.

Bij P$V is dat geloof nog.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 16:09 schreef Maupstar het volgende:
Gvd van geel!!

Moet je nou weer wachten met het halen van Ziyech en Toornstra tot dat Clasie weg is en ze al bij Twente hebben getekend? zo dat we straks weer achter het welbekende NET vissen?!?!?!

Gudettie had ook al lang rond moeten zijn nu is er weer concurrentie van Juventus...

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten werkt niet altijd!! Wij zitten ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang om naar 3e rang spelers te kijken..
Maak je niet druk man! Martin doet zijn werk ... Geduld opbrengen en pas in 2016 gaan oogsten .
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maak je niet druk man! Martin doet zijn werk ... Geduld opbrengen en pas in 2016 gaan oogsten .
ja dus 2014 en 2015 woord weer jou naam dus :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Feyenoord moet natuurlijk de EL winnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0117998