BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
nee
Erwin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 17:01 schreef Barabas het volgende:
Joris Mitchell Lex en Elvis mogen van mij blijven...

ik mis echter de vaste pispaal in je rijtje!
Erwin is zijn voornaam..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 augustus 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Ruud, Elvis en Mitchell reserve als er iets beters voor komt.
Joris, Lex nu al naar bank (4x slecht spelen achtereen is te vaak)
Verhoek, Schaken weg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 17:07 schreef FR-Henk het volgende:
Ruud, Elvis en Mitchell reserve als er iets beters voor komt.
Joris, Lex nu al naar bank (4x slecht spelen achtereen is te vaak)
Verhoek, Schaken weg
Ruud, Elvis, lex en Mitchell reserve als er iets beters voor komt.
Joris, erwin nu al naar bank (4x slecht spelen achtereen is te vaak)
Verhoek, Schaken weg..
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 17:12   quote  deeplink  
Als we de beste verkopen.
moeten de slechtste ook weg.
Allen exit.
behalve Te Vrede

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 17:12 schreef van geil het volgende:
Als we de beste verkopen.
moeten de slechtste ook weg.
Allen exit.
behalve Te Vrede
Daar is het nu een beetje te laat voor he, maar man man wat een metamorfose ondergaan we zo nu Clasie ook nog weg gaat, en Schaken en Wesley ook nog weg moeten..
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 17:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar is het nu een beetje te laat voor he, maar man man wat een metamorfose ondergaan we zo nu Clasie ook nog weg gaat, en Schaken en Wesley ook nog weg moeten..
Tijd zat zeggen ze.
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Clasie ook weg echt schandalig wat van Geel doet. Hij moet nu echt snel met een spits en een goede middenvelder komen. Schofterig wat hij doet tegenover rutten, de rest van het jonge team en tegenover het legioen. Nee clasie mag niet weg alleen als er een abnormaal hoog bod komt en wat horen we straks ja voor 5 miljoen is hij gegaan. Nee geduld hebben, nee geduld is op.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 17:32   quote  deeplink  
even_geduld.gif
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Nee is echt op. Ik zie de 5 beste weglopen en niets normaals terug ja Bilal kan goed worden. Met dit team vliegen we weer gelijk Europa uit. De poulefase levert ze 3 voll bakken op 150.000 a 30 euro gemiddeld tv rechten enz levert ze zo 5 miljoen op nee laat maar gewoon weglopen. Kl..tza..en
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 17:30 schreef legrande het volgende:
Clasie ook weg echt schandalig wat van Geel doet. Hij moet nu echt snel met een spits en een goede middenvelder komen. Schofterig wat hij doet tegenover rutten, de rest van het jonge team en tegenover het legioen. Nee clasie mag niet weg alleen als er een abnormaal hoog bod komt en wat horen we straks ja voor 5 miljoen is hij gegaan. Nee geduld hebben, nee geduld is op.
Neem nou maar aan dat het op zeker geen 5 miljoen is, ik reken zeker op het dubbele..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 17:36 schreef legrande het volgende:
Nee is echt op. Ik zie de 5 beste weglopen en niets normaals terug ja Bilal kan goed worden. Met dit team vliegen we weer gelijk Europa uit. De poulefase levert ze 3 voll bakken op 150.000 a 30 euro gemiddeld tv rechten enz levert ze zo 5 miljoen op nee laat maar gewoon weglopen. Kl..tza..en
Leve het WK..
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
zie die klootzakken hebben ook al ziyech laten gaan hufters.
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Moet ik straks het hele jaar kijken naar middenveld goossens immers met tevrede in de spits. Nee daar mag je niets van zeggen geduld moet je hebben. Nee heb het helemaal gehad ze verzieken het voor het hele legioen.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 17 augustus 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Tsja, het valt natuurlijk niet mee om tegen een categorie 3 club op te boksen met 20 miiljoen op de bank.
Geloof me, Rutten is hier ook ziek van. Prutsers!
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Zeg maar wie we nog kunnen halen. Dost en guidetti krijgen we niet en toornstra is te duur dus geen klote krijgen we waardeloos. Waar is nu dat zogenaamde schaduwlijstje in de prullenbak. gewoon kut.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 17 augustus 2014 - 17:53   quote  deeplink  
Het bestuur is zo gewend aan midden moot op het veld.....het is een verslaving geworden.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 17 augustus 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Afgetroefd door failliete kkmoffen
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Schaam je Gudde en van Geel schaam je diep komt er dadelijk weer een middenvelder uit uskanifuckstan waar nooit iemand van gehoord heeft het liefst van 34 jaar met trainingsachterstand
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 17:56   quote  deeplink  
En het liefst gratis met rollator. Ik ben echt pist.
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Zelfs Rutten wordt al meegetrokken. Nee mijn beslissing clasie is geblesseerd hahahahah idioten.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 17 augustus 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 17:56 schreef legrande het volgende:
En het liefst gratis met rollator. Ik ben echt pist.
Ik ook ;)
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 18:00   quote  deeplink  
Rutten en van Geel bedankt! Ziyech willen gebruiken als linkshalf of als buitenspeler omdat we Immers al hebben als 10.

Tering wat een debielen bij elkaar
Tjabba
 Tjabba - zondag 17 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
vanm geel optiefen
cat
 cat - zondag 17 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
oppleuren van geelen trainer opdonderen,ons belazeren met alles
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 18:04   quote  deeplink  
En hier maar roepen die van Geel is zo goed laat die maar geduld geduld geduld. Waar zijn ze nu die dat constand geroepen hebben komt wel goed. Noem eens namen die nog kunnen Dost en Quidetti vergeet het maar en wie voor clasie op het middenveld Goossens of misschien verhoek wel zum kotsen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:00 schreef MMM het volgende:
Rutten en van Geel bedankt! Ziyech willen gebruiken als linkshalf of als buitenspeler omdat we Immers al hebben als 10.

Tering wat een debielen bij elkaar
Waarom zouden ze Ziyech in godsnaam als buitenspeler willen gebruiken? Das toch onzin? Lijkt me dan ook niet dat Feyenoord dat werkelijk gezegd heeft tegen hem.
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Waarom zouden ze Ziyech in godsnaam als buitenspeler willen gebruiken? Das toch onzin? Lijkt me dan ook niet dat Feyenoord dat werkelijk gezegd heeft tegen hem.
Nee blijf de heren maar verdedigen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Waarom zouden ze Ziyech in godsnaam als buitenspeler willen gebruiken? Das toch onzin? Lijkt me dan ook niet dat Feyenoord dat werkelijk gezegd heeft tegen hem.
Is ook niet zo. Half of middenvelder.
Hij wil op tien.

Next
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:15 schreef legrande het volgende:

[..]

Nee blijf de heren maar verdedigen.
Is geen verdedigen, gewoon logisch. Het is geen vleugelspeler, dus waarom zouden ze hem een plaats op die positie bieden?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:15 schreef legrande het volgende:

[..]

Nee blijf de heren maar verdedigen.
Onzin. En wat Bosi zegt. Je kan het oneens zijn met het beleid van Feyenoord, maar helemaal gek zijn ze niet. Wellicht dat Ziyech geen basisplaats beloofd kon worden. Of dat hij linkshalf zou moeten spelen, maar zij snappen echt wel dat hij geen buitenspeler is..
De Pater
 De Pater - zondag 17 augustus 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Ik vraag me af hoe dit heeft kunnen gebeuren, er moet een reden voor zijn. Wellicht is van Geel met een betere nr 10 bezig. Kan me het gewoon niet voorstellen dat ze Ziyech hebben laten lopen. Als dit wel het geval is dan hebben de heren zwaar gefaald..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:21 schreef De Pater het volgende:
Ik vraag me af hoe dit heeft kunnen gebeuren, er moet een reden voor zijn. Wellicht is van Geel met een betere nr 10 bezig. Kan me het gewoon niet voorstellen dat ze Ziyech hebben laten lopen. Als dit wel het geval is dan hebben de heren zwaar gefaald..
Lijkt erop dat Van Geel alles wel had uit onderhandeld met Heerenveen, maar dat Ziyech liever de onbetwiste 10 bij FC Twente wilde zijn dan de concurrentie bij Feyenoord aan te gaan.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 17 augustus 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Tussenjaar acht, sportief resultaat ( prijzen!) nul, financieel doen we het niet slecht. Helaas zijn we geen supermarkt maar een voetbalclub.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Onzin. En wat Bosi zegt. Je kan het oneens zijn met het beleid van Feyenoord, maar helemaal gek zijn ze niet. Wellicht dat Ziyech geen basisplaats beloofd kon worden. Of dat hij linkshalf zou moeten spelen, maar zij snappen echt wel dat hij geen buitenspeler is..
Welk beleid, geen beleid Pelle zou weggaan geen vervanger, we zouden jeugd inpassen we kopen Boulatroep en. Een spits die niet voetbalt nee dat is beleid, ben altijd positief maar let op Vanavond hoor je dat Clasie ook weg is, en dan lekker er uit in de oekraine en bouwen aan een ploeg in het seizoen beleid aan me reet
TheMenace
 TheMenace - zondag 17 augustus 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Welk beleid, geen beleid Pelle zou weggaan geen vervanger, we zouden jeugd inpassen we kopen Boulatroep en. Een spits die niet voetbalt nee dat is beleid, ben altijd positief maar let op Vanavond hoor je dat Clasie ook weg is, en dan lekker er uit in de oekraine en bouwen aan een ploeg in het seizoen beleid aan me reet
positief blijven hahaha bouhlarouz is zo een slechte nog niet hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door TheMenace --
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Welk beleid, geen beleid Pelle zou weggaan geen vervanger, we zouden jeugd inpassen we kopen Boulatroep en. Een spits die niet voetbalt nee dat is beleid, ben altijd positief maar let op Vanavond hoor je dat Clasie ook weg is, en dan lekker er uit in de oekraine en bouwen aan een ploeg in het seizoen beleid aan me reet
+1 geduld is op.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Next
Das inderdaad wel de beste instelling nu..(kost wel ff moeite)..
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Hup excelsior nou nee dat ook weer niet, maar boula is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaaaaaaaaaaak gblesseerd, en dadelijk karim erbij nee dan kopen we echt voor de toekomst in????
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Lijkt erop dat Van Geel alles wel had uit onderhandeld met Heerenveen, maar dat Ziyech liever de onbetwiste 10 bij FC Twente wilde zijn dan de concurrentie bij Feyenoord aan te gaan.
Dat ie daar dan weg verpieterd, stomme keuze van hem..
michaelvld
 michaelvld - zondag 17 augustus 2014 - 18:29   quote  deeplink  
nu clasie weggaat hebben we pas echt een zeer middelmatig elftal. echt triest dit. kun je rutten toch niet aandoen zoiets. op deze manier haalt die man de kerst niet eens omdat we straks ergens op de 7e plek staan
YannickFR1212
 YannickFR1212 - zondag 17 augustus 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Laten we eerlijk zijn. Miyaichi was puur geluk, Guidetti was puur geluk, Pelle was puur geluk. We hebben geluk gehad dat onze jeugdopleiding goed op orde is waardoor de rampaankopen, Vormer en Goossens etc etc verbloemd bleven. De verkochte spelers; logisch dat je spelers verkoopt als zij het op een WK uitstekend doen, dit is geen hogere wiskunde. En dan nu, pissen we overal naast. Ik baal echt als een stekker..
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Wordt het nu niet eens tijd dat de heren van Geel en Gudde tegenover het legioen die massale aanhang niet eens zeggen hoe ze er over denken en wat er nog mogelijk is. Dat zijn ze toch wel onderhand verplicht nietwaar. Ik zou wel eens wat positiefs willen horen van ze.
Feyenoorder voor alt
 Feyenoorder voor alt - zondag 17 augustus 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Bij een topclub moet je doorselecteren als je verder wilt komen. Ziyech is vele malen beter dan Immers die altijd hard werkt maar simpelweg kwaliteit en scorend vermogen te kort komt. Met de aankoop van Ziyech had je dus kunnen én moeten doorselecteren.Te lang wachten heeft Ziyech nu echter in de armen van Twente gedreven.

Niet alleen leveren wij met (zeer waarschijnlijk) ook nog het vertrek van Clasie wederom veel in, ook wordt door het getreuzel van Van Geel de concurrent sterker.

Ik kan niet anders dan concluderen dat er een zeer matig aankoopbeleid wordt gevoerd dit seizoen: Boulahrouz, niet fit en al twee seizoenen bijna alleen maar geblesseerd, wordt gehaald, Wilkshire komt overduidelijk handelingssnelheid tekort (al zichtbaar tegen ADO en Heerenveen dus tegen de topclubs en in Europa helemaal) en vervolgens een spits halen die ook al niet wedstrijdfit is en waarvan de cijfers en het gedrag niet echt tot de verbeelding spreken. Basacikoglu lijkt, zeker voor de toekomst, een goede aankoop maar geen speler die je nu al veel verder brengt.

Waarom dit seizoen ook niet een jongere verdediger gehaald? Volgend jaar moet je Matthijssen, Boulahrouz en wellicht ook al Wilkshire vervangen i.v.m. hun leeftijd dan wel gebrek aan kwaliteit en snelheid.

Wordt er nu wederom een overgangsjaar ingelast? Moeten we als supporters wéér een jaar geduld hebben? Het vijfjarenplan om financieel gezond te worden is prima verlopen maar hoe lang willen er nog over doen om weer eens een prijs te pakken? Feyenoorder ben je voor altijd maar helaas niet altijd voor je lol.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Welk beleid, geen beleid Pelle zou weggaan geen vervanger, we zouden jeugd inpassen we kopen Boulatroep en. Een spits die niet voetbalt nee dat is beleid, ben altijd positief maar let op Vanavond hoor je dat Clasie ook weg is, en dan lekker er uit in de oekraine en bouwen aan een ploeg in het seizoen beleid aan me reet
Schei uit. Er is zat aan te merken op Van Geel, maar niet dat ie zomaar wat doet. Hij volgt een bepaalde lijn. En die is lang niet bij iedereen populair, maar die lijn die is er wel.
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Ja zijn lijn is je elftal dusdanig verzwakken dat je het lachertje van de eredivisie wordt en kijken hoeveel geld je binnen kan halen verder totaal geen lijn te bespeuren ja van alles beloven met schuduwlijstjes.
De Pater
 De Pater - zondag 17 augustus 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Zwakke verdediging, zwak middenveld, zwakke aanval. SUCCES..
legrande
 legrande - zondag 17 augustus 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:34 schreef De Pater het volgende:
Zwakke verdediging, zwak middenveld, zwakke aanval. SUCCES..
Dus dankzij van Geel en Gudde een kutseizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 augustus 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:35 schreef legrande het volgende:

[..]

Dus dankzij van Geel en Gudde een kutseizoen.
Hoezo Gudde?
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Schei uit. Er is zat aan te merken op Van Geel, maar niet dat ie zomaar wat doet. Hij volgt een bepaalde lijn. En die is lang niet bij iedereen populair, maar die lijn die is er wel.
Is dat de lijn om het lachertje te worden? Met gehuurde spelers? Oude spelers? Geen ingepaste jeugd, nog steeds zeggen er komen goede spelers aan? Allemaal buitenlandse spelers? Het beleid was jeugd inpassen en een paar gerichte aankopen? Het liefst jong en uit Nederland. Vertel mij wat is het beleid uitgelachen worden door Besiktas, en et dadelijk uitgaan in de EL?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0142679