BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Staat nergens dat dat de reden was.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 augustus 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:57 schreef van geil het volgende:
Staat nergens dat dat de reden was.
Precies, de speler wil dus zelf niet, klaar mee.
Wat een gelul. Ik baal er ook van maar je kunt van geel het niet kwalijk nemen dat hij het geprobeerd heeft toch?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:54 schreef Bosifyable het volgende:
Zoals ik het lees verwacht hij dat het Maasgebouw weer bewaakt moet worden bij nieuwe verliespartijen. Daarmee doelend op de (incidentele) rellen van drie jaar geleden.

Ja, de supporters hebben dan wel 'een naam', maar om zoiets te suggereren, en Piet doet dat wel vaker, is niet nodig.
zit ik hier gvd net benzine te hamsteren en punten aan de ploertendoder te vijlen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Stylzz --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Ik ben van geil kwijt. Zoals wel vaker. Weet ook niet of 'ie op jou, of mij reageerde.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:54 schreef Bosifyable het volgende:
Zoals ik het lees verwacht hij dat het Maasgebouw weer bewaakt moet worden bij nieuwe verliespartijen. Daarmee doelend op de (incidentele) rellen van drie jaar geleden.

Ja, de supporters hebben dan wel 'een naam', maar om zoiets te suggereren, en Piet doet dat wel vaker, is niet nodig.
ok.
dan begrijp ik hem.
ik vind t ook n beetje onzinnig.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:56 schreef FR-Elmo het volgende:
Wat een hoop geouwehoer... Sinds wanneer krijgen nieuwe spelers een garantie voor een basisplek?
V geel heeft hem geprobeerd te halen, speler wil zelf niet. Klaar.
Op naar de volgende.
Voor dat Twente überhaupt geld had, had hij hier al moeten zijn. Met het WK had hij al tijd om tegoeden en praten.
Geld ook voor de spits. Hij had al 1jaar lang de tijd gehad om tebedenken wat hij ging doen.
En hij weet het nu nog niet. Hou op jo!
ben blij dat hij zich met die spits indekt zoals hij zegt. Hoop ook dat het niks word. Tevrede de held!! Kan hij mooi opdonderen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:56 schreef FR-Elmo het volgende:
Wat een hoop geouwehoer... Sinds wanneer krijgen nieuwe spelers een garantie voor een basisplek?
V geel heeft hem geprobeerd te halen, speler wil zelf niet. Klaar.
Op naar de volgende.
Voor dat Twente überhaupt geld had, had hij hier al moeten zijn. Met het WK had hij al tijd om goed te praten.
Geld ook voor de spits. Hij had al 1jaar lang de tijd gehad om tebedenken wat hij ging doen.
En hij weet het nu nog niet. Hou op jo!
ben blij dat hij zich met die spits indekt zoals hij zegt. Hoop ook dat het niks word. Tevrede de held!! Kan hij mooi opdonderen.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:59 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Precies, de speler wil dus zelf niet, klaar mee.
Wat een gelul. Ik baal er ook van maar je kunt van geel het niet kwalijk nemen dat hij het geprobeerd heeft toch?
Nee , we zijn t niet eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Nee , we zijn t niet eens.
Joh....
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Gewoon waardeloos Hoe vanGeel werkt.
Ronduit waardeloos!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 augustus 2014 - 20:12   quote  deeplink  
Begrijp me niet verkeerd, ik had graag allang een paar nieuwe spelers gezien van zijn schaduwlijstje. Daarop kun je hem denk ik wel wat aanrekenen. Met de vervanging van Pele ook, die zag iedereen aankomen.
Met betrekking tot Zyyech: hij heeft toch geprobeerd hem te halen? De speler wil zelf niet. Me drukt dat je wat dat betreft meer kan zeggen over ziyech dan over v geel.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 20:14   quote  deeplink  
dat mag.er zijn er genoeg die t met je eens zijn.
ik niet. en al vaak genoeg gezegd waarom.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:12 schreef FR-Elmo het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik had graag allang een paar nieuwe spelers gezien van zijn schaduwlijstje. Daarop kun je hem denk ik wel wat aanrekenen. Met de vervanging van Pele ook, die zag iedereen aankomen.
Met betrekking tot Zyyech: hij heeft toch geprobeerd hem te halen? De speler wil zelf niet. Me drukt dat je wat dat betreft meer kan zeggen over ziyech dan over v geel.
Ik heb het idee dat hij zich pas gister gemeld had bij Heerenveen. Twente was al een paar dagen bezig. Dat bedoel ik met telang wachten.
Gister had nog 1 club gemeld voor Ziyech. Feyenoord dus. Voor 2 weken terug kon Twente niks, had ziyech eral geweest. Maar vangeel te wacht telang. Keer op keer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Hier mag alles! Eigen mening eerst haha!
rene rotterdam
 rene rotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Ik heb dit al 2/3 weken geleden voorspeld maar niemand(op een enkeling na)wou eraan geloven.....allemaal als koeien elkaar na lullen op fit forum....ik vind het niet leuk om mijn gelijk te halen....maar je ziet het....dus nogmaals bij deze V.Geel...JIJ BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:33 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik heb dit al 2/3 weken geleden voorspeld maar niemand(op een enkeling na)wou eraan geloven.....allemaal als koeien elkaar na lullen op fit forum....ik vind het niet leuk om mijn gelijk te halen....maar je ziet het....dus nogmaals bij deze V.Geel...JIJ BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL.
O orakel en nu ?????!!!! Kom eens met een idee
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:54 schreef Bosifyable het volgende:
Zoals ik het lees verwacht hij dat het Maasgebouw weer bewaakt moet worden bij nieuwe verliespartijen. Daarmee doelend op de (incidentele) rellen van drie jaar geleden.

Ja, de supporters hebben dan wel 'een naam', maar om zoiets te suggereren, en Piet doet dat wel vaker, is niet nodig.
Dat is dan weer triest als dat zo is !!
lion1
 lion1 - zondag 17 augustus 2014 - 20:49   quote  deeplink  
V Geel is een langzame sukkel .veel te laat met alles .
Word helemaal niks dit seizoen . Straks clasie weg(die alleen voor de jackpot zou gaan , anders niet)
Let op : zal wel 8 miljoen worden .pffff
V Geel moet weg !!
lion1
 lion1 - zondag 17 augustus 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we buiten mathijsen nog 2 oude lullen gehaald.
Dus we zijn iig een goede klaverjasclub.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 augustus 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:49 schreef lion1 het volgende:
V Geel is een langzame sukkel .veel te laat met alles .
Word helemaal niks dit seizoen . Straks clasie weg(die alleen voor de jackpot zou gaan , anders niet)
Let op : zal wel 8 miljoen worden .pffff
V Geel moet weg !!
Pffffff....... En wie zou er dan volgens jou TD moeten worden?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 augustus 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:52 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Pffffff....... En wie zou er dan volgens jou TD moeten worden?
Co Adriaanse of Louis van Gaal , nog liever zie ik ze als trainer ---
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Piet is geweldloos geworden, maar dat is niet iedereen,. Als je mijn berichten leest zie ik dat ik tegen hooliganisme ben. Maar mijn mening geven blijf ik doen, de pen is scherper dan het zwaard. Maar ik ben nu weer wat sfgekoeld had grote hoop op Dost , Zyech ik denk dat we moeten beseffen dat we geen rol meet spelen met deze selectie. Dit seizoen komt er een feyenoord van het niveau Utrecht. Ben zwaar teleurgesteld . Maar voor de beeldvorming ik heb deze ploeg met een redelijk bedrsg gesteund en nu zou ik voor het maasgebouw gaan staan????????
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 augustus 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Co Adriaanse of Louis van Gaal , nog liever zie ik ze als trainer ---
OK, en nu een keer realistisch?

Wat een gelul.
fer1971
 fer1971 - zondag 17 augustus 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Van Geel heeft te lang gewacht
De directie neemt een te afwachtende houding in. Zij zien toch ook dat het voetbal niet is om naar huis te schrijven.
Moet je kijken wat we hebben moeten inleveren. In vier wedstrijden maakt Mathijssen vier cruciale fouten. En maar zeggen wij willen de CL in. Dan had je na het WK direct moeten investeren. Van Geel en Gudde wisten allebei dat er veel belangstelling van onze spelers waren. Dit is pure wanbeleid. Verder geen woorden voor. paar voorbeelden aanhalen. Mokotjo niet laten verhuren maar direct verkopen. Had je nu goed kunnen gebruiken. Voor de laatste linie bouhlaruz halen. Lachwekkende speler van midden 30. Haal Dost en Toornstra en probeer Clasie te behouden.
En verder feyenoord volgers. Hadden jullie er echt geloof in dat Rutte Zyech zou kunnen overtuigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door fer1971 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 20:55   quote  deeplink  
Besssssslist niett
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:53 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

OK, en nu een keer realistisch?

Wat een gelul.
is Utrecht groter dan?
zo onrealistisch is het niet
Omle
 Omle - zondag 17 augustus 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:53 schreef fer1971 het volgende:
Van Geel heeft te lang gewacht
De directie neemt een te afwachtende houding in. Zij zien toch ook dat het voetbal niet is om naar huis te schrijven.
Moet je kijken wat we hebben moeten inleveren. In vier wedstrijden maakt Mathijssen vier cruciale fouten. En maar zeggen wij willen de CL in. Dan had je na het WK direct moeten investeren. Van Geel en Gudde wisten allebei dat er veel belangstelling van onze spelers waren. Dit is pure wanbeleid. Verder geen woorden voor. paar voorbeelden aanhalen. Mokotjo niet laten verhuren maar direct verkopen. Had je nu goed kunnen gebruiken. Voor de laatste linie bouhlaruz halen. Lachwekkende speler van midden 30. Haal Dost en Toornstra en probeer Clasie te behouden.
En verder feyenoord volgers. Hadden jullie er echt geloof in dat Rutte Zyech zou kunnen overtuigen.
Rutten heeft hem alleen onder gespuugd met z'n geslis. Gozertje was daarna wel klaar met Feyenoord, wil niet bij elk gesprek nat worden gespuugd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:56 schreef Omle het volgende:

[..]

Rutten heeft hem alleen onder gespuugd met z'n geslis. Gozertje was daarna wel klaar met Feyenoord, wil niet bij elk gesprek nat worden gespuugd.
wow, laat me raden, groep 8, basisschool?
Barabas
 Barabas - zondag 17 augustus 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:33 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik heb dit al 2/3 weken geleden voorspeld maar niemand(op een enkeling na)wou eraan geloven.....allemaal als koeien elkaar na lullen op fit forum....ik vind het niet leuk om mijn gelijk te halen....maar je ziet het....dus nogmaals bij deze V.Geel...JIJ BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL.
je weet helemaal niks....
Barabas
 Barabas - zondag 17 augustus 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:49 schreef lion1 het volgende:
V Geel is een langzame sukkel .veel te laat met alles .
Word helemaal niks dit seizoen . Straks clasie weg(die alleen voor de jackpot zou gaan , anders niet)
Let op : zal wel 8 miljoen worden .pffff
V Geel moet weg !!
Beter voorstel? Jij gaat weg!
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:55 schreef van geil het volgende:

[..]

is Utrecht groter dan?
zo onrealistisch is het niet
Ik zie dat je Toornstra wil halen de beste speler van Utrecht moet dat dan de topper worden bij feyenoord?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:
Piet is geweldloos geworden, maar dat is niet iedereen,. Als je mijn berichten leest zie ik dat ik tegen hooliganisme ben. Maar mijn mening geven blijf ik doen, de pen is scherper dan het zwaard. Maar ik ben nu weer wat sfgekoeld had grote hoop op Dost , Zyech ik denk dat we moeten beseffen dat we geen rol meet spelen met deze selectie. Dit seizoen komt er een feyenoord van het niveau Utrecht. Ben zwaar teleurgesteld . Maar voor de beeldvorming ik heb deze ploeg met een redelijk bedrsg gesteund en nu zou ik voor het maasgebouw gaan staan????????
Als je op mijn berichten doelt, bedoelde ik niet te zeggen dat jij agressief zou zijn of zou worden. Het valt me alleen op dat als het al een tegen zit (in de ogen van verschillende supporters) jij vaak degene bent die de rellen van het Maasgebouw of Nancy weer aanhaalt. Het een is 3 jaar geleden en het ander zelfs al 9 jaar, nergens voor nodig dat weer terug te halen en te verwachten dat zoiets altijd maar weer kan gebeuren.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:00 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik zie dat je Toornstra wil halen de beste speler van Utrecht moet dat dan de topper worden bij feyenoord?
draad kwijt Piet?
t ging over Adriaanse.
Barabas
 Barabas - zondag 17 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:
Piet is geweldloos geworden, maar dat is niet iedereen,. Als je mijn berichten leest zie ik dat ik tegen hooliganisme ben. Maar mijn mening geven blijf ik doen, de pen is scherper dan het zwaard. Maar ik ben nu weer wat sfgekoeld had grote hoop op Dost , Zyech ik denk dat we moeten beseffen dat we geen rol meet spelen met deze selectie. Dit seizoen komt er een feyenoord van het niveau Utrecht. Ben zwaar teleurgesteld . Maar voor de beeldvorming ik heb deze ploeg met een redelijk bedrsg gesteund en nu zou ik voor het maasgebouw gaan staan????????
flinke hoop kerel...

.... leg hem de volgende keer op de Bijlmerboulevard...
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Met een drankje in de hand kan dat, over die rellen sommige mensen doen dat als je pillen slikt, maar even dit ik zag net luc een aansteker in zijn sok doen bij dat gooi incident maar ik lees niets van een onderzoek door de knvb. Maar dit terzijde. Piet is een en al vrede maar niet tevrede
Barabas
 Barabas - zondag 17 augustus 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Mitchell wel...
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 augustus 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:07 schreef Barabas het volgende:
Mitchell wel...
Ach die knul kan niet beter maar doet zijn best, nou bedankt ik ben mijn woede kwijt, maar kom wel naar nederland maar ga niet bij de aandeelhouders zitten dat kan Piet niet aanzien.
Bedankt forum schorum
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
1 op 1 die Mitchell. Meer gescoord dan Luuk de Jong. Of Sigthorsson.
Barabas
 Barabas - zondag 17 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Lees net dat die"falende" TD van ons vasthoudt aan zijn vraagprijs van 12 miljoen voor Clasie. Zullen geen escudo's meer zijn...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Bij Feyenoord is zelfs de verwachting dat hij gewoon blijft. Gezien onderhandelingen achten ze de kans klein dat hij weg gaat.
Barabas
 Barabas - zondag 17 augustus 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Mooi zo. Laat maar lekker nog een jaartje bij ons ballen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 augustus 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:11 schreef Bosifyable het volgende:
1 op 1 die Mitchell. Meer gescoord dan Luuk de Jong. Of Sigthorsson.
Verder veel te zwak ...
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Verder veel te zwak ...
ik twijfel.
zie wel iets aan die jongen.
moet veel leren, maar is echt gevaarlijk voor de goal , en zonder ritme.
JanM
 JanM - zondag 17 augustus 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Zullen we dit anders "het grote officiële droeftoeter-topic noemen"?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 augustus 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Immers moet er maar uitgespeeld worden ja!
Dat is waar het om gaat.
Als Immers er uit gespeeld wordt worden we geen 2e maar kampioen.

........................
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 augustus 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:12 schreef Barabas het volgende:
Lees net dat die"falende" TD van ons vasthoudt aan zijn vraagprijs van 12 miljoen voor Clasie. Zullen geen escudo's meer zijn...
Dan maakt van Geel z'n woorden waar.
Nick4F
 Nick4F - maandag 18 augustus 2014 - 07:32   quote  deeplink  
Aan het Zyech verhaal kun je allerlei scenario's hangen. Feit is dat de club te lang gewacht heeft. Ik proef zelfs iets van hoogmoed. Zo van: die Zyech hebben we al in de tas, daar hoeven we ons niet voor uit te sloven. De vlieger dat de transfer afhankelijk was van het vertrek van Jordi gaat ook niet meer op, want pas op het allerlaatste moment kwamen we in aktie, terwijl de transfer van Jordi allesbehalve rond was. We hebben Zyech niet het gevoel kunnen geven dat we hem koste wat kost wilden hebben. En Rutten is daar al helemaal niet in geslaagd; hij was immers de laatste Feyenoorder die met hem sprak? Maar dat is de schuld helemaal naar Fredje schuiven, terwijl vGeel gewoon verantwoordelijk is voor het aan- en verkoopbeleid. In mijn optiek had hij (vG) het beslissende gesprek nooit uit handen moeten geven. En al helemaal niet aan Fredje, diens voorkeur voor Immers (het is te triest voor woorden) kennende! Gegeven de omstandigheden vind ik dat vGeel in de kwestie Zyech gigantisch heeft gefaald! Ik ben benieuwd hoe hij de selectie op peil gaat brengen: dat is een keiharde belofte van zijn kant, en daar moet hij op worden afgerekend! En Fredje? Die mag pas wartaal gaan brabbelen tegen nieuwe spelers wanneer die het contract al getekend hebben. Wat een geklungel!
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 07:37   quote  deeplink  
Je moet nóóit een speler een basisplaats garanderen.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 18 augustus 2014 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zie het idee wel, maar het lijkt alleen deels te mislukken, omdat de paar spitsen waar Van Geen naar kijkt nog te duur zijn of niet vrijgegeven worden. En dan kiest Ziyech ook nog eens voor Twente.

Met laten we zeggen Dost en Ziyech erbij had je een heel aardig elftal. En dat waren wel spelers waar Van Geel naar keek. Kortom, de lijn en planmatige aanpak waren er. Alleen een stukje ongeluk of onkunde (hoe je het ook wil omschrijven) zorgt er nu voor dat Feyenoord de selectie nog niet op orde heeft.
precies,het gaat niet helemaal met de snelheid die wij willen,maar er zit wel een duidelijke aanpak cq lijn in.
Afwachten wat er staat als het transferwindow gesloten is.
Nick4F
 Nick4F - maandag 18 augustus 2014 - 08:23   quote  deeplink  
En nu houd ik op over die Zyech. Ik moet Barabas wel krediet geven. Hij was kennelijk goed op de hoogte voor wat betreft de voorkeuren van Zyech. Ik richt de blik op de toekomst, en op de belofte's die vG heeft gedaan: dat er per 1 september weer een Feyenoord waardige selectie zal staan. Ik ben benieuwd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0162110