BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - maandag 18 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Zou onze technisch directeur zich nu niet doodschamen wat voor team hij onze trainer en het legioen dit jaar voor durft te schotelen. Belachelijk. Bedroevend.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Hoe kom jij toch de dag door?
lecock
 lecock - maandag 18 augustus 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Kloppen de berichten dat AZ met Utrecht in onderhandeling is over Toornstra,staat v Geel straks weer met lege handen.
Els
 Els - maandag 18 augustus 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Volgens mij is AZ druk met Van Duinen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:15 schreef lecock het volgende:
Kloppen de berichten dat AZ met Utrecht in onderhandeling is over Toornstra,staat v Geel straks weer met lege handen.
Welkom , nog een vogel erbij doet me deugd..

AZ had interesse in Toornstra in 2010 toen ie nog bij ADO speelde, ik meen dat AZ nu interesse heeft in van Duinen omdat hun topscoorder onder het mes moet..
Van nieuwe interesse van AZ ben ik niet op de hoogte..
legrande
 legrande - maandag 18 augustus 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 12:59 schreef Bosifyable het volgende:
Hoe kom jij toch de dag door?
Zelfde als jij.
Milo
 Milo - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 18:40 schreef Milo het volgende:
Jongens doe ff gewoon 4 jaar geleden bestond Feijenoord niet meer! Nu zijn we gezond! En komt er een nieuw stadion! Vd week wordt toornstra gehaald en staat iedereen weer op de banken! Relax!
Nou weer lekker rustig in dit topic!?
Guidetti en toornstra erbij! is er niks aan de hand! Gejank om niks!
MMM
 MMM - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Wie zegt dat Guidetti het nog waar kan maken?
Els
 Els - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Wie zegt dat Guidetti erbij komt?
Milo
 Milo - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Ik
Nibke
 Nibke - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Van Geel had meteen Rekik bij M.C. moeten oppikken!
Wederom te laaaaaat!
Nu moeten we het doen met Matthijsen.
Wederom te traaaaaag!
Milo
 Milo - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
Rekik was geweldig vorig jaar?
MMM
 MMM - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
Rekik kan er ook niks van.
Barabas
 Barabas - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 08:23 schreef Nick4F het volgende:
En nu houd ik op over die Zyech. Ik moet Barabas wel krediet geven. Hij was kennelijk goed op de hoogte voor wat betreft de voorkeuren van Zyech. Ik richt de blik op de toekomst, en op de belofte's die vG heeft gedaan: dat er per 1 september weer een Feyenoord waardige selectie zal staan. Ik ben benieuwd!
ik heb alleen maar herhaaldelijk herhaald wat hij bij herhaling gezegd heeft.
Barabas
 Barabas - dinsdag 19 augustus 2014 - 11:48   quote  deeplink  
En voor ik zelf (weer) in herhalingen verval: ik was al klaar met die Ziyech, maar nu helemaal!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 augustus 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 23:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Naar deze twee eredivisie wedstrijden gekeken zie ik vooruitgang..
progressie bedoel je toch Bert
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 13:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

progressie bedoel je toch Bert
Juist daar ligt de focus..
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Ik wil niet vervelend worden maar is lecock nu de Haan of de lul.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:24 schreef broer van Ted het volgende:
Ik wil niet vervelend worden maar is lecock nu de Haan of de lul.
Doe niet zo lullig..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat Van Geel contact opneemt met Charisteas!
Van Geel is tot nu toe de meester geweest van de eind sprint, vroeg in de transferperiode haalt hij de koopjes op, in de eindsprint haalt hij de krenten uit de pap.
Stel dat hij nu iemand haalt waardoor er geen geld meer is voor een echte versterking. Het probleem is gewoon dat de transfer periode doorloopt terwijl het seizoen al begonnen is. Tot het laatste moment weet je niet precies waar je aan toe bent.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:50   quote  deeplink  
In het leven wetem we ook niet waar we aan toe zijn, maar je hebt gelijk biertje??????
Joeyyy
 Joeyyy - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Waarschijnlijk ben ik toch een van de weinigen die er anders over denkt.
Natuurlijk willen weer kampioen worden en Champions League spelen. En natuurlijk hadden we graag in een eerder stadium spelers vastgelegd, die ons naar een hoger plan tillen...

Maar we moeten ook realistisch zijn: de spelers die nu weggekocht werden, waren nauwelijks meer te houden (misschien Martins Indi als enige uitzondering, maar daar heb je Kongolo achter de hand). Als voor Clasie 10 miljoen wordt geboden, kun je hem waarschijnlijk ook niet behouden.

Maar nu, de komende anderhalve week, nadert de periode dat spelers van grote clubs op de transferlijst gezet worden, spelers in waarde dalen en er buitenkansjes komen. Bilal voor 3,5 miljoen is geen slechte aankoop. Toornstra zou in een ruildeal + een miljoen of 3 zelfs een uitstekende aankoop zijn. Het aantrekken Kazim-Kazim is een zeer kleine investering, en bij een goede prestatie kun je hem vastleggen. Dat zou zomaar een schot in de roos kunnen zijn. Ziyech is jammerlijk mislukt, maar persoonlijk zou ik Toornstra met meer ervaring áltijd eerder halen...

Wanneer Van Geel vóór de deadline géén spits van kaliber Dost aantrekt, heeft hij in mijn ogen gefaald. Maar ik denk dat hij er nog wel één uit zijn konijnenhoed tovert. De reden om enkele weken geleden niet de hoofdprijs te betalen vond ik zeer plausibel. En al eerder een spits vastleggen kon gewoonweg niet, omdat er geen enkel budget was om te investeren. Zeer jammer van Champions League, maar wees eerlijk: die hadden we toch niet gehaald...

Ik sluit mij helemaal aan bij Gert-Jan Verbeek: http://www.nusport.nl/voetbal/3853207/verbeek-transferbeleid-van-feyenoord-heel-verstandig.html
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Duidelijk Joeyyy, dat is de situatie waarin we tot nu toe zitten en waar we het mee moeten doen, en over van Geel kunnen we pas oordelen aan het einde van de transferperiode. Overall gezien heeft van Geel het gewoon goed gedaan, nu nog ff doorpakken..
Bol.Ron
 Bol.Ron - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:43   quote  deeplink  
Ik vind niet dat van Geel faalt zoals sommigen beweren. Natuurlijk willen wij resultaat en prijzen, maar eerst hebben we geen geld, zelfs flinke schulden. Dan worden oa. Wijnaldum en Fer goed verkocht waardoor enkele jeugdige spelers kunnen debuteren die nu ook weer geld opleveren zodat Feyenoord nog meer schulden kunnen saneren en nu zelfs redelijk kunnen investeren in nieuwe spelers. Hij mag best wel wat meer risico nemen om wat geld uit te geven, maar om te zeggen dat hij de zwakste schakel is????
Barabas
 Barabas - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:43 schreef Bol.Ron het volgende:
Ik vind niet dat van Geel faalt zoals sommigen beweren. Natuurlijk willen wij resultaat en prijzen, maar eerst hebben we geen geld, zelfs flinke schulden. Dan worden oa. Wijnaldum en Fer goed verkocht waardoor enkele jeugdige spelers kunnen debuteren die nu ook weer geld opleveren zodat Feyenoord nog meer schulden kunnen saneren en nu zelfs redelijk kunnen investeren in nieuwe spelers. Hij mag best wel wat meer risico nemen om wat geld uit te geven, maar om te zeggen dat hij de zwakste schakel is????
eens

Van Geel betichten van laksheid... klopt net zozeer als 1+1=26...

Mensen blijven mensen en als ze vertroebeld raken door emoties dan roepen en schrijven ze soms hele domme dingen. Je weet toch!
Houtman
 Houtman - dinsdag 19 augustus 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:54 schreef Joeyyy het volgende:
Waarschijnlijk ben ik toch een van de weinigen die er anders over denkt.
Natuurlijk willen weer kampioen worden en Champions League spelen. En natuurlijk hadden we graag in een eerder stadium spelers vastgelegd, die ons naar een hoger plan tillen...

Maar we moeten ook realistisch zijn: de spelers die nu weggekocht werden, waren nauwelijks meer te houden (misschien Martins Indi als enige uitzondering, maar daar heb je Kongolo achter de hand). Als voor Clasie 10 miljoen wordt geboden, kun je hem waarschijnlijk ook niet behouden.

Maar nu, de komende anderhalve week, nadert de periode dat spelers van grote clubs op de transferlijst gezet worden, spelers in waarde dalen en er buitenkansjes komen. Bilal voor 3,5 miljoen is geen slechte aankoop. Toornstra zou in een ruildeal + een miljoen of 3 zelfs een uitstekende aankoop zijn. Het aantrekken Kazim-Kazim is een zeer kleine investering, en bij een goede prestatie kun je hem vastleggen. Dat zou zomaar een schot in de roos kunnen zijn. Ziyech is jammerlijk mislukt, maar persoonlijk zou ik Toornstra met meer ervaring áltijd eerder halen...

Wanneer Van Geel vóór de deadline géén spits van kaliber Dost aantrekt, heeft hij in mijn ogen gefaald. Maar ik denk dat hij er nog wel één uit zijn konijnenhoed tovert. De reden om enkele weken geleden niet de hoofdprijs te betalen vond ik zeer plausibel. En al eerder een spits vastleggen kon gewoonweg niet, omdat er geen enkel budget was om te investeren. Zeer jammer van Champions League, maar wees eerlijk: die hadden we toch niet gehaald...

Ik sluit mij helemaal aan bij Gert-Jan Verbeek: http://www.nusport.nl/voetbal/3853207/verbeek-transferbeleid-van-feyenoord-heel-verstandig.html
Je hebt meer medestanders op dit forum dan je denkt Joeyyy. Ik ben het ook met je eens. van Geel is de afgelopen jaren steeds een koopjesjager geweest en dat zal dit jaar niet anders zijn.
lecock
 lecock - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:24 schreef broer van Ted het volgende:
Ik wil niet vervelend worden maar is lecock nu de Haan of de lul.
Tja als jij het verschil niet weet tussen een Haan en een Lul ga ik jouw IQ inschatten op 020 niveau
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:32 schreef lecock het volgende:

[..]

Tja als jij het verschil niet weet tussen een Haan en een Lul ga ik jouw IQ inschatten op 020 niveau
Als dat zo is, hoef ik van hem geen kipsate..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:03   quote  deeplink  
Ik lees net dat ze Guidetti eerst een half jaar willen testen op zijn fitheid! Dan denk ik weer als dit lukt bij City dat dit bedachtzaam is van v Geel
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Als t niet lukt dan.....?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:05   quote  deeplink  
....maar zo kopen(?)
lecock
 lecock - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:05   quote  deeplink  
Dacht dat jij het meer op haring had voorzien
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Tja ik weet het niet wat wijsheid is 5 milj is voor Feyenoord veel geld
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:05 schreef lecock het volgende:
Dacht dat jij het meer op haring had voorzien
Heb liever een zakkie chips..
tumblr_n3u4ehuxcX1qewacoo3_400.gif
lecock
 lecock - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Noemen wij hier proletarisch winkelen, of was je je portemonnee vergeten?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Hij heeft een bonnetje.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Afknallen al die kutmeeuwen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:38 schreef hotjumper het volgende:
Het wordt tijd dat Van Geel contact opneemt met Charisteas!
Van Geel is tot nu toe de meester geweest van de eind sprint, vroeg in de transferperiode haalt hij de koopjes op, in de eindsprint haalt hij de krenten uit de pap.
Stel dat hij nu iemand haalt waardoor er geen geld meer is voor een echte versterking. Het probleem is gewoon dat de transfer periode doorloopt terwijl het seizoen al begonnen is. Tot het laatste moment weet je niet precies waar je aan toe bent.
De Charisteas van 2014 wordt....Sigthorsson!!!
Die gaat 31-8 komen.
lecock
 lecock - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:23 schreef FR-Elmo het volgende:
Afknallen al die kutmeeuwen.
En dan....soepje van koken?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Niet te eten, en wij Fransen eten alles wat veren of een staart heeft
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:25 schreef piet de paler het volgende:
Niet te eten, en wij Fransen eten alles wat veren of een staart heeft
Dus homo's ook?
Echt waar?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:23 schreef FR-Elmo het volgende:
Afknallen al die kutmeeuwen.
Verslik je in een besje blauwvingert..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Nee die eet ik niet smaken denkelijk een beetje naar poep
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:24 schreef lecock het volgende:

[..]

En dan....soepje van koken?
Nee...zou ze eerder in hun eigen sop laten gaar koken
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:24 schreef lecock het volgende:

[..]

En dan....soepje van koken?
Hey..d:-(

Ik zal je nog eens helpen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hey..d:-(

Ik zal je nog eens helpen..
Je moet er nog mee beginnen hahahaha
lecock
 lecock - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hey..d:-(

Ik zal je nog eens helpen..
Met een lekker soepje help ik meerdere personen van hun Meeuwen complex af
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
3d-mad.gif
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:54 schreef Joeyyy het volgende:
Waarschijnlijk ben ik toch een van de weinigen die er anders over denkt.
Natuurlijk willen weer kampioen worden en Champions League spelen. En natuurlijk hadden we graag in een eerder stadium spelers vastgelegd, die ons naar een hoger plan tillen...

Maar we moeten ook realistisch zijn: de spelers die nu weggekocht werden, waren nauwelijks meer te houden (misschien Martins Indi als enige uitzondering, maar daar heb je Kongolo achter de hand). Als voor Clasie 10 miljoen wordt geboden, kun je hem waarschijnlijk ook niet behouden.

Maar nu, de komende anderhalve week, nadert de periode dat spelers van grote clubs op de transferlijst gezet worden, spelers in waarde dalen en er buitenkansjes komen. Bilal voor 3,5 miljoen is geen slechte aankoop. Toornstra zou in een ruildeal + een miljoen of 3 zelfs een uitstekende aankoop zijn. Het aantrekken Kazim-Kazim is een zeer kleine investering, en bij een goede prestatie kun je hem vastleggen. Dat zou zomaar een schot in de roos kunnen zijn. Ziyech is jammerlijk mislukt, maar persoonlijk zou ik Toornstra met meer ervaring áltijd eerder halen...

Wanneer Van Geel vóór de deadline géén spits van kaliber Dost aantrekt, heeft hij in mijn ogen gefaald. Maar ik denk dat hij er nog wel één uit zijn konijnenhoed tovert. De reden om enkele weken geleden niet de hoofdprijs te betalen vond ik zeer plausibel. En al eerder een spits vastleggen kon gewoonweg niet, omdat er geen enkel budget was om te investeren. Zeer jammer van Champions League, maar wees eerlijk: die hadden we toch niet gehaald...

Ik sluit mij helemaal aan bij Gert-Jan Verbeek: http://www.nusport.nl/voetbal/3853207/verbeek-transferbeleid-van-feyenoord-heel-verstandig.html
Dat zeg ik...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De Charisteas van 2014 wordt....Sigthorsson!!!
Die gaat 31-8 komen.
Hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0183911