BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 16 september 2014 - 22:09   quote  deeplink  
en dat zou ik niet erg vinden als ik namen als Woudenberg Steenvoorden en Karsdorp zou zien op het veld met enige regelmaat.
van geil
 van geil - dinsdag 16 september 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 22:07 schreef van geil het volgende:
versterken ga ik niet in mee.
alleen de keeper is beter . en de wissels.
de basis is op 4 posities minder en stukken minder.
voor de duidelijkheid met bovenstaande.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 september 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Toornstra is een versterking.
El Ahmadi ook.
Bilal in vorm ook.
Vermeer.
Kazim is afwachten, maar waarschijnlijk verbetering op te Vrede.
Verdediging verzwakt.
van geil
 van geil - dinsdag 16 september 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:
Toornstra is een versterking.
El Ahmadi ook.
Bilal in vorm ook.
Vermeer.
Kazim is afwachten, maar waarschijnlijk verbetering op te Vrede.
Verdediging verzwakt.
Bilal en Toornstra zitten vooralsnog op de bank.
EL lijkt toch op t middenveld te komen dus tja.
Dan lijkt t Clasie Toornstra El te worden.
Vilhena kapitaalverlies.Clasie wordt niet duurder evenals Toornstra en el al helemaal niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 september 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 september 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Hij had t over de breedte...
van geil
 van geil - dinsdag 16 september 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 22:16 schreef Stylzz het volgende:
Hij had t over de breedte...
ok. snap ik wel.
maar ik zie dat niet als versterking.
Als de basis zo afgevlakt is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 september 2014 door van geil --
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 september 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Kazim zal het gelijk of het ongelijk moeten gaan bewijzen..
van geil
 van geil - dinsdag 16 september 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 22:57 schreef sevillana het volgende:
Kazim zal het gelijk of het ongelijk moeten gaan bewijzen..
Laten we hopen op t eerste.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 23:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Laten we hopen op t eerste.
;)
tomson
 tomson - dinsdag 16 september 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Als dat van Kazim af moet hangen klopt het al niet he :) Martin is een kloot wiens mes scherp genoeg was om te saneren. Maar om nou te zeggen dat hij zo'n geweldige neus voor nieuwe spelers heeft gehad moet ik toch nee zeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 september 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Versterken in de zin van nieuwe aankopen, na vertrek Pelle cs.
Daadwerkelijk directe versterking/kwaliteitsverbetering selectie zie ik alleen in Vermeer, Toornstra, mogelijk El Ahmadi in meer defensieve rol.
De rest moet blijken.
Maar idd. kwalitatief zijn we achteruit gegaan.
Kazim zal geen Pelle zijn. Boulahrouz is zeer twijfelachtig.
Wilkshire komt aardig mee. Allen kosteloos binnengehaald.
Bilal is toekomstmuziek.
JanM
 JanM - dinsdag 16 september 2014 - 23:30   quote  deeplink  
Te makkelijk om de schuld in Van Geel's schoenen te schuiven en te beweren dat we op 4 plaatsen zwakker zijn geworden en alleen een betere keeper hebben nu.

Pellè is niet te vervangen in de zin van dat we een spits konden kopen die er naar alle waarschijnlijkheid net zoveel in zou schieten: die zijn namelijk te duur, vragen te veel salaris en willen überhaupt niet in NL voetballen. We kunnen dus alleen maar hopen dat na Guidetti en Pellè ook Kazim een onverwacht succes zal blijken/worden.

Wilkshire vervangt Janmaat prima!

Kongolo was vorig jaar al regelmatig de vervanger van BMI, maar is op dit moment hopeloos uit vorm (net als Boëtius, Vilhena en in mindere mate Van Beek).

De Vrij is pas in de loop van het seizoen en op het WK goed gaan spelen. M.i. heeft Van Beek het in zich om dat niveau te (gaan) halen.

Verder is Bilal voor de toekomst gehaald en kun je van hem niet verwachten dat hij een team dat (nog) niet draait op sleeptouw neemt. Ventje is 19! Boulahrouz kan MITS fit zeker nog van waarde zijn met zijn ervaring. Toornstra en El Ahmadi zijn BASISspelers!

Zeker als Vilhena en Boëtius hun vorm weer terugvinden, zullen zij - afhankelijk van het systeem waar Rutten voor kiest - regelmatig ten onrechte op de bank zitten, maar voorlopig hebben ze een (eventuele) reserveplek volledig aan zichzelf te danken!

Gaat Rutten 3-4-3 spelen met El Ahmadi als meest defensieve middenvelder, is er gewoon plek voor allebei! Spreken van kapitaalvernietiging is dus tamelijk voorbarig, net als beweren dat Clasie en Toornstra niet duurder zouden kunnen worden.

Vermeer

Wilkshire Van Beek Kongolo

El Ahmadi
Clasie Vilhena
Toornstra

Schaken/Bilal Kazim/Manu Boëtius/Manu

Is een elftal dat vele malen beter moet kunnen presteren dan de afgelopen weken! En t.o.v. vorig seizoen is het gat tussen basis- en wisselspelers aanzienlijk minder groot!
legrande
 legrande - woensdag 17 september 2014 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 23:30 schreef JanM het volgende:
Te makkelijk om de schuld in Van Geel's schoenen te schuiven en te beweren dat we op 4 plaatsen zwakker zijn geworden en alleen een betere keeper hebben nu.

Pellè is niet te vervangen in de zin van dat we een spits konden kopen die er naar alle waarschijnlijkheid net zoveel in zou schieten: die zijn namelijk te duur, vragen te veel salaris en willen überhaupt niet in NL voetballen. We kunnen dus alleen maar hopen dat na Guidetti en Pellè ook Kazim een onverwacht succes zal blijken/worden.

Wilkshire vervangt Janmaat prima!

Kongolo was vorig jaar al regelmatig de vervanger van BMI, maar is op dit moment hopeloos uit vorm (net als Boëtius, Vilhena en in mindere mate Van Beek).

De Vrij is pas in de loop van het seizoen en op het WK goed gaan spelen. M.i. heeft Van Beek het in zich om dat niveau te (gaan) halen.

Verder is Bilal voor de toekomst gehaald en kun je van hem niet verwachten dat hij een team dat (nog) niet draait op sleeptouw neemt. Ventje is 19! Boulahrouz kan MITS fit zeker nog van waarde zijn met zijn ervaring. Toornstra en El Ahmadi zijn BASISspelers!

Zeker als Vilhena en Boëtius hun vorm weer terugvinden, zullen zij - afhankelijk van het systeem waar Rutten voor kiest - regelmatig ten onrechte op de bank zitten, maar voorlopig hebben ze een (eventuele) reserveplek volledig aan zichzelf te danken!

Gaat Rutten 3-4-3 spelen met El Ahmadi als meest defensieve middenvelder, is er gewoon plek voor allebei! Spreken van kapitaalvernietiging is dus tamelijk voorbarig, net als beweren dat Clasie en Toornstra niet duurder zouden kunnen worden.

Vermeer

Wilkshire Van Beek Kongolo

El Ahmadi
Clasie Vilhena
Toornstra

Schaken/Bilal Kazim/Manu Boëtius/Manu

Is een elftal dat vele malen beter moet kunnen presteren dan de afgelopen weken! En t.o.v. vorig seizoen is het gat tussen basis- en wisselspelers aanzienlijk minder groot!
Sorry van geel heeft het echt heel slecht gedaan. Nu hebben we wel een goed middenveld maar achter is het drama dat ziet toch iedereen en heel stom dat hij Quidetti niet heeft gehuurd. Hij wilde dolgraag en een huurprijs had geen probleem geweest. Ok schulden weg. Een speelbal met veel geluk in Europa en keurig 14 met weinig kans op verbetering. Nee schulden zijn weg maar een elftal geen schim van vorig jaar en dan verkondigen dat we voor het kampioenschap gaan. Belachelijk je mag blij zijn met na competitie. Ik had dit alles al aan zien komen maar werd steeds als negatief bestempeld en moest geduld hebben maar nu zien jullie het zelf. Donderdag verliezen we kansloos en waarschijnlijk zondag ook al hoop ik uiteraard van niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 september 2014 - 00:52   quote  deeplink  
Op dit moment heb je de realiteit aan je zijde.
G-child
 G-child - woensdag 17 september 2014 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 00:16 schreef legrande het volgende:

[..]

Sorry van geel heeft het echt heel slecht gedaan. Nu hebben we wel een goed middenveld maar achter is het drama dat ziet toch iedereen en heel stom dat hij Quidetti niet heeft gehuurd. Hij wilde dolgraag en een huurprijs had geen probleem geweest. Ok schulden weg. Een speelbal met veel geluk in Europa en keurig 14 met weinig kans op verbetering. Nee schulden zijn weg maar een elftal geen schim van vorig jaar en dan verkondigen dat we voor het kampioenschap gaan. Belachelijk je mag blij zijn met na competitie. Ik had dit alles al aan zien komen maar werd steeds als negatief bestempeld en moest geduld hebben maar nu zien jullie het zelf. Donderdag verliezen we kansloos en waarschijnlijk zondag ook al hoop ik uiteraard van niet.
Bestempel je nog steeds als negatief, donderdag en zondag verloren bij voorbaat. Zou als ik jou was niet gaan kijken.

Je noemt de verdediging in één zin met Guidetti, heb hem nog nooit in de verdediging zien spelen. Makkelijk afgeven op iemand maar zelf geen idee hebben wat er defensief anders zou moeten.
Had Guidetti ook graag gezien, enkel al voor de POSITIEVE teamgeest.
Je kan in je eerste jaar schuldenvrij niet direct elke positie versterken.
Weinig verbetering is maar afwachten, is je eigen subjectieve inschatting. Ga liever uit van het positieve, komt wel goed. Geen kampioen maar Europees voetbal zeker haalbaar.
Nogmaals, wat is er te verwachten van jongetjes van 20-22 jaar... ontwikkeling neemt tijd en gaat gepaard met vormdipjes, zie bv Boetius, Vilhena, Kongolo. We zijn 5 competitie wedstrijden ver, nog 29 te gaan...
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 17 september 2014 - 04:03   quote  deeplink  
Is allemaal leuk en aardig, maar Guidetti moest tegen de 5 miljoen kosten en daarbij salaris. Een beetje te groot risico. Wij wilden hem huren, maar dat was toen geen optie voor City. Wat wij toen wilden heeft Celtic gekregen. Dus dat ligt wel wat genuanceerder. Zelf vond ik dat hij Kalou een belletje had mogen geven en onze spelers niet zo snel had verkocht. Ook de trainer had anders gekund, maar je moet uiteindelijk keuzes maken. Pakt het verkeerd uit. Neemt het verlies en zorg dat het verbetert. Daar heb ik alle vertrouwen in dat dit ook zal gebeuren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 september 2014 - 06:57   quote  deeplink  
Ik begreep dat Celtic ook nog behoorlijk in de buidel moest tasten voor de huurconstructie. Plus zo laat pas tot stand gekomen dat de FIFA uiteindelijk nog dispensatie moest geven, met grote mazzel hebben ze dat verkregen.

Vind t allemaal nogal logisch dat van Geel zich niet in zo'n avontuur gestort heeft, bij ons wilde City aldoor niet. Dan ben je toch klaar.
JanM
 JanM - woensdag 17 september 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 00:52 schreef FR-Henk het volgende:
Op dit moment heb je de realiteit aan je zijde.
Maar dat komt m.i. niet door het aankoopbeleid, maar door het feit dat te veel spelers (hopeloos) uit vorm zijn: Van Beek, Mathijsen, Kongolo, Vilhena, Boëtius.

Op papier staat er een prima selectie die qua breedte m.i. zelfs beter is dan vorig jaar, dus dan mag je kampioensaspiraties hebben / uitspreken. Dat we nu 14e staan maakt die ambitie moeilijk(er) realiseerbaar, maar nog niet onhaalbaar!

Hopelijk spelen we morgenavond een goeie pot en trekken we die lijn dan door met winst op 020 met een uitblinkende Kazim, dan is iedereen weer positief!
JanM
 JanM - woensdag 17 september 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 00:16 schreef legrande het volgende:

[..]

Sorry van geel heeft het echt heel slecht gedaan. Nu hebben we wel een goed middenveld maar achter is het drama dat ziet toch iedereen en heel stom dat hij Quidetti niet heeft gehuurd. Hij wilde dolgraag en een huurprijs had geen probleem geweest. Ok schulden weg. Een speelbal met veel geluk in Europa en keurig 14 met weinig kans op verbetering. Nee schulden zijn weg maar een elftal geen schim van vorig jaar en dan verkondigen dat we voor het kampioenschap gaan. Belachelijk je mag blij zijn met na competitie. Ik had dit alles al aan zien komen maar werd steeds als negatief bestempeld en moest geduld hebben maar nu zien jullie het zelf. Donderdag verliezen we kansloos en waarschijnlijk zondag ook al hoop ik uiteraard van niet.
Het Quidetti-boek is dicht en hij heet trouwens Guidetti ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 06:57 schreef Stylzz het volgende:
Ik begreep dat Celtic ook nog behoorlijk in de buidel moest tasten voor de huurconstructie. Plus zo laat pas tot stand gekomen dat de FIFA uiteindelijk nog dispensatie moest geven, met grote mazzel hebben ze dat verkregen.

Vind t allemaal nogal logisch dat van Geel zich niet in zo'n avontuur gestort heeft, bij ons wilde City aldoor niet. Dan ben je toch klaar.
Dacht dat er iets van een samenwerkingsverband was tussen city en ons..(?)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 september 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 11:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dacht dat er iets van een samenwerkingsverband was tussen city en ons..(?)
Vast, maar City zit ongetwijfeld op de bestuurderstoel.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 12:04   quote  deeplink  
Schiet niet op dan./
Nick4F
 Nick4F - woensdag 17 september 2014 - 13:08   quote  deeplink  
vGeel heeft het voorzichtige transferbeleid gevoerd dat past bij onze status en korte termijn perspectief. Je kunt heel makkelijk roepen dat hij er niets van gebakken heeft, maar hij heeft zich gewoon gehouden aan het nieuwe beleid. De samenstelling van de achterhoede is een logisch gevolg van onze identiteit als opleidingsclub. Een opleidingsclub verkoopt immers periodiek de beste spelers en vangt dat op met eigen jeugd. De club heeft alle vertrouwen in vBeek en Kongolo (ik ook). Dus daar ga je geen geld aan uitgeven, - al zijn die jongens natuurlijk niet altijd top. Wilkshire is een uitstekende vervanger van Janmaat. We moeten moeiteloos het beste middenveld van Nederland kunnen samenstellen. Op de flanken barst het van de strijd om 2 plekkies. En Kazim gaat het straks gewoon heel erg goed doen: die jongen heeft meer voetbal in z'n tenen dan Mitchel in beide voeten. Ik neem m'n hoed af voor Van Geel. En ook voor Gudde.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 13:12   quote  deeplink  
En ik voor jouw Nick..EENS..!
netsurfer
 netsurfer - woensdag 17 september 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 13:08 schreef Nick4F het volgende:
vGeel heeft het voorzichtige transferbeleid gevoerd dat past bij onze status en korte termijn perspectief. Je kunt heel makkelijk roepen dat hij er niets van gebakken heeft, maar hij heeft zich gewoon gehouden aan het nieuwe beleid. De samenstelling van de achterhoede is een logisch gevolg van onze identiteit als opleidingsclub. Een opleidingsclub verkoopt immers periodiek de beste spelers en vangt dat op met eigen jeugd. De club heeft alle vertrouwen in vBeek en Kongolo (ik ook). Dus daar ga je geen geld aan uitgeven, - al zijn die jongens natuurlijk niet altijd top. Wilkshire is een uitstekende vervanger van Janmaat. We moeten moeiteloos het beste middenveld van Nederland kunnen samenstellen. Op de flanken barst het van de strijd om 2 plekkies. En Kazim gaat het straks gewoon heel erg goed doen: die jongen heeft meer voetbal in z'n tenen dan Mitchel in beide voeten. Ik neem m'n hoed af voor Van Geel. En ook voor Gudde.
+1

Geef ze de tijd.
van geil
 van geil - woensdag 17 september 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 23:02 schreef tomson het volgende:
Als dat van Kazim af moet hangen klopt het al niet he :) Martin is een kloot wiens mes scherp genoeg was om te saneren. Maar om nou te zeggen dat hij zo'n geweldige neus voor nieuwe spelers heeft gehad moet ik toch nee zeggen.
eens
Nick4F
 Nick4F - donderdag 18 september 2014 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 18:39 schreef van geil het volgende:

[..]

eens
Lijkt mij meer de taak van de scouting dan van Van Geel.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 september 2014 - 08:01   quote  deeplink  
Tsja, als MvG uitlegt dat beoogde, gewenste spelers niet in Nederland willen voetballen, met welke reden wordt er dan aan zijn betrouwbaarheid getwijfeld?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:01 schreef FR-Henk het volgende:
Tsja, als MvG uitlegt dat beoogde, gewenste spelers niet in Nederland willen voetballen, met welke reden wordt er dan aan zijn betrouwbaarheid getwijfeld?
aan het feit dat de andere clubs wel topspitsen gehaald hebben?

Oh wacht.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 september 2014 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

aan het feit dat de andere clubs wel topspitsen gehaald hebben?

Oh wacht.
Haha!
En dan die teneur: Geen topspits gekocht betekent als vanzelf dat je als td algeheel fout bent geweest in de oorlog, aandelen hebt bij de FIFA, 3 x per dag naar parenclubs gaat.

Stoute, stoute Martin.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Haha!
En dan die teneur: Geen topspits gekocht betekent als vanzelf dat je als td algeheel fout bent geweest in de oorlog, aandelen hebt bij de FIFA, 3 x per dag naar parenclubs gaat.

Stoute, stoute Martin.
Nou ja met zo''n vrouw..
van geil
 van geil - donderdag 18 september 2014 - 16:22   quote  deeplink  
bb_1.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 20 september 2014 - 10:36   quote  deeplink  
Men-in-Black-3.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Kritiek op Van Geel: 'Betere spelers in het amateurvoetbal'

600x400-vangeel.jpg

Rob Jacobs is furieus in zijn oordeel over het huidige Feyenoord. De voormalig trainer van de Rotterdammers neemt geen blad voor de mond in zijn kritieken richting trainer Fred Rutten en technisch directeur Martin van Geel.

''Ze laten helemaal niets zien. Feyenoord is een degradatiekandidaat. En dat is geloof ik niet de bedoeling'', zegt Jacobs tegenover RTV Rijnmond. ''Ze hebben gezegd dat ze voor het kampioenschap gaan, op basis van wat? Dat kan niet, dat bestaat niet. Het gebeurt wel en dat is vervelend, want iedereen wil dat Feyenoord mee gaat doen. Maar Feyenoord moet zich zorgen maken om niet te degraderen. Niemand is in staat om een goal te maken.''

Van Geel krijgt er ook van langs. ''De trainer is eindverantwoordelijke, maar als er drie verdedigers vertrekken en er worden mensen bijgehaald die totaal niets toevoegen aan dit Feyenoord...Sterker nog, in het amateurvoetbal lopen er betere spelers. Dit is een wedstrijd die gewoon hele ernstige gevolgen kan hebben'', beëindigt Jacobs zijn relaas.
Bron:Rijnmond
Peckerwood
 Peckerwood - donderdag 25 september 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Waar moet dat heen, hoe zal het gaan, waar komt die rotzooi toch vandaag! ( Barend Servet )
legrande
 legrande - donderdag 25 september 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Helaas moet ik tot mijn spijt constateren dat wat ik begin augustus verkondigde waarheid is geworden. Als er 1 is die hiervan baalt ben ik dat. Maar van geel heeft waardeloos gewerkt in de transferperiode. Je kunt niet 4 van je beste verkopen en alleen transfervrije op ilal en toornstra na. Ontvanger ruim 30 iutgeven 6. Uit de championsleage met mazzel in poulefaze waar we niets te zoeken hebben 11 punten achter en uit de beker. Toen ik het zei werd ik als negatief bestempeld. Ik blijf toch gaan want Fey zit in mijn hart maar bedankt van Geel voor je goede beleid. Dan nog zeggen we hebben een kampioenselftal nee van Geel je bent compleet door de mand gevallen. Heb melij met Rutten.
Felbm
 Felbm - donderdag 25 september 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Deels met je eens... De verdediging is niet goed te praten! Maar toch denk ik ook dat we meer aan v.Geel te danken hebben dan we denken. Afdanken is in mijn open niet terecht. Er zijn fouten gemaakt, tuurlijk, maar ik denk persoonlijk dat hij er ook lering uit trekt. Dit zal echt geen 2e keer gebeuren. Bij mij kan hij een potje breken in ieder geval.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 14:06   quote  deeplink  
50930b675e978e55445752c35c048fa2.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Een interview met Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, over het transferbeleid van afgelopen zomer.

http://nos.nl/video/702606-van-geel-mezelf-weinig-te-verwijten.html
legrande
 legrande - donderdag 25 september 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 14:19 schreef RenatoBos het volgende:
Een interview met Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, over het transferbeleid van afgelopen zomer.

http://nos.nl/video/702606-van-geel-mezelf-weinig-te-verwijten.html
Dat doen we dan maar weer. Ondanks alles kijk ik weer uit naar zaterdag en volgende week thuis luik en ik dacht ook nac. Ook al verliezen we weer zaterdag dan nog blijf ik lachen en kijk dan weer uit naar donderdag. Ondanks dat ik vele malen kwaad was op het inkoopbeleid houd ik teveel van mijn cluppie datik weer niet kan wachten op de volgende wedstrijd en rotter als nu kan niet we komen wel weer in de flow.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 17:43   quote  deeplink  
Haha juist das ook een visie..😃
JanM
 JanM - donderdag 25 september 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 17:27 schreef legrande het volgende:

[..]

Dat doen we dan maar weer. Ondanks alles kijk ik weer uit naar zaterdag en volgende week thuis luik en ik dacht ook nac. Ook al verliezen we weer zaterdag dan nog blijf ik lachen en kijk dan weer uit naar donderdag. Ondanks dat ik vele malen kwaad was op het inkoopbeleid houd ik teveel van mijn cluppie datik weer niet kan wachten op de volgende wedstrijd en rotter als nu kan niet we komen wel weer in de flow.
Da's maar de vraag natuurlijk, want wij komen/spelen natuurlijk wel uit/in ROTTERdam ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Kun je dat niet lezen dan..😉
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
Wie is Quidetti?
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
Broer van Das Bost of zo?
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 13:08 schreef Nick4F het volgende:
vGeel heeft het voorzichtige transferbeleid gevoerd dat past bij onze status en korte termijn perspectief. Je kunt heel makkelijk roepen dat hij er niets van gebakken heeft, maar hij heeft zich gewoon gehouden aan het nieuwe beleid. De samenstelling van de achterhoede is een logisch gevolg van onze identiteit als opleidingsclub. Een opleidingsclub verkoopt immers periodiek de beste spelers en vangt dat op met eigen jeugd. De club heeft alle vertrouwen in vBeek en Kongolo (ik ook). Dus daar ga je geen geld aan uitgeven, - al zijn die jongens natuurlijk niet altijd top. Wilkshire is een uitstekende vervanger van Janmaat. We moeten moeiteloos het beste middenveld van Nederland kunnen samenstellen. Op de flanken barst het van de strijd om 2 plekkies. En Kazim gaat het straks gewoon heel erg goed doen: die jongen heeft meer voetbal in z'n tenen dan Mitchel in beide voeten. Ik neem m'n hoed af voor Van Geel. En ook voor Gudde.
Kijk.... Dit is nog eens een realistische kijk op zaken. Mensen die menen Van Geel iets aan te moeten of kunnen rekenen begrijpen blijkbaar niet vanuit welke positie hij zijn werk heeft moeten doen. Ook snappen ze geen bal van de afspraken die er liggen met bepaalde spelers en ze weten al helemaal niks over voorwaarden die andere clubs aan Feyenoord stellen wanneer wij iets van ze willen (kopen en/of huren). Hij heeft zijn best gedaan voor een spits, dat weet ik zeker. En in ondertussen poogt hij er een in de winter binnen te halen. Binnen de grenzen die er zijn levert hij een topprestatie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:15 schreef Barabas het volgende:
Wie is Quidetti?
Alsof jij dat niet weet wie dat is Snarrebas..
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 12:38 schreef legrande het volgende:
Helaas moet ik tot mijn spijt constateren dat wat ik begin augustus verkondigde waarheid is geworden. Als er 1 is die hiervan baalt ben ik dat. Maar van geel heeft waardeloos gewerkt in de transferperiode. Je kunt niet 4 van je beste verkopen en alleen transfervrije op ilal en toornstra na. Ontvanger ruim 30 iutgeven 6. Uit de championsleage met mazzel in poulefaze waar we niets te zoeken hebben 11 punten achter en uit de beker. Toen ik het zei werd ik als negatief bestempeld. Ik blijf toch gaan want Fey zit in mijn hart maar bedankt van Geel voor je goede beleid. Dan nog zeggen we hebben een kampioenselftal nee van Geel je bent compleet door de mand gevallen. Heb melij met Rutten.
Jij begrijpt het niet hè.... Of doe je maar alsof?
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Alsof jij dat niet weet wie dat is Snarrebas..
Meneer De Meeuw!
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 00:52 schreef FR-Henk het volgende:
Op dit moment heb je de realiteit aan je zijde.
Vind je? Ben ik het zeer mee oneens. Duidelijk is dat het tegenvalt, maar je moet niet denken dat je het vertrek van 4 basisspelers en de coach zomaar ff opvangt.

Of ervan uitgaan dat iedereen graag voor weinig geld in de Eredivisie wil komen spelen.

Of de afwegingen omtrent Quidetti (!) in twijfel trekken terwijl je er zelf inhoudelijk NIETS vanaf weet.

Goedkope, zinloze, holle kritiek vind ik het.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0166239