BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Goed, weer ff werken... Later!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 25 september 2014 - 18:37   quote  deeplink  
De zwakste schakel ?? Immers, Schaken, Nelom, Mulder, te Vrede, Mathijsen en Manu dat zijn zwakke schakels en deels door toe doen van Martin van Geel. Al geloof ik NOOIT dat hij de beslissing alleen neemt ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 25 september 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:34 schreef Barabas het volgende:
Goed, weer ff werken... Later!
Werk ze, zou ik dan zeggen ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:28 schreef Barabas het volgende:

[..]

Meneer De Meeuw!
Jaaa..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:34 schreef Barabas het volgende:
Goed, weer ff werken... Later!
Werkse..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 25 september 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Kijk.... Dit is nog eens een realistische kijk op zaken. Mensen die menen Van Geel iets aan te moeten of kunnen rekenen begrijpen blijkbaar niet vanuit welke positie hij zijn werk heeft moeten doen. Ook snappen ze geen bal van de afspraken die er liggen met bepaalde spelers en ze weten al helemaal niks over voorwaarden die andere clubs aan Feyenoord stellen wanneer wij iets van ze willen (kopen en/of huren). Hij heeft zijn best gedaan voor een spits, dat weet ik zeker. En in ondertussen poogt hij er een in de winter binnen te halen. Binnen de grenzen die er zijn levert hij een topprestatie.
Donderstraal op man met je zen best gedaan! Die kneus had ma 3 spitsen op het oog! Allemaal onbetaalbaar gebleken, maar hij bleef hangen bij hun!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 september 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:21 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Donderstraal op man met je zen best gedaan! Die kneus had ma 3 spitsen op het oog! Allemaal onbetaalbaar gebleken, maar hij bleef hangen bij hun!
Er waren er wel meer dan 3 in beeld, heeft Van Geel nog in een interview begin september allemaal uit de doeken gedaan.
legrande
 legrande - donderdag 25 september 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:27 schreef Barabas het volgende:

[..]

Jij begrijpt het niet hè.... Of doe je maar alsof?
Nee jij bijdehandje meeheuler weet alles mafketel.
legrande
 legrande - donderdag 25 september 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:21 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Donderstraal op man met je zen best gedaan! Die kneus had ma 3 spitsen op het oog! Allemaal onbetaalbaar gebleken, maar hij bleef hangen bij hun!
Die Barbaras niet serieus nemen geen eigen mening en met iedereen meelopen wat een eikel.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 25 september 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er waren er wel meer dan 3 in beeld, heeft Van Geel nog in een interview begin september allemaal uit de doeken gedaan.
Klopt, maar hij bleef tot de laatste min bij Dost hangen, Zo ongelofelijk dom!.
En dan schreeuwt Pierre dat wij nie moeten zeuren op VanGeel! Hij is gek hahaha. Wie riep er van de daken dat Van Persie er niks van kan? echt waar hahah
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 25 september 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:37 schreef lijdensweg het volgende:
De zwakste schakel ?? Immers, Schaken, Nelom, Mulder, te Vrede, Mathijsen en Manu dat zijn zwakke schakels en deels door toe doen van Martin van Geel. Al geloof ik NOOIT dat hij de beslissing alleen neemt ...
Manu ben ik totaaaaaaaaaal niet mee eens.
Ik mis alleen Boulah, Wilkshere en Kazim nog in je lijstje
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 25 september 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:28 schreef legrande het volgende:

[..]

Die Barbaras niet serieus nemen geen eigen mening en met iedereen meelopen wat een eikel.
Laat gaan da menneke jo
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:21 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Donderstraal op man met je zen best gedaan! Die kneus had ma 3 spitsen op het oog! Allemaal onbetaalbaar gebleken, maar hij bleef hangen bij hun!
Dan was er dus geen andere kandidaat....
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:28 schreef legrande het volgende:

[..]

Die Barbaras niet serieus nemen geen eigen mening en met iedereen meelopen wat een eikel.
Ja joh? Jij leest zeker in braille. Blinde vink.
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:28 schreef legrande het volgende:

[..]

Die Barbaras niet serieus nemen geen eigen mening en met iedereen meelopen wat een eikel.
Billenboy van Beempje?
legrande
 legrande - donderdag 25 september 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Nee jij vreselijk meeheuler. heb eens een eigen mening al vaker gezegd. Ga anders naar een andere site eikel. iedereen hier mag een eigen mening hebben. Als het maar normaal gebeurt. Jij kraakt alleen iedereen af en brengt niets zinnigst.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 25 september 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Billenboy van Beempje?
Ik krijg nog medelijden met jou pik!
De feiten zijn heel simpel: niemand van de boys kan een doelpunt maken en daardoor ga je geen enkele wedstrijd winnen. De technisch directeur is daarvoor verantwoordelijk, oftewel een brevet van onvermogen voor Van Geel: exit! Een trainer heeft twee taken: spelers op de juiste plek zetten en spelers motiveren. In de opstelling kan ik me grotendeels vinden, maar Rutten is gewoon niet de man die de spelers kan motiveren om het uiterste eruit te halen.
legrande
 legrande - donderdag 25 september 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Beempjes maak je niet druk die Barabas is altijd negatief tegen edereen en heeft geen eigen mening laat hem maar.
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 21:36   quote  deeplink  
6979270--01-Standard-1.jpg
g.massop
 g.massop - donderdag 25 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
dit was koeman niet overkomen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 23:38   quote  deeplink  
Moeilijk te zeggen, maar denk wel dat je gelijk hebt..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 september 2014 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:35 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Manu ben ik totaaaaaaaaaal niet mee eens.
Ik mis alleen Boulah, Wilkshere en Kazim nog in je lijstje
Dat klopt maar die hebben nog te weinig gespeeld en krijgen de voordeel van de twijfel!!

En Elvis Manu heeft zijn hart op de juiste plek maar als voetballer oh zo dom ... Instelling en zijn passie zijn oke hoor. Maar ik mis voetbal verstand bij Elvis Manu !!!
Barabas
 Barabas - vrijdag 26 september 2014 - 03:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ik krijg nog medelijden met jou pik!
De feiten zijn heel simpel: niemand van de boys kan een doelpunt maken en daardoor ga je geen enkele wedstrijd winnen. De technisch directeur is daarvoor verantwoordelijk, oftewel een brevet van onvermogen voor Van Geel: exit! Een trainer heeft twee taken: spelers op de juiste plek zetten en spelers motiveren. In de opstelling kan ik me grotendeels vinden, maar Rutten is gewoon niet de man die de spelers kan motiveren om het uiterste eruit te halen.
Jij jouw mening, ik de mijne. Totaal zinloos om Rutten er nu al uit te mikken; gewoon in de winterstop kijken hoe en of het draait. De resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven en dat moet zo snel mogelijk beter. Als het dan nog steeds onvoldoende is dan is het wellicht tijd voor rigoureuze maatregelen zoals ontslag. Kost overigens wel weer een hoop geld dat Van Geel beter kan besteden aan spelers. Dat een scorende spits niet haalbaar is gebleken had alles te maken met de bereidheid van kandidaten, de gezondheid van anderen en de financiële situatie. Wat wil je Van Geel dan kwalijk nemen? Dat hij een potentieel topmiddenveld bij elkaar heeft gewinkeld? Hij wilde, kon en mocht gewoon geen onverantwoorde risico's nemen. Van mij mag hij blijven.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 26 september 2014 - 07:43   quote  deeplink  
Neem me niet kwalijk dat ik momenteel nogal eens grote tekstlappen post, maar wie a zegt, moet ook b zeggen. Ik heb tegen ajaks een ongelooflijk goed Feyenoord gezien. Dit team is in staat om uit te groeien tot een geweldige vechtmachine! Als ze zaterdag over gae walsen, dan komen er 2 thuiswedstrijden achteraan en dan kan alles weer anders zijn. Ik ga mezelf niet een potje voor de gek zitten houden: de potentie in deze groep vind je niet terug in de eredivisie. Als ze gaan walsen gaat het echt kansen regenen en dan gaan de doelpunten ook vallen. Ik heb Rutten veel horen babbelen en brabbelen, maar daar valt werkelijk zelden visie in te ontdekken. En dat hebben spelers heel snel door. Hij zou voortdurend 'boven op' de groep zitten. Daar wil ik dit over kwijt: De groep gaat zelf het initiatief pakken. Alle bepalende mensen in de selectie weten donders goed hoe ze moeten spelen. Als er een revolutie gaat plaats vinden, dan komt die van binnen uit. Spelers zullen al dat 'er boven op zitten', dat geschreeuw en ge-corrigeer van hem tijdens trainingen niet meer serieus nemen. Waarschijnlijk a.s. zaterdag al, komt er een formatie op de mat waar de spelers achter staan. E.e.a. baseer ik vooral op de woorden van Jordi na de wedstrijd van afgelopen za. Die jongen heeft ze heel goed op een rijtje staan. Maar wat belangrijker was: uit zijn woorden sprak een overtuiging en een felheid die op diepere gronden gebaseerd is! En wanneer de spelers zelf de verantwoordelijkheid pakken, dan volgt er op de mat een strijd van leven op dood. Iedere wedstrijd weer, tot dat ze het systeem blind kunnen spelen. En dan gaan we echt wat beleven! Ik kan dus niet wachten tot zaterdag, tot st.luik enz. etc. Heel bijzonder is dat overigens niet, want ik verheug me altijd op een wedstrijd van mijn club!
Felbm
 Felbm - vrijdag 26 september 2014 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 07:43 schreef Nick4F het volgende:
Neem me niet kwalijk dat ik momenteel nogal eens grote tekstlappen post, maar wie a zegt, moet ook b zeggen. Ik heb tegen ajaks een ongelooflijk goed Feyenoord gezien. Dit team is in staat om uit te groeien tot een geweldige vechtmachine! Als ze zaterdag over gae walsen, dan komen er 2 thuiswedstrijden achteraan en dan kan alles weer anders zijn. Ik ga mezelf niet een potje voor de gek zitten houden: de potentie in deze groep vind je niet terug in de eredivisie. Als ze gaan walsen gaat het echt kansen regenen en dan gaan de doelpunten ook vallen. Ik heb Rutten veel horen babbelen en brabbelen, maar daar valt werkelijk zelden visie in te ontdekken. En dat hebben spelers heel snel door. Hij zou voortdurend 'boven op' de groep zitten. Daar wil ik dit over kwijt: De groep gaat zelf het initiatief pakken. Alle bepalende mensen in de selectie weten donders goed hoe ze moeten spelen. Als er een revolutie gaat plaats vinden, dan komt die van binnen uit. Spelers zullen al dat 'er boven op zitten', dat geschreeuw en ge-corrigeer van hem tijdens trainingen niet meer serieus nemen. Waarschijnlijk a.s. zaterdag al, komt er een formatie op de mat waar de spelers achter staan. E.e.a. baseer ik vooral op de woorden van Jordi na de wedstrijd van afgelopen za. Die jongen heeft ze heel goed op een rijtje staan. Maar wat belangrijker was: uit zijn woorden sprak een overtuiging en een felheid die op diepere gronden gebaseerd is! En wanneer de spelers zelf de verantwoordelijkheid pakken, dan volgt er op de mat een strijd van leven op dood. Iedere wedstrijd weer, tot dat ze het systeem blind kunnen spelen. En dan gaan we echt wat beleven! Ik kan dus niet wachten tot zaterdag, tot st.luik enz. etc. Heel bijzonder is dat overigens niet, want ik verheug me altijd op een wedstrijd van mijn club!
Ik help het je hopen!!
Appie53
 Appie53 - vrijdag 26 september 2014 - 09:54   quote  deeplink  
Nee. Maar waarom worden van Gastel en Bronkie niet meer in het geheel betrokken?
Daar heeft v Geel toch ook invloed op? Na Koeman weten ze heus wel hoe en wat!
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 26 september 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 09:54 schreef Appie53 het volgende:
Nee. Maar waarom worden van Gastel en Bronkie niet meer in het geheel betrokken?
Daar heeft v Geel toch ook invloed op? Na Koeman weten ze heus wel hoe en wat!
Wie zegt dat Gio en JP niet betrokken worden in het geheel? Bovendien: het zijn toch volwassen kerels? Die laten zich toch niet als piet snot gebruiken? Staan ze dat wel toe, dan ziet dat er niet best uit voor hun eigen toekomst. Maar vorig jaar was kennelijk ook niemand ervan overtuigd dat we baat zouden hebben bij een extra controlerende speler, - mits die speler ook over grote boven modale voetballende kwaliteiten beschikt. Dit jaar hebben we weer 2 van dergelijke exceptionele spelers. Daarbij aangetekend dat ik Karim nog hoger inschat dan ik Vormer al deed. Die twee (Jordi en Karim) moeten in mijn ogen altijd samen spelen, totdat de boel echt loopt. Dan wordt het voor andere spelers ook makkelijker om mee te gaan. Het is in mijn ogen echt niet hopeloos. Ik heb echt al zin in de komende 7 dagen!
G-child
 G-child - vrijdag 26 september 2014 - 11:28   quote  deeplink  
Is v Geel wel de zwakste schakel of gewoon een makkelijke zondebok voor de collectieve wanprestaties van de 11 spelers in het veld? Ik lees veelvuldig dat v Geel verantwoordelijk is voor het scorend vermogen van zijn spelers... Volgens mij begint scoren bij het creëren van kansen en zijn er weinig centrale spitsen die op hun eigen houtje doelpunten kunnen maken. Had Dost nu in de spits gestaan dan had hij het tegen Go Ahead moeten doen met 1 bruikbare bal in 90 minuten. Volgens mij ligt het probleem niet zozeer bij de spits maar meer in het voetbal eromheen. Als je 63% balbezit hebt en vanuit het middenveld en vanaf de vleugels je spits niet kan bedienen dan stopt het wijzen naar de spits in mijn optiek. Het balletje breed en terug is tekenend voor dit angstige Feyenoord. M.i. meer aan te rekenen aan Rutten dan v Geel. Nu is een goed argument dat Wilkshere ed. niet voldoen maar daar tegenover staat dat de knip niet zo dik gevuld was om op elke positie een versterking te halen. V Geel dus de laan uit sturen lost dat probleem niet op.
Ik heb zelden de vleugelspelers zo uit vorm gezien. Boetius deed bv. tegen Go Ahead alles fout wat hij fout kon doen, hiernaast liep hij voortdurend uit zijn positie. Einde diepte en breedte in je spel.
Vermeer had volgens sommige 5 doelpunten moeten pakken, lees: alle tegengoals. M.i vrij onrealistisch gezien zeker 4 van deze goals niets aan te doen was. Nogmaals zonder kansen en het zelf maken van doelpunten ga je nooit een wedstrijd winnen.
Beetje hetzelfde wanneer Janmaat het boetekleed aangetrokken kreeg van Hiddink na afloop van de wedstrijd tegen tjechie. Zelf geen doelpunt maken en janken als je in de 90ste minuut een doelpunt tegen krijgt. Maar niet reppen over Sneijder die 90 minuten balverlies leed.
Nu zie ik dit team niet als een dermate verzwakt gezien de jaren hiervoor maar mis ik wel bravour en enig risico en voornamelijk tempo in het spel. Miss is Rutten niet de persoon die dit erin gaat krijgen. Wedstrijd tegen 020 zie ik meer als zeldzame opleving dan daadwerkelijk het aard van het beestje.
Concluderend vindt ik het te makkelijk om v Geel dit alles aan te rekenen ookal had ik ook graag gezien dat hij andere keuzes had gemaakt. Toch mag er van mij ook meer verwacht worden van diverse individuele spelers, lees: Clasie en El Ahmadi voorop.
Denk dat het team vorm pas gaat trg krijgen wanneer er vertrouwen is en dat ontbreekt er op elk vlak. Is het wegsturen van TD of coach de juiste weg om de rust en het vertrouwen te laten groeien? M.i niet.
Ook ik ben gefrustreerd maar zou liever enkele spelers de waarheid vertellen dan discussiëren over het wisselbeleid van Rutten, veel aanvallender kon het niet tegen Go Ahead.
Hoop dat 3 punten zo wonderen zullen doen voor Feyenoord en de vorm zal terug brengen, mocht dit uitblijven dan kan Rutten van mij zijn koffers pakken in de winter.
Zaterdag weer met goede moed onze revanche halen en de weg naar boven inslaan, veel verder kunnen we echter ook niet zakken.
Go Feyenoord!!
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 26 september 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 11:28 schreef G-child het volgende:
Nu zie ik dit team niet als een dermate verzwakt gezien de jaren hiervoor maar mis ik wel bravour en enig risico en voornamelijk tempo in het spel. Miss is Rutten niet de persoon die dit erin gaat krijgen. Wedstrijd tegen 020 zie ik meer als zeldzame opleving dan daadwerkelijk het aard van het beestje.
Toch mag er van mij ook meer verwacht worden van diverse individuele spelers, lees: Clasie en El Ahmadi voorop.
Go Feyenoord!!
Ben het eens met de strekking van je verhaal. Echter, die wedstrijd tegen 020 was zo vreselijk goed, dat kan geen toeval of per ongeluk zijn. Bestaat niet. Alles wat jij noemt was in die wedstrijd zodanig aanwezig dat 020 gewoon helemaal werd weggespeeld. Bravour, gecontroleerde risico´s en vooral een moordend tempo van Ch.L. niveau! En Jordi en Karim hebben natuurlijk nog maar amper met elkaar samen gespeeld. Gaat goed komen!
G-child
 G-child - vrijdag 26 september 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Hope so nick!
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 27 september 2014 - 07:59   quote  deeplink  
Niet de TD maar de trainer is de zwakke schakel in dit geheel. Als je Ajax van de mat kan spelen, ook al verlies je lullig, en je hebt een trainer die het maximale uit de ploeg weet te halen en ze elke wedstrijd zo scherp het veld in weet te sturen, dan wordt je dit jaar gewoon kampioen.

Maar zet een twijfelaar voor een groep met teveel jonkies en de twijfel slaat over. Geen passie, niet recht voor de raap, bied geen houvast naar zijn spelers en passeert de twee assistenten die de afgelopen jaren met deze jonge spelers gewerkt hebben, zowel op het hoogste niveau als in de jeugd.
G-child
 G-child - zaterdag 27 september 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 07:59 schreef BertusBadeend het volgende:
Niet de TD maar de trainer is de zwakke schakel in dit geheel. Als je Ajax van de mat kan spelen, ook al verlies je lullig, en je hebt een trainer die het maximale uit de ploeg weet te halen en ze elke wedstrijd zo scherp het veld in weet te sturen, dan wordt je dit jaar gewoon kampioen.

Maar zet een twijfelaar voor een groep met teveel jonkies en de twijfel slaat over. Geen passie, niet recht voor de raap, bied geen houvast naar zijn spelers en passeert de twee assistenten die de afgelopen jaren met deze jonge spelers gewerkt hebben, zowel op het hoogste niveau als in de jeugd.
Grotendeels mee eens, kwaliteit te weinig om uberhaupt kampioen te kunnen worden.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 27 september 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 07:59 schreef BertusBadeend het volgende:
Als je Ajax van de mat kan spelen, ook al verlies je lullig, en je hebt een trainer die het maximale uit de ploeg weet te halen en ze elke wedstrijd zo scherp het veld in weet te sturen, dan wordt je dit jaar gewoon kampioen.
Helemaal mee eens. Als je zo goed kan spelen, dan moet dat de lat zijn. Iedere wedstrijd weer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:23 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je zo goed kan spelen, dan moet dat de lat zijn. Iedere wedstrijd weer.
Vind ik ook, onbegrijpelijk dat ze dit tegen go ahead woensdag niet hebben laten, zo heeft die wedstrijd tegen de snavels helemaal niets meer opgeleverd..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 10:39   quote  deeplink  
''Er zijn twee goede spitsen bij Feyenoord aangeboden''

600x400-01704345.JPG

Met de vijftiende plaats in de eredivisie en de uitschakeling in de KNVB-beker neemt de druk op Feyenoord toe. Ook de spitspositie is een discussiepunt. Jan Everse verbaast zich over het gebrek aan daadkracht van Feyenoord tijdens de transferperiode. "Ze wisten al dat Pellè zou vertrekken. Uitermate zwak. De fout ligt niet bij Fred Rutten, maar bij de technisch directeur, Martin van Geel.

"Ik weet uit betrouwbare bron dat deze zomer twee goede spitsen zijn aangeboden bij Feyenoord", zegt Everse. "De eerste is Diafra Sakho uit Senegal. Ik pak zijn paspoortje er even bij: maakte vorig seizoen twintig doelpunten voor FC Metz in de Franse Ligue 2. Hij speelt nu voor West Ham United en scoorde al twee keer in drie wedstrijden in de Premier League."

"De tweede is Stefan Scepovic, een Serviër", vervolgt Everse. "Hij maakte 23 doelpunten voor Sporting Gijón in de Segunda División. Ging naar Celtic voor ruim twee miljoen euro. Die twee spitsen hebben ze niet genomen. Ik vraag me af waarom Feyenoord die gok niet heeft gewaagd. Ze hebben toch voldoende geld binnen uit transfers?"
Bron:NOS
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Nooit van die lui gehoord maar mooie gemiddelden..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 september 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Ik vind Everse een nietszeggende lulhannes.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 september 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Ik ook stemmingmakerij
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 september 2014 - 11:48   quote  deeplink  
2 spitsen aangeboden?

heel verstandig om er niet op in te gaan, goede keuze om Vermeer naar Feyenoord te halen, die wint tenminste wedstrijden .. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door sevillana --
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 september 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Goh.... Everse de expert.... Zit zonder werk, toch?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 27 september 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 11:56 schreef Barabas het volgende:
Goh.... Everse de expert.... Zit zonder werk, toch?
Ja maar...
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 27 september 2014 - 15:14   quote  deeplink  
Are you watching Martin van Geel: De zieke Guidetti heeft er al weer twee inlliggen bij Celtic vanmiddag, staat op drie!!!
Zouden die Schotten het medisch dossier anders hebben gelezen?
RdamStyle
 RdamStyle - zaterdag 27 september 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 15:14 schreef Peckerwood het volgende:
Are you watching Martin van Geel: De zieke Guidetti heeft er al weer twee inlliggen bij Celtic vanmiddag, staat op drie!!!
Zouden die Schotten het medisch dossier anders hebben gelezen?
Doe je huiswerk voor je dit soort dingen gaat roepen onbenul
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 27 september 2014 - 15:43   quote  deeplink  
Hoe bedoel je stijllloos?
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 september 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 15:14 schreef Peckerwood het volgende:
Are you watching Martin van Geel: De zieke Guidetti heeft er al weer twee inlliggen bij Celtic vanmiddag, staat op drie!!!
Zouden die Schotten het medisch dossier anders hebben gelezen?
Meen je dit nou serieus joh?!
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 27 september 2014 - 15:58   quote  deeplink  
Ja, ik meen inderdaad dat Guidetti er al drie in heeft liggen. Meen jij van niet? Heeft drie punten binnengehaald vandaag.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 september 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Mooi voor m, maar goed, Celtic heeft dus gemazzeld op de laatste minuten van de markt.

Feyenoord vond t risico van kopen te groot, soit. Plus t seizoen is nog lang.
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 september 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 16:03 schreef Stylzz het volgende:
Mooi voor m, maar goed, Celtic heeft dus gemazzeld op de laatste minuten van de markt.

Feyenoord vond t risico van kopen te groot, soit. Plus t seizoen is nog lang.
Juist. We balanceren financieel gezien nog steeds op een dunne draad. Als Van Geel het risico te groot vond dan is dat gewoon zo. Al scoort John er dit seizoen 20 in Schotland! In de winter komt er een prima spits, let maar op.
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 27 september 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Das waar, geen garanties voor de toekomst.....maar hij heeft er drie goals inleggen die wij goed zouden kunnen gebruiken. Een update van de situatie die hier uitgebreid besproken is zeg maar. Het heeft geen zin om onhaalbare spitsen als Zapata of die enge Dost te blijven volgen.
Maar Guidetti had gekund, dan moet je ook durven te evalueren wat er dan had kunnen gebeuren......zeker in de situatie waar wij nu in verkeren.
Echt de balans opmaken kan je inderdaad pas veel later in het seizoen. Misschien zit John dan wel in een rolstoel en heeft Kazim er twintig inleggen. Dat eerste hoop ik niet, dat tweede uiteraard wel!
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 september 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Waarom zou je de prestaties van de TD van je eigen club in twijfel trekken omdat iemand een paar doelpunten maakt? Hij heeft het aantoonbaar goed gedaan, al is hij er niet in geslaagd een scorende spits te scoren. Maar wel een topkeeper gehaald; scheelt misschien wel 10 punten per seizoen met Mulder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0171849