BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 15:47   quote  deeplink  
De tering zeg, wat een kut topic. Met nog slechtere berichten dan ik voor mogelijk hield.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:46 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Zegt genoeg dat je niet begrijpt wat hij wil zeggen. Wat hij wil zeggen is dat Van Geel nu vier aankopen kan doen, maar dat absoluut geen garantie is dat je Europees voetbal haalt terwijl sommigen dat wel denken. Stel je haalt vier aankopen, dan is het uitgesloten dat hun ook een wanvertoning laten zien?
Die garantie heb je nooit.....het gaat hier ook niet om garanties,het gaat hier over beleid voeren.....vraag me werkelijk af of je wel goed leest....heb nooit gezegd dat het een garantie is om CL te halen...MAAR!!! Je moet wel alles proberen en je beleid er op af stellen om daar naar te streven en dat zie ik niet>
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Ok jullie weten het allemaal zo goed toch!!!! We zullen zien wat er dit jaar gaat gebeuren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Van Geel en geluk idd.
Qje bent toch wel erg ongelukkig als je niet ziet wat dizelfde van Geel mede heeft neergezet de afgelopen 3 Jaar.
Mensen vergeten snel.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:54 schreef rene rotterdam het volgende:
jullie weten het allemaal zo goed
Kijk, nu komen we ergens.
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:05 schreef rene rotterdam het volgende:
DAT WIST JE VAN TE VOREN TOCH...als je dat bij een gewoon bedrijf doet wordt je ontslagen...maar nee bij feyenoord kan alles....en de meeste supporters vinden het nog goed ook.....onbegrijpelijk weet jij hoeveel jaar we al geen Europees voetbal hebben gespeelt...zo wordt je nooit serieus genomen in europa...FEYENOORD onwaardig
Vorig jaar speelden we Europees voetbal, het jaar daarvoor ook. En dit jaar ook, btw.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 28 juli 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dan doe ik verder geen moeite meer, want je zegt nu EXACT wat ik bedoel.
toch zaagsel?
tomson
 tomson - maandag 28 juli 2014 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:47 schreef Bosifyable het volgende:
De tering zeg, wat een kut topic. Met nog slechtere berichten dan ik voor mogelijk hield.
Het blijft verassen Bosi 😎
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:59 schreef Els het volgende:

[..]

Vorig jaar speelden we Europees voetbal, het jaar daarvoor ook. En dit jaar ook, btw.
WE speelden helemaal niks!!!Europees voetbal veleden jaar en het jaar ervoor....waar heb je gezeten?
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Weet je wat de feiten zijn dat wij als feyenoord al 15 jaar geen kampioen van nederland zijn geworden.....en dat we zijn afgedaald in europa naar een bedenkelijk niveau..Denk daar maar is over na!!!!
tomson
 tomson - maandag 28 juli 2014 - 16:06   quote  deeplink  
Is dit ook weer Han en is de king afgezet ?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:05 schreef rene rotterdam het volgende:
Weet je wat de feiten zijn dat wij als feyenoord al 15 jaar geen kampioen van nederland zijn geworden.....en dat we zijn afgedaald in europa naar een bedenkelijk niveau..Denk daar maar is over na!!!!
Jij koopt ook geen ferrari als je jarenlang met vette schulden zit.
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Nou, onder andere in De Kuip. Tegen Krasnodar enzo. Maar ik ga er zo maar van uit dat je mijn beweringen onvoldoende vindt. En heb dus maar even Wikipedia voor je gegoogled. Die 0,5 die er achter staat, zijn de punten die we voor de UEFA coëfficiënt hebben gekregen.

2012/13 Champions League 3Q Dynamo Kiev 2-1 uit, 0-1 thuis 0.5
2012/13 Europa League PO Sparta Praag 2-2 thuis, 2-0 uit
2013/14 Europa League PO Kuban Krasnodar 0-1, 1-2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door Els --
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:05 schreef rene rotterdam het volgende:
Weet je wat de feiten zijn dat wij als feyenoord al 15 jaar geen kampioen van nederland zijn geworden.....en dat we zijn afgedaald in europa naar een bedenkelijk niveau..Denk daar maar is over na!!!!
En dat is dus de schuld van Van Geel?

Dat komt omdat na de Uefa Cup winst in 2002 er stelselmatig slecht beleid is gevoerd en dat zijn Gudde en Van Geel nu nog aan het opruimen. En dat lukt niet binnen een paar seizoenen, maar het gaat steeds beter financieel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door T.Montana --
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 28 juli 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Ik heb alles over geslagen , de reacties van de vaste jongens denk ik wel te weten . Maar Rene heb jij ook zo,n grote bek tegen je werkgever!
Je loopt alleen maar de boel af te zeiken . Kom dan niet naar de kuip .
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:05 schreef rene rotterdam het volgende:
Weet je wat de feiten zijn dat wij als feyenoord al 15 jaar geen kampioen van nederland zijn geworden.....en dat we zijn afgedaald in europa naar een bedenkelijk niveau..Denk daar maar is over na!!!!
En misschien verklaren die 15 matige jaren dan ook de moeite die een huidig TD moet doen om enigzins fatsoenlijke prijzen te krijgen voor getalenteerde, maar nog niet gearriveerde spelers met een contract met een beperkte waarde? En kost het hem evenredig veel moeite om goede spelers te enthousiasmeren voor een paar jaar Kuip?
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij koopt ook geen ferrari als je jarenlang met vette schulden zit.
Je zult ook nooit een ferrari kunnen kopen als je structueel zo,n beleid voert.
Milo
 Milo - maandag 28 juli 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:25 schreef TnT the DJ het volgende:
Pfff... Wat een gelul weer allemaal.

Natuurlijk doet van Geel het gewoon uitstekend. Een paar jaar geleden vonden we het fantastisch dat hij 5 miljoen voor Wijnaldum wist binnen te hengelen, terwijl hij nog maar een eenjarig contract had. De 5,5 miljoen voor Fer was helemaal top. Nu gaan we zitten zeiken over 8,5 miljoen voor de Vrij en 7,5 miljoen voor Janmaat. Of over 10 miljoen voor een spits zonder restwaarde. Van Geel doet gewoon aantoonbaar uitstekend zijn werk en is een verademing na periodes onder Wotte, Bosz en Beenhakker.

Opvallend is, blijkt uit verschillende topics, dat het met name de 'wat minder geletterden' zijn, die commentaar hebben op alles wat er binnen Feyenoord gebeurd. Er wordt met krachttermen als 'wanbeleid' gestrooid, terwijl zij zelf al moeite hebben om het woord überhaupt te spellen. Laat staan dat zij het ook weten te definiëren. Het lijkt hier af en toe wel een partijbijeenkomst van de PVV, qua niveau.

Hou eens lekker op met dat eeuwige gezeik en lul niet populistisch mee met zaken waar je geen verstand van hebt.
+1908
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:11 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Je zult ook nooit een ferrari kunnen kopen als je structueel zo,n beleid voert.
Als je financiele risico's neemt, niet nee.
Zou jij dus wel nemen.
Daar ligt het verschil.
Milo
 Milo - maandag 28 juli 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:46 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Zegt genoeg dat je niet begrijpt wat hij wil zeggen. Wat hij wil zeggen is dat Van Geel nu vier aankopen kan doen, maar dat absoluut geen garantie is dat je Europees voetbal haalt terwijl sommigen dat wel denken. Stel je haalt vier aankopen, dan is het uitgesloten dat hun ook een wanvertoning laten zien?
+1908
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:07 schreef Els het volgende:
Nou, onder andere in De Kuip. Tegen Krasnodar enzo. Maar ik ga er zo maar van uit dat je mijn beweringen onvoldoende vindt. En heb dus maar even Wikipedia voor je gegoogled. Die 0,5 die er achter staat, zijn de punten die we voor de UEFA coëfficiënt hebben gekregen.

2012/13 Champions League 3Q Dynamo Kiev 2-1 uit, 0-1 thuis 0.5
2012/13 Europa League PO Sparta Praag 2-2 thuis, 2-0 uit
2013/14 Europa League PO Kuban Krasnodar 0-1, 1-2
Wat zijn jullie dom zeg!!!!!!! Dit zijn voorronde voor de CL?EL ik bedoel echt europees kan je geen nederlands lezen of zo.Ik zal het proberen...wanneer is de laatste keer geweest dat ons feyenoord in de groepsfase van de CL of EL gespeelt heeft...zo beter!
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:16 schreef Milo het volgende:

[..]

+1908
Dat zeg ik helemaal niet...LEZEN!!!!!!!!!
Milo
 Milo - maandag 28 juli 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:16 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Wat zijn jullie dom zeg!!!!!!! Dit zijn voorronde voor de CL?EL ik bedoel echt europees kan je geen nederlands lezen of zo.Ik zal het proberen...wanneer is de laatste keer geweest dat ons feyenoord in de groepsfase van de CL of EL gespeelt heeft...zo beter!
Zolang je feijenoord met een kleine letter schrijft, neem ik je niet serieus!
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als je financiele risico's neemt, niet nee.
Zou jij dus wel nemen.
Daar ligt het verschil.
Dat zeg ik helemaal niet......LEZEN!!!!!
Milo
 Milo - maandag 28 juli 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:17 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet...LEZEN!!!!!!!!!
SCHRIJVEN!!!
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:18 schreef Milo het volgende:

[..]

Zolang je feijenoord met een kleine letter schrijft, neem ik je niet serieus!
Wat ben je nou voor idioot man!!!!! In plaats van bijdehand te doen over hoe ik feyenoord/FEYENOORD moet schrijven.Moet je lezen hersenenlozen
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:16 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Wat zijn jullie dom zeg!!!!!!! Dit zijn voorronde voor de CL?EL ik bedoel echt europees kan je geen nederlands lezen of zo.Ik zal het proberen...wanneer is de laatste keer geweest dat ons feyenoord in de groepsfase van de CL of EL gespeelt heeft...zo beter!
Dat heb je niet beweerd. Jij beweert dat we al jaren niet meer Europees spelen. Dat is aantoonbaar niet waar, want we speelden de afgelopen jaren gewoon tegen Europese tegenstanders in een Europees toernooi. Jij vult het nu aan met de eis dat het een poulefase moet zijn. Dat is een rare definitie van Europees spelen. Volgens jouw definitie zouden we dan bijvoorbeeld in 1970 geen Europese wedstrijden gespeeld hebben.
Tip: ga verder in de discussie met de stelling dat een TD pas succesvol is als er een aantal jaar achter elkaar Europees overwinterd wordt.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Beetje jammer om mij af te zeiken als feyenoorder!!!! Zeg echt alles over jullie
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:23 schreef rene rotterdam het volgende:
Beetje jammer om mij af te zeiken als feyenoorder!!!! Zeg echt alles over jullie
Wie kaatst moet de bal verwachten. Jij laat je wat laatdunkend uit over Martin van Geel en krijgt de reactie waar je om vroeg. Als je je wat redelijker, genuanceerder, uitlaat, zal de reactie ook milder zijn. Het zegt trouwens meer over jou, maar dat geheel terzijde.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:23 schreef Els het volgende:

[..]

Dat heb je niet beweerd. Jij beweert dat we al jaren niet meer Europees spelen. Dat is aantoonbaar niet waar, want we speelden de afgelopen jaren gewoon tegen Europese tegenstanders in een Europees toernooi. Jij vult het nu aan met de eis dat het een poulefase moet zijn. Dat is een rare definitie van Europees spelen. Volgens jouw definitie zouden we dan bijvoorbeeld in 1970 geen Europese wedstrijden gespeeld hebben.
Tip: ga verder in de discussie met de stelling dat een TD pas succesvol is als er een aantal jaar achter elkaar Europees overwinterd wordt.
Je bent echt dom sorry.In 1970 speelden we europees...tegenwoordig moet je eerst voorrondes spelen om de groepsfase te halen...dat hebben ze toen veranderd....is het zo moeilijk om het te begrijpen...of wil je gewoon vervelend doen
Milo
 Milo - maandag 28 juli 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:21 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor idioot man!!!!! In plaats van bijdehand te doen over hoe ik feyenoord/FEYENOORD moet schrijven.Moet je lezen hersenenlozen
Vul in:

A Hersenloze
B Hersenlozen
C Hersenenlozen
tomson
 tomson - maandag 28 juli 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:23 schreef rene rotterdam het volgende:
Beetje jammer om mij af te zeiken als feyenoorder!!!! Zeg echt alles over jullie
Jullie dit, jullie dat. Als ik je van tevoren serieus nam gaat dat op deze manier snel over..
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:26 schreef Els het volgende:

[..]

Wie kaatst moet de bal verwachten. Jij laat je wat laatdunkend uit over Martin van Geel en krijgt de reactie waar je om vroeg. Als je je wat redelijker, genuanceerder, uitlaat, zal de reactie ook milder zijn. Het zegt trouwens meer over jou, maar dat geheel terzijde.
Ik kaatst helemaal niets...het zijn gewoon de feiten die ik constateert....nogmaals ik heb helemaal niets tegen van geel...en tuurlijk heeft hij ook goede dingen gedaan....begrijp alleeen zijn beleid nu niet...mag dat?
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:27 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Je bent echt dom sorry.In 1970 speelden we europees...tegenwoordig moet je eerst voorrondes spelen om de groepsfase te halen...dat hebben ze toen veranderd....is het zo moeilijk om het te begrijpen...of wil je gewoon vervelend doen
Ik kan uit doorgaans zeer betrouwbare bron melden dat ik niet zo dom bent als jij nu herhaaldelijk beweert. Ik wil ook niet vervelend doen. Ik wijs je alleen op de omissies in jouw beweringen en probeer je te laten inzien, waarom je de reacties krijgt die je krijgt. En die je ogenschijnlijk toch vervelend vindt. Als je zelf op een wat minder geagiteerde manier post, krijg je ook normale reacties. Over het algemeen dan natuurlijk he. Want jouw reacties op hele redelijke reacties zijn niet echt normaal te noemen.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:28 schreef Milo het volgende:

[..]

Vul in:

A Hersenloze
B Hersenlozen
C Hersenenlozen
Ik weet zeker dat JIJ helemaal niets over feyenoord weet!!!
Milo
 Milo - maandag 28 juli 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:32 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat JIJ helemaal niets over feyenoord weet!!!
klopt! Is het niets of niks? Of mag beide?
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:30 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Ik kaatst helemaal niets...het zijn gewoon de feiten die ik constateert....nogmaals ik heb helemaal niets tegen van geel...en tuurlijk heeft hij ook goede dingen gedaan....begrijp alleeen zijn beleid nu niet...mag dat?
Ja, natuurlijk mag je zijn beleid niet begrijpen. Je mag het zelfs een slecht beleid vinden en het er helemaal mee oneens zijn. Ikzelf had het ook graag anders gezien. 12 miljoen voor De Vrij en De Vrij naar Engeland of Duitsland. Maar blijkbaar wil De Vrij anders. En gezien de processen die er over arbeidsrecht in de EU en bij BVO's zijn geweest, begrijp ik dat een TD dan voor een lager bedrag moet kiezen. Ondanks alle twijfel had ik graag gezien dat Guidetti terug zou zijn gekomen. Maar als het volledig mislukt kan ik zonder consequenties zitten schelden op de tribune, maar Van Geel wordt er op afgerekend. Dat maakt beslissingen toch wat lastiger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door Els --
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:30 schreef Els het volgende:

[..]

Ik kan uit doorgaans zeer betrouwbare bron melden dat ik niet zo dom bent als jij nu herhaaldelijk beweert. Ik wil ook niet vervelend doen. Ik wijs je alleen op de omissies in jouw beweringen en probeer je te laten inzien, waarom je de reacties krijgt die je krijgt. En die je ogenschijnlijk toch vervelend vindt. Als je zelf op een wat minder geagiteerde manier post, krijg je ook normale reacties. Over het algemeen dan natuurlijk he. Want jouw reacties op hele redelijke reacties zijn niet echt normaal te noemen.
Het is niet redelijk het is gewoon vervelend doen!!! Als ik vraag wanneer het de laatste keer is geweest dat feyenoord europees gespeeld heeft...dan weet je donders goed wat ik daar mee bedoel....en als jij dan gaat zeggen maar ze hebben toch verleden jaar en dat jaar ervoor europees gespeeld dan moet jij mij niet kwalijk nemen dat ik je dom noemt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 16:37   quote  deeplink  
Ik moet een beetje schijten van dit topic.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Maar ik wil helemaal geen ruzie met niemand hier...volgens mij houden we allemaal van feyenoord...en hebben we allemaal onze mening!!!
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 28 juli 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Ik hoop gewoon dat het goed gaat met mijn club dat is alles!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:39 schreef rene rotterdam het volgende:
Maar ik wil helemaal geen ruzie met niemand hier...volgens mij houden we allemaal van feyenoord...en hebben we allemaal onze mening!!!
Ik verdenk de bluffer ervan een collectieve mening te hebben.
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:36 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Het is niet redelijk het is gewoon vervelend doen!!! Als ik vraag wanneer het de laatste keer is geweest dat feyenoord europees gespeeld heeft...dan weet je donders goed wat ik daar mee bedoel....en als jij dan gaat zeggen maar ze hebben toch verleden jaar en dat jaar ervoor europees gespeeld dan moet jij mij niet kwalijk nemen dat ik je dom noemt..
Nee, als iemand mij vraagt wanneer Feyenoord voor het laatst Europees heeft gespeeld, dan geef ik antwoord op die vraag. Als jij vraagt wat ik heb gegeten, dan denk ik ook niet dat je eigenlijk bedoelt dat je wilt weten wat ik heb gegeten toen ik voor de laatste keer in een restaurant was. Dus dat jij mij daarom dom noemt, vind ik eigenaardig en een opmerkelijke conclusie. Je had in mijn ogen beter kunnen zeggen dat je de vraag blijkbaar onvoldoende duidelijk had geformuleerd.
sportverteller
 sportverteller - maandag 28 juli 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

wat een minkukel die van Geel, niet eens tot 2018?
:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:40 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik hoop gewoon dat het goed gaat met mijn club dat is alles!!!
Laat gaan gozert. Kritiek is prima, maar met mate. Breng het op een goede manier en niemand heeft er problemen mee. En je laat je toch niet overschreeuwen door Bosi! ;)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Ik heb me hier anders toch mooi afzijdig gehouden, afgezien van 'kut topic' :P
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:40 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik hoop gewoon dat het goed gaat met mijn club dat is alles!!!
Nou, da's mooi. Als het nou in Oekraine en Israel ook zo makkelijk gaat. Ze kunnen daar een voorbeeld aan je nemen.
Els
 Els - maandag 28 juli 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:42 schreef Bosifyable het volgende:
Ik heb me hier anders toch mooi afzijdig gehouden, afgezien van 'kut topic' :P
Maar jij bent voor Leo. Je hebt wel weer genoeg op je geweten voor vandaag ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 juli 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:42 schreef Bosifyable het volgende:
Ik heb me hier anders toch mooi afzijdig gehouden, afgezien van 'kut topic' :P
hahaha, vooruit dan, FR-Henk was de echte relschopper.. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:30 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Ik kaatst helemaal niets...het zijn gewoon de feiten die ik constateert....nogmaals ik heb helemaal niets tegen van geel...en tuurlijk heeft hij ook goede dingen gedaan....begrijp alleeen zijn beleid nu niet...mag dat?
van Geel valt voorlopig aan te rekenen dat zijn schaduwlijst niet geweldig is.Maar al eerder gezegd elders: de club is nog niet zover dat zij financieel allesbepalend kan zijn. Die ferrari kan nog niet gekocht worden.
En dan bepaalt de marktvooral: en dat maakt mede de lagere transfersommen.
De speles wilden/moesten weg om nog redelijk te kunnen cashen.

Die nieuwe spelers komen er, maar te laat voor de CL-vooronde.
Dat bedrijfsrisico heeft van Geel genomen. Maar neemt n'og liever tijd voor aantrekken juiste spelers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0073060