BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:03 schreef van geil het volgende:

[..]

.
Weer een gewoonte van gemaakt je eigen berichten omhoog te halen? ;)
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Weer een gewoonte van gemaakt je eigen berichten omhoog te halen? ;)
hier zaten maar twee berichten tussen en t was van toepassing.
maar ik overweeg t wel.
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:23 schreef van geil het volgende:

[..]

hier zaten maar twee berichten tussen en t was van toepassing.
maar ik overweeg t wel.
:)
Ik begrijp je posts na de eerste keer meestal ook wel hoor. ;)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:16 schreef de bluffer het volgende:

[..]

En dat lees je nergens, ik ben het met je eens, het is altijd dat de trainer die de schuld krijgt dit keer niet maar HET DOMME INZICHT VAN BOVEN
Als trainer van Feyenoord weet je dat er GEEN GELD is, mits er spelers verkocht worden! Nou dat is gebeurt , en Gudde en van Geel kunnen er ook niks aan doen dat die mogelijk aanwezig is tot eind September !!!!

Krukkie bakt er niks van, te veel met ouwe lullen in het veld. Dus niks verkeerd aan dat ie oprot!

Ik ben wel van mening dat van Geel zich deze zomer beter moet bewijzen aangezien er meer geld beschikbaar is. Belangrijker is dat de juiste trainer aan het roer komt te staan !!!
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als trainer van Feyenoord weet je dat er GEEN GELD is, mits er spelers verkocht worden! Nou dat is gebeurt , en Gudde en van Geel kunnen er ook niks aan doen dat die mogelijk aanwezig is tot eind September !!!!

Krukkie bakt er niks van, te veel met ouwe lullen in het veld. Dus niks verkeerd aan dat ie oprot!

Ik ben wel van mening dat van Geel zich deze zomer beter moet bewijzen aangezien er meer geld beschikbaar is. Belangrijker is dat de juiste trainer aan het roer komt te staan !!!
Eens. Ben benieuwd wat het budget van MvG voor komend seizoen gaat zijn. Dat zal bepalend zijn voor wat mogelijk is qua inkomende transfers. Ook ben ik benieuwd of de opbrengsten van de uitgaande transfer in zijn geheel of gedeeltelijk mogen worden geherinvesteerd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 maart 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Zagen zagen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als trainer van Feyenoord weet je dat er GEEN GELD is, mits er spelers verkocht worden! Nou dat is gebeurt , en Gudde en van Geel kunnen er ook niks aan doen dat die mogelijk aanwezig is tot eind September !!!!

Krukkie bakt er niks van, te veel met ouwe lullen in het veld. Dus niks verkeerd aan dat ie oprot!

Ik ben wel van mening dat van Geel zich deze zomer beter moet bewijzen aangezien er meer geld beschikbaar is. Belangrijker is dat de juiste trainer aan het roer komt te staan !!!
Tuurlijk,
van Geel moet ook de visie navolgen van eerdere jaren: Varkenoord is hoofdbron, aangevuld met routine en een enkel talent van elders.
Dat heeft Rutten toch wel verzaakt, en van Geel heeft dat toegelaten.
tomson
 tomson - dinsdag 09 juni 2015 - 16:33   quote  deeplink  
Rutten was gewend aan de "clubcultuur" bij PSV, Vitesse en Twente. Kopenkopenkopenkopenkopen dus...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 juni 2015 - 16:51   quote  deeplink  
De zwakste schakels zijn spelers als: Kazim, Nelom, Immers en Manu, en aangezien Dhr van Geel deze spelers een contract heeft aangeboden heb ik weinig vertrouwen in van Geel.
Ik weet niet of het met goedkeuring van Gio en JeePee is gedaan , als dat wel zo is dan heb ik ook weinig vertrouwen in dit trainersduo ... voorlopig eerst deze zomer maar eens afwachten welke voetbalvisie deze mannen hebben !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door lijdensweg --
kenny
 kenny - dinsdag 09 juni 2015 - 16:53   quote  deeplink  
vind echt dat v Geel zich moet gaan bewijzen deze zomer , begin zo langzamerhand wel aan hem te twijfelen zeker na een advertentie trainer gezocht voor de jeugd ,
ik weet niet wat hij het hele jaar doet maar het getuigd visie loos gedrag
VVout
 VVout - dinsdag 09 juni 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Ik mis die klotetrol hier.
tomson
 tomson - dinsdag 09 juni 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Ik ben er al weer hoor vriend... geen paniek
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 09 juni 2015 - 17:37   quote  deeplink  
Per 31 Augustus kunnen we hem bewieroken of heel diep de grond in boren. Maar 31 Augustus is in feite al te laat. Voor een ideale voorbereiding op het komende seizoen zou de complete nieuwe selectie op 28 Juni op het trainingsveld moeten staan. Daar gelooft naar mijn overtuiging niemand van ons in.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juni 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Ja.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juni 2015 - 18:19   quote  deeplink  
1 augustus. Da's wat mij betreft een meetpunt. 31 augustus finaal oordeel.
van geil
 van geil - dinsdag 09 juni 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Dat is net zoiets als Rutten het seizoen af laten maken.
om daarna te concluderen dat dat toch niet handig was.
beetje achteraf n koe in de kont kijken en zo.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juni 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Hoe wil je t dan doen, m de laan uitsturen, contract afkopen en dan de transferperiode op zoek naar een nieuwe TD?

Oh en tussen neus en lippen door nog ff de transferzaken regelen.
van geil
 van geil - dinsdag 09 juni 2015 - 19:04   quote  deeplink  
hij heeft afgelopen seizoen al aangetoond niet capabel te zijn.
en eigenlijk daarvoor ook op voetbaltechnisch gebied.

en de oplossing heb ik vaker aangegeven , een man er naast om dat te regelen.
omdat van Geel nu eenmaal in n positie gezet is waar hij niet meer weg te krijgen is zonder een enorme zak geld.
zie de eerdere discussie met T.
hij zit namelijk in de directie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juni 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 18:58 schreef van geil het volgende:
Dat is net zoiets als Rutten het seizoen af laten maken.
om daarna te concluderen dat dat toch niet handig was.
beetje achteraf n koe in de kont kijken en zo.
Koe in de kont etc. laat ik anderen over.
Het is net zoiets als Koeman. Met materiaal van van Geel elk jaar presteren.
van Geel heeft 3 seizoenen een voldoende gescoord.
Opgebouwd krediet. Dat had Rutten niet.
ar
 ar - dinsdag 09 juni 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Deze man heeft ook een hele hoop goede dingen gedaan,handelen naar de middelen die je hebt.We weten allemaal wat de eindrankings zijn de afgelopen jaren,dus zo slecht is dat niet met toen de 5e begroting van Nederland?
En tuurlijk heeft hij een paar misperen (Kazim snap ik echt niet).maar dat heeft elke directeur wel eens.Ik vind dat Martin wel degelijk een pluim verdiend en afwachten wat voor verrassingen er komen met eindelijk een budget.Ook dankzij van Geel.Of willen de meesten weer een baksteen ala Bosz,Wotte op de stoel??
Hou toch op man.
Plus dat het 5-jarig plan er nog niet op zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door ar --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juni 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 19:04 schreef van geil het volgende:
hij heeft afgelopen seizoen al aangetoond niet capabel te zijn.
en eigenlijk daarvoor ook op voetbaltechnisch gebied.

en de oplossing heb ik vaker aangegeven , een man er naast om dat te regelen.
omdat van Geel nu eenmaal in n positie gezet is waar hij niet meer weg te krijgen is zonder een enorme zak geld.
zie de eerdere discussie met T.
hij zit namelijk in de directie.
jij vindt dat hij niet capabel is.

Das natuurlijk iets heel anders.
van geil
 van geil - dinsdag 09 juni 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 19:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jij vindt dat hij niet capabel is.

Das natuurlijk iets heel anders.
het is ook mijn post
van geil
 van geil - dinsdag 09 juni 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 19:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Koe in de kont etc. laat ik anderen over.
Het is net zoiets als Koeman. Met materiaal van van Geel elk jaar presteren.
van Geel heeft 3 seizoenen een voldoende gescoord.
Opgebouwd krediet. Dat had Rutten niet.
dat vind ik n goed argument.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Hij moet zich nu bewijzen vind ik hij heeft de nodige ervaring de laatste jaren opgedaan en geroeied met de riemen die aanwezig waren .nu moet het er dan uit komen met de juiste beslissingen komend seisoen.
ar
 ar - dinsdag 09 juni 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Goeie Fer!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juni 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Zei hij niet eerst dat van Geel op moest donderen?
Zeg het eens, Fer?
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Ja zeker en liever nu dan morgen dus daar blijf ik bij we moeten het toch met hem verder doen, dus dit seisoen wanneer hij en ik zeg hij in het bijzonder hoord in te grijpen als een trainer faald RUTTEN 9 PUNTEN sabotage doer de groep verlies ik liever met nieuw jeugd spelers dan. En ga mij niet zeggen ze zijn opgebrand dooer europa voetbal gaat ik echt niet vatten.Ik trainde zelf hard na mijn werk in de haven het bos in en 3uur conditie training en op snelheid 8 km lopen en rekken en strekken zo datje het lang vol kon houden .Dus niet met verhaaldjes komen en excuuses zoeken want dat doet meneer VGeel heel goed .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 22:56   quote  deeplink  
En wie je ook als trainer neer zet je hebt een taak en de watjes er uit ziften .
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juni 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Als ie een sterke selectie realiseert mag Van Geel 1000 keer slap lullen, voor- en daarna.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 23:05   quote  deeplink  
En bij ajax is het niet anders, heeft gewoon met scherpte te maken binnen de organisatie en maakt niet uit of je kampioen van de armoe bent .europa voetbal leverd geld op zo ook hun eigen loon en daar moet wat voor gedaan worden.Dus kampioen worden wat mij betreft ieder jaar zo niet dan de beker er zitten 40 50.000 mensen op de tribunes die willen ook is trots naar huis kunnen gaan en zo n kaartje tegen woordig is ook geen kattepis en dan ben ik er nog niet.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Helemaal mee eens als het maar resultaat op leverd anders heb ik liever dat hij thuis blijft dus geen derde en al helemaal geen vierde.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 23:15   quote  deeplink  
En zo houdje de beste over die na goed resultaad ook goed door verkocht kunnen worden zie de paay menphis.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 23:16   quote  deeplink  
En die gasten acher hun kloten blijven zitten in het belang van de suporters en de club .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Dat is ook wat die twee grootheden bedoelen het komt niet uit de lucht vallen. Citaat johan Cruyf en Wim v Hanegem.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 09 juni 2015 - 23:24   quote  deeplink  
En denk nou niet ik vergeet wat over Wim nou dus niet als er 1 een hekel had aan trainen dan was willem dat wel maar , presteerden wel op het veld.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juni 2015 - 06:44   quote  deeplink  
Wim1 of 2
tomson
 tomson - woensdag 10 juni 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Goed topic he Fer1 ?
tomson
 tomson - woensdag 10 juni 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 06:44 schreef Stylzz het volgende:
Wim1 of 2
Nee... wimpie was allang uit zijn rol gevallen :) maar wel een ouwe bekende, dat idee heb ik ook wel hahaha
tomson
 tomson - woensdag 10 juni 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 14:44 schreef tomson het volgende:
Goed topic he Fer1 ?
En dat voor die "nummer10" ..sjongejongejonge😝
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 10 juni 2015 - 19:32   quote  deeplink  
Jaaaaa zo zijn er maar weinig alleen bij ajax lopen ze nog rond voor de rest is het voor feyenoord met deze mensen een debakel geworden.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 10 juni 2015 - 19:36   quote  deeplink  
Stel nou we zagen toornstra bij uitzondering een leuke vrije trap op doel nemen en hij scoorde Wanneer een trainer dat ziet en je laat hem er op trainen met die poppen dan is er al voor uit gang. De korners mogen beter genomen worden elk korner die genomen word door feyenoord beland in het lijke huis.zo ook de vrijetrappen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 juni 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Ik wil zo graag geen woorden maar daden ik hoop volgende week als ik lekker in Marokko in het zonnetje zit ik elke week een verassing krijg in de vorm van een goede vastgelegde topper of sub topper of een groot talent , lekker bij mijn cous cous en roze
van geil
 van geil - woensdag 10 juni 2015 - 20:05   quote  deeplink  
eerlijk gezegd ben ik bang dat t nu helemaal mis gaat.
ik denk dat er heel veel geld zal worden uitgegeven aan Kwantiteit.
JanM
 JanM - woensdag 10 juni 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Verrassend!
daan limbos
 daan limbos - woensdag 10 juni 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Ook maar een advertentie plaatsen voor een nieuwe Technisch Directeur?
van geil
 van geil - woensdag 10 juni 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 20:19 schreef daan limbos het volgende:
Ook maar een advertentie plaatsen voor een nieuwe Technisch Directeur?
ik had Gio in die rol bedacht , maar ja die nu trainer.
hopelijk krijgt hij n dikke vinger in de pap.
Els
 Els - woensdag 10 juni 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 20:22 schreef van geil het volgende:

[..]

ik had Gio in die rol bedacht , maar ja die nu trainer.
hopelijk krijgt hij n dikke vinger in de pap.
Had mij ook wel wat geleken. Moet je alleen nog op zoek naar een directeur.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juni 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Elke dag kijk ik hier minder om niet continu hetzelfde geneuzel te moeten lezen.
manmanman wat een droefenis.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 10 juni 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 21:30 schreef Stylzz het volgende:
Elke dag kijk ik hier minder om niet continu hetzelfde geneuzel te moeten lezen.
manmanman wat een droefenis.
Maar je kijkt wel elke dag.....gluurder ;-)
Oke jouw posts zijn leuk, althans voor mij wel
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 10 juni 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Dat is geen wanvertoning dat is puur sabotage geweest kom nou 9 punten gewoon weggegeven. En V.Geel stond er bij en keek er na ja we hebben keiharde afspraken gemaakt we zouden geen schulden meer maken.Heel goed gezien heren van de derektie heel goed gezien met jullie oogkappen op hebben jullie Guidettie gewoon laten lopen noemen jullie dat nu zakelijk inzicht en visie op de toekomst. Ik heb van thuis altijd meegekregen nood breekt wetten als het goed besteed is en in afzienbare tijd weer terug komt.Dat is pas een wanvertoning dus dan is het niet alleen M. V.Geel klojos schijtebroeken door hem juist een kontrakt aan te bieden die hij had gewild hadje dat nu juist terug kunnen verdienen kloothommels in europa.En nog steeds is de weg vrij voor een kanjer van een spits maar alsje of jullie niks hebben in die visie houd alles op voor die prijs.Dan blijf je lekker klojooon met Kaziem en kuyt kom op zeg dat snapje toch wel V.Geel gaat echt niet lukken alleeen achter alles dicht spijkeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0191318