BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 10 juni 2015 - 23:38   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk stylie dat is echt zo jammer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 06:49   quote  deeplink  
Het beleid wat jij schetst heeft ons juist in de problemen gebracht.
Ik ben t er wel mee eens dat de selectie dusdanig versterkt moet worden. Maar blijkbaar hebben we te weinig te bieden aan de top.
Zie nieuwsberichten van vandaag
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Ben ook zo blij dat het zomerstop is en dat heb ik normaal nooit. Ben het echt helemaal zat, hopeloze ellende..
V town madness
 V town madness - donderdag 11 juni 2015 - 08:39   quote  deeplink  
Waarom hebben ze ziyech en tigha nog niet gehaald? Van Geel is niet langer geschikt voor onze mooie club
daan limbos
 daan limbos - donderdag 11 juni 2015 - 10:10   quote  deeplink  
Maasgebouw bezetten? van Geel gijzelen? Laten we realistisch zijn. Gewoon lekker kankeren op van Geel, al zijn onzinnige handelingen bekritiseren. Maar .....die man zit met een dik salaris op het pluche, heeft echt schijt aan de supporters, heeft totaal geen voetbalionzicht, heeft geen Feyenoordhart. Misschien kunnen we nog wel veel meer verzinnen. Maar weet je....ze lezen dit forum niet, gaan hun eigen gang en daar hebben we mooi geen invloed op. Wat ons blijft als papieren tijgers.......gewoon lekker kankeren. Van Geel slaapt daar echt niet minder om.
V town madness
 V town madness - donderdag 11 juni 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 10:10 schreef daan limbos het volgende:
Maasgebouw bezetten? van Geel gijzelen? Laten we realistisch zijn. Gewoon lekker kankeren op van Geel, al zijn onzinnige handelingen bekritiseren. Maar .....die man zit met een dik salaris op het pluche, heeft echt schijt aan de supporters, heeft totaal geen voetbalionzicht, heeft geen Feyenoordhart. Misschien kunnen we nog wel veel meer verzinnen. Maar weet je....ze lezen dit forum niet, gaan hun eigen gang en daar hebben we mooi geen invloed op. Wat ons blijft als papieren tijgers.......gewoon lekker kankeren. Van Geel slaapt daar echt niet minder om.
Precies en daarom is hij niet geschikt meer! Het is een saneer directeur gebleken, maar draag dan nu het stokje over aan capabele mensen van de club liefst.....
kenny
 kenny - donderdag 11 juni 2015 - 10:31   quote  deeplink  
het is mij ook veel te stil , maar de transfere window duurt nog een aantal weken dus tot dan moeten we wachten om v geel af te maken , al hoop ik dat hij zijn salaris waard is en zijn werk goed doet
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 11 juni 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Dat hopen we allemaal natuurlijk maar ik heb er een hard hooft in.Deze ploeg is inprincipe oké wanneer clasie weggaat moet hij chary halen.Ik blijf zeggen Guidettie is de enig betaalbare spits met het geld wat zij nu hebben En het liefst nog een rechter en een linker verdediger dan kan karsdorp op het middenveld blijven spelen.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 11 juni 2015 - 17:10   quote  deeplink  
En ja ehu maasgebouwbezetten is geen optie wel 20.000 korte briefjes kijken hoe zij daar op reageren want ook dat komt op het nieuws.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 11 juni 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Dus aangeven in het kort dat het aankoop belijd een fiasco is en de inspiratie van de TD v Geel nul ,nul is Waneer het fout dreigde te lopen met de trainer en elftal.Noem verdedigers die nodig zijn en belangrijkste optie is een spits een afmaker en niet blijven klooien zo als het nu gaat.en rechts op rechts en links op links . En dat het liefst 100.000 keer gewoon afspreken tot zij er zelf helemaal ziek van worden van hun leugens bah.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 11 juni 2015 - 17:19   quote  deeplink  
Ik wil de directie best een pluim geven en dat meen ik uit de grond van mijn hard e zijn schulden vrij.Maar voor de rest is het bagger.
RdamStyle
 RdamStyle - donderdag 11 juni 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Wat is dit voor gaar topic. Er is toch gewoon een topic voor van Geel? :/ Er is trouwens ook een topic voor transfers en geruchten. Dus dit is echt totaal zinloos, stemmingmakerij en aandachttrekkerij, omdat Calimero ook wat aandacht wil terwijl die met zijn pikkie speelt.
Slotje#
VVout
 VVout - donderdag 11 juni 2015 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 08:39 schreef V town madness het volgende:
Waarom hebben ze ziyech en tigha nog niet gehaald? Van Geel is niet langer geschikt voor onze mooie club
Omdat je die allebei niet direct nodig hebt.

Voor Ziyech heb je als aanvallende middenvelder voor mij in deze volgorde Toornstra, Kazim en Immers die ook nog steeds niet weg is.

Tigha speelt op de Linkervleugel en daar gaan we Sleegers plaatsen en met de huidige selectie als reserve genoeg opties.
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Kazim en Immers horen op de tribune
kenny
 kenny - donderdag 11 juni 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 17:56 schreef VVout het volgende:

[..]

Omdat je die allebei niet direct nodig hebt.

Voor Ziyech heb je als aanvallende middenvelder voor mij in deze volgorde Toornstra, Kazim en Immers die ook nog steeds niet weg is.

Tigha speelt op de Linkervleugel en daar gaan we Sleegers plaatsen en met de huidige selectie als reserve genoeg opties.
met alle respect Wout maar met de huidige spelers ga je het niet redden dan moet je gaan richten op plaats 5 t/m 8 , wil je mee gaan doen moet er kwaliteit bij , bijv zyech met toornstra op 10 ga je het zeker niet redden om over kazim en immers maar te zwijgen
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 18:35 schreef kenny het volgende:

[..]

met alle respect Wout maar met de huidige spelers ga je het niet redden dan moet je gaan richten op plaats 5 t/m 8 , wil je mee gaan doen moet er kwaliteit bij , bijv zyech met toornstra op 10 ga je het zeker niet redden om over kazim en immers maar te zwijgen
precies
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 17:56 schreef VVout het volgende:

[..]

Omdat je die allebei niet direct nodig hebt.

Voor Ziyech heb je als aanvallende middenvelder voor mij in deze volgorde Toornstra, Kazim en Immers die ook nog steeds niet weg is.

Tigha speelt op de Linkervleugel en daar gaan we Sleegers plaatsen en met de huidige selectie als reserve genoeg opties.
Over Kazim was ik positief maar dat is al maanden niets meer. Immers moet per direct oppleuren.

Laten we eerst maar kijken of Sleegers het niveau aan kan..

Ziyech zou een geweldige aankoop zijn.
VVout
 VVout - donderdag 11 juni 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Gaan jullie nou maar lekker kopen, ziyech gewoon lekker daar laten omdat hij het gewoon niet beter gaat doen dan een fitte Toornstra. Waarom gewoon niet voor een goede spits gaan zoeken, das werkelijk het enigste wat gewenst is denk ik, omdat ik op die positie twijfel heb, zelfs aan wat voor jeugdspeler.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Een jaar geleden schreeuwden we om Toornstra, nu kan hij er geen kut meer van.

manmanman
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
Een jaar geleden schreeuwden we om Toornstra, nu kan hij er geen kut meer van.

manmanman
Toornstra komt wel weer, die jongen was gewoon op eind dit seizoen. Alle vertrouwen in hem!
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:43 schreef VVout het volgende:
Gaan jullie nou maar lekker kopen, ziyech gewoon lekker daar laten omdat hij het gewoon niet beter gaat doen dan een fitte Toornstra. Waarom gewoon niet voor een goede spits gaan zoeken, das werkelijk het enigste wat gewenst is denk ik, omdat ik op die positie twijfel heb, zelfs aan wat voor jeugdspeler.
Gaat Toornstra spelen dan komend seizoen? Gio zal in tegenstelling tot laffe Fredje wel met 2 buitenspelers spelen en Lex zal wel weer heilig zijn..
VVout
 VVout - donderdag 11 juni 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
Een jaar geleden schreeuwden we om Toornstra, nu kan hij er geen kut meer van.

manmanman
Oh mannomannoman ja, word er gek van, echt wel hè!!!
VVout
 VVout - donderdag 11 juni 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaat Toornstra spelen dan komend seizoen? Gio zal in tegenstelling tot laffe Fredje wel met 2 buitenspelers spelen en Lex zal wel weer heilig zijn..
Waarom dan, als Toornstra beter is en vooral in de afwerking dan zie ik dat niet in waarom Gio zo denkt.
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Toornstra was dit jaar op 10 ook beter geweest dan Immers en zie wie er altijd speelde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door MMM --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 juni 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
Een jaar geleden schreeuwden we om Toornstra, nu kan hij er geen kut meer van.

manmanman
Ik was meer een voorstander van Hakim Ziyech ipv Jens Toornstra ...
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
Een jaar geleden schreeuwden we om Toornstra, nu kan hij er geen kut meer van.

manmanman
wie is we ?
jij en van Geel ?
volgens mij wilden veruit de meesten Ziyech
VVout
 VVout - donderdag 11 juni 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:55 schreef MMM het volgende:
Toornstra was dit jaar op 10 ook beter geweest dan Immers en zie wie er altijd speelde..
Hoeft besssjlisst het komende seizoen niet weer het geval te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door VVout --
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik was meer een voorstander van Hakim Ziyech ipv Jens Toornstra ...
ik ook, en velen meer
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:56 schreef VVout het volgende:

[..]

Hoeft besssjlisst het komende seizoen niet weer het geval te zijn.
Ik kijk nergens meer van op. Immers op 10 is voor een flink gedeelte de doodsteek voor Feyenoord.

Ik hoop dat Gio wel verstand heeft op dat gebied anders valt dat me vies tegen. En supporters (niet op dit forum) die zeggen dat Immers echt bij Feyenoord past dmv zijn werklust, ik moet er bijna van kotsen.

Ziyech is een geweldige speler, maakt goals en assists. Toornstra kan achter hem spelen. Dan zorg je voor voetballend vermogen in je ploeg. 2 echte buitenspelers opstellen en een goede spits halen, dan gaat het eens ergens op lijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door MMM --
VVout
 VVout - donderdag 11 juni 2015 - 21:01   quote  deeplink  
En waar gaan we Kuyt eigenlijk plaatsen, rechtsback?
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Als rechtsbuiten heb je helemaal niets aan hem, dan vind ik het een domme kracht die niets toevoegt. Komt geen man voorbij en heeft geen voorzet naar huis. Wat mij betreft krijgt Bilal daar lekker de kans.

Eigenlijk is alleen de spitspositie interessant voor hem maar ik weet niet of hij de goals nog kan maken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 juni 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
Een jaar geleden schreeuwden we om Toornstra, nu kan hij er geen kut meer van.

manmanman
Ook zoiets.
MMM
 MMM - donderdag 11 juni 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Wie zegt dat Toornstra er niks van kan?
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 21:15   quote  deeplink  
Toornstra is leuk er bij.
Ziyech is n versterking
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juni 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 21:15 schreef van geil het volgende:
Toornstra is leuk er bij.
Ziyech is n versterking
Eerste seizoenshelft was ook Toornstra een versterking. Dus Jens heeft volgend seizoen de kans te laten zien wat zijn normale niveau is. Dat van de eerste seizoenshelft of dat van de tweede.

Al had ik een jaar terug, als de keuze der was, ook voor Ziyech gekozen in plaats van Toornstra.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 juni 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Toornstra was tot februari heuse noodzaak. Vuile werk, opbouwer, verbinding tussen de linies.
Daarna was het leeg. Rutten heeft 'm volledig misbruikt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:56 schreef van geil het volgende:

[..]

wie is we ?
jij en van Geel ?
volgens mij wilden veruit de meesten Ziyech
Oh, wacht 2 jaar geleden.
ar
 ar - donderdag 11 juni 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 21:15 schreef van geil het volgende:
Toornstra is leuk er bij.
Ziyech is n versterking
Jens is ook een versterking,mits goed gebruikt.
ar
 ar - donderdag 11 juni 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 20:56 schreef van geil het volgende:

[..]

wie is we ?
jij en van Geel ?
volgens mij wilden veruit de meesten Ziyech
Klopt,maar tijdens de onderhandelingen bleek Ziyech een mietje,en Jens wilde maar al te graag.
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 21:58   quote  deeplink  
ben ik niet met je eens.
eerder n kerel omdat hij zich niet liet piepelen.
Toornstra kan n basis speler zijn. misschien n goede.
Maar met ziyech kun je n stap voorwaarts maken en hij maakt anderen beter.
zoals bv Pelle met Immers deed
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Ziyech zal bij ons wel falen.
ar
 ar - donderdag 11 juni 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 21:58 schreef van geil het volgende:
ben ik niet met je eens.
eerder n kerel omdat hij zich niet liet piepelen.
Toornstra kan n basis speler zijn. misschien n goede.
Maar met ziyech kun je n stap voorwaarts maken en hij maakt anderen beter.
zoals bv Pelle met Immers deed
Dat zou kunnen,maar als jou wordt verteld dat ze in jou een ideale hangende buitenspeler zien,en jij vindt van niet,dan maakt het toch geen reet uit?
Die ene plek kun je afdwingen op de training.Hoe vaak zie je niet dat er andere keuzes worden gemaakt.Ik ben van mening dat uiteindelijk Ziyech heus wel op z,n plek was terecht gekomen,maar ja daar had hij geen zin in.Plus dat je wilt voetballen voor Feyenoord of niet.Dus mentaal niet in orde in tegenstelling tot Jens.Al is het een fantastische voetballer.Dan zie ik liever Veijnovic komen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 22:17   quote  deeplink  
En ze gaan geen van allen komen, want wij zijn volledig niet interessant voor ze dit jaar.
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 22:15 schreef ar het volgende:

[..]

Dat zou kunnen,maar als jou wordt verteld dat ze in jou een ideale hangende buitenspeler zien,en jij vindt van niet,dan maakt het toch geen reet uit?
Die ene plek kun je afdwingen op de training.Hoe vaak zie je niet dat er andere keuzes worden gemaakt.Ik ben van mening dat uiteindelijk Ziyech heus wel op z,n plek was terecht gekomen,maar ja daar had hij geen zin in.Plus dat je wilt voetballen voor Feyenoord of niet.Dus mentaal niet in orde in tegenstelling tot Jens.Al is het een fantastische voetballer.Dan zie ik liever Veijnovic komen.
laatstgenoemde goede voetballer. maar wel vaak wisselspeler geweest.
jou post met de laatste van Stylzz bij elkaar genomen.
je moet t spelers wel naar de zin maken om te komen
ar
 ar - donderdag 11 juni 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Dat is waar Geile.
ar
 ar - donderdag 11 juni 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Wellicht hebben Kuyt en Gio een bepaalde aantrekkingskracht.
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 22:27 schreef ar het volgende:
Wellicht hebben Kuyt en Gio een bepaalde aantrekkingskracht.
daar hoop ik op
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Denk t niet. Dan moeten t al Feyenoord supporters zijn. Anders telt alleen €
van geil
 van geil - donderdag 11 juni 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 - 22:38 schreef Stylzz het volgende:
Denk t niet. Dan moeten t al Feyenoord supporters zijn. Anders telt alleen €
en sportieve ambitie.
met feyenoord kampioen worden telt wel op je cv.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Maar dat zit er de eerste tien jaar gewoon niet in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0192968