BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juni 2015 - 19:12   quote  deeplink  
En ben ik afgehaakt.
daan limbos
 daan limbos - maandag 29 juni 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Saboteurs, beste Fer, zijn mensen die moedwillig de boel verzieken. Ik ben er van overtuigd dat niet één van die door jou genoemde spelers expres de boel saboteert. Ik vind het onterecht dat je zo over onze spelers praat, ook al denk ook ik dat een aantal van die spelers niet de kwaliteit heeft om voor Feyenoord te spelen. Het zelfde geldt voor van Geel, hij doet zijn best, op zijn manier en de hem ter beschikking staande middelen, maar voor veel supporters is dat, terecht of niet, gewoon niet genoeg. Hij zou iets minder lakoniek over moeten komen en een wat minder arrogante houding (al dan niet gespeeld) moeten aannemen. Persoonlijk ben ik dus ook geen fan van hem, maar ik zal hem nooit een saboteur noemen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Nou zeg gewoon wat ik er van vind die posts mogen ze in de arie steken lekker belangrijk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juni 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 19:12 schreef van geil het volgende:
t gaat lekker zo Fer , ga zo door en binnen n jaar heb je de meeste posts.
En een leeg forum
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 19:42   quote  deeplink  
Het gaat al jaren zo en er gebeurd niets,en maar beloven dat doet de VVD ook eind van het liedje is ook je knip leeg .6 Wedstrijden verliezen buiten de play offs Door al dat gezeik met Rutten en V.Geel,steeds weer die herhalingen Hoe kan dat alleen bij feyenoord zo gebeuren leg uit zo niet zijn het saboteurtjes bij mij .Als ik mijn werk niet goed doet bij mijn baas lig ik er uit en dat geld niet bij feyenoord.Er word totaal niet opgelet,iedereen hoorje er over en het lijkt wel of het ook zo wel goed is .Totaal geen dominantie geen angst voor Feyenoord ze wandelen er bijna gewoon Door heen ondeling is er ook geen strijd om dat ze geen kampioen hoeven te worden zo is gezegd en gebleken Door Koeman of lul ik nu uit mijn nnek.Terwijl de media en ik ook dat wel zagen dat dat er toen in kon zitten daarna ging het berg afwaarts weer met de club.En op de manier hoe is ook belangrijk totaal geen strijd meer.En nu mag Gio het proberen of gewoon trainer zijn ik zegje jullie zullen zien in het begin is alles koek en ei naar mate het seisoen vorderde wil ik kuyt nog wel eens zien of hij niet blessure gevoelig is.Kaziem reken ik af en toe een doelpuntje meer heeft hij niet in zijn mars .En kom nou niet met allerliefste andere smoesjes ik vind gewoon ze moeten harder trainen op conditie en niet in het body verbeelding honk.Daar krijgje korte spieren van trainen op corners en vrije trappen zie ik niet terug op het veld vertel mij nou niks over hoeje je zelf in conditie houd dat heb ik jaren gedaan.Dus als zij een paar zware wedstrijden krijgen dan hoeven zij alleen maar daar op te trainen .Ik moest dan ook nog is gaan werken in de haven en dat was niet het ligte werk kan ik je zeggen.Mentaliteit en willen en wat voor elkaar over hebben is een combinatie die zij daar niet hebben dus we zullen zien.
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juni 2015 - 19:47   quote  deeplink  
Amen brothers and sisters praise the Lord halleluja ,
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 19:48   quote  deeplink  
En V.Geel en Gudde en ook de directie van feyenoord dat zooitje moet weg J.v.den.d.Herik had gelijk onder hem kampioen UEFA beker en knvb beker, ook onder schulden last.En met V .GEEL en consoorten gebakken lucht meer is het niet mijn club onwaardig .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juni 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 19:42 schreef Fer 1 het volgende:
Het gaat al jaren zo en er gebeurd niets,en maar beloven dat doet de VVD ook eind van het liedje is ook je knip leeg .6 Wedstrijden verliezen buiten de play offs Door al dat gezeik met Rutten en V.Geel,steeds weer die herhalingen Hoe kan dat alleen bij feyenoord zo gebeuren leg uit zo niet zijn het saboteurtjes bij mij .Als ik mijn werk niet goed doet bij mijn baas lig ik er uit en dat geld niet bij feyenoord.Er word totaal niet opgelet,iedereen hoorje er over en het lijkt wel of het ook zo wel goed is .Totaal geen dominantie geen angst voor Feyenoord ze wandelen er bijna gewoon Door heen ondeling is er ook geen strijd om dat ze geen kampioen hoeven te worden zo is gezegd en gebleken Door Koeman of lul ik nu uit mijn nnek.Terwijl de media en ik ook dat wel zagen dat dat er toen in kon zitten daarna ging het berg afwaarts weer met de club.En op de manier hoe is ook belangrijk totaal geen strijd meer.En nu mag Gio het proberen of gewoon trainer zijn ik zegje jullie zullen zien in het begin is alles koek en ei naar mate het seisoen vorderde wil ik kuyt nog wel eens zien of hij niet blessure gevoelig is.Kaziem reken ik af en toe een doelpuntje meer heeft hij niet in zijn mars .En kom nou niet met allerliefste andere smoesjes ik vind gewoon ze moeten harder trainen op conditie en niet in het body verbeelding honk.Daar krijgje korte spieren van trainen op corners en vrije trappen zie ik niet terug op het veld vertel mij nou niks over hoeje je zelf in conditie houd dat heb ik jaren gedaan.Dus als zij een paar zware wedstrijden krijgen dan hoeven zij alleen maar daar op te trainen .Ik moest dan ook nog is gaan werken in de haven en dat was niet het ligte werk kan ik je zeggen.Mentaliteit en willen en wat voor elkaar over hebben is een combinatie die zij daar niet hebben dus we zullen zien.
Wat was de vraag?
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juni 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Amen brothers and sisters lets listen tomthe new mesiais haleluja
Lets praise and sing
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Oké in het kort een grote pluim we zijn schulden vrij echt bedankt daar voor goed gedaan.
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juni 2015 - 19:51   quote  deeplink  
Amen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juni 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Had je daar nou zoveel woorden voor nodig?
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Ja steek het maar in je strot Henk ik meen wat ik zeg en denk alsje zelf dan maar van de domme houd zo als gewonelijk dan is het goed.Hallelua peen en uiengezeik
van geil
 van geil - maandag 29 juni 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 19:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En een leeg forum
dat wel ja
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 20:01   quote  deeplink  
Wij hopen dat doen wij al jaren en er gebeurd niets dan alleen je gedachten die verraden worden.een weerspiegeling van je zelf wat niet gebeurd en toch zeker een mogelijkheid zou kunnen zijn En waar geen gebruik van gemaakt word wanneer die mogelijkheid zich voor doet
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Dat noemen ze ook geestelijke verkrachting van het menselijk welzijn en daar komt geen geweld bij aan te pas dan het volk vruchteloze hoop te geven.
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juni 2015 - 20:13   quote  deeplink  
Amen , o share youre knowledge to us, the infidels
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen waar om Ajax aartsvijanden genoemd word van feyenoord haat en afkeer tegenover elkaar hebben waar om? Waarom zijn er zo veel van die mensen vermoord Door de eeuwen heen, Waar om zitten er voor hun belangen mensen bij andere concurrenten ? waarom kan iemand mij dat uitleggen.En dat mensen zich zelf dan benadelen laten waarom?
van geil
 van geil - maandag 29 juni 2015 - 20:23   quote  deeplink  
ik ga effe poepen
en naar mn eigen gezeik luisteren
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juni 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 19:56 schreef Fer 1 het volgende:
Ja steek het maar in je strot Henk ik meen wat ik zeg en denk alsje zelf dan maar van de domme houd zo als gewonelijk dan is het goed.Hallelua peen en uiengezeik
Kan je goddomme eens uitleggen wat je schrijft.
Snap er geen gloeiende kut van.
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juni 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Soms zijn drugs een uitweg
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juni 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 19:56 schreef Fer 1 het volgende:
Ja steek het maar in je strot Henk ik meen wat ik zeg en denk alsje zelf dan maar van de domme houd zo als gewonelijk dan is het goed.Hallelua peen en uiengezeik
Op bruiloften nemen ze types als jij altijd de microfoon af.
Hier opa, ga maar in de hoek zitten met een citroenjenever.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Dat zijn dan de lijders hihihi die zich zelf vrij plinten van hun eigen tekortkomingen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Ik zit ook wel eens op andere forms daar denken zij toch wel met mij en ik met hun mee,de waarheid mag nooit gezegd worden hier liever koekjes bakken over de subtop die we moeten halen.
ar
 ar - maandag 29 juni 2015 - 21:33   quote  deeplink  
druk.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 21:36   quote  deeplink  
En ijscotje haring eters wat leuk soft toch allemaal biertjes laten zien gaat echt over onze geliefde club.Waar niemand het serieus neemt met die koekenbakkers want wie blijft gaan zieT zich zelf graag staan.Nou sjaan zullen we is lekker gaan hahaha maar geen zorgen om mij ik blijf wel thuis hihihihi.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juni 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 21:29 schreef Fer 1 het volgende:
Ik zit ook wel eens op andere forms daar denken zij toch wel met mij en ik met hun mee,de waarheid mag nooit gezegd worden hier liever koekjes bakken over de subtop die we moeten halen.
http://forum.jellinek.nl/
van geil
 van geil - maandag 29 juni 2015 - 21:39   quote  deeplink  
hahaha
ar
 ar - maandag 29 juni 2015 - 21:39   quote  deeplink  
hehehehe..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 juni 2015 - 21:45   quote  deeplink  
*proest*..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juni 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 21:29 schreef Fer 1 het volgende:
Ik zit ook wel eens op andere forms daar denken zij toch wel met mij en ik met hun mee,de waarheid mag nooit gezegd worden hier liever koekjes bakken over de subtop die we moeten halen.
WELKE GODVERGETEN WAARHEID! JOUW WAARHEID? DIE JE AL 600 KEER HIER NEERGOOIT?
EN WELKE KOEK BAKKEN ZE HIER?
NOU?
NOU???

Trouwens: hoe vaak per jaar neuken mensen op jouw leeftijd gemiddeld?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 juni 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 22:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

WELKE GODVERGETEN WAARHEID! JOUW WAARHEID? DIE JE AL 600 KEER HIER NEERGOOIT?
EN WELKE KOEK BAKKEN ZE HIER?
NOU?
NOU???

Trouwens: hoe vaak per jaar neuken mensen op jouw leeftijd gemiddeld?
Hehehehehe....
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Zo is het alsje het maar in je kop prent ik ga niet mee in dat gelummel van jouw niet en niemand niet jij weet net zo goed als datik weet dat feyenoord niet hoger dan Ajax mag scoren en al helemaal niet van die hoofd rabijn in eindhoven.zij doen net zo als die pleuris moffen of wij niet mee tellen begrijpen je wat ik voel daar om maak ik mij druk daar over .Het is van vooren al besproken wat er gaat gebeuren met ons en daar lopen jullie in mee ik geef tegen gas al word het mijn dood ik ben voor rechtvaarding en ziet het zo als het is en daar ben ik boos over en jullie lachen er om daarom zal IK het nog duizend keer blijven zeggen en blijven praten op verschillende forms Hoe het inelkaar steek met voor namelijk Ajax en knvb dood ongelukkig voel ik mij daar over hun alle roem en eer Door het spel niet eerlijk te spelen daar gaat het mij om.het gewoon een maffia baas de van praagies en dat zou is voor de tv's verteld moeten worden hoe andere mensen daar over denken .Maar dan komje niet binnen dan houden ze je angstvallig buiten beeld Het alleen of Ajax kan voetballen wij zijn ook een grote stad met meer dan een miljoen inwoners die ook hun club graag zien winnen maar dan wel Door eerlijke strijd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juni 2015 - 23:53   quote  deeplink  
Je maakt een strijd die er niet is, Fer.
En als ie er al is, kun je net zo goed de zee leeg drinken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 30 juni 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 23:45 schreef Fer 1 het volgende:
Zo is het alsje het maar in je kop prent ik ga niet mee in dat gelummel van jouw niet en niemand niet jij weet net zo goed als datik weet dat feyenoord niet hoger dan Ajax mag scoren en al helemaal niet van die hoofd rabijn in eindhoven.zij doen net zo als die pleuris moffen of wij niet mee tellen begrijpen je wat ik voel daar om maak ik mij druk daar over .Het is van vooren al besproken wat er gaat gebeuren met ons en daar lopen jullie in mee ik geef tegen gas al word het mijn dood ik ben voor rechtvaarding en ziet het zo als het is en daar ben ik boos over en jullie lachen er om daarom zal IK het nog duizend keer blijven zeggen en blijven praten op verschillende forms Hoe het inelkaar steek met voor namelijk Ajax en knvb dood ongelukkig voel ik mij daar over hun alle roem en eer Door het spel niet eerlijk te spelen daar gaat het mij om.het gewoon een maffia baas de van praagies en dat zou is voor de tv's verteld moeten worden hoe andere mensen daar over denken .Maar dan komje niet binnen dan houden ze je angstvallig buiten beeld Het alleen of Ajax kan voetballen wij zijn ook een grote stad met meer dan een miljoen inwoners die ook hun club graag zien winnen maar dan wel Door eerlijke strijd.
Ik denk dat van Praag zijn muil wel opentrekt.....namens Nederland, dus alle clubs
Els
 Els - dinsdag 30 juni 2015 - 00:18   quote  deeplink  
Spellingcontrole, ook zo'n onderschatte uitvinding.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 30 juni 2015 - 00:46   quote  deeplink  
Oké wijze wijze woorden daar houd ik van Love you Henk sorry ik ben echt fanatiek ik houd van de club van kinds af aan .Maar de spelers en bestuur maken er een potje van als of het allemaal niks is,alle moeite om daar te komen geld wat HET kost en steeds wordje weer met lege handen weggestuurd.Die knapen verdienen zo heel makkelijk hun geld zonder slag of stoot en als ze wat laten zien laten ze het weer afweten.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 30 juni 2015 - 00:57   quote  deeplink  
Nenam dan hebje toch nooit goed opgelet wat er zo al gebeurd is rond de wedstrijden feyenoord Ajax en anders om .Hij heeft nog nooit wat gezegd hij kijk wel uit ,van Den Herik heeft hem al eens aan de tand gevoeld en heeft die manlelijk gebeten je weet er niets van ze hebben zelfs de belasting dienst op hem af gestuurd achteraf waar rook is ,iis vuur beste jongen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 30 juni 2015 - 00:59   quote  deeplink  
En anders moetje topics nog maar is na pluizen wat ik zo niet en wel gezegd heb over dat zooitje in Amsterdam en Zeist .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 30 juni 2015 - 01:12   quote  deeplink  
Wat mij betreft is het gewoon maffia achting gebeuren en zo voel dat ook aan en zonder dat ik een feyenoord bril de boel bekijkt gewoon observeerd Hoe alles gespeeld word.De laatste jaren moet ik zeggen gaat het goed en word er vrij sportief gefloten Door de grens en scheidsrechter maar dat is wel eens anders geweest en heellang naar mijn zin en niemand zei wat en maar lachen met tom engeberts en gladjanus van gelden big Smilde enge mannetjes Keesie van wonderen lach wel in het ziekenhuis a die doodschop van franke in zijn eigenstrafschop gebied en we kregen geen pingel,wel kregen we er een tegen.zo nog duizend en een voorbeelden luinge ook zo lekkere jongen keizer derksen je stond 1-0 achter als een van hun de wedstrijd kreeg toegewezen snapje NENAM.of bene een stil ajaxied metje van Praag trekt zijn bek open ja hoeje de boel moet teroriseren fluisteren inje oren dat feyenoord moet verliezen.
Tjabba
 Tjabba - dinsdag 30 juni 2015 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 20:14 schreef Fer 1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar om Ajax aartsvijanden genoemd word van feyenoord haat en afkeer tegenover elkaar hebben waar om? Waarom zijn er zo veel van die mensen vermoord Door de eeuwen heen, Waar om zitten er voor hun belangen mensen bij andere concurrenten ? waarom kan iemand mij dat uitleggen.En dat mensen zich zelf dan benadelen laten waarom?
ajaks met een hoofdletter typen en Feyenoord met een kleine letter ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 juni 2015 - 03:06   quote  deeplink  
Joh hij heeft het zowat in elke post over ajaks, waar het hart van vol is loopt de mond van over toch..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juni 2015 - 07:07   quote  deeplink  
Laat m oppleuren
VVout
 VVout - dinsdag 30 juni 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 03:06 schreef RenatoBos het volgende:
Joh hij heeft het zowat in elke post over ajaks, waar het hart van vol is loopt de mond van over toch..
NEMAN schrijft ie helemaal met hoofdletters, ghèhè.
Dread
 Dread - dinsdag 30 juni 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Kunnen we als supporters niet gewoon weer een potje maken dan ;)
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 30 juni 2015 - 17:20   quote  deeplink  
FEYENOORD FOR EVER en nu ff zeggen schrijven hij schrijft Feyenoord met hoofd letters ja het is wat.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 juni 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Schrijft hij nu Feyenoord met hoofdletters..(?)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juni 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Bipolair
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 juni 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Moest ik ff Googlen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 30 juni 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 18:00 schreef RenatoBos het volgende:
Moest ik ff Googlen..
Borderliner zoals de moeder van mijn dochter...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2015 door Nenam_tiL --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de technische directeur van feyenoord niet de zwakste schakel.









0.0209641