|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Niet alleen V.Geel is de zwakste schakel het hele bestuur moet weg ,dat is de zwakste ,schakel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zwakste schakel? Daar weet jij alles van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kramer is nog steeds in de uitverkoop . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat zal zijn reden hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze staan in de rij voor m. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Behalve Feyenoord ,Psv ,Ajax. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zijn er nog zwakke schakels gratis te krijgen Martin ,Kaziem Wilkshire Immers Nelomp Mathijsen boularouse ik zou naar de roteb gaan je weet maar nooit toch? Ook de jeugd valt niet veel eer meer te halen.En als ze er zijn worden ze niet gebruikt voor wat ze zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Voor een deel ligt het ook aan van Geel door contracten aan te bieden aan drama's zoals: Nelom, Wilkshire, Immers, Kazim en Manu. Dan kunnen ze wel met de smoes komen dat het vanwege het geldgebrek is maar dat moet geen reden zijn om drama's vast te gaan leggen met langdurige contracten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die zwakke schakels waren, op Immers na, stuk voor stuk gratis, enkelen zijn gehaald in een periode waarin Feyenoord financieel afhankelijk was van externe ontwikkelingen op de transfermarkt. Van Geel had daarin (juni-aug. 2014) amper de regie kunnen nemen.
Nelom en Kazim zijn goed genoeg als reserve (nu nog), Immers te duur voor wat hij kan bieden in een betere selectie. Manu en Achachbar: ondermaats. Snap contractverlenging Achachbar niet. Wilkshire kan, maar inderdaad onnodig vreemd contract.
Al met al geen schoonheidsprijs, nee. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Feijenoord had beter met hun eigen jeugd verder moeten gaan ,had je het zelfde resultaat gehad waar je nu ook mee opgescheept zit.Met die verstande datje nu dan een ingespeeld,elftal had gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 - 20:35 schreef Fer 1 het volgende:Feijenoord had beter met hun eigen jeugd verder moeten gaan ,had je het zelfde resultaat gehad waar je nu ook mee opgescheept zit.Met die verstande datje nu dan een ingespeeld,elftal had gehad. En gedegradeerd was |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dan waren die aan kopen nu een verwelkoming nu moetje het weer afwachten ,nou ja afwachten? Ik weet nu al weer wat het gaat worden hoog Europees voetbal. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hopen op een goed resultaat en dan thuis afmaken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoeveel is het geworden..? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
He vakantieman, het is 12 juli. Henk staat op ontploffen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het grootste gros staat te popelen. Vincent ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie kan n pak slaag voorkomen op de valreep. :) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Echt een speeltuin potje voetbal met van alles en helemaal niets,wat een bagger. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Is de TD de zwakste schakel,wel nee Hoe komen ze daar nu bij ,echt een kanjer. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Martin toppy man IK neem mijn woorden terug ,Gufstafson is een hele goeie Let op,type Tohmasson. Vejinovic Toornstra Karsdorp,nu hebje een goed technis middenveld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Robin van Persie de baan van martin geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De cijfers lijken toch aardig goed te zijn. De voortekenen van t elftal beginnen positief te lijken. De contouren lijken goed, ik ben zeer benieuwd naar de komende periode. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2015 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:[..] De cijfers lijken toch aardig goed te zijn. De voortekenen van t elftal beginnen positief te lijken. De contouren lijken goed, ik ben zeer benieuwd naar de komende periode. Ik ook, de middelen zijn nu aanwezig om door te pakken. Wat mij betreft El Immers en Vilhena ook exit. Nog een goede middenvelder er bij. Manu en Kazim inruilen voor n goede aanvaller. En minimaal een goede verdediger er bij. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Fantastische gedaan v.geel met het verkoop van kindje clasie en hoop binnenkort ook immers,wilkshere, boeitius voegen totaal niks toe op hoog niveau. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Niet de zwakste schakel dus! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Dan heb jij geen ene mallemoer verstand van voetbal, Let jij maar es op feyenoord wordt kampioen en heb de oefenduels gezien dat zag er goed uit op het middenveld hoop dat achmadi blijft dan hebben we de beste middenvelders van Nederland. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik kan er wel geen Mallemoer verstand van hebben, jij nog minder dan. Jij wilde Clasie " de tuinkabouter" voor noppes laten gaan, maar goed dat v.Geel niet naar je geluisterd heeft. Dat de oefenduels er goed uit zagen is mooi, maar zegt mij geen moer.Die zien er zo vaak goed uit. Ik hoop natuurlijk dat Feyenoord kampioen wordt, maar dan zal er toch echt nog een makkelijk scorende spits bij moeten. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oké het is fantastische dat feyenoord toch nog een goed bedrag heeft gekregen voor die tuinkabouter daar zal Southampton wel achteraf wel spijt krijgen maar gelukkig niet feyenoord z.n zorgen. Nu immers verkopen als je voor hem tussen 5 a 8 miljoen krijgt ook goed dan even aankijken tot het winter mocht kazim ook niet in deze selectie rendabel is dan verkopen met spelers die ook niet voldoet. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Immers verkopen voor 5 tot 8 miljoen jij bent gek, je moet blij zijn als een club hem neemt als wij huneen ton bieden. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nu de moeilijkste taak voor van geel een topspits voor feyenoord dat wordt heel moeilijk om een spits te verleiden ondanks feyenoord niet meer meedoet in Europese wedstrijden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2015 - 14:14 schreef dr love het volgende:Nu de moeilijkste taak voor van geel een topspits voor feyenoord dat wordt heel moeilijk om een spits te verleiden ondanks feyenoord niet meer meedoet in Europese wedstrijden. Die spits zal dan ook wel uitblijven.... Tenzij we iemand kunnen huren die aan spelen toe wil komen. Een Zapata of zo iemand.... |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Maar mischief dat gio en kuijt,vejnovic mischien aspiratie geeft wie weet.oh ja en natuurlijk achmadi,toornstra hoop dat vilhena weer op de rails staat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van mij mag El Ahmadi naar de woestijn verkassen. Zeker als hij nog wat oplevert: Vorig seizoen helemaal niets toegevoegd, niet of nauwelijks gescoord en billenmaat van Hansworst Rutten. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
En ik geloof ook wel dat gio en de staf en v.geel ook heus bezig zijn voor een versterking in de aanval mocht kazim en enkele vleugel aanvaller het niet opbrengen.maar effe werken in de luwte want dat bezorgt onnodige prijsverhoging en te veel druk in de media en voor de aankomende nieuwe spits.een spits van in de leeftijd van 25 tot 30 jaar Minimaal lengte 1.77 sterk aan de voeten en kopkracht en lenig en slim een type p.v.hooydonk in z.n jongere jaren en een beetje makaay type als sluwheid. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Je lult over achmadi wat heeft clasie dan gebracht met zijn kinderlijke makkelijk passen of verdedigend opzicht dat meer een gat maakte zodat de jongere verdedigers de volle kritiek kregen van de achterban of de schijnheilige voetbalanalist r.jacobs er is er maar een echte neutrale analist in de media dat is j.derksen mischien lijkt het voor de achterban anti feyenoord terwijl het niet zo is hij brengt gewoon de feitelijke nieuws en voortgang van een club of speler naar buiten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2015 - 14:36 schreef dr love het volgende:Je lult over achmadi wat heeft clasie dan gebracht met zijn kinderlijke makkelijk passen Dat jij Clasie niet moet staat volledig los van wat ik van El Ahmadi vindt. En ik blijf uiteraard bij wat ik gezegd heb. Overigens wel opvallend dat je kritiek 15 miljoen keer nergens op lijkt. |
|
|
|